Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 552 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Er Maradona den rette?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Er Maradona den rette? (Læst 4693 gange)
Cesc
Gæst
Er Maradona den rette?
«
:
04 Nov 2008, 16:15 »
Er Maradona den rette?
Hvad synes du?
Et kort og præcist svar vil i mine øjne være: nej! Maradona er ikke fodboldtræner, han har ikke prøvet det før. Jeg tror overhovedet ikke han er den rette til at føre Argentina til tops under VM i Sydafrika. Jeg forventede, for et par uger siden, at Argentina vil gøre rent bord og snuppe pokalen i 2010, men jeg tvivler med deres nye træner i sædet. Maradona er en stor mand, meget større end Laudrup i Spanien. Maradona bliver med garanti hyldet som en gud nede i Argentina, men er det ikke forkert at tage ham ind?
Han er helt sikkert en person som ved hvad spillet går ud på, men det er jo overhovedet ikke nok. Han er respekteret, og det han siger er nærmest lov nede i Argentina. Men han har aldrig været træner før, og mandskabsbehandling er blevet en så vigtig ting i moderne fodbold. Hans mandskabsbehandling tror jeg ikke er god, for han er en meget hård person i sine udtagelser om folk. Den ene dag synes han Messi er en genial spiller, men dagen efter aflevere han ikke nok til sine medspillere. Hvis mange af disse udtagelser kommer, kan det skabe splid i truppen - og Maradona er Maradona, så udtagelser som denne kommer naturligvis.
Derudover har han meget skarpe holdninger til tingene synes jeg. Han elsker naturligvis fodbold, ser en masse kampe og sådan, men han kunne nok godt komme til vælge med hjertet frem for hjernen. Hans datter er kærester med Sergio Agüero, det måske andet største argentinske talent, og hvad nu hvis de får en konflikt eller noget i den stil? Sergio Agüero kan blive droppet fuldstændig og den unge troldmands store talent bliver aldrig vist på den flotteste scene af dem alle. Man kan naturligvis også vende den om, at sige det har positivt effekt, men jeg er ikke sikker. Agüero kan måske godt blive udtaget selvom han er dårlig form, og nogen som Tevéz måske er bedre, men Maradona kunne godt give ham en 'tjeneste', for at gøre svigersøn glad.
Han er slet ikke den rette mand i mine øjne. Argentinas landstræner job er sikkert en af de mest attraktive poster i hele verden, men hvorfor vælger Argentina at give dem til en uerfaren mand som Maradona? Jeg tror det er fordi respekten for ham er så stor nede i Argentina. Maradona vil ikke stille sig tilfreds med at skulle starte en træner-karriere nede i en dårlig række i Argentina, for Diego skal have det bedste af det bedste.
Jeg læste for et par dage siden en artikel, hvor indledningen var: "Han sniffer en bane hurtigere end du kan sige 'guds hånd'. Dette er jo genialt skrevet, og rigtigt. En mand som efter fodbolden har rodet sig ud i så mange problemer, synes jeg ikke hører hjemme mere i fodboldverden. Han var helt sikkert en genial spiller, men som træner tror jeg ikke han egner sig. Som skrevet tidligere, hans mandskabsbehandling er for dårlig - og han har ikke prøvet det før.
Argentina skal nok spille Maradona-fodbold, hvilket bliver fedt at se på, men det kommer man ikke langt med i en slutrunde nu om dage. Det kunne gå for 30 år siden, men nu er det hele blevet så fandens taktisk. Jeg kunne heller ikke forestille mig Argentinas fodboldbund skulle fyre en mand som Maradona, kan man få sig selv til det? Jeg glæder mig meget til at se hvad der kommer til at ske for Argentina. En fantastisk generation af spillere kan være spildt.
Hvad synes I om ansættelsen af den kontroversielle Diego Maradona?
Dasmessi
Gæst
Sv: Er Maradona den rette?
«
Svar #1:
04 Nov 2008, 16:18 »
Syntes heller ikke han er den rette for Argentina. Pga. hans stofmisbrug.
En fodboldtræner skal ikke tage stoffer. Det er jo dumt at gøre. Så syntes jeg også, at han kun snakker med Messi. Det kan godt være Messi ser op til ham, men en landstræner, skal sku ikke kun have én spiller i hovedet.
Så nej syntes ikke han er den rette. Han har jo ikke prøvet at være træner før.
JimmyGP
Manager
«
Svar #2:
04 Nov 2008, 16:21 »
Jeg vil ikke skabe den store debat for jeg er helt enig med Cesc.. Maradona er ansat fordi han er Maradona og jeg synes ikke at han er den rette mand til at lede et stort landshold. Han burde måske have prøvet kræfter med et par hold i den bedste argentinske række først før det overhovedet kunne komme på tale.. Han skal vist bare fortsætte som studievært..
Men det må da betyde at en spiller, som Sergio Agüero bliver fast mand.. Er det ikke noget med at han er Maradona's svigersøn?
- Veni, vidi, vici -
Elmander9
Landsholdsspiller
«
Svar #3:
04 Nov 2008, 16:23 »
Citat af: Cesc 04 Nov 2008, 16:15
Er Maradona den rette?
Hvad synes du?
Et kort og præcist svar vil i mine øjne være: nej! Maradona er ikke fodboldtræner, han har ikke prøvet det før. Jeg tror overhovedet ikke han er den rette til at føre Argentina til tops under VM i Sydafrika. Jeg forventede, for et par uger siden, at Argentina vil gøre rent bord og snuppe pokalen i 2010, men jeg tvivler med deres nye træner i sædet. Maradona er en stor mand, meget større end Laudrup i Spanien. Maradona bliver med garanti hyldet som en gud nede i Argentina, men er det ikke forkert at tage ham ind?
Han er helt sikkert en person som ved hvad spillet går ud på, men det er jo overhovedet ikke nok. Han er respekteret, og det han siger er nærmest lov nede i Argentina. Men han har aldrig været træner før, og mandskabsbehandling er blevet en så vigtig ting i moderne fodbold. Hans mandskabsbehandling tror jeg ikke er god, for han er en meget hård person i sine udtagelser om folk. Den ene dag synes han Messi er en genial spiller, men dagen efter aflevere han ikke nok til sine medspillere. Hvis mange af disse udtagelser kommer, kan det skabe splid i truppen - og Maradona er Maradona, så udtagelser som denne kommer naturligvis.
Derudover har han meget skarpe holdninger til tingene synes jeg. Han elsker naturligvis fodbold, ser en masse kampe og sådan, men han kunne nok godt komme til vælge med hjertet frem for hjernen. Hans datter er kærester med Sergio Agüero, det måske andet største argentinske talent, og hvad nu hvis de får en konflikt eller noget i den stil? Sergio Agüero kan blive droppet fuldstændig og den unge troldmands store talent bliver aldrig vist på den flotteste scene af dem alle. Man kan naturligvis også vende den om, at sige det har positivt effekt, men jeg er ikke sikker. Agüero kan måske godt blive udtaget selvom han er dårlig form, og nogen som Tevéz måske er bedre, men Maradona kunne godt give ham en 'tjeneste', for at gøre svigersøn glad.
Han er slet ikke den rette mand i mine øjne. Argentinas landstræner job er sikkert en af de mest attraktive poster i hele verden, men hvorfor vælger Argentina at give dem til en uerfaren mand som Maradona? Jeg tror det er fordi respekten for ham er så stor nede i Argentina. Maradona vil ikke stille sig tilfreds med at skulle starte en træner-karriere nede i en dårlig række i Argentina, for Diego skal have det bedste af det bedste.
Jeg læste for et par dage siden en artikel, hvor indledningen var: "Han sniffer en bane hurtigere end du kan sige 'guds hånd'. Dette er jo genialt skrevet, og rigtigt. En mand som efter fodbolden har rodet sig ud i så mange problemer, synes jeg ikke hører hjemme mere i fodboldverden. Han var helt sikkert en genial spiller, men som træner tror jeg ikke han egner sig. Som skrevet tidligere, hans mandskabsbehandling er for dårlig - og han har ikke prøvet det før.
Argentina skal nok spille Maradona-fodbold, hvilket bliver fedt at se på, men det kommer man ikke langt med i en slutrunde nu om dage. Det kunne gå for 30 år siden, men nu er det hele blevet så fandens taktisk. Jeg kunne heller ikke forestille mig Argentinas fodboldbund skulle fyre en mand som Maradona, kan man få sig selv til det? Jeg glæder mig meget til at se hvad der kommer til at ske for Argentina. En fantastisk generation af spillere kan være spildt.
Hvad synes I om ansættelsen af den kontroversielle Diego Maradona?
Genialt skrevet cesc! Enig i at ikke syntes han skal være træner, og slet ikke landsholdstræner pga. hans stofmisbrug, og fordi han har en mening den ene dag og en anden dagen efter!
Men det bliver sjovt at se Argentina spille nu, for det kan jo også have den stik modsatte virkning. Nemlig at spillerne for Argentina får mere kampgejst og spiller fortryllende fordi de har en så stor mand inde for fodboldens verden som landsholdstræner!
verdenskrig
Manager
«
Svar #4:
04 Nov 2008, 16:24 »
Jeg vil komme med et kort svar...
Maradonna er den rette fordi han har været i gamet stort set hele sit liv, og dermed præcist ved hvad der skal til for at vinde fodboldkampe, og han ved præcist fra sin egen tid som spiller, hvordan man bedst behandler spillerne mentalt, og fysisk...
Kan han holde sit privatliv udenfor, er han det helt rette valg
Ellers kunne man passende have spurgt det samme om Laudrup, og hans karrierer går vel ok godt
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #5:
04 Nov 2008, 16:26 »
Man kan skrive side op og ned om at man mangler erfaring, men til ingen nyttet. I stedet vil jeg blot henvise til et citat af Johan Cruyff:
"Hans fejl ser ud til at være hans ungdom og uerfarenhed. OK. Hvem kan forklare mig hvad erfaring er og hvad det ikke er? Erfaring i omklædningsrummet er presset, så som en vigtig kamp og hvilket ben man skal stå på i omgivelserne. Hvis du har oplevet alt dette som spiller, er din erfaring enorm. Om Rijkaard og Van Basten sagde man det samme, da de begyndte at lede det hollandske landshold. Ikke om Van Gaal. Og ved I hvad? De to unge og urutinerede fik Holland helt frem til den afgørende fase i det man kæmpede om. Veteranen og eksperten efterlod Holland udenfor VM slutrunden."
Klummen handler i øvrigt om Guardiolas manglende erfaring - alligevel tromlede han alt modstand ned med Barca Athletic og nu gør han det fremragende hos FC Barcelona.
Skulle sniffere ud af fodbolden, vil jeg tro at mange måtte sige farvel. Jeg nægter at tro på, at teenagere og unge spillere kan holde sig på måtten, hvis der tikker flere millioner ind hver måned.
At skulle spille for Maradona, deres egen stolthed, må uden tvivl også motivere folk mere end man aner.
Cesc
Gæst
«
Svar #6:
04 Nov 2008, 16:26 »
JimmyGP
Som jeg også skriver, så er Maradona svigerfar til Sergio Agüero. Han vil nok blive fast mand tror jeg, men desværre også selvom han til tider måske vil komme i dårlig form. Derfor tror jeg godt det kan blive en problem, for hvad nu hvis andre gode angribere som Lavezzi, Zarate, Tevéz og Diego Milito er i bedre form, laver flere mål, men han alligevel bliver valgt og spiller en lortekamp. Jeg tror godt Maradona kunne blive ved at udtage ham, for så gør han både ham og sin datter glad.
Jeg elsker El Kun (du skal ikke sætte det i din signatur brugeren El Kun), han er genial og en virkelig skøn fodboldspiller, men alle kan komme i dårlig form og så skal man ikke optræde for landsholdet imens.
Cesc
Gæst
«
Svar #7:
04 Nov 2008, 16:32 »
Pep har gjort det rigtig godt uden tvivl, det samme gælder vores egen Laudrup, men begge to har været i en skal lære før de er kommet ind ved noget stort. Laudrup har været assistent træner på landholdet, inden hans selv drog ud. Pep har jeg ikke fulgt så tæt, men jeg kunne forestille mig at han har trænet reserverne eller sådan noget i Barcelona. Maradona har intet trænet overhovedet.
Jeg synes også at forskellen på de tre er enorm. Diego er meget anderledes fra de to, og mindre professionel synes jeg. Han kommer med et par mystiske udtagelser som er meget skarpe, hvilket hverken Laudrup eller Pep gør. De er bedre til at holde sammen på tropperne tror jeg, og det er tingen som gør den helt store forskel.
Som Elmander9 skriver, kan det også give dem omvendte effekt, hvilket jeg håber! Men er ikke ret sikker på det, da Maradona ikke egner sig til dette job i fodboldverden. Han har altid været i gamet, på tribunerne og med i det hele, men en festglad fyr som ham skal ikke være landstræner hos en meget stor nation i fodboldregi. Han har intet prøvet før, det har de to andre vi har taget til sammenligning - og dér ligger forskellen. Han har vel knap nok taget en træneruddannelse? ;-)
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #8:
04 Nov 2008, 16:35 »
Altså, hvis han ikke tager stoffer mere, så er han vel kommet på rette spor, og så skal fortiden vel ikke komme ham til last?
Men, han får jo også en kæmpe stab der ved lidt mere og træningsmetoder osv, så han bliver jo mere eller mindre bare ansigtet ud ad til.
Marco van Basten's første job: Hollandsk lændstræner. Efter kun 1 års assistent træner erfaring.
Hristo Stoichkov's første job: Bulgarisk landstræner. Uden nogen træner erfaring.
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #9:
04 Nov 2008, 16:38 »
Citat af: Cesc 04 Nov 2008, 16:32
Pep har gjort det rigtig godt uden tvivl, det samme gælder vores egen Laudrup, men begge to har været i en skal lære før de er kommet ind ved noget stort. Laudrup har været assistent træner på landholdet, inden hans selv drog ud. Pep har jeg ikke fulgt så tæt, men jeg kunne forestille mig at han har trænet reserverne eller sådan noget i Barcelona. Maradona har intet trænet overhovedet.
Jeg synes også at forskellen på de tre er enorm. Diego er meget anderledes fra de to, og mindre professionel synes jeg. Han kommer med et par mystiske udtagelser som er meget skarpe, hvilket hverken Laudrup eller Pep gør. De er bedre til at holde sammen på tropperne tror jeg, og det er tingen som gør den helt store forskel.
Som Elmander9 skriver, kan det også give dem omvendte effekt, hvilket jeg håber! Men er ikke ret sikker på det, da Maradona ikke egner sig til dette job i fodboldverden. Han har altid været i gamet, på tribunerne og med i det hele, men en festglad fyr som ham skal ikke være landstræner hos en meget stor nation i fodboldregi. Han har intet prøvet før, det har de to andre vi har taget til sammenligning - og dér ligger forskellen. Han har vel knap nok taget en træneruddannelse? ;-)
Ja, sidste sæson var Guardiola træner for Barcelona B.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #10:
04 Nov 2008, 16:44 »
Hans problemer er jo fortid. Det kunne sagtens tænkes, at han ville hoppe ind i en anden rolle, når han fik et større ansvar. Jeg kan ikke se hvorfor hans fortid skulle være et problem.. overhovedet. Blot fordi man har en livsstil, der ikke lever op til det velsete, er man ikke en dårligere person - folk i sort tøj og med sort hår spiser fx heller ikke børn, selvom mange tror dette
Erfaring er overvurderet. Guardiola var træner for reserverne hos Barcelona, og erfaringen fik der var minimal - han kørte over alle andre hold fra dag 1. Erfaring som træner, kan man sagtens skaffe på banen. Dette har vi eksempler på i fx Roy Keane, Josep Guardiola - hvorfor er Maradona anderledes? Fordi han har været et problembarn tidligere?
(Josep Guardiola var forresten også en sniffende unge førhen (han blev i al fald dømt for det
(men også frifundet mange år senere)
))
Han vil med garanti have en håndfuld rådgivere omkring sig, så jeg kan vitterligt ikke se det store problem. Jeg kan heller ikke se, hvorfor han ikke skulle motivere folk, når hun nu af mange argentinere rent faktisk betragtes for Gud i Argentina. I andre lande har man dræbt i Guds navn, hvorfor ikke i Argentina?
Skal man ikke have en ret anerkendt uddannelse, for at blive landstræner?
-LFC-
Manager
«
Svar #11:
04 Nov 2008, 16:51 »
Citat af: Dasmessi 04 Nov 2008, 16:18
Syntes heller ikke han er den rette for Argentina. Pga. hans stofmisbrug.
En fodboldtræner skal ikke tage stoffer. Det er jo dumt at gøre. Så syntes jeg også, at han kun snakker med Messi. Det kan godt være Messi ser op til ham, men en landstræner, skal sku ikke kun have én spiller i hovedet.
Så nej syntes ikke han er den rette. Han har jo ikke prøvet at være træner før.
Til jer begge 2. ift. hvad der står på Wikipedia, så har Maradona været træner 2 gange før. Begge for over 14 år siden.
Og til emnet: Jeg tror Maradona er og bliver en god mand for Argentina. Alle spillerne ser op til ham. Ikke kun Messi, men hele holdet. Han bærer samme status som Laudrup gør i Danmark. Altså når vi ganger det med 100. Maradona er en legende. Alle kender ham og alle beundrer for det han gjorde for Argentina i 80'erne. Jeg kan ikke forestille mig en argentinsk fodboldspiller, der på en eller anden måde, ikke ser op til Maradona.
Erfaring og erfaring. Det er måske vigtigt at have som spiller, men som træner er det næppe ligeså vigtigt. Vi ser Guardiola og Barca spille vanvittigt flot fodbold og vinde storsejre på stribe, selvom han kun har én sæson som træner på bagen. Og det var for et reservehold. Uden at være helt sikker, så går jeg ud fra, at de fleste fodboldspillere med trænerdrømme lytter godt med når træneren snakker eller får råd af træneren personligt. Har man været anfører så har man jo næsten været "banens leder". For en anfører på en bane er jo på en måde det samme som en træner uden for banen. Det er ham med kommandoen på alle andre områder end self. det taktiske. Det er umiddelbart min oplevelse af en anfører.
At Diego har været på stoffer ser jeg som ligegyldigt. Han har efter eget udsagn været stoffri og alkoholfri i over 3 år, og det må man vel regne som godt nok. Jeg synes ikke at tidligere fejltagelser burde være en hage. Nogen snakker om hans meget specielle udtalelser ift. især Messi, men det tror jeg nok, at de skal få styr på når de skal arbejde sammen. Maradona vil fungere som en mentor for Messi og jeg er næsten stensikker på, at han vil blive endnu bedre under Maradona. Så er der nogen der snakker om taktiske overvejelser osv. og til det vil Maradona vist få en dygtig stab som bl.a. skulle indeholde det argentinske U23's landsholdstræner fra i OL-guldet i sommers; Sergio Batista som også var en af kandidaterne til jobbet
Til sidst snakker Cesc om nepotisme ift. Sergio Agüero, hvis barn Maradona skal være morfar for (Må være fedt at hedde Agüero-Maradona til efternavn
). Vi ved alle, at Sergio Agüero er en kommende superstjerne. Han er ikke helt i eliten blandt angribere endnu, men han er ikke langt fra og stadig en klassespiller med masser af år forude. Han scorede 18 mål sidste år og jeg er sikker på, at det bliver flere. Alle kan komme i dårlig form ja, men det er jo ikke sikkert, at der er landskampe imens han er det.
Jeg er sikker på, at Diego Maradona vil opnå stor succes med Argentina. Ikke nødvendigvis VM-guld, men de vil gøre det godt dér, det er jeg sikker på!
«
Seneste Redigering: 04 Nov 2008, 16:54 af -LFC-
»
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
04 Nov 2008, 20:27 »
Jeg tror sagtens Maradona kan være den rigtige mand til jobbet, man finder nok i hvert fald ikke en mand, som spillerne ser mere op til, og respekterer mere, så allerede der er han jo foran andre kandidater. Erfaring har han fra sin tid som spiller (efter min mening den bedste spiller nogensinde i øvrigt), så mandskabspleje osv bliver nok ikke det store problem, som andre har været inde på, så har andre gjort det ganske godt som træner, uden den store trænererfaring, mens gamle rutinerede trænere med en menneskealders erfaring, har skuffet fælt.
Der stilles spørgsmål til Maradonas taktiske viden... Så vidt jeg husker, så spillede han i Serie A i den periode hvor denne var allermest taktisk præget, og var endda med til at vinde mesterskabet, mon ikke der faldt bare lidt taktiske fif i Maradonas retning... Og ja, som -LFC- er inde på, så er han altså ikke helt uden trænererfaring, selvom det ligger langt tilbage.
Med hensyn til Messi, så har jeg endnu ikke hørt en udtalelse fra Maradona, der har været andet end velmente råd til hvad Messi kan gøre bedre, det er vel netop den slags man forventer af en træner
grunden til at vi har hørt så mange af Maradonas udtalelser om netop Messi er vel i øvrigt, at Messi har et kæmpe talent og spiller i en af de udenlandske klubber, der får allermest pressedækning herhjemme, og så er han vel (i en vis grad sammen med Tevez) den eneste Argentiner, pressen herhjemme gider beskæftige sig med, så Maradona kan vel egentlig godt have udtalt sig lige så meget om andre Argentinske spillere, bare uden at vi herhjemme hører en lyd om det.
Hvad Agüero angår, så kan det faktum, at han er Maradonas svigersøn måske også ligefrem betyde, at han skal kæmpe ekstra hårdt for en plads på holdet, det kan også være han bliver lidt ekstra tilgodeset, og det kan også være, at det ikke kommer til at betyde noget, et er sikkert, det er umuligt at sige noget om det endnu. Og uanset hvad, så har enhver træner jo sine kæledækker, som får lige lidt flere kampe, end formen egentlig berettiger til, om det så er på grund af familie, venskab, klub tilhørsforhold/nationalitet eller noget helt andet, er egentlig underordnet.
Maradona er ikke den første, der har fået et job (tilsyneladende) udelukkende på grund af sit navn, og han bliver heller ikke den sidste. Men det er jo altså trods alt ikke KUN navnet de kan tilbyde, de har ofte mange års erfaring med topfodbold med i bagagen, og det kan vel ikke undgås, at de har samlet lidt fodboldviden i årenes løb...
enged
Gæst
«
Svar #13:
04 Nov 2008, 20:39 »
Jeg tror at Maradona enten vil få kæmpe stor succes med Argentina, eller også flopper han fuldkommen. Jeg har aldrig oplevet Maradona spille, udover de to famøse mål mod England, og det man ellers ser en gang i mellem i sporten med ham, men jeg kunne godt forestille mig at hans ego måske kunne komme til at stå i vejen for at han kommer til at slå i gennem, jeg har læst en 'hyldest bog' til Maradona, men selv der fremstår han ikke just som den mest sympatiske eller empatiske mand i denne verden og at han kan have svært ved at tage i mod råd, i hvert fald som spiller og han vil kun gøre det på sin måde, men jeg håber da helt sikkert han kommer til at gøre det godt.
JKJ
Gæst
«
Svar #14:
05 Nov 2008, 14:52 »
Citat af: verdenskrig 04 Nov 2008, 16:24
Jeg vil komme med et kort svar...
Maradonna er den rette fordi han har været i gamet stort set hele sit liv, og dermed præcist ved hvad der skal til for at vinde fodboldkampe, og han ved præcist fra sin egen tid som spiller, hvordan man bedst behandler spillerne mentalt, og fysisk...
Kan han holde sit privatliv udenfor, er han det helt rette valg
Ellers kunne man passende have spurgt det samme om Laudrup, og hans karrierer går vel ok godt
Jeg vil også gerne komme med et kort svar, og nej jeg mener ikke han er den rette...
Han har absolut ingen erfaring, iflg div målinger i landet vil flertalet ikke have ham på posten, og sidst men ikke mindst, hans person vil tiltrække en masse unødvendig opmærksomhed...
Laudrup, som du sammenligner med, havde nogle år i skyggen af MO før han sprang ud som manden med eneansvaret, altså han fik noget erfaring inden for vesten og var måske derfor bedre rustet til opgaven som cheftræner... Jeg synes dog ikke han har gjort det prangende men det er så en anden historie
Manden der der førte Argentina til OL-guld var såvidt jeg husker favorit, og ville med garanti også have været den bedst egnet da han kender de fleste spillere og de nye talenter...
Maradonas første ting var feks også at gøre Mascha til anfører istedet for Zanetti, uden at spørge Mascha som IKKE er interesseret i at bære armbindet, allerede der kører den jo af sporet, bør det ikke være noget man finder ud af når truppen er udtaget og man har spurgt den valgte om han ønsker dette??
Lad os nu se hvad der sker, men jeg tror ikke han er manden der kan redde Argentina...
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »