home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!  (Læst 17705 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« : 07 Nov 2008, 21:31 »

1. Acido har lavet hjemmesiden, men hvad hedder han rigtigt? Peter Nielsen
Dette spørgsmål havde stortset alle rigtigt, bortset fra en enkelt der svarede Andreas Adamsen...

2. Hvilken tråd er den mest viste på siden? Brøndby IF tråden
Også dette spørgsmål havde næsten alle fundet svaret på

3. Hvem stiftede Sunbao i sin tid siden med? Saviola
Her fik vi adskillige forskellige gæt, men det rigtige var altså vores egen Saviola.

4. Og hvad er hans nuværende nick på siden? WayneGretzky
Dem der svarede rigtigt på det foregående spørgsmål, havde som regel også dette rigtigt. WayneGretzky bor nu i England, men er dog stadig æresmedlem af siden, og har derfor stadig adgang til baglokalerne.

5. Hvem vandt bannerkonkurrencen tidligere på året? Michael/Lagotolio
Ikke det store at sige til dette spørgsmål

6. Hvornår slog denne side dørene op for det nuværende design? 2. oktober 2005
Det var da også væsentligt mange der havde gættet rigtigt. Der var dog nogle der fandt ud af hvornår vi købte domænet og havde gættet på 23. april, hvilket ikke var korrekt.

 Hvornår fylder CmFreaks/FmFreaks (inkl. den gamle side) 5 år? Den 11./15. december 2008
Ja, den 15. december er faktisk den rigtige dato, men vi valgte også at godtage d. 11. december 2008, da vi åbenbart ved en fejl på et tidspunkt har skrevet en jubilæumsnyhed d. 11. Dette betaler vi så prisen for nu!

8. Hvor mange crewmedlemmer er der tilbage i crewet fra CmFreaks? 4/5 (Sunbao, Acido, Hawk1nZ, Fat-Bastard, (BlaZZo)).
Også her har vi været nød til at acceptere flere svar. Som ikke ret mange ved, så var Fat-Bastard i en meget kort periode crew hos CMFreaks, og da vi har fået oplysninger om at BlaZZo også har været i crewet, om end hverken Sunbao eller BlaZZo kunne hverken be- eller afkræfte det, har vi valgt at acceptere både 4 og 5 her. Visse folk har svaret de forkerte personer i parantes, men da vi spurgte om hvor mange, har vi valgt at overse dette, da de havde tallet rigtigt.

9. Har Fat-Bastard før han for nyligt joinede, nogensinde været crew på FmFreaks eller CmFreaks? Ja
Som tidligere skrevet, så har Fat-Bastard været på CMFreaks i en meget kort periode.

10. Hvem har startet flest forumemner på siden? Hawk1nZ
Et hurtigt kig på statistikkerne kunne afsløre dette korrekte svar

11. Hvad er crewets gennemsnitsalder? (ekskl. prospects) 22,10 eller 22.22
Endnu engang har vi måtte betale for vores dumdristighed. AldiAllan forlod nemlig crewet før deadlinen, og derfor har vi måtte godtage både 22.10 og 22.22. Folk der rundede ned til 22 har også fået deres svar rigtigt, da vi ikke har kunne afvise at de nåede frem til det rigtige decimal tal, hvorimod folk der sagde at de havde rundet op til 22 har fået forkert.

12. Hvem vandt blogkonkurrencen som vi afholdte sidste år? Dau
En del har svaret JimmyGP på dette spørgsmål, hvilket selvfølgelig er forkert eftersom vi spurgte om hvem der vandt blogkonkurrencen sidste år, og ikke i år. Sidste år var Dau nemlig den retfærdige vinder.

13. Hvad er Cesc's kælenavn? Futte
Rigtigt mange har her gættet på Niko og Fækalier, hvilket vi ikke har accepteret. Det er korrekt at han havde disse brugernavne i en kort periode, men da han blev indlemmet i crewet afslørede han at hans kælenavn er Futte, hvilket også blev nævnt i den efterfølgende award.

14. Hvem er den ældste af Hawkins-brødrene? g00n/Martin
En enkelt person har her svaret Hawk1nZ (mener han hedder Martin) og dette er ikke blevet godtaget, da g00n er den ældste af Hawkins brødrene, på 28 år. Hawk1nZ er "kun" 26. De fleste havde dog helt styr på dette.

15. Hvad omhandlede årets aprilsnar? Sunbao forlader FmFreaks pga. ludomani
Enkelte svarede her at den omhandlede forkerte fodboldhistorie, hvilket ikke er korrekt. Vi skrev en nyhed om at Sunbao forlod siden pga. at han havde spillet alle pengene op, og skulle i behandling for ludomani. Der var dog mange der havde fundet dette rigtige svar.

16. Hvilket crewmedlem har været længst tid på FmFreaks, bortset fra Sunbao og Acido? Hawk1nZ
Eftersom Saviola har fået en nyhed om at han forlod crewet, og ikke blevet indlemmet igen, på trods af hans evne til at se ind i baglokalerne, kan han mere kaldes en æresbruger, og derfor er Hawk1nZ her det korrekte svar, som de fleste dog også havde gættet.

17. Hvad hedder den nyeste tilføjelse til crewet (ekskl. prospects)? Fat-Bastard
Muligvis det letteste spørgsmål i bunken, og næsten alle havde det dog også rigtigt.

18. I hvilken by bor Sunbao? Roskilde/Odense
Vores egen Sunbao har desværre ikke kunnet finde ud af at skifte sin bopæl i profilen, så den stod stadig på Roskilde da de fleste brugere var inde og kigge. Vi har godtaget dette svar, ligesom vi har godtaget dem som har svaret det korrekte, nemlig at han bor i Odense nu.

19. På hvilket IRC netværk, finder du chatkanalen #FmFreaks? Undernet
Næsten alle svarede også korrekt på dette spørgsmål, og en enkelt præciserede endda også at det skulle være oslo's undernet server Smiley

20. Hvor mange crewmedlemmer bor i Jylland (ekskl. prospects) 14/15
Også her har vi måtte godtage to forskellige svar, da AldiAllan jo røg ud af crewet før deadlinen blev overskredet. Vi har derfor accepteret både dem der har skrevet 14 og 15.

Et hurtigt regneark giver følgende top 5:
KF   18
Bobogol32   17
ThomasMoll   17

John Spurs   16
Guardiola   16

Vi kan dermed konkludere at de tre vinder, er KF, Bobogol32 samt ThomasMoll som alle tre vil modtage et FM09, sponsoreret af billigespil, med posten. Et stort tillykke til jer alle tre, og et stort tak til alle som har deltaget i konkurrencen Smiley
« Seneste Redigering: 07 Nov 2008, 21:34 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #1: 07 Nov 2008, 21:43 »

Jeg vil ikke bruge så lang tid på at pive, men synes det er tyndt at lave et spørgsmål som det med cesc. Forstår ikke, man ikke godtager Niko. Det er en afledning af hans navn, som både er brugt som brugernavn på syden og på MSN og er så vidt jeg er orienteret også et kælenavn.

Derudover synes jeg, at der er flere spørgsmål, der er alt, alt for svære. Det er jo umuligt at svare rigtigt på enkelte spørgsmål med mindre man var i crewet på CMF.

Det er alt, jeg vil brokke mig over.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #2: 07 Nov 2008, 21:48 »

Tillykke til vinderne.. Men er Cesc' kælenavn ikke Fissan? Han har ihf. skrevet!?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #3: 07 Nov 2008, 22:00 »

Jeg svarede selv Niko Hefty fordi han har lavet grafik med dette, samt bruger det på MSN, så det mente jeg det måtte være.

Derudover tog jeg den med crewet, som på FMFreaks.dk, og der havde Hawk en pause på 1½ år, så derfor sagde jeg Tturbo1, selvom han kom ind to måneder efter sidens start og mener ikke han har været ude på noget tidspunkt. - Muligvis min hovedregning der er dårlig!

Hvor står det med Fat-Bastard skrevet henne? - altså at han har været i crewet?
I nyheden står: "Vi vil også gerne lige bruge nyhedspladsen på at gøre opmærksom på et nyt crewmedlem. Vi har nemlig været heldige nok til at hente Fat-Bastard/Gazza til vores crew. Fat-Bastard er mest kendt igennem sit virke på FMDanmark, ud over at han har arbejdet på FmGround, CMagazine og CM-Revolution."
Men måske har jeg overset det et sted.

Jeg rundede ned til 22 år, men skrev 22 uden at skrive om jeg rundede op eller ned, hvad er mit taget som?
« Seneste Redigering: 07 Nov 2008, 22:37 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #4: 07 Nov 2008, 22:05 »

Tillykke til de tre som har vundet Smiley
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #5: 07 Nov 2008, 22:07 »

Jeg gættede også Fissan Skuffet
Logged

19-18!

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #6: 07 Nov 2008, 22:15 »

Hvordan i alverden er det egentlig talt sammen hvor lang tid folk har været i crewet?

Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #7: 07 Nov 2008, 22:52 »

Herligt, herligt. Jeg tror dog ikke, I har ret i, at Hawk1nZ er den, der har været 3. længst tid i FmFreaks crewet. Hawk1nZ var væk i laaaaang tid, og hvis I nu gad regne efter, så tror jeg sgu, Tturbo tager den titel. Useriøst at I stiller et spørgsmål, som I ikke selv har svaret på...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #8: 07 Nov 2008, 22:53 »

P.S. Hvem helvede er bobogol? Hvis han får 17 rigtige, så har han meget mere viden om CMfreaks/FmFreaks end de fleste... så han må næsten have et andet nick, som folk kender... eller også er det snyd - tror jeg.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #9: 07 Nov 2008, 22:54 »

jeg havde følgende udregning på det. Og jeg gemte den for en sikkerhedsskyld
Tturbo kom ind 12. december 2005 og har været i crewet siden.
Hawk forlod crewet 14. november 2006 og kom ind igen i 26. marts 2008
og siden startede i oktober 2005
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #10: 07 Nov 2008, 22:55 »

P.S. Hvem helvede er bobogol? Hvis han får 17 rigtige, så har han meget mere viden om CMfreaks/FmFreaks end de fleste... så han må næsten have et andet nick, som folk kender... eller også er det snyd - tror jeg.

Han blev nu oprettet i 2006, så han kan vel have noget viden Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #11: 07 Nov 2008, 22:57 »

Vi må da gå ud fra at crewet har tjekket IP og lignende.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #12: 07 Nov 2008, 23:19 »

Nu vil jeg ikke træde for meget i det med kælenavn, meeeenn: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=145.msg278759#msg278759
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #13: 08 Nov 2008, 00:00 »

Tja, nu er det mit kælenavn som er brugt - så jeg vil naturligvis lige fortælle hvordan det hele står til. Jeg har mange kælenavne, som i nok allerede har fundet ud af. NiikoHefty, Niko, Fissan - og så den spektakulære, "nye" og ukendte, Futte, for mange af jer.

Jeg er blevet kaldt Futte siden jeg har været helt lille. Det er min mor som startede på det, og det har hængt ved lige siden. Det er dog mest min nærmeste der kalder mig det - og Niko er nok mest brugt. Niko synes jeg dog virker for nedern at fortælle i min Crew-velkomst man skal skrive. Derfor  valgte jeg at smide Futte ind i stedet. Alle ved jo godt jeg bliver kaldt Niko - det gør alle som hedder Nikolaj, men nogen mere end andre - og jeg er en af dem som bliver kaldt det meget, uafbrudt.

Er ked af at folk ikke har kunne finde det rigtige svar, som i dette tilfælde er Futte. Men det er ikke min skyld at I ikke har vundet spillet pga. det, jeg har ikke lavet spørgsmålene så derfor har jeg heller ikke kunne svarene. Måske skulle navne som Niko, NiikoHefty, Fissan og Futte også blive godtaget, men det er de ikke. Sådan er det - og det er der intet at gøre ved.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #14: 08 Nov 2008, 00:01 »

Jeg er en af dem, der ikke bliver kaldt niko Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010