|
CarlosVela
|
|
Jeps  Jeg rykkede dem op i 2. div øst i editoren uden at ændre i noget og så begyndte jeg bare  Hvad hedder din editor
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Benjamiin
|
|
Hvad hedder din editor
Har editoren forskellige navne? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hvad hedder din editor
Det er grund editoren som du finder her: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\tools\data editor eller her: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\football manager 2009\tools\data editor - hvis du bruger steam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Jeg overvintre på 1 pladsen med mit BIF hold, hvor jeg kun må købe danske spillere  + så er jeg også videre i uefagruppespillet, via en 3 plads 
|
|
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Jeg overvintre på 1 pladsen med mit BIF hold, hvor jeg kun må købe danske spillere  + så er jeg også videre i uefagruppespillet, via en 3 plads  Hvem har du købt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Har vundet 5 pokaler indtil videre med Man Utd i første sæson (FIFA Club World Cup, Uefa Super Cup, Premier League, Carling Cup, FA Community Shield) og er i både FA Cup Finalen skal møde Liverpool (nr. 2 i ligaen) og er i Finalen i Champions League hvor Barcelona venter (nr. 2 i la liga) Så det kan blive en rigtig god sæson med 7 pokaler og er ubesejret i alle tuneringer er oppe på 62 kampe indtil videre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Mar 2009, 23:04 af jakob91 »
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Vildt Drillo! I mine øre lyder det dog lidt som snyd 
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Udmærkede køb. Flot du kan spille dem til en 1 plads:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Udmærkede køb. Flot du kan spille dem til en 1 plads:)
Jeg er også overrasket over det, da jeg til at starte med ikke kunne finde en ordentlig taktik, så det tabte jeg et par point på  men jeg kom hurtigt tilbage igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|