|
xanor
|
|
YEEES
Er Dortmund, og skulle imod Schalke.. ligger på 2. plads med samme point som Leverkusen. Leverkusen tabte deres kamp og VANDT 3-2 over Schalke og sikrede mig 1.pladsen. og Schalke er mine ærkerivaler!.. SÅDAN.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Yearh!!! Jeg er Blackburn, og jeg var mod Tottenham, godt nok spillede jeg uafgjort selv om jeg havde 10 skud mere på mål end dem osv. MEN, min nye målmand Ochoa debuterede ved at snuppede et straffespark i overtiden! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Er i første sæson gået videre i gruppespillet i uefacuppen med FCK. Vandt over Wolfsburg på udebane 0-3 og vandt 2-1 hjemme mod Dripno. Spillede på udebane mod A.C Milan men tabte 3-2. Var dog foran 1-2 men så scorede de to mål i de sidste 10 minutter og det sidste var i det 95 minut og der var kun givet 4 minutters tillægstid. Fører dog i ligaen osv. så det er bare godt:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AaB4TheWin
Lilleputspiller
|
|
|
|
|
|
|
|
Er det nice? Det er røvnice!
|
|
|
|
Czar
Lilleputspiller
|
|
Ja tak! 2. sæson med Brøndby, og vandt lige 2-1 over Zaragoza i CL gruppespillet, på mål af Robert Lewandowski og Jean Philippe Peguero  Så går jeg efter den 3.plads! Det leder mig lige til et spørgsmål: Hvordan kan Zaragoza være med i CL i 2.sæson, når de i 1.sæson spiller i den anden bedste række i Spanien? Noget af en bug må jeg sige:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Sådan! Mine 2 Gigant køb har givet pote: Fabregas skulle tage over for Xavi, som tog til Man. C. Prisen var hele 900 mio. han har så vist sig at være den perfekte afløser, og været alle pengene værd: 11 oplæg i 19(1) kampe Jeg var meget skeptisk over købet af Agüero til Barcelona, de skulle ha hele 600 mio (pga. rivaliseringen). Agüero og Bojan har vist sig at være de perfekte markere i Barcelonas angreb Agüero 19 mål i 17(1) kampe. Bojan 18 mål i 18(2) kampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Ja tak! 2. sæson med Brøndby, og vandt lige 2-1 over Zaragoza i CL gruppespillet, på mål af Robert Lewandowski og Jean Philippe Peguero  Så går jeg efter den 3.plads! Det leder mig lige til et spørgsmål: Hvordan kan Zaragoza være med i CL i 2.sæson, når de i 1.sæson spiller i den anden bedste række i Spanien? Noget af en bug må jeg sige:D Kan være de vandt pokaltuneringen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Det kommer man jo ikke i CL af. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Det kommer man jo ikke i CL af.  Gør det ikke så man skal spille i Europa? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hasselnuzz
|
|
har da lige hentet matias fernandez til fck 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hentede Gago til FCK i første sæson
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
NiielsenxD
|
|
for hvor meget? ^
|
|
|
|
|
|
- manchesterunited - forever i'll be a red devil.
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
50
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
DavideSanton
|
|
Hentede Gago til FCK i første sæson Hvordan kan du det ? det kan jo ikke lade sig gøre at få sådan en super spiller til SAS Ligaen, uden lidt snyd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|