home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:31:20 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skal du noget specielt i morgen?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Skal du noget specielt i morgen?  (Læst 30397 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Skal du noget specielt i morgen?
« Svar #120: 13 Nov 2008, 23:21 »

Selvfølgelig har jeg haft de timer, hvor jeg kun har været der fysisk, men ikke pga. et computerspil. Det fylder for lidt i mit liv til at fjerne fokus fra en skole, hvor jeg har brug for et højt gennemsnit for at kunne komme videre. Nu er jeg en af de (u)heldige, der ikke tager bærbaren med i skole, så derfor er den ikke til at distrahere mig. Kan godt være det lød som en prædiken, måske er det også. Jeg kan bare ikke se, hvorfor et computerspil kan fjerne fokus fra ting, som for mig virker vigtigere i livet.

Har du aldrig spillet et eller andet spil i en skoletime? Det lyder vanvittigt i mine ører, men ok. De typer eksisterer vel også Wink.

Der var ikke en eneste i min klasse, der ikke af og til spillede et eller andet på den bærbare i timerne... Og det gælder også de, der gik ud med over 9 i snit (inklusiv mig selv - blær ;o)).

Af ren interesse må jeg så spørge, hvad du vil bagefter? Smiley

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Cesc
Gæst

« Svar #121: 13 Nov 2008, 23:21 »

Skolen er naturligvis vigtigere end Football Manager. Der er ens venner og man er der for at lære noget. Det er meget vigtigere end Football Manager, men forstå mig ret - tre timer plus eller minus? Det gør ikke den helt store forskel i min bog.

I de fag vi skal have, ligger jeg med to 10-taller. Det er intet problem for mig, at jeg smutter hjem for at nyde weekenden noget før. Football Manager er bare tilbehør.

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #122: 13 Nov 2008, 23:22 »

Jeg står op ved otte tiden, spiser noget morgenmad sammen med kæresten og min datter. Hvor efter vi går ned og handler, hvor jeg samtidigt, lige skal ind og købe fm09. Og så er det bare hjem ad, installere spillet og pachten, og imens det bliver gjort skal der pakkes madvare ud. Og så er det ind foran computeren, indtil 02.00. Hvor jeg så skal arbejde lørdag og søndag, men er så heldig med at min chef ikke siger noget til at jeg spiller på computer i arbejdstiden, så der skal også spilles Fm09 de to dage.

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Zulue
Manager

« Svar #123: 13 Nov 2008, 23:24 »

Søgaard, ser lidt dine kommentarer som en overreaktion .. Jeg havde også pjækket, hvis min far ikke arbejdede hjemme, hvilket er grunden til, at jeg aldrig nogensinde har pjækket fra en time Shockeret

Chakana
Manager

« Svar #124: 13 Nov 2008, 23:25 »

Jeg spiller da også på bærbaren i timerne.. Tunge det gør vi vidst alle!

Cesc, vend den om og sig: Tre timer plus eller minus, med manager. Wink

Arsenal Football Club

Cesc
Gæst

« Svar #125: 13 Nov 2008, 23:26 »

Jeg spiller da også på bærbaren i timerne.. Tunge det gør vi vidst alle!

Cesc, vend den om og sig: Tre timer plus eller minus, med manager. Wink

Så ved du vidst godt hvad jeg siger Wink

Chakana
Manager

« Svar #126: 13 Nov 2008, 23:28 »

Så ved du vidst godt hvad jeg siger Wink
Ja, men det er princippet.. Wink

Arsenal Football Club

søgaard
Gæst

« Svar #127: 13 Nov 2008, 23:30 »

Jo, jeg har da nok spillet noget, men det går langt tilbage, da vi på min folkeskole ikke havde meget med computere at gøre, da det mere var udendørs undervisning og undervisning i klasselokalet, og oppe på gymnasiet har jeg ikke, da jeg som sagt aldrig har en bærbar med, og det er næsten umuligt at spille på skolens computere, udover spil på internettet, hvilket aldrig har fanget min opmærksomhed.
Jeg er ikke den vildt kloge i skolen, og har ikke den hjerne, som bare husker altid første gang. Så fokus er nødt til at være der, for at jeg kan få de høje karakterer. Jeg vil meget gerne begynde på Jura, når jeg engang er færdig på gym Smiley

Zulue: Kan godt være det er en overreaktion, men forstår stadig ikke folk der vil pjække pga. et computerspil, også selvom det er FM.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #128: 13 Nov 2008, 23:32 »

Jeg har da et par kammerater på CBS som ikke kom i skole idag (og nok heller ikke imorgen) pga det nye WOW release Opstemt

Husk at nyd livet mens man har det Smiley Man ved aldrig hvornår det er slut

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #129: 13 Nov 2008, 23:32 »

Da jeg gik i folkeskole var der ikke noget med at tage computeren med i skole da Tunge

KF
Landsholdsspiller

« Svar #130: 13 Nov 2008, 23:33 »

Jo, jeg har da nok spillet noget, men det går langt tilbage, da vi på min folkeskole ikke havde meget med computere at gøre, da det mere var udendørs undervisning og undervisning i klasselokalet, og oppe på gymnasiet har jeg ikke, da jeg som sagt aldrig har en bærbar med, og det er næsten umuligt at spille på skolens computere, udover spil på internettet, hvilket aldrig har fanget min opmærksomhed.
Jeg er ikke den vildt kloge i skolen, og har ikke den hjerne, som bare husker altid første gang. Så fokus er nødt til at være der, for at jeg kan få de høje karakterer. Jeg vil meget gerne begynde på Jura, når jeg engang er færdig på gym Smiley

Zulue: Kan godt være det er en overreaktion, men forstår stadig ikke folk der vil pjække pga. et computerspil, også selvom det er FM.

Hehe, kool. Så ses vi jo nok på jurastudiet! Anyway, det kræver jo 'kun' ca. 7 i snit, så kan du så komme i gang med at game i timerne Wink

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst

« Svar #131: 13 Nov 2008, 23:34 »

Jeg ved ikke rigtig, hvem jeg er enig med i det her.. Jeg kunne finde på at pjække af flere årsager, et computerspil er bare ikke en af dem. Wink

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 13 Nov 2008, 23:36 »

@Søgaard: Hvilken større opgave skriver du her i november??

@g00n: Det er fordi, du er så ældgammel, at der ikke fandtes bærbar computere, da du gik i folkeskole, g00n  Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #133: 13 Nov 2008, 23:37 »

Ja jeg skal sove når jeg kommer hjem crazy.. For lige nu laver jeg en stil der skal afleveres i morgen.. Pænt nitte Grin

Men jeg skal i hvert fald ikke have spillet, før jeg har hørt lidt om hemmelighederne, plus at jeg har nok i 08'ern stadigvæk Smiley...

Så det bliver en venter fra min side Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst

« Svar #134: 13 Nov 2008, 23:38 »

Faktisk kun 6,4, hvor mit gennemsnit nu ved standpunkstkarakter erne er 9,4, så mon ikke jeg overlever, men anyway, så ville det ærge mig, at få et lavere gennemsnit pga. at jeg begyndte, at sidde og spille computerspil i timerne. Så hvis vi alle gør, som vi plejer, så bliver alle sikkert glade Wink

dowie: Dansk-Historie opgave Smiley

Back to topic?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010