home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 711 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 460680 gange)
BuLa
Ynglingespiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2385: 16 Jul 2009, 18:14 »

En lille opdatering på mig AGF-hold, som så småt begynder at se skræmmende stærkt ud.
Resultaterne er ikke de helt store endnu (3x 2. pladser, en cup titel, et gruppespil i UEFA og lige pt er jeg i gruppespillet i CL)

Hold:

---------------------Kim Christensen------------------------
Krabbe ----- D. Thomassen ----- W. Reid ----- M. Lumb
---------------------Povlsen/Wurtz----------------------
Jakub Mares----------M. Thygesen---------------A.Laudrup
--------------D. Fall-------------Ailton-----------

Derudover ser bænken således ud:
En regen målmand
Anders Kure (som er kommet tilbage til AGF på fri transfer efter at være blevet solgt i 1. sæson)
Morten "Duncan" Rasmussen (endnu en spiller der er kommet hjem igen)
Baba Collins
Peter Segerstrøm (forlader dog snart klubben)
Chris Sørensen
Jens Gjesing
Alexander Farnerud
Saban Özdogan

Lumb blev i 2. sæson solgt til FCK for 31 millioner, nu er han i 4. sæson vendt tilbage til AGF for 25. KLASSE!
Ligatitlten bliver sandsynligvis taget i år, da det hold der har sat en stopper for det de andre år, FCK, lige er blevet slået 5-1.
Hvordan kan det blive forbededret? :p (Jeg holder der jo rimelig realistisk Smiley)

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #2386: 16 Jul 2009, 18:22 »

Super stærkt hold Wink

(:

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2387: 16 Jul 2009, 18:26 »

Jeg overtog West Ham da halvdelen af 3 sæson var spillet, de lå på 20 plads og meget skulle ændres, Her kommer min køb.

3 sæson vinter pause:
Danny Simpson: 13 mio
Marco Amelia: 14 mio
Dragan Malbasic: 5,75 mio (regen fra min gamle klub, 20 år og starter inde på højre backen)
Ander: 29 mio
Tal Ben-Haim: bytte + jeg fik 50 mio
Cristian Molinaro: leje
Grant Leadbitter: 16 mio
Martín Cáceres: 77,5 mio
Igor Akinfeev: 70 mio

Salg:
Calum Davenport: 38 mio
Scott Parker: 50 mio
Antonio Candreva: 50 mio + Tal Ben-Haim
Matthew Upson: 50 mio
Andreas Ivanschitz: 33 mio
Daniel Gabbidon: 20 mio
Justin Hoyte: 25 mio

Køb 4 sæson:
Jérémy Sapina: Fri
Fabian Lustenberger: 37 mio
Diego Calderón: 57,5 mio

+ en masse salg til 107 mio.

Holdet kom på en 9 plads i 3 sæson så det var fint nok nu går vi efter top 5, holdet ser så ledes ud.

Ashton-Lewandowski
Ander-Noble/Lustenberger-Collison-Behrami
Calderón-Cáreres-Ben-Haim-Malbasic
Akinfeev

Jeg har også fået et rigtig godt midtbane regen på 16 år, han er 19 i hurtighed og 19 i Acc
Han bliver en af de bedste i verden på den centrale midt Peace han spiller allerede på englands u21 som 16 årig
« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 18:31 af AndreasNord » Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Mrath
Lilleputspiller
*

« Svar #2388: 16 Jul 2009, 19:51 »

Mit FM 09 hold.
Godt nok er jeg igang med den 6. sæson nu i Atl. Madrid men jeg synes alligevel jeg lige havde lyst til at vise det frem.
Som det ser ud lige nu:
                                                                          Sergio Asenjo
                        Cæsar Aspilicueta    -    Mahmadou Sakho    -    Christian Zapata    -    Juan Manuel Vargas

Angelo Palombo      -     Ricardo Montolivo

Cristiano Ronaldo                                                                             Luis Nani

Mario Balotelli         -     Sergio Aguero

Bænken: Renan - Ivan Ivanov - Leo - Joao Moutinho - Simao - Alexis Sanchez - Fernando Torres
Derudover sidder både Yury Zhirkov, og Vagner Love ude med længere skader.    

Liste over dyreste spillere købt og solgt:

Købt.
1. Ronaldo (Man Utd) - 475 mio. + Ricardo Quaresma som havde kostet mig ca. 200 mio et halvt år inden, og var i øvrigt kun nødløsningen hvis jeg ikke kunne få fat i Ronaldo eller Messi.
2. Fernando Torres (Liverpool) - Faktisk meget billigere end jeg havde forventet. 385 mio. og den gamle Atletico Madrid bomber er tilbage i barndomsklubben.
3. Christian Zapata (Arsenal) - Endte med næsten at blive dyere end Torres, en stor fejl at vente 5 sæsoner med at købe Zapata, måtte slippe 360 mio. for en midterforsvarer.
4. Ricardo Montolivo (Inter) - Efter jeg havde hentet Palombo i første transfervindue, var næste mål en anden stabilt spillende Italiener på midten. Dog ville Fiorentina have alt for meget efter min mening, og det endte med at Inter rendte med ham i første sæsons vinterpause.
Han blev dog hurtigt reserve og præcis et år efter sit skifte til Inter fik jeg ham for 225 mio.
5. Ricardo Quaresma (Inter) - Quaresma viste hurtigt interesseret da Atl. Madrid blev interesseret, højst sandsynligt grundet 3 spanske mesterskaber i træk, 2 pokal-sejr og en enkelt champions league triumf. Det krævede dog 200 mio. at hente portugiseren til klubben.

Solgt:
1. Juan Manuel Mata (Barcelona) - Spanieren kom og alle fansenes forventninger var enorme. Han blev dog en total fiasko over 3 sæsoner i Atl. Madrid og blev derfor solgt til Barcelona som var villige til at udnytte Mata's firkøbsklausul på 340 mio. Dkr.
2. Diego Forlan (Chelsea) - Diego Forlan ville allerede forlade klubben i spillets indledende transfervindue. Jeg gjorde det dog klart at han ikke var til salg og heldigvis blev forlan i klubben. Med samlet 39 mål, 28 i la liga, 9 i CL og 2 i pokal, blev han klart klubbens topscorer og nummer 1. i spanien. Efter denne sæson blev interessen kun større og Chelsea kom nu med et bud som bestyrelsen gik ind og accepterede. 265 mio.
3. Carlos Vela (Man City) - Carlos Vela var faktisk overraskende god i sin første sæson. I ligaen nåede han 18 mål på 27 kampe. Han spillede for mig i én sæson og var en del af tre meget svingende angribere Aguero, Keirrison og Vela. Man City kunne åbenlart lide hvad de så og købte ham for 225 mio.
4. Maxi Rodriguez (Inter) - 125 mio. er Maxis frikøbsklausul i starten af spillet, heldigvis fik jeg forlænget kontrakten med min Argentinske anfører inden interessen blev for stor og han selv forlangede et skifte, Inter var den eneste klub der ville byde det jeg min. forlangede for ham 180 mio. fik jeg for ham.
5. Hulk (Bayern Munchen) - Hulk hentede jeg i første sæsons vinterpause. Han blev en supersub i sit første halvår og efter salget Diego Forlan var det oplagt for Hulk at blive startende spiller. Og det gjorde han. I 2 sæsoner scorede Hulk hyppigt, og sluttede i Atl. Madrid med
74 kampe og 38 mål. 

Andre spillere jeg har haft:
Carlos Eduardo(Hoffenheim), Lorik Cana(Marseille), Diego Buonanotte(River), Keirrison(Palmeiras), Roberto Soldado(Getafe), Chinedu Obasi(Hoffenheim), Juan Angel Albin(Getafe)

Jeg har vundet følgende trofæer: 4/5 spanske mesterskaber, 2/5 Champions League (3 finalepladser og 1 semi) og 3 spanske pokaltitler.
I øjeblikket ligger jeg klart nr. 1 i 6. sæson med 13 point ned til Real Madrid med 5 runder igen. Semifinale i champions league imod Chelsea. 

« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 19:54 af Mrath » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2389: 17 Jul 2009, 15:40 »

Her er mit Napoli hold i starten af anden sæson:

http://s586.photobucket.com/albums/ss308/JakobE8/?action=view&current=Napoliistartenaf2sson.jpg

Bare skyd løs med ris og ros, og kom med forslag til indkøb Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2390: 17 Jul 2009, 16:19 »

Ingen der vil rate ? Smiley

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #2391: 17 Jul 2009, 16:36 »

Ingen der vil rate ? Smiley
nice!" især med indkøbet af Rossi Opstemt

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2392: 17 Jul 2009, 16:40 »

Tak, hans klausul var på 142 mio, så jeg tænkte jeg vil købe ham Smiley

SimonHO
Reserveholdsspiller

« Svar #2393: 17 Jul 2009, 16:40 »

Eddermande et godt hold! SS af transfers?

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #2394: 17 Jul 2009, 16:41 »

jeg synes at du skal købe Matias Fernandes fra villarreal Jakob E Opstemt

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2395: 17 Jul 2009, 16:46 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2396: 17 Jul 2009, 16:47 »

jeg synes at du skal købe Matias Fernandes fra villarreal Jakob E Opstemt
Jeg har haft kig på ham, men mine 2 fløje spiller rigtig godt, og så hentede jeg Nakamura på fri transfers Smiley

- MESSI -
Gæst

« Svar #2397: 17 Jul 2009, 16:51 »

Holdet fejler intet. Gode indkøb må man sige. Men der er ikke rigtig meget der signalerer at det er Naopli, udover deres logo. Personligt ville jeg nok ikke skife 9 spillere ud fra den ene sæson til den anden. Men hver sin smag.

Uanset ens holdninger, må man jo sige at holdet er særdeles "farligt".

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2398: 17 Jul 2009, 16:55 »

Kan sagtens forstå hvad du mener, men folk som Santacroce, Lavezzi og Hamsik vil væk fra klubben, hvis jeg ikke hentede en del forstærkninger, men der er Datolo, Hamsik, Lavezzi, Santacroce, og Maggio som heletiden har været der, som stadig er i startpostillingen Smiley Men kan sagtens se hvad du mener. 

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2399: 17 Jul 2009, 16:58 »

Jeg overtog West Ham da halvdelen af 3 sæson var spillet, de lå på 20 plads og meget skulle ændres, Her kommer min køb.

3 sæson vinter pause:
Danny Simpson: 13 mio
Marco Amelia: 14 mio
Dragan Malbasic: 5,75 mio (regen fra min gamle klub, 20 år og starter inde på højre backen)
Ander: 29 mio
Tal Ben-Haim: bytte + jeg fik 50 mio
Cristian Molinaro: leje
Grant Leadbitter: 16 mio
Martín Cáceres: 77,5 mio
Igor Akinfeev: 70 mio

Salg:
Calum Davenport: 38 mio
Scott Parker: 50 mio
Antonio Candreva: 50 mio + Tal Ben-Haim
Matthew Upson: 50 mio
Andreas Ivanschitz: 33 mio
Daniel Gabbidon: 20 mio
Justin Hoyte: 25 mio

Køb 4 sæson:
Jérémy Sapina: Fri
Fabian Lustenberger: 37 mio
Diego Calderón: 57,5 mio

+ en masse salg til 107 mio.

Holdet kom på en 9 plads i 3 sæson så det var fint nok nu går vi efter top 5, holdet ser så ledes ud.

Ashton-Lewandowski
Ander-Noble/Lustenberger-Collison-Behrami
Calderón-Cáreres-Ben-Haim-Malbasic
Akinfeev

Jeg har også fået et rigtig godt midtbane regen på 16 år, han er 19 i hurtighed og 19 i Acc
Han bliver en af de bedste i verden på den centrale midt Peace han spiller allerede på englands u21 som 16 årig

Hiver lige den her frem igen, og spørg er der ingen der vil rate?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010