home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 460927 gange)
SebastianLyngsøe
Gæst

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2280: 01 Jul 2009, 23:48 »

Ok.. Hvis det plejer at gå dårligt går det rimeligt nok Smiley.. Fiorentina er da ikke et midterhold.. De ligger næsten altid efter de 4 tophold - Juve, Roma, Milan og Inter..
Har du så Santana inde?.. Prøv at omskol Jovetic til højrekant. Det går hurtigt + du kan købe Vukcevic, som bliver alt for sindssyg.. Prøv også hvis din angribere ikke bomber så Goran Pandev. Han har scoret en del mål for mig.

Davide Santon kan jeg godt forstå, men kunne heller ikke rigtig lige komme i nogle gode HB der ville til klubben. Syntes det var det svageste punkt. Melo er også god, men Zdravko og Camacho er bedre Wink..
Jeg betragter dog Fiorentina som et midterhold, der de seneste år har kæmpet sig tættere på de fire tophold, og jeg har valgt at føre dem til tops.
Santana og Pepe skiftes til at være inde, med Pepe som den der har vundet flest kampe, selvom han kom til i vinterpausen. Grunden til dette er at jeg gerne vil have lidt italiensk blod i start11'ern.
Nu når du nævner min højreback som svageste position, er dette ikke helt rigtigt. Iraola har spillet forrygende for mig med en del assist, og nogle vigtige scoringer på vigtige tidspunkter. Duoen, Gilardino/Mutu, har været super kørende for mig, i sæsonen, med tilsammen over 40 mål, hvilket jeg synes er udemærket.  Smiley
« Seneste Redigering: 01 Jul 2009, 23:51 af SebastianLyngsøe » Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #2281: 01 Jul 2009, 23:53 »

Her er mit Catania hold i starten af 6. sæson:

På den centrale midt, roterer Diame, Cigarini, Ekici og Grenier, men Diame er stort set fast starter på den defensivt orienterede plads.

I angrebet har jeg mine tre super-angribere i Millán, Morimoto og Foti. Smiley

Venstrebacken må siges at være mit svageste punkt, så hvis nogen har nogle foreslag til forstærkning er i velkomne Thumbs Up

Hvis i vil have SS af mine spillere eller andet, skal i bare spørge Wink
Ingen andre der vil rate?  Huh Rullende Øjne

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #2282: 01 Jul 2009, 23:54 »

Jeg betragter dog Fiorentina som et midterhold, der de seneste år har kæmpet sig tættere på de fire tophold, og jeg har valgt at føre dem til tops.
Santana og Pepe skiftes til at være inde, med Pepe som den der har vundet flest kampe, selvom han kom til i vinterpausen. Grunden til dette er at jeg gerne vil have lidt italiensk blod i start11'ern.
Nu når du nævner min højreback som svageste position, er dette ikke helt rigtigt. Iraola har spillet forrygende for mig med en del assist, og nogle vigtige scoringer på vigtige tidspunkter. Duoen, Gilardino/Mutu, har været super kørende for mig, i sæsonen, med tilsammen over 40 mål, hvilket jeg synes er udemærket.  Smiley

Der må jeg give dig ret. JEG SAMMenligner altid fiorentina med hold som aston villa, everton, atletico madrid osv. som også er midterhold måske bare fra den bedre halvdel

Altid FCK
Manager

« Svar #2283: 01 Jul 2009, 23:56 »

Ganske udemærket hold. Jeg ved ikke hvad jeg skal give i karakter, men det er dejligt at se med så mange talenter. Kan jeg få SS på Papadopoulos og Salvio? For har dem selv med FCK. Og kan du fortælle hvordan de spiller? Også fedt at se at du har lokket Deco til klubben

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #2284: 01 Jul 2009, 23:59 »

fedt at du stadigvæk holder catania savet køredne, ville ønske jeg også kunne. kan godt lide diame og grenier. grenier købte jeg nemlig også i starten af 4. sæson sammen med giovinco, acqufresca og jeremy menez. kunne jeg lokke dig til at smide et SS af grenier op? men alt i alt en stærk trup hvor højre siden og højre backen nok er svagest Smiley

EDIT: også en god reserve keeper du har Opstemt respekt

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #2285: 02 Jul 2009, 00:01 »

LFC: Prøv at søg Regini, han er en venstreback med masser af potentiale og han er italiensk...

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #2286: 02 Jul 2009, 00:04 »

Ganske udemærket hold. Jeg ved ikke hvad jeg skal give i karakter, men det er dejligt at se med så mange talenter. Kan jeg få SS på Papadopoulos og Salvio? For har dem selv med FCK. Og kan du fortælle hvordan de spiller? Også fedt at se at du har lokket Deco til klubben
Papadou... er næsten lige kommet til klubben, men jeg er sikker på, at om et par år er han fast mand  Wink

Salvio har været en god reserve, men han har aldrig slået helt igennem på førsteholdet, så han beholder sin plads på bænken indtil videre. Derfor har han ikke udviklet sig vanvittigt meget Smiley

Deco har været i klubben i nogle sæsoner, men går på pension efter denne sæson, men regner med at ansætte ham som træner  Thumbs Up

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #2287: 02 Jul 2009, 00:06 »

LFC: Prøv at søg Regini, han er en venstreback med masser af potentiale og han er italiensk...
Jeg venter lige et halvt år mere, fordi Fatic har spillet stabilt til 7,03 de seneste 7 kampe  Thumbs Up Men tak for foreslaget, jeg skal helt klart holde øje med ham

Altid FCK
Manager

« Svar #2288: 02 Jul 2009, 00:09 »

Papadou... er næsten lige kommet til klubben, men jeg er sikker på, at om et par år er han fast mand  Wink

Salvio har været en god reserve, men han har aldrig slået helt igennem på førsteholdet, så han beholder sin plads på bænken indtil videre. Derfor har han ikke udviklet sig vanvittigt meget Smiley

Deco har været i klubben i nogle sæsoner, men går på pension efter denne sæson, men regner med at ansætte ham som træner  Thumbs Up

Okay de ser begge ret gode ud. Salvio er fast mand i startopstillingen hos mig, og Papadopoulos er på u/19 holdet. Er i marts 2010 og tror snart Salvio ryger

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #2289: 02 Jul 2009, 00:13 »

Okay de ser begge ret gode ud. Salvio er fast mand i startopstillingen hos mig, og Papadopoulos er på u/19 holdet. Er i marts 2010 og tror snart Salvio ryger
Er Salvio populær siden han ryger eller spiller han dårligt?

Altid FCK
Manager

« Svar #2290: 02 Jul 2009, 00:17 »

Er Salvio populær siden han ryger eller spiller han dårligt?

Han er populær

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #2291: 02 Jul 2009, 00:18 »

Han er populær
Har han udviklet sig meget? Hvis ja, vil jeg meget gerne se et SS  Smiley

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #2292: 02 Jul 2009, 00:22 »

Har lige lavet en lille update på transfers med Real Madrid Smiley
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Ay186891.png

RATE

Altid FCK
Manager

« Svar #2293: 02 Jul 2009, 00:22 »

Har han udviklet sig meget? Hvis ja, vil jeg meget gerne se et SS  Smiley

Nej han er stadig lidt dårligere end dit SS af ham mener jeg.

Altid FCK
Manager

« Svar #2294: 02 Jul 2009, 00:24 »

Har lige lavet en lille update på transfers med Real Madrid Smiley
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Ay186891.png

RATE

Der er jo ikke nogle spillere du har købt, det er bare som det ser ud IRL Wink

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010