home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Superligaens bedste diamant
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Superligaens bedste diamant  (Læst 13830 gange)
alek9000
Manager

Sv: Superligaens bedste diamant
« Svar #15: 11 Nov 2008, 15:37 »

Ja, OMG! Han har udtaget AMC! Hvad sker der man? Han er kun en af de bedste midterforsvarer i Danmark, OMG OMG OMG! Fat nu af MJ spiller på U/21, og der kan han rådne, altså indtil han er for gammel Peace!
MJ er bedre end AMC, det er indiskutabelt.

OMG OMGOMOMGOMG

alek9000
Manager

« Svar #16: 11 Nov 2008, 15:38 »

En af Jacobsens svagheder for tiden er også røde kort Peace!

EDIT: Fordi de fleste var skadet, plus det var jo bare en venskabskamp Ubeslutsom?
Det han fik i OB var dumt rigtigt nok. Men det i Glasgow var et professionelt et.

verdenskrig
Manager

« Svar #17: 11 Nov 2008, 15:38 »

Ja, OMG! Han har udtaget AMC! Hvad sker der man? Han er kun en af de bedste midterforsvarer i Danmark, OMG OMG OMG! Fat nu af MJ spiller på U/21, og der kan han rådne, altså indtil han er for gammel Peace!

Haha jeg kan ærlig talt ikke forstå at det skal være AMC.. Jeg syntes at en som Bischoff har gjort det mindst lige så godt, og ham er der enda lidt fremtid i..

Med hensyn til MJ er jeg enig med dig, og jeg fatter ikke at aab's fans ikke kan stikke piben ind omkring ham, for så god er han altså heller ikke crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #18: 11 Nov 2008, 15:38 »

Det gør han så ikke mere da han fra næste sæson er for gammel til holdet og dermed allerede nu ikke længere er i betragning til holdet, man bygegr jo ikke holdet op om en der ikke kan spille for dem Wink

Og prøv nu at holde tonen, der er da ingen grund til at piske en stemning op...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 11 Nov 2008, 15:40 »

Hehe alle BIFerne vil klart nok have Bischoff på, OBerne AMC, AaBerne MJ... Så lad mig da bare begynde at slå på tromme for Winston Reid - HAM er der fremtid i! Wink

EDIT: ..og derfor ender disse tråde altid useriøst, for det er et MEGET LILLE fåtal der kan formå at holde sig objektive om den slags her, for når det kommer til folks eget holds spillere er det som regel "indiskutabelt" at de er bedst.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 15:43 af g00n » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #20: 11 Nov 2008, 15:41 »

Professionelt rødt kort? Så har vi hørt det med.

EDIT: Ja, der er fremtid i Reid, men vi er heldigvis ikke i fremtiden endnu Djævel.

alek9000
Manager

« Svar #21: 11 Nov 2008, 15:44 »

Haha jeg kan ærlig talt ikke forstå at det skal være AMC.. Jeg syntes at en som Bischoff har gjort det mindst lige så godt, og ham er der enda lidt fremtid i..

Med hensyn til MJ er jeg enig med dig, og jeg fatter ikke at aab's fans ikke kan stikke piben ind omkring ham, for så god er han altså heller ikke crazy
Når du siger det tænker du garanteret på de to røde kort. Jeg har set ham spille live, og har hans autograf herhjemme. Min far har spillet poker med ham osv. Han er klasse! Og jeg ved ikke om i har set det program med Carsten Werge, der har diverse fodbold eksperter inde og snakke, og de mener at MJ skulle være på landsholdet. Han holder altid niveau!

verdenskrig
Manager

« Svar #22: 11 Nov 2008, 15:46 »

Professionelt rødt kort? Så har vi hørt det med.

EDIT: Ja, der er fremtid i Reid, men vi er heldigvis ikke i fremtiden endnu Djævel.

Hvad forstår du ikke ved et professionelt rødt kort Rullende Øjne ?

Ja et ord man ikke kan bruge om AMC crazy.. Fatter ærlig talt ikke hvad han skal på landsholdet da det er meningen at man skal spille nogle nye spillere ind, og afprøve nogle på forskellige pladser under en venskabskamp, og AMC kommer aldrig til at være inde i billedet om at være fast mand, pga hans alder crazy...

JKJ: Bare belastende at hører abb fansnes ( ikke møntet på dig ) konstante tuderi hver gang MO ikke udtager MJ.. Hvis han virkelig var så god som i skriger ham op til, var han sku nok på landsholdet ik!!!..

At sige at MO holder med bestemmte hold er det værste nonsens funny.. Jeg har kun latter til overs for dem som siger det!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 11 Nov 2008, 15:46 »

Når du siger det tænker du garanteret på de to røde kort. Jeg har set ham spille live, og har hans autograf herhjemme. Min far har spillet poker med ham osv. Han er klasse!

Jeg tror faktisk det er de fedeste argumenter jeg nogensinde har hørt.

alek9000
Manager

« Svar #24: 11 Nov 2008, 15:47 »

Jeg tror faktisk det er de fedeste argumenter jeg nogensinde har hørt.
Det var ikke argumenter, det var bare fakta.

JKJ
Gæst

« Svar #25: 11 Nov 2008, 15:47 »

Når du siger det tænker du garanteret på de to røde kort. Jeg har set ham spille live, og har hans autograf herhjemme. Min far har spillet poker med ham osv. Han er klasse! Og jeg ved ikke om i har set det program med Carsten Werge, der har diverse fodbold eksperter inde og snakke, og de mener at MJ skulle være på landsholdet. Han holder altid niveau!

LOL. det var nok det dårligste argument jeg længe har hørt...  funny

Han skal på holdet fordi du har hans autograf og din far spiller poker med   funny

Prøv nu lige at argumenterehvorfor han skal på holdet, ikke altid det andet fis... Og nej han holder ikke niveau hvergang, han er fremtidens mand og skal nok komme på landsholdet på et eller andet tidspunk, men laver altså stadig fejl engang imellem Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #26: 11 Nov 2008, 15:49 »

Så fordi du har hans autograf, og din far har spillet poker med ham er han klasse, eller hva Rullende Øjne

OG nej jeg tænker ik på de røde kort!

Jeg tænker på at han har spillet i en backkæde der SLET IKKE har fungeret, og INGEN skal komme også sige at han ikke er medansvarlig for det, for det er han.. De to midterforsvarere er dem som skal holde orden på backkæden, og det kan sku ikke kun møntes på olfers at den har været i uorden... Og jeg er ligeglad hvad andre såkaldte fodboldeksperter mener for de er sku ikke mere ekspert end jeg er, og de kommer ligesom mig med deres subjektive mening, og den er at MJ ikke er så god som han bliver skreget op til... Bare se på hvordan jeres forsvar har sejlet!

Cool

Szczesny
Manager

« Svar #27: 11 Nov 2008, 15:49 »

Hehe alle BIFerne vil klart nok have Bischoff på, OBerne AMC, AaBerne MJ... Så lad mig da bare begynde at slå på tromme for Winston Reid - HAM er der fremtid i! Wink

EDIT: ..og derfor ender disse tråde altid useriøst, for det er et MEGET LILLE fåtal der kan formå at holde sig objektive om den slags her, for når det kommer til folks eget holds spillere er det som regel "indiskutabelt" at de er bedst.

Jamen så lad mig da komme med et bud: Zanka - se der kan vi snakke om fremtid, også udover en karriere på den jyske hede! Wink

De ender så utroligt subjektivt sådanne tråde, så derfor plejer jeg bare at læse dem og ikke kommentere (det er jo meget sjov læsning Smiley), da det er lige så svært at få folk til at ændre holdning, som det er at få en tøs i et par jeans, man tidligere har sagt hendes røv så stor ud i.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 11 Nov 2008, 15:51 »

Det kunne jeg ikke have sagt bedre StormQ. Eller jo, selvfølgelig kunne jeg det, men det gad jeg ikke. Tunge

Cool4
Ynglingespiller

« Svar #29: 11 Nov 2008, 15:52 »

Arek Onyszko
Kasper Bøgelund - Atle Roar Håland - Max Von Schlebrügge - Michael Jakobsen
                            Eric Djemba Djemba
   Libor Sionko                                       Michael Krohn Dehli
                                Cesar Santin
                 Djiby Fall                      Morten "Duncan" Rasmussen

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010