home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skal du noget specielt i morgen?
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skal du noget specielt i morgen?  (Læst 30491 gange)
AMRDK
Gæst

Sv: Skal du noget specielt i morgen?
« Svar #45: 13 Nov 2008, 22:01 »

Hvis det hele er så meget bedre over på den anden side, så smut derover, og fri os for din pjank og piven, og ophævning af dig selv over andre brugere.
En der bliver lidt små sur ?

Ej ro på ikke Wink

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #46: 13 Nov 2008, 22:02 »

Jeg skal på skolen fra 8 til 11 og så videre på arbejde til kl. 17 og så hjem og æde og så kommer tiden t FM 09 fra 19 til 19.30 og så til fodbold fra kl. 20 til 22.30 og så hjem og game noget manager igen til 1 - 3 tiden og så i seng Thumbs Up

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #47: 13 Nov 2008, 22:02 »

Cesc @
Man forpester altså ikke fm-verden ved ikke at være så vanvittig, som de tåber du nævner der, nej man har bare realitetssans. Ja, det er et spil, som der kan bruges en hvis mængde tid på, men hvis ens liv er bygget så meget op om FM som tilfældene der, så er jeg ked af at sige det, men så har man ikke særlig meget indhold i sit liv. Til gengæld synes det er fint at du pjækker, det er fin stil. Nu skal jeg ikke komme med moraleprædiker af værste skuffe, men det er pjækning fra folkeskolen vi snakker om. Hånende vil jeg ikke være, men altså meget af den skole kan man nemt springe over. Når du kommer videre i systemet, så bliver pjækning, omend ikke en del af din hverdag, men en del af din skolegang Tunge

GudenEricsson
Gæst

« Svar #48: 13 Nov 2008, 22:03 »

Ellers har jeg være ude for, at de lagde en seddel, hvor der stod "Kig i skuret". Opstemt
Det er da meget fedt lavet, så slipper man for at tage hele vejen på posthuset. Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #49: 13 Nov 2008, 22:04 »

Det var da godt nok en underlig ting at gøre - det har jeg, eller andre i min omgangskreds, ikke oplevet? Opstemt

Heh det var da fornøjeligt.. Jeg har oplevet at han har stilt den i garagen i stedet - og så har jeg haft en UPS mand som ringede til mig da min pakke kom fra Kina, og så fik han lov til at aflevere den hos naboerne. Smiley

Synes det er plat at pjække pga. et copmuterspil. Det er skam ikke fordi, vi ikke glæder os, men at pjække pga. det er altså "lidt" for meget!  

Og når det bare er tre timer, kan du vel godt overleve? Smiley Det er langt fra meget, og du har et helt år til at spille det!

Mit postbud kommer så først ved 12.30-13.00 tiden, så det ville ikke hjælpe ret meget at pjække fra skole her - så skulle man bare sidde hjemme og vente i stedet, og det ville da blive kedeligt i længden Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #50: 13 Nov 2008, 22:06 »

så skulle man bare sidde hjemme og vente i stedet, og det ville da blive kedeligt i længden Opstemt

Kort sagt: Som at se maling tørre! Opstemt Ubeslutsom

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #51: 13 Nov 2008, 22:07 »

Heh det var da fornøjeligt.. Jeg har oplevet at han har stilt den i garagen i stedet - og så har jeg haft en UPS mand som ringede til mig da min pakke kom fra Kina, og så fik han lov til at aflevere den hos naboerne. Smiley

Haha. Jeg tror bare, heroppe i det mørke Jylland, at postbudene er rimelig kedelige? Skuffet
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 22:11 af Mathié » Logged

Cesc
Gæst

« Svar #52: 13 Nov 2008, 22:09 »

gamle og gamle dage.. hvem er væk, som du virkelig kan huske? KongFjong er her stadig, Fat-Bastard, Sunbao, Hawk1nZ, CaptainGerrard, KF - jeg kan ikke se, hvem der skulle mangle?

Ja, kan godt nævne et par stykker som jeg synes mangler.

Men fx dig, du har ikke den samme FM-gnist som da du var mindre. Jeg er mindre nu, og jeg mister den sikkert også en smule med årerne. Ingen problemer med det, men jeg synes det er vildt, der ikke har været en eneste som virkelig er hardcore.

Er jeg den eneste der synes Cesc er dobbeltmoralsk? Kalder dem fra FmD nørder, hvor han i første indlæg skriver at han selv nøjagtig gør det samme? Jeg spørger bare?

www.fmdanmark.dk <--- Tryk og opret bruger. Det er meget skægt derinde, når man ellers ikke er banned derinde.

Det er jo frit land derinde, man bestemmer selv om man vil være banned eller ej.

Jeg er ikke dobbeltmoralsk, jo, hvis man vil misforstå tingene. Jeg bliver jo også betegnet som en nørd af jer, så jeg er ligesom i samme kategori som dem.

Cesc @
Man forpester altså ikke fm-verden ved ikke at være så vanvittig, som de tåber du nævner der, nej man har bare realitetssans. Ja, det er et spil, som der kan bruges en hvis mængde tid på, men hvis ens liv er bygget så meget op om FM som tilfældene der, så er jeg ked af at sige det, men så har man ikke særlig meget indhold i sit liv. Til gengæld synes det er fint at du pjækker, det er fin stil. Nu skal jeg ikke komme med moraleprædiker af værste skuffe, men det er pjækning fra folkeskolen vi snakker om. Hånende vil jeg ikke være, men altså meget af den skole kan man nemt springe over. Når du kommer videre i systemet, så bliver pjækning, omend ikke en del af din hverdag, men en del af din skolegang Tunge

Jeg pjækker aldrig, men har set så meget frem til dette spil, at jeg ikke vil vente til klokken halv tre med at have fri. Det er ikke noget jeg er vant til, men i morgen gør jeg det lige.

Selvfølgelig har jeg også et liv ved siden af. Men i morgen er en helt speciel dag.

Lagotolio
Ynglingespiller

« Svar #53: 13 Nov 2008, 22:09 »

Hvis folk er interesseret i, hvordan en 27-årig "FM-nørd" skal tilbringe de kommende dage, er det således.

Fredag:
Op kl. 06.00 og så ellers på arbejde, efter et lang og varmt bad.
07.30 fredags morgenmøde på job, med rundstykker med smør, ja måske jeg endda tager en skive ost på.
Når det er overstået, skal jeg forsøge at sælge lidt varer.

14.00
Til frisør...

15.00
Kundebesøg ved en ninjaklub der skal købe 187 træningsdragter.

16.00
Hente kæresten fra job os så ellers tilbringe resten af dagen sammen med hende og vores kat.
Muligvis stiller jeg lige FM på hylden, når jeg kommer hjem, ellers bliver det liggende i postkassen, til jeg gider hente posten.

Min lørdag skal gå med vores årlige druktur med gutterne. Julefrokost om man vil, hvor jeg har fået lavet t-shirts og bowling pokal til lejligheden (arbejder med det, så det er jo billigt Smiley )

Søndag har jeg det nok ret dårligt, så skal bare være i sengen med kærsten hele dagen, lige afbrudt af en smuttur på McD.

Mandag har jeg taget fri, da jeg er blevet så gammel, at tømmermænd nu tager 2 dage.....
Nåårhh ja, muligvis installerer jeg spillet der, bare for at opdage de 1000 fejl der er, SELVOM man installere patchen.

Jeg er vild med FM, jeg glæder mig til spillet kommer, MEN jeg har vigtigere ting i livet, end bare at droppe alt andet for et computerspil, der alligevel ikke plejer at være spilbart fra dag1, trpds en patch..

Pyyhh jeg er sgu kedelig, gammel og grå - men er jeg den eneste med denne holdning?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #54: 13 Nov 2008, 22:10 »

Haha. Jeg tror bare, at heroppe i det mørke Jylland, er postbudene rimelig kedelige? Skuffet

Well nu skete det med garagen og naboen jo så i Grenaa så helt kedelige er de nu ikke Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #55: 13 Nov 2008, 22:10 »

Cesc, forstår ærlig talt heller ikke hvorfor du skriver det? Hvorfor har du rost FMD så meget, bare fordi at du påstår at der er dårlig stemning herinde? Bare vent til lørdag, midt på dagen, så tør du ikke nævne ordene 'dårlig stemning'! ;-) Man skifter heller ikke klub fordi at der ikke er stemning vel (måske lidt firkantet sagt, men det er vel sådan det er?) *host*OB..

Jeg skal lige have overstået den sidste praktikdag på Fyens Stiftstidende imorgen og så over i Odense gågade og købe spillet. Ellers bare spille løs! Glæder mig som bare fanden! :O Thumbs Up

Arsenal Football Club

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #56: 13 Nov 2008, 22:11 »

Skole 8:05 - 14:00
Fredags Cafe 14:05
Den lokale: 17:30
Pizza: 18:00
Flere bajere resten af aftenen så at sige.

Så ingen fm til mig.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #57: 13 Nov 2008, 22:12 »

Så der jo dem der har fri fra gym imorgen, og derfor har Goooood tid Peace

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #58: 13 Nov 2008, 22:13 »

Well nu skete det med garagen og naboen jo så i Grenaa så helt kedelige er de nu ikke Smiley

Det er dejligt at høre. Det tyder vel bare på, at der er chance for forandring... eller skulle jeg sige: Forbedring? Opstemt

Cesc
Gæst

« Svar #59: 13 Nov 2008, 22:13 »

Jeg skal lige have overstået den sidste praktikdag på Fyens Stiftstidende imorgen og så over i Odense gågade og købe spillet. Ellers bare spille løs! Glæder mig som bare fanden! :O Thumbs Up

Endelig en der faktisk skal spille spillet! Respekt NF. Vi er vel næsten de eneste som skal spille det i morgen.

Du spiser meget slik, så det behøver du ikke skrive på.

Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010