home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skal du noget specielt i morgen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Skal du noget specielt i morgen?  (Læst 30467 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Skal du noget specielt i morgen?
« Svar #105: 13 Nov 2008, 23:01 »

Så er der dem, der for længst har investeret i en bærbar ;-D

Du kan jo ikke gå med den i hånden og samtidig spille på den? Tænk dig om Martin! ;-)

Andreas vil bare lave et bord som den kan stå på, så han kan spille. :-)

N17
Manager

« Svar #106: 13 Nov 2008, 23:03 »

Bliver en ret intens dag i morgen! Skal op allerede 5.30, og er så i skole fra 8.00 til 11.25. Derefter cykler jeg ind i Randers by, med lynets hast, for at skaffe mig et spil! Hvis det lykkes ved jeg hvad jeg får weekenden til at gå med - hvis ikke har jeg et tilbud om at hjælpe med at flytte liggende! Men tror nu det skal gå meget galt hvis der allerede er udsolgt klokken halv tolv! Desuden går jeg pusler lidt med en tanke om at konstruere et bord jeg kan gå med foran mig, således at jeg konstant kan spille, selv når jeg skal gå med hunden! Jeg har under alle omstændigheder sørget for at aflyse alt i morgen - en tandlægetid, blandt andet - så jeg kan spille dette fantastiske spil! Smiley

Det må alligevel gøre pænt nas Opstemt

Ja jeg er jo super fit! Var ude og løbe med hunden og tæven (kæresten Opstemt) den anden dag, og der havde vi tilfældigvis næsten det samme tøj på så vi lignede et par yuppier da vi løb med en chihuahua Opstemt

Vores hund er i øvrigt lige så meget hund som alle andre hunde!  ticked off

Haha... det må fanme have været et kønt syn  Peace
Narjj, den tror bare den er ligeså meget hund

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Batigol
Manager

« Svar #107: 13 Nov 2008, 23:04 »

Det må alligevel gøre pænt nas Opstemt

Tjah .. det er en praksis jeg udøver hver eneste fredag, så jeg er ved at vænne mig til det! Opstemt

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

søgaard
Gæst

« Svar #108: 13 Nov 2008, 23:05 »

At pjække fra skolen for et simpelt computerspil, er det ikke lidt en falliterklæring? Jovist, vil jeg kalde mig FM-nørd osv. men slet ikke så meget, at jeg vil pjække fra skolen for at spille et par enkelte timer mere. Jeg er ret sikker på, at jeg nok skal få spillet mine antal timer i løbet af det næste års tid. Det er bare folkeskolen? Ja, men det gør det skam ikke bedre, at jeres fravær ikke får konsekvenser. Hvis jeg havde haft tid til, at spille det i morgen, så ville jeg højest have spillet i et par timer, da jeg ikke gider, at skynde mig frem i spillet, for at finde et talent før alle andre, så jeg kan tillade mig, at kalde ham "mit fund" og prale med det.
Det har slet ikke noget med, at man ikke er hardcore, hvis man ikke skynder sig hjem og flår pakken op. Jeg synes nærmere, det viser, at man mangler noget i sit liv, hvis man vil pjække fra skolen/arbejde og spille et ligegyldigt spil. At afsætte en hel weekend til at sidde foran computeren, det ville min kalender aldrig tillade.

Næeh.. det bliver en ganske normal dag, bortset fra at jeg skriver opgave.
?-15: Opgaveskrivning
15-17: Fodboldtræning
17-18: Styrketræning
18-20: Opgaveskrivning
20-? Fjernsyn/Kæresten osv.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 23:08 af Søgaard » Logged

Chakana
Manager

« Svar #109: 13 Nov 2008, 23:06 »

Kan du så ikke lige gøre det af med Niels Abildtrup.

Han kan jo næsten kun svine OB fans til!

Tværtimod, tror sgu jeg tilbeder ham!

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #110: 13 Nov 2008, 23:08 »

Hawk, hvis det ikke er din kæreste der har valgt den hund, så ved jeg ikke hvilken seksualitet du har.. Tunge

EDIT: Rettere sagt, så kan jeg gætte mig til det! :-P

Arsenal Football Club

Batigol
Manager

« Svar #111: 13 Nov 2008, 23:09 »

Så er der dem, der for længst har investeret i en bærbar ;-D

Det har jeg nu også gjort .. fandt så efterfølgende ud af, at det ikke ligefrem er let at gå med, og samtidig spille på, en 19'' Widescreen Labtop! Wink

Badefar
Manager

« Svar #112: 13 Nov 2008, 23:10 »

Tværtimod, tror sgu jeg tilbeder ham!

What? Det kan du da ikke mene!

Hele miséren omkring fanmarchen og kampen mod FCK sidste år var da dybt pinlig!

Det endte jo også med et kort boycut af Stiften (nu Blok B)

KF
Landsholdsspiller

« Svar #113: 13 Nov 2008, 23:11 »

At pjække fra skolen for et simpelt computerspil, er det ikke lidt en falliterklæring? Jovist, vil jeg kalde mig FM-nørd osv. men slet ikke så meget, at jeg vil pjække fra skolen for at spille et par enkelte timer mere. Jeg er ret sikker på, at jeg nok skal få spillet mine antal timer i løbet af det næste års tid. Det er bare folkeskolen? Ja, men det gør det skam ikke bedre, at jeres fravær ikke får konsekvenser. Hvis jeg havde haft tid til, at spille det i morgen, så ville jeg højest have spillet i et par timer, da jeg ikke gider, at skynde frem i spillet, for at finde et talent før alle andre, så jeg kan tillade mig, at kalde ham "mit fund" og prale med det.
Det har slet ikke noget med, at man ikke er hardcore, hvis man ikke skynder sig hjem og flår pakken op. Jeg synes nærmere, det viser, at man mangler noget i sit liv, hvis man vil pjække fra skolen/arbejde og spille et ligegyldigt spil. At afsætte en hel weekend til at sidde foran computeren, det ville min kalender aldrig tillade.

Haha. Det er sgu næsten helt sørgelig, at du kan være så heldig? Har du aldrig siddet i skolen, hvor du egentlig kun var til stede fysisk? Du var eksempelvis optaget af nettet, IcyTower, FM 08 eller noget andet...? Kunne du ikke lige så godt sidde der hjemme og dermed UNDGÅ at forstyrre undervisningen? Jeg nægter at tro på, at du med ren samvittighed kan sidde og prædike sådan der...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Cesc
Gæst

« Svar #114: 13 Nov 2008, 23:12 »

Søgaard @
Den skid er vidst slået.

Jeg gider egentlig bare ikke skolen her for tiden. Jeg er virkelig inde i en skoletræt periode, så jeg orker simpelthen ikke at have fri klokken 14:30. Derfor kunne det være en idé at smutte klokken 12:00, og især i morgen, da der jo som sagt kommer et fodboldspil, som jeg elsker at hygge mig med.

Pjækken er egentlig ikke så meget pga. Football Manager udkommer, men som sagt, fordi jeg ikke rigtig orker skolen her for tiden..

Men lad os stoppe her. Der sker intet ved dig ved at jeg smutter tre timer før tid - og I burde egentlig være ligeglade. Det er ingen vane at jeg smutter hjem i skoletiden, og det bliver ingen vane, så kan ingen problemer se i at smutte i morgen - istedet for at forstyrre undervisningen som KF flot udtrykker.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #115: 13 Nov 2008, 23:14 »

Hvorfor vente til imorgen ??

Spørgsmålet burde lyde "Skal du spille FM 09 hele natten fordi du har været klog nok til at installere det via Steam?" Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

vondracek
Gæst

« Svar #116: 13 Nov 2008, 23:15 »

Du kan jo ikke gå med den i hånden og samtidig spille på den? Tænk dig om Martin! ;-)

Andreas vil bare lave et bord som den kan stå på, så han kan spille. :-)

Jamen så kom da med et screenshot, når du er færdig, FC Barcelona.

Haha Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #117: 13 Nov 2008, 23:16 »

Haha. Det er sgu næsten helt sørgelig, at du kan være så heldig? Har du aldrig siddet i skolen, hvor du egentlig kun var til stede fysisk? Du var eksempelvis optaget af nettet, IcyTower, FM 08 eller noget andet...? Kunne du ikke lige så godt sidde der hjemme og dermed UNDGÅ at forstyrre undervisningen? Jeg nægter at tro på, at du med ren samvittighed kan sidde og prædike sådan der...
Selvfølgelig har jeg haft de timer, hvor jeg kun har været der fysisk, men ikke pga. et computerspil. Det fylder for lidt i mit liv til at fjerne fokus fra en skole, hvor jeg har brug for et højt gennemsnit for at kunne komme videre. Nu er jeg en af de (u)heldige, der ikke tager bærbaren med i skole, så derfor er den ikke til at distrahere mig. Kan godt være det lød som en prædiken, måske er det også. Jeg kan bare ikke se, hvorfor et computerspil kan fjerne fokus fra ting, som for mig virker vigtigere i livet.

Batigol
Manager

« Svar #118: 13 Nov 2008, 23:17 »

Jamen så kom da med et screenshot, når du er færdig, FC Barcelona.

Haha Opstemt

Skal jeg nok - det bliver nok bare først engang i løbet af august, næste år! Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #119: 13 Nov 2008, 23:20 »

Jeg var også meget skoletræt, i en periode. Men det er jo ikke en skid hårdt, hvis man bare laver lektierne. De er snildt overstået! Thumbs Up

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010