|
Matigol
|
|
At han er superligaens 3. bedste er også en subjektiv mening.. Det er bare eksperters subjektive mening. Men omvendt er alle forslag her subjektive  Korrekt. Måske vi skal gå tilbage til topic 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Jesper Christiansen Pospech Håland Schlebrugge Thomas Rasmussen Djemba Djemba Borring Hutchinson Krohn-Dehli Santin Fall
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 17:34 af Dasmessi »
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Jesper Christiansen Pospech Håland Schlebrugge Thomas Rasmussen Djemba Djemba Borring Hutchinson Krohn-Dehli Santin Jallow
Skal Fall ikke med. Er han ikke lige nu SAS-ligaens bedste spiller  Ellers stort set enig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Arek Pospech - MJ - MvS - Wendt Augu Sionko - Absalonsen Krohn-Dehli Santin - Fall
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Sandt, men syntes bare det er lidt for subjektivt, og mangel på klart syn på realiteterne  .. Men det er som du siger også min mening, så jo du har ret 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Stephan Andersen Pospech AMC MVS T. Rasmussen
Hutchinson Borring Anders Due Krohnen Baye Santin
Det mener jeg er det bedste holod netop nu. Duncan, Jallow, Sionko og Onyszko banker på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Jesper Christainsen Bøgelund Schlebrügge M. Jakobsen T. Rasmussen AUGU!!! Holmen Borring Krohn-Dehli Santin Fall
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big basse
Lilleputspiller
|
|
Ved det ikke er det rigtige sted at placere dette men ved ikke hvor jeg ellers skal - men lige et lille spørgsmål. Nogle der ved hvor stort ens grafikkort på pc´en skal være for at det nye 09 virker med det nye 3D kamp. I Vanilla demoen flimrer min skærm nemlig når jeg skal spille kamp. På forhånd tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woodfarm
|
|
@ Woodfarm: Lækker opstilling med 12 mand!  Så vidt jeg kan tælle er der 11. Djemba x2 er bare en fiks måde at skrive Djemba Djemba på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Skal Fall ikke med. Er han ikke lige nu SAS-ligaens bedste spiller  Ellers stort set enig. Havde fuldstændigt glemt ham. er på nu  Ved det ikke er det rigtige sted at placere dette men ved ikke hvor jeg ellers skal - men lige et lille spørgsmål. Nogle der ved hvor stort ens grafikkort på pc´en skal være for at det nye 09 virker med det nye 3D kamp. I Vanilla demoen flimrer min skærm nemlig når jeg skal spille kamp. På forhånd tak
du skal smide det i Skadestuen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Sandt, men syntes bare det er lidt for subjektivt, og mangel på klart syn på realiteterne  .. Men det er som du siger også min mening, så jo du har ret  Kunne være rart at se hvem du skrev til, i form af et citat  Der er en del bud herinde som jeg personligt selv synes mangler et klart syn op realiteterne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Havde fuldstændigt glemt ham. er på nu  Tænkte jeg nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Cesc  .. Vidste ik lige hvem jeg skulle ccitere da det var et generelt svar til både dig Zhotlog, og cesc 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Stephan Andersen Pospech AMC MVS T. Rasmussen
Hutchinson Borring Anders Due Krohnen Baye Santin
Det mener jeg er det bedste holod netop nu. Duncan, Jallow, Sionko og Onyszko banker på.
Hutchinson på den defensive?  . Han spiller da ikke defensiv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Så vidt jeg kan tælle er der 11. Djemba x2 er bare en fiks måde at skrive Djemba Djemba på  Jeg læser x2, som der er to af ham. Det kunne ikke være værst med sådanne to på et hold :-D
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|