home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:31:20 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skal du noget specielt i morgen?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skal du noget specielt i morgen?  (Læst 30396 gange)
Nolte
Ynglingespiller

Sv: Skal du noget specielt i morgen?
« Svar #30: 13 Nov 2008, 21:44 »

Cesc: Måske har folk herinde bare et liv i forhold til dem på FMD?

Også lige den tanke der strejfede mit hovede. Lyder ret overdrevet noget af det du nævner fra FmD, Cesc...

Nolte
Ynglingespiller

« Svar #31: 13 Nov 2008, 21:47 »

Håber nogen kan hjælpe mig. Da hverken jeg eller mine forældre er hjemme hele dagen imorgen, er der ikke noget der kan tage imod FM for mig. Men så er mit spørgsmål bare: Skal jeg så på posthuset og hente det lørdag, eller bliver det bare lagt i postkassen? Håber selvfølgelig det bare kommes i postkassen, så jeg kan game når jeg kommer hjem, men ellers må jeg leve med at vente til lørdag med at spille.

Hvis du har bestilt det som brev, så kommer det vel i postkassen. Mine erfaringer siger, at det er forskelligt om pakker bliver taget med tilbage til posthuset, hvis modtageren ikke er hjemme. Jeg har i hvert fald oplevet at komme hjem til en pakke, der stod foran døren (dog ikke synlig for forbigående..).

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32: 13 Nov 2008, 21:48 »

Håber nogen kan hjælpe mig. Da hverken jeg eller mine forældre er hjemme hele dagen imorgen, er der ikke noget der kan tage imod FM for mig. Men så er mit spørgsmål bare: Skal jeg så på posthuset og hente det lørdag, eller bliver det bare lagt i postkassen? Håber selvfølgelig det bare kommes i postkassen, så jeg kan game når jeg kommer hjem, men ellers må jeg leve med at vente til lørdag med at spille.

Det bliver sendt som maxi brev og skulle derfor meget gerne ryge i din postkasse

absalonsen
Gæst

« Svar #33: 13 Nov 2008, 21:49 »

Den bliver lagt i postkassen! Man kan vidst godt bestille det som en pakke (der så ryger på posthuset), men det koster ekstra. Så det er ligemeget om du er hjemme.
Ellers har jeg være ude for, at de lagde en seddel, hvor der stod "Kig i skuret". Opstemt

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #34: 13 Nov 2008, 21:50 »

Møde sent i gym, 9.30. Fri klokken 14.00. Tage bussen hjem, komme igang med den geografi/kemi rapport til den 20ende, hvis jeg bliver færdig, hedder den dansk stil til tirsdag. Lørdag hedder den lektier igen, hvis jeg ikke er færdig. Hvis det, stik mod forventning, er sket, så hedder den mataflevering til onsdag. Arbejde 16-20. Gallafest på gym derefter til kl... Søndag: Lektier igen, arbejde 17-20, fodbold derefter.

Kan godt sidde og grine lidt over dem, som pjækker fra skole for at spille et computerspil, som de alligevel skal spille de næste mange hundrede / tusinde timer, men ja det er da nok lige de 3 timer som gør forskellen

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35: 13 Nov 2008, 21:50 »

I er slet ikke så hardcore som dem på FMDanmark - stram op! Smiley

Lige et par eksempler på nogle rigtig nørder som jeg selv fra FMDanmark:
"For mig startede opvarmningen allerede i går, hvor jeg blev mødt af en ligesindet i skolen, som sagde: ”Hey Ronny! FM kommer på fredag!” hvor vi derefter high-fivede hinanden spontant. Og så snakkede vi om det.

I dag var jeg så ude og købe mig en ordentlig kontorstol, så jeg kan sidde ordentligt, behageligt og føre mig frem. Så kan mine trashede Ikea-stole ryge til storskrald.

Jeg har ikke planer for de kommende to dage, udover at sørge for at alle pligter er udført, køleskabet er fyldt og have guf til dagen.
Jeg tager min skolegang ligeså seriøs som min skole, så jeg bliver hjemme på fredag, men desværre kan postbuddet dukke op imellem 9 og 13, så det kan vise sig at være halvforgæves." - Ronny

"Jeg har heller ikke noget liv, så jeg har med vilje reserveret hele weekenden til FM09. Har fri hele fredagen, lørdagen og søndagen, så der skal spilles(indsæt selv joke) igennem til den helt store guldmedalje.

Selvfølgelig har jeg som så mange andre herinde gjort det hele klart, så der ikke lige pludselig opstår den situation at man står uden cola midt i spillet! Eller at ens PC ikke lige er opdateret så spillet ikke virker.

Mit værste mareridt vil helt sikkert være at postbudet fucker det op, så jeg ikke får spillet fredag. Så bliver man jo nød til at downloade det fra Steam, for ellers er en helt weekend jo spildt.

De her dage op til fredagen skal bare overståes, for jeg er virkelig ved at have abstinenser..." - Thelonely

"Når jeg har fri fra skole kl 11,20 på Fredag.. Så tager jeg på MC D og får en ordentlig omgang burgere. Så kører jeg til brugsen og køber godt med sodavand, slik, chips, Dip, og chokolade kiks ... Så jeg tager nok et par kilo på i weekenden.. Ellers skal den bare stå på FM hele weekenden regner jeg med.." - TheFmChamp

"Er faktisk så meget FM-Nørd at jeg har aftalt med en god ven at vi begge tager dagen fri, og ringer sammen så snart vi begge har spillet i hånden. Så suser vi ned i nærmeste supermarkede og køber ind til en god gang Chili con carne` og 2 six pack coronas og så er der dømt mexicansk hygge og glade dage sammen med det nye manager!! Håber bare spillet ikke er så bugged som det plejer at være de første måneder (7-9-13) Men er optimistisk da der jo kommer en patch ud samme dag, så det blir en kanon dag.. glæder mig utrolig meget! (har ikke spillet i 3 uger og har lidt abstienser)" - LFCfan1985

Hvis det hele er så meget bedre over på den anden side, så smut derover, og fri os for din pjank og piven, og ophævning af dig selv over andre brugere.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #36: 13 Nov 2008, 21:51 »

Uha

Skole fra 9.04-12.25, uden rigtigt at lave noget, som er kutume fredag. Derefter skal jeg nok ned i byen og have en fredagsbajer eller lign. Så tager jeg hjem og laver lidt lektier (skal aflevere 2.g dansk/his opgave på mandag en uge, men så har jeg fri mandag og tirsdag med, suckers) Om aften æder jeg en pizza med en ven inden vi smutter til forfest og så i byen! God fredag!

Er der noget jeg har glemt?

Cesc
Gæst

« Svar #37: 13 Nov 2008, 21:53 »

Tja, men alle rigtige FM-fanatikere spiller sgu' i morgen! Det er én ud af 52 weekender på et år, der kan man vel godt lige tåle at smide alt andet væk og bare fokusere på FM. Det er jo nærmest blevet en slags juleaften for os FM-spillere, og som du selv skriver, desværre, kan jeg ikke begynde før mandag. Hvis du kunne, havde samme alder som jeg også sådan, havde du sikkert gjort det samme.

Jeg glæder mig så meget. Og at jeg lige pjækker for tre timer i morgen er jo noget jeg ikke plejer at gøre, så det er fint nok! På en FM side skal man sgu' være gakket op til FM udgivelse, men her på FmFreaks minder der sgu' mest af alt som en begravelse i de her dage. Folk er godt nok kedelige!

Ghert @
Fortæller bare at FmFreaks er blevet en lidt kedeligt sted i forhold til den konkurenterne. Jeg kan bedst lide FmFreaks, uden tvivl, men den er godt nok død i de her dage. Fatter det virkelig ikke, men ja, FmFreaks er jo ikke det samme mere.. Det ved vi alle vidst godt.

Alle FM-fanatikerne fra gamle dage har fået børn og det, så de har ikke tid til det. Ærgerligt! Trist!

Sunbao @
Du er en sand leder. Godt du kan hæve dig over brugerne.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #38: 13 Nov 2008, 21:56 »

gamle og gamle dage.. hvem er væk, som du virkelig kan huske? KongFjong er her stadig, Fat-Bastard, Sunbao, Hawk1nZ, CaptainGerrard, KF - jeg kan ikke se, hvem der skulle mangle?

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #39: 13 Nov 2008, 21:56 »

Er jeg den eneste der synes Cesc er dobbeltmoralsk? Kalder dem fra FmD nørder, hvor han i første indlæg skriver at han selv nøjagtig gør det samme? Jeg spørger bare?

www.fmdanmark.dk <--- Tryk og opret bruger. Det er meget skægt derinde, når man ellers ikke er banned derinde.

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40: 13 Nov 2008, 21:58 »

Jamen jeg glæder mig da i hvert fald til FM, men det betyder ikke just at jeg har været ude og investere i en ny computerstol til formålet eller går helt besærk i at skrive en masse ubetydeligt om at jeg skal på McD og så hjem og game! Ja, FM burde ligge i postkassen når jeg kommer hjem fra mit gruppearbejde, og så vil jeg spille det. Så er den ikke specielt meget længere, og desværre ikke så gakket som man åbenbart skal være for at være ægte FM spiller.

Men når det så er sagt, så kan du måske finde den lidt skuffende attitude som havende grobund i en meget skuffende demo. Jeg husker da at visse folk var dybt hyped up pga. det, men gassen gik lidt af ballonen i takt med at mange blev skuffede over demoen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BenMusalho
Gæst

« Svar #41: 13 Nov 2008, 21:59 »

Jeg glæder mig så meget. Og at jeg lige pjækker for tre timer i morgen er jo noget jeg ikke plejer at gøre, så det er fint nok!  

Synes det er plat at pjække pga. et copmuterspil. Det er skam ikke fordi, vi ikke glæder os, men at pjække pga. det er altså "lidt" for meget!  

Og når det bare er tre timer, kan du vel godt overleve? Smiley Det er langt fra meget, og du har et helt år til at spille det!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #42: 13 Nov 2008, 21:59 »

Ellers har jeg være ude for, at de lagde en seddel, hvor der stod "Kig i skuret". Opstemt

Det var da godt nok en underlig ting at gøre - det har jeg, eller andre i min omgangskreds, ikke oplevet? Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #43: 13 Nov 2008, 22:00 »

gamle og gamle dage.. hvem er væk, som du virkelig kan huske? KongFjong er her stadig, Fat-Bastard, Sunbao, Hawk1nZ, CaptainGerrard, KF - jeg kan ikke se, hvem der skulle mangle?

LosCules! crazy

Anyway synes jeg egentlig ikke der er sket så meget med FmFreaks, jeg ærger mig bare over, at TNT aka Rossonero ikke er så aktiv mere, men han er jo også fra 'de nye dage'.

Den bliver lagt i postkassen! Man kan vidst godt bestille det som en pakke (der så ryger på posthuset), men det koster ekstra. Så det er ligemeget om du er hjemme.

Den med skuret er også en klasikker hjemme ved mig Opstemt Grin

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #44: 13 Nov 2008, 22:01 »

Cesc nu er vores aldersgruppe herinde lidt ældre end over på den anden side, så derfor er her ikke lige så mange skolebørn som bare pjækker og spiller fm. Bare fordi folk ikke i samme grad opretter tråde for at fortælle løs om hvordan og hvorledes de skal pjække, og hvordan det sætter så og så meget tid af til det, betyder det bestemt ikke folk ikke går op i og bruger langtid på udgivelsen.

Et hurtigt klik på nyeste aktive emner etc, indikerer klart at her er langt mere liv her på forumet, end der er over på den anden side, så det er noget ævl at påstå.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010