home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Er Maradona den rette?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Er Maradona den rette?  (Læst 4706 gange)
Jimmi.Pop
Gæst

Sv: Er Maradona den rette?
« Svar #15: 05 Nov 2008, 15:02 »

Jeg vil også gerne komme med et kort svar, og nej jeg mener ikke han er den rette...

Han har absolut ingen erfaring, iflg div målinger i landet vil flertalet ikke have ham på posten, og sidst men ikke mindst, hans person vil tiltrække en masse unødvendig opmærksomhed...

Laudrup, som du sammenligner med, havde nogle år i skyggen af MO før han sprang ud som manden med eneansvaret, altså han fik noget erfaring inden for vesten og var måske derfor bedre rustet til opgaven som cheftræner... Jeg synes dog ikke han har gjort det prangende men det er så en anden historie Wink

Manden der der førte Argentina til OL-guld var såvidt jeg husker favorit, og ville med garanti også have været den bedst egnet da han kender de fleste spillere og de nye talenter...

Maradonas første ting var feks også at gøre Mascha til anfører istedet for Zanetti, uden at spørge Mascha som IKKE er interesseret i at bære armbindet, allerede der kører den jo af sporet, bør det ikke være noget man finder ud af når truppen er udtaget og man har spurgt den valgte om han ønsker dette??

Lad os nu se hvad der sker, men jeg tror ikke han er manden der kan redde Argentina...

Han er jo så med i staben omkring Maradona, så hans evner og kendskab går jo for så vidt ikke til spilde...

EDIT: Og så har en lille bitte smule trænererfaring, i midt 90erne var han træner for 2 klubber, men uden den store succes. Han vandt kun 3 ud af 23 kampe Smiley -Men ingen erfaring er i hvert fald ikke tilfældet Smiley
« Seneste Redigering: 05 Nov 2008, 15:05 af Jimmi.Pop » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #16: 05 Nov 2008, 15:06 »

Fantastisk med Masch som kaptajn for Argentina, selvom han ikke ligefrem er den der kommanderer mest på banen for Liverpool, men det kan jo selvfølgelig også have noget at gøre med sproget. Peace Ved ikke om han gør det for Argentina, men jeg kunne sagtens forestille mig det. Peace

En anfører skal jo gå forrest og er der nogen der går forrest, så er det Mascherano. Han er den bedste tackler i verdenen og vinder alle de tacklinger han kaster sig ned i. Han er derudover også hurtig, teknisk stærk, mens han har et fornuftigt pasningsspil. Tror egenligt, at han vil passe perfekt, men Maradona skulle nu have spurgt ham først. Peace

Go Masch, Maradona og Argentina mod Skotland her i midten af november. Jeg håber sgu Argentina vinder. Peace

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #17: 05 Nov 2008, 15:09 »

Lad os nu se. Han er ikke kaptajn endnu, men Maradona vil gerne ha' ham som kaptajn, fordi han netop kæmper og bløder for den argentinske trøje.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12010_4457460,00.html

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #18: 10 Nov 2008, 23:29 »

Så har Mascherano sagt ja til at være anfører.

http://www.bold.dk/nyt/Mascherano-argentinsk-anfoerer

JKJ
Gæst

« Svar #19: 13 Nov 2008, 10:25 »

Maradona færdig som træner??
Jeg har tør udtrykt mine tvivl om han var det rette, der er altid en eller anden for for ballade omkring hans person som helt automatisk vil få focus væk fra det det hele handler om, nemlig fodbolden...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1084129.ece

wirenfeldt
Gæst

« Svar #20: 02 Dec 2008, 00:59 »

Jeg vil komme med et kort svar...

Maradonna er den rette fordi han har været i gamet stort set hele sit liv, og dermed præcist ved hvad der skal til for at vinde fodboldkampe, og han ved præcist fra sin egen tid som spiller, hvordan man bedst behandler spillerne mentalt, og fysisk...
Kan han holde sit privatliv udenfor, er han det helt rette valg Smiley

Ellers kunne man passende have spurgt det samme om Laudrup, og hans karrierer går vel ok godt Smiley
Maradona er ikke den rette, slet slet ikke.
Hvordan kan du overhovedet sammenligne Laudrup og Maradona?
Ja, Maradona har fået en del priser for hans spil på banen, men havde der været en pris til fodbold verdenens narkovrag, ja så er jeg stensikker på, at han ville have fået denne - endda optil flere gange.

Laudrup er en stilfærdig mand, fantastisk taktiker og har et fantastisk overblik over truppen. Han ved lige præcis hvordan han vil spille, hvor han skal ændre tingene fuldstændig og hvor der kan rettes en smule, for at opnå perfektion.
Laudrup startede som assisterende træner under Morten Olsen, hvor han kunne lære af en god mester, hvor han fik lejligheden til at teste sin træning af, sin taktiske viden osv. uden det ville få større konsekvenser. Dette må siges at være vellykket, efter succesrige sæsoner i Brøndby og Getafe.

Maradona er komplet uerfaren, er ustabil, er uærlig, er højest sandsynligt blevet valgt på hans omdømme i hjemlandet (hvilket selvfølgelig også har noget at sige), egoistisk og slet ikke leder typen for et af verdens bedste landshold. Det Argentina her har gjort, vil jo svare til, at de danske mestre henter en uerfaren træner istedet for at fortsætte med succesrige Allan Kuhn. (Hov, det har de jo gjort.... Skuffet).

Maradona's måde og agere Karl Smart allerede inden kampen mod Skotland, var jo helt til grin. Jeg glemmer aldrig hans interview, hvor han angiveligt viste hvor meget England i sin tid manglede, for at der faktisk var scoret på et legendarisk mål. Jeg kan ikke lade være med og så min tvivl her, måske ville Maradona måske bare vise pressen hvor høj han egentlig var? En meter, som han selv sagde ja.. (Okay, slut med mudderkast..)

Men nej, at ansætte en mand, som har haft flere personlige fiaskoer og skandaler end vores alle sammens David Nielsen, ja det er da virkelig at nedjustere ambitionsniveauet en "smule".

Jeg kan ikke lade være med at grine af det..

Hans første ændring i Argentina's trup, var bl.a. at gøre vælge en ny anfører, dermed siger jeg ikke, at han ikke havde fortjent anførerbindet. Dog var der flere spillere ude og kommentere på rygterne herom, de havde en anfører og ham skulle det blive ved med at være. Flot Maradona, allerede nogle få dage efter ansættelsen, skaber han en mindre intern storm i truppen. Jeg klapper.

Kort og godt, Maradona ville gøre det godt i Serie 6.

(Med fare for at han får stor succes, poster jeg stadig dette indlæg.)

/Wirenfeldt

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010