home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Jan 2025, 22:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23486
  1 Bruger, 511 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 462258 gange)
bøvle
Manager

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2010: 22 Jun 2009, 20:41 »

Her er mit Liverpool hold lige inden starten på 2. sæson:

Hvad synes i ? Jeg har forresten stadig 500 millioner til at købe ind for  Peace

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2011: 22 Jun 2009, 20:43 »

Winthersej: Det er meget bredt hold synes jeg. Enkelte indkøb jeg ikke forstår, blandt andet Van der vaart. Hvis jeg var dig ville jeg spille med Rossi som offensiv midt også Love ved siden af Robinho. Hvem overvejer du til at overtage fra Wright?

Synes også nemt at alle de man city hold kommer til at ligne hinanden, men det betyder ikke at i skal slippe for at se mit også Wink

http://www.gratisupload.dk/download/30646/

Har ikke mange englændere, men det har heller aldrig været min tanke med holdet. Mit tanke var at samle den Mexicanske trio også få dem spille godt sammen og sådan og det er ved at fungere. Vela har ikke helt niveauet til at starte inde men det kommer.

Efter min mening et hold med alt for mange udlændige, rent købehold efter min mening (:

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #2012: 22 Jun 2009, 20:43 »

Hvordan har du fået så mange penge? Mente ikke Liverpool var så rige.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2013: 22 Jun 2009, 20:44 »

Hvad synes i ? Jeg har forresten stadig 500 millioner til at købe ind for  Peace

Godt hold du mangler kun lidt breddespillere til forsvaret (:

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #2014: 22 Jun 2009, 20:45 »

Efter min mening et hold med alt for mange udlændige, rent købehold efter min mening (:

HAHA. Jeg regner ikke med at der er nogen der bliver stødt over at man kalder man city et købe hold. Når jeg starter et spil beslutter jeg om jeg vil gå på kompromi med det sportslige for at samle et "rent" hold, det har aldrig været en målsætning med dette man city hold.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2015: 22 Jun 2009, 20:48 »

HAHA. Jeg regner ikke med at der er nogen der bliver stødt over at man kalder man city et købe hold. Når jeg starter et spil beslutter jeg om jeg vil gå på kompromi med det sportslige for at samle et "rent" hold, det har aldrig været en målsætning med dette man city hold.

City er jo ikke endnu et købehold, men man vælger jo selv udviklingen (: bare min mening

Newton Heath
Manager

« Svar #2016: 22 Jun 2009, 20:49 »

AS ROMA

Nå, så tror jeg også at jeg vil præsentere mit bedste FM-hold til dato...

Holdet er AS Roma og året er intet mindre end 2016. Da jeg kom til Rom i 2012 var det med store ambitioner om at skabe et Dreamteam der med tiden ville kunne vinde "the triple" og selvom det endnu ikke er lykkedes er successen stor på Olympico. Med 3 mesterskaber på 3 år kunne det ikke gøres meget bedre, og med Milan, Inter og Juve som nærmeste konkurrenter er mesterskabet blevet sikret hver eneste gang.

Den italienske pokalturnering er det også gået godt, og to gange blev den sikret, inden jeg sidste år røg ud i semien, efter nederlag af Milan i to kampe. En CL-sejr er det også blevet til, og den kom sidste år, hvor jeg dog ikke vandt den italienske pokalturnering, hvilket hindrede min trible for denne gang. Dermed lader "the triple" sig stadig vente på sig, men med 3 ligasejre, 2 pokalsejre, og 1 CL er det blot et spørgsmål om tid inden alle tre blever hentet på samme år.

Her ser i mit hold: Roma anno 2016

Som i nok har set er hverken Dariusz Skrzypek, Davide Caridi og Dave Vallejo spillerer som man kan finde fra starten, de er nemlig regens. Først og sidstnævnte er fast mand på holdet, mens Caridi agere reserve for netop Skrzypek. Klik på deres navne for at se deres stats. Jeg vil især anbefale jer at kligge på Dave Vallejo, som nok er den bedste spiller jeg nogensinde har haft under mine vinger i FM.

Hvis der er andet i eventuelt gerne vil se må i lige skrive det.

Rate!  Smiley

Winthersej
Lilleputspiller
*

« Svar #2017: 22 Jun 2009, 20:51 »

Winthersej: Det er meget bredt hold synes jeg. Enkelte indkøb jeg ikke forstår, blandt andet Van der vaart.

Hvis jeg var dig ville jeg spille med Rossi som offensiv midt også Love ved siden af Robinho. Hvem overvejer du til at overtage fra Wright?

Van der varrt hvar utilfes og de tilbød mig ham får 105, så skal man sku være ét skarn hvis man siger nej.

Tænker på Silva som Wrights afløser eller Marquinhos.

Til alle købe hold?

Ja men havde lyst til et save hvor du kan købe hele verden Djævel

Waney Rooney The king of manchester...

Waney Rooney The white Pele

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #2018: 22 Jun 2009, 20:54 »

Virkelig et flot hold du har dig, start elveren bliver næsten ikke meget bedre, den er genial!!

Dine udskiftere mangler lidt, angreb og fløje er der fint backup til. Man du mangler mere kvalitet på udskiftere til central midt, def midt og hele forsvaret.

9/10 Wink

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #2019: 22 Jun 2009, 21:16 »

Synes godt Carragher kan erstattes meget snart, det kunne evt. være med en criscito hvis han har udviklet sig godt, og så chiellini ind i midterforsvaret og criscito på bakken. ellers en Fazio, david luiz, måske sidnei?

Winthersej
Lilleputspiller
*

« Svar #2020: 22 Jun 2009, 21:24 »

Offensiven kan man ikke sætte en finger men du mangler bredespiller og Chillenie ind i midterforsvaret sammen med Fazio og så køb Marcelo på venstere back

7,5/10 Wink

Waney Rooney The king of manchester...

Waney Rooney The white Pele

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #2021: 23 Jun 2009, 16:23 »

Vurder.

Er kommet til sæson 11/12

korzika
Gæst

« Svar #2022: 23 Jun 2009, 16:28 »

Det er sgu et lækkert hold, det dér. 

Du har lavet gode indkøb, og det er svært, at sætte en finger på noget. 

Du har dog en utrolig svag trup.

Hvem er din anden målmand?

8/10

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2023: 23 Jun 2009, 16:31 »

Er Frey og Mutu ikke gamle?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #2024: 23 Jun 2009, 16:46 »

Omg.. Jeg har ikke fået nogle besked på at min anden målmand er sluppet -.-.. Nå.. Men en ny målmand skal købes..

korzika.. Ja jeg har en smal trup, men jeg gider heller ikke at købe udskiftere.. Når jeg købe nogle skal de gå ind i starten, ellers er det jo spild af penge..

Tak Andreasnord.. Havde ikke lige bemærket det.. xD.. Mutu er 32 og Frey er 31.. Frey kan godt holde et par år, men der skal nok købes en ny istedet for Mutu.. Nogle anbefalinger?

Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010