home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!  (Læst 17689 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #15: 08 Nov 2008, 00:04 »

I mine øjne er det lettere useriøst, at brugere skal kunne gætte en anden brugers kælenavn, som er blevet brugt én gang offentligt, mens hans tre-fire andre kælenavne har været langt mere brugte - hvordan skal vi dog holde os opdaterede hele tiden? Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #16: 08 Nov 2008, 00:05 »

Tja, nu er det mit kælenavn som er brugt - så jeg vil naturligvis lige fortælle hvordan det hele står til. Jeg har mange kælenavne, som i nok allerede har fundet ud af. NiikoHefty, Niko, Fissan - og så den spektakulære, "nye" og ukendte, Futte, for mange af jer.

Jeg er blevet kaldt Futte siden jeg har været helt lille. Det er min mor som startede på det, og det har hængt ved lige siden. Det er dog mest min nærmeste der kalder mig det - og Niko er nok mest brugt. Niko synes jeg dog virker for nedern at fortælle i min Crew-velkomst man skal skrive. Derfor  valgte jeg at smide Futte ind i stedet. Alle ved jo godt jeg bliver kaldt Niko - det gør alle som hedder Nikolaj, men nogen mere end andre - og jeg er en af dem som bliver kaldt det meget, uafbrudt.

Er ked af at folk ikke har kunne finde det rigtige svar, som i dette tilfælde er Futte. Men det er ikke min skyld at I ikke har vundet spillet pga. det, jeg har ikke lavet spørgsmålene så derfor har jeg heller ikke kunne svarene. Måske skulle navne som Niko, NiikoHefty, Fissan og Futte også blive godtaget, men det er de ikke. Sådan er det - og det er der intet at gøre ved.

Synes det er fint at få det fra din side, og det sætter ligesom det hele lidt i relief. Selvfølgelig er det ikke din skyld, at det kun er Futte der er godtaget, og sådan er det bare.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cesc
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #17: 08 Nov 2008, 00:06 »

Jeg er en af dem, der ikke bliver kaldt niko Skuffet

Det er måske fordi at du hedder Kasper først. :-) Det er vel det folk kender dig som? ;-)
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #18: 08 Nov 2008, 00:09 »

Ja, det kunne da i grunden godt spille ind?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #19: 08 Nov 2008, 00:17 »

Kan til info fortælle, at jeg enkelte gange bliver kaldt Nico/Niko. Hedder da også Nicolaj til fornavn. Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #20: 08 Nov 2008, 00:30 »

Jeg svarede selv Niko Hefty fordi han har lavet grafik med dette, samt bruger det på MSN, så det mente jeg det måtte være.

Derudover tog jeg den med crewet, som på FMFreaks.dk, og der havde Hawk en pause på 1½ år, så derfor sagde jeg Tturbo1, selvom han kom ind to måneder efter sidens start og mener ikke han har været ude på noget tidspunkt. - Muligvis min hovedregning der er dårlig!

Hvor står det med Fat-Bastard skrevet henne? - altså at han har været i crewet?
I nyheden står: "Vi vil også gerne lige bruge nyhedspladsen på at gøre opmærksom på et nyt crewmedlem. Vi har nemlig været heldige nok til at hente Fat-Bastard/Gazza til vores crew. Fat-Bastard er mest kendt igennem sit virke på FMDanmark, ud over at han har arbejdet på FmGround, CMagazine og CM-Revolution."
Men måske har jeg overset det et sted.

Jeg rundede ned til 22 år, men skrev 22 uden at skrive om jeg rundede op eller ned, hvad er mit taget som?

Spørgsmålet var måske formuleret forkert. Der mentes i alt, og da Tturbo ikke var med på den gamle i sin tid, var Hawk1nZ det rigtige svar.

I nyheden om Fat-Bastards tilgang står der skam ikke noget om at Fat-Bastard har været i CMFreaks, det står faktisk ikke nogen steder, så det var et ja/nej spørgsmål med lige stor chance for alle eftersom ikke engang Fat-Bastard kan huske at han har været på CMFreaks. da det var i så kort tid.

Dit gæt på 22 er taget som rigtigt svar.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #21: 08 Nov 2008, 00:37 »

Spørgsmålet var måske formuleret forkert. Der mentes i alt, og da Tturbo ikke var med på den gamle i sin tid, var Hawk1nZ det rigtige svar.

Altså også CmFreaks.dk, eller hvorledes?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #22: 08 Nov 2008, 00:55 »

Spørgsmålet var måske formuleret forkert. Der mentes i alt, og da Tturbo ikke var med på den gamle i sin tid, var Hawk1nZ det rigtige svar.

Du skriver selv her i svarene følgende

16. Hvilket crewmedlem har været længst tid på FmFreaks, bortset fra Sunbao og Acido? Hawk1nZ
Eftersom Saviola har fået en nyhed om at han forlod crewet, og ikke blevet indlemmet igen, på trods af hans evne til at se ind i baglokalerne, kan han mere kaldes en æresbruger, og derfor er Hawk1nZ her det korrekte svar, som de fleste dog også havde gættet.

-------------------

Derfor mener jeg ikke, at man pludselig kan sige, at det gælder for CMFreaks.dk også. Det er ikke nævnt nogle steder, og du skriver selv på FmFreaks.

Udover det, så kan det ALDRIG blive brugernes problem, at skulle regne ud, at I har formuleret jeres spørgsmål forkert. Det kan - og skal - det aldrig nogensinde være.

Med Fat-Bastard er det underligt, at I ikke selv nævner hans tid på CMFreaks.dk i præstationen af ham - uanset om han så var der i en uge eller 2 måneder. Og at han ikke engang selv kan huske det. Det gør IMO bare spørgsmålet endnu mere til grin.
« Seneste Redigering: 08 Nov 2008, 01:10 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #23: 08 Nov 2008, 01:16 »

Derfor mener jeg ikke, at man pludselig kan sige, at det gælder for CMFreaks.dk også. Det er ikke nævnt nogle steder, og du skriver selv på FmFreaks.

Udover det, så kan det ALDRIG blive brugernes problem, at skulle regne ud, at I har formuleret jeres spørgsmål forkert. Det kan - og skal - det aldrig nogensinde være.

Med Fat-Bastard er det underligt, at I ikke selv nævner hans tid på CMFreaks.dk i præstationen af ham - uanset om han så var der i en uge eller 2 måneder. Og at han ikke engang selv kan huske det. Det gør IMO bare spørgsmålet endnu mere til grin.

Må erklære mig enig her.
og at sige at det så bare er et gæt 50/50 holder jo ikke. Så kan i jo lave spørgsmål som "er jeg i gang med en sanwich med ost eller kylling?".
Og når I antyder at han ikke har været på siden før ved at skrive alle de andre steder i har været, så er det jo ikke engang bare at gætte 50/50.

Derudover vil jeg gerne fedte mere rundt i kælenavnet. Kan det passe at I stadig ikke vil godtage Niko?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #24: 08 Nov 2008, 01:19 »

Derudover vil jeg gerne fedte mere rundt i kælenavnet. Kan det passe at I stadig ikke vil godtage Niko?

Og de andre som Cesc nævner for den sags skyld!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #25: 08 Nov 2008, 01:52 »

Det er jo dybt godnat at godtage flere svar i et spørgsmål, der lyder "Hvad er Cesc's kælenavn" - i så fald skulle der jo have stået kælenavne.

Alt i alt vil jeg dog mene at flere af spørgsmålene er formuleret meget, meget uheldigt - hvilket der selvfølgelig ikke er noget at gøre ved nu! Det lader til, at man har haft lidt (læs: meget) travlt med at få skippet dem afsted... og det er gået ud over kvaliteten af dem.

Derudover holder jeg stadigvæk på at Tturbo1 har været på siden længst tid, men ok - jeg accepterer FmFreaks.dk's beslutning. Den kan man vel ikke brokke sig over, når man vinder Peace. Lidt mere koncentration næste gang, der laves sådan en konkurrence her kunne dog være rart Opstemt
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #26: 08 Nov 2008, 02:31 »

Nej, det skulle der ikke. Havde spørgsmålet været formuleret i flertal, ville det være påkrævet at give mere end ét svar.

Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #27: 08 Nov 2008, 10:52 »

Noget andet uprofessionelt er, at crewet ændrer på spørgsmål 16, efter at det har været muligt at sende ens svar ind. Spørgsmål 16 ændrede sig fra "16. Hvilket crewmedlem har været længst tid på FmFreaks, bortset fra Sunbao og Acido?" til "16. Hvilket crewmedlem har været længst tid i crewet, bortset fra Sunbao og Acido?". Til spørgsmål 16 skriver Hawk1nZ også i kommentarboksen til nyheden om spørgsmålskonkurren cen, at "det er komplet ligegyldigt om vedkommende er i crewet nu eller ej, det er hvem der har været længst på siden i alt."

Jeg er jo så en af dem, der har sendt et svar ind på baggrund af Hawk1nZ' forklaring i kommentarboksen. Jeg svarer "Hcan", da han var nummer tre til at oprette en bruger - altså den første efter Acido og Sunbao. Da jeg så så, til min store overraskelse ser, at de har begået den frækhed at ændre spørgsmålets betydning, vil jeg så gerne ændre mit svar til "Hawk1nZ", da han jo er i crewet nu. Da jeg prøver at ændre mit svar, får jeg et noget tamt svar fra Sunbao: "Spørgsmål 16 er ikke ændret så nej".
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #28: 08 Nov 2008, 11:01 »

Derfor mener jeg ikke, at man pludselig kan sige, at det gælder for CMFreaks.dk også. Det er ikke nævnt nogle steder, og du skriver selv på FmFreaks.

Udover det, så kan det ALDRIG blive brugernes problem, at skulle regne ud, at I har formuleret jeres spørgsmål forkert. Det kan - og skal - det aldrig nogensinde være.

Som tidligere skrevet, så har spørgsmålet været formuleret forkert. Jeg siger ikke at det er brugernes problem, men der er jo ikke just noget at gøre ved det, og som tidligere skrevet, så har det jo været lige vilkår for alle.

Med Fat-Bastard er det underligt, at I ikke selv nævner hans tid på CMFreaks.dk i præstationen af ham - uanset om han så var der i en uge eller 2 måneder. Og at han ikke engang selv kan huske det. Det gør IMO bare spørgsmålet endnu mere til grin.
Hans tid på CMFreaks var vist kun nogle få timer. Jeg kan ikke selv huske det, ej heller kan Fat-Bastard huske det - Men det kan Sunbao, og derfor er svaret ja. Igen har det været lige vilkår for alle, og det er vel logik at vi ikke nævnte hans få timer på siden i nyheden om hans tiltræden.
Jeg kan godt se at JS og KNM er kede af at de tabte, men hvis det hjælper jer, kan jeg fortælle at selvom I havde fået point for det spørgsmål, havde I stadig ikke vundet, da brugerne over jer, også svarede nej.

Derudover vil jeg gerne fedte mere rundt i kælenavnet. Kan det passe at I stadig ikke vil godtage Niko?

Du må fedte rundt i det alt det du vil - Vi godtager stadig ikke andre kælenavne - Og selvom vi gjorde, var dette også et spørgsmål som ikke ville ændre noget på stillingen, da de to brugere over dig og JS også svarede forkert på dette spørgsmål.

Alt i alt vil jeg dog mene at flere af spørgsmålene er formuleret meget, meget uheldigt - hvilket der selvfølgelig ikke er noget at gøre ved nu! Det lader til, at man har haft lidt (læs: meget) travlt med at få skippet dem afsted... og det er gået ud over kvaliteten af dem.
Lidt mere koncentration næste gang, der laves sådan en konkurrence her kunne dog være rart Opstemt

Jeg er helt enig i denne observation. Spørgsmålene blev meget hurtigt skippet afsted, og det gik åbenbart ud over kvaliteten. Vi havde ingen problemer med at se de rigtige svar i crewet, men det er jo ikke til at se de forskellige vinkler folk kan se på fra. Lad os håbe på at det bliver bedre næste år.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #29: 08 Nov 2008, 11:06 »

Jeg er jo så en af dem, der har sendt et svar ind på baggrund af Hawk1nZ' forklaring i kommentarboksen. Jeg svarer "Hcan", da han var nummer tre til at oprette en bruger -
Heh, du skal da under ingen omstændigheder tro at jeg sidder og kommer med hints i kommentarboksen Tunge - Når jeg snakker om "siden" tænker jeg altid på både denne og den gamle, da jeg har været i crewet på den gamle også.
Du er tilgengæld den eneste som har svaret Hcan, men dette er jo så endnu et eksempel på alle de forskellige vinkler som man åbenbart kan se et spørgsmål fra og afkode det på.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010