home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Glædestråden (FM09)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 142 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM09)  (Læst 274452 gange)
Blankesten
Førsteholdsspiller

Sv: Glædestråden (FM09)
« Svar #540: 07 Mar 2009, 23:39 »

Mange tak:)
No Problemos  Cool

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Drillo
Gæst

« Svar #541: 07 Mar 2009, 23:52 »

Vildt Drillo!
I mine øre lyder det dog lidt som snyd Thumbs Up

Det eneste snyd jeg har er at jeg har ændret min fødselsår til 1988 ellers er der ikke blivet snyt. Men skal siges at der selvfølgelig er blevet spillet en del udafgjorde kampe.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #542: 08 Mar 2009, 14:07 »

Jeg har nu hentet en 20 årig forsvar der allerede har spillet 28 landskampe og Per Køldrup + en masse andre!! Peace

Det er til mit Rosenhøj hold Opstemt

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #543: 08 Mar 2009, 14:45 »

Juuuhu, så har jeg lige vundet UEFA-Cuppen, med Brøndby, i 2. sæson. med sejre over Newcastle, Rangers, Sparta Moskva, Sampdoria og Roma i Finalen.

Finalen mod Roma

Alle kampene i tuneringen

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Caspper
Manager

« Svar #544: 08 Mar 2009, 15:11 »

Tre dobbelte engelske mestre med Sunderland Smiley

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #545: 08 Mar 2009, 15:16 »

Tre dobbelte engelske mestre med Sunderland Smiley

Hvor langt er du nået? og må man evt. få et SS af holdet?  Peace

Caspper
Manager

« Svar #546: 08 Mar 2009, 15:29 »

Hvor langt er du nået? og må man evt. få et SS af holdet?  Peace

Jeg spiller i min 3 sæson.

Sunderland blev købt af en rigmand i Oktober første sæson, som smed mia ind i klubben og gav mig bl.a. 500 mio til Januar 2009 transfervinduet. Hvorefter jeg har fået 1 mia pr sæson, så det var klart grunden til at jeg kunne hente forstærkninger nok til at vinde ligaen i første sæson.

I anden sæson gentog jeg liga succesen, som du jo kan regne ud, og vandt også i FA Cuppen. Jeg gik desværre ud i gruppespillet fra Champions League, og kom til UEFA Cup finalen hvor jeg vandt. Det var så også mod Dynamo Kiev, så en overkommelig modstander.

Nu er jeg ved afslutningen af 3 sæson, og vandt 3-0 over Chelsea i første CL Semi-finale. SÅ til returkampen kom de foran 3-0 over mig. Men et sensationelt redningsmål af Richard Sukuta-Pasu reddede min finale plads mod Inter. Smiley

Billede:
www.caspper.dk/Sunderland13.jpg

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #547: 08 Mar 2009, 15:32 »

Yeah right!

GadeFM
Ynglingespiller

« Svar #548: 08 Mar 2009, 15:33 »

Rooland: Hvor langtid gik det før du kunne skrive fuldtids- og/eller deltidskontrakter?

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Caspper
Manager

« Svar #549: 08 Mar 2009, 15:37 »

Yeah right!

Er det mig du ikke tror på ? Smiley

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #550: 08 Mar 2009, 15:40 »

Sunderland blev købt af en rigmand i Oktober første sæson, som smed mia ind i klubben og gav mig bl.a. 500 mio til Januar 2009 transfervinduet. Hvorefter jeg har fået 1 mia pr sæson, så det var klart grunden til at jeg kunne hente forstærkninger nok til at vinde ligaen i første sæson.

I anden sæson gentog jeg liga succesen, som du jo kan regne ud, og vandt også i FA Cuppen. Jeg gik desværre ud i gruppespillet fra Champions League, og kom til UEFA Cup finalen hvor jeg vandt. Det var så også mod Dynamo Kiev, så en overkommelig modstander.

Nu er jeg ved afslutningen af 3 sæson, og vandt 3-0 over Chelsea i første CL Semi-finale. SÅ til returkampen kom de foran 3-0 over mig. Men et sensationelt redningsmål af Richard Sukuta-Pasu reddede min finale plads mod Inter. Smiley

Billede:

Det ser ondt nok ud.. Kan man ikke få et billede af hvem rigmændene er? Smiley

Drillo
Gæst

« Svar #551: 08 Mar 2009, 15:41 »

Er lige gået igennem Første sæson med Man Utd som ubesejret i alle tunneringer så det blev til 7 pokaler. (og det er uden snyd) til dem der skulle tro dette.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #552: 08 Mar 2009, 15:41 »

Er det mig du ikke tror på ? Smiley
Jeps.
Man er sguda naiv hvis man tror på det der.

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #553: 08 Mar 2009, 15:43 »

Billede:

Er du gal et hold caspper Wink Må man se SS af dine transfer gennem tiderne, så man lige kan få et overblik over hvad du har givet for dine stjernespillere ?  Peace

!!  Supra Societatem Nemo  !!

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #554: 08 Mar 2009, 15:47 »

Hvis der ikke bliver lagt SS op.. Så tror jeg sku heller ikke på det hehe, selvom jeg til tider er ret naiv :b

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 142 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010