home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  2 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 453837 gange)
borum
Ynglingespiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1695: 09 Jun 2009, 20:39 »

Tak.. marquinhos har lavet 29mål i 34kampe.. Smiley har aldrig set ham scorer så meget i første sæson.

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #1696: 09 Jun 2009, 21:03 »

jeg tænker ashley young eller aaron lennon. så beholder du lidt engelsk på dit hold Smiley

borum
Ynglingespiller

« Svar #1697: 09 Jun 2009, 21:12 »

måske en young, ja Wink

borum
Ynglingespiller

« Svar #1698: 09 Jun 2009, 21:23 »

messi kan jeg ikke få og ribery er pt. for dyr, men nu må vi se, aner ikke hvad jeg får af budget Wink

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #1699: 09 Jun 2009, 23:33 »

Hvad siger i til mit Utd hold?

Jeg føler selv holdet er godt nok til at vinde PL og CL, men synes i der skal forbedres noget?

Fyr løs!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1700: 09 Jun 2009, 23:41 »

Du har et fint hold, og du burde godt kunne vinde PL og måske også CL.
Men jeg synes godt at du kunne forstærke dine backup spillere.
Jeg føler ikke du har en ordenlig backup for Diego, Park er vel backup for Ronaldo. Carrick og Fletcher er ikke habile udskiftere på en så offensiv position.
I angrebet har du heller ikke super backup, er Macheda god? - For du skal ikke rende ind i alvorlige skader før det ser sort ud.

En lille opsumering - Hvis du har intentioner om både PL og CL denne sæson, så synes jeg du skal forstærke dine backup spillere, så du får en lidt breddere trup, og står mere sikkert i forhold til skader, det er tit det der skiller gode hold fra rigtig gode hold Smiley

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #1701: 09 Jun 2009, 23:46 »

Jeg vil også mene det er et hold det har klassen til at vinde PL og CL, men som Xaagaard siger, så mangler du en ordenlig erstatning for Diego.

Også synes jeg som mange der prøver at lave sit super hold, så mangler du 1.holds spillere fra ligaens land, i dit tilfælde England.
Et forslag kunne have været Micah Richards i stedet for Lahm, Gareth Barry spiller også rigtig godt som DM, men det er jo bare min mening Smiley

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1702: 09 Jun 2009, 23:49 »

Jeg vil også mene det er et hold det har klassen til at vinde PL og CL, men som Xaagaard siger, så mangler du en ordenlig erstatning for Diego.

Også synes jeg som mange der prøver at lave sit super hold, så mangler du 1.holds spillere fra ligaens land, i dit tilfælde England.
Et forslag kunne have været Micah Richards i stedet for Lahm, Gareth Barry spiller også rigtig godt som DM, men det er jo bare min mening Smiley
Enig, der kunne Aaron Lennon, Heskey eller Owen måske bruges Smiley

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #1703: 09 Jun 2009, 23:49 »

Jeg føler ikke du har en ordenlig backup for Diego, Park er vel backup for Ronaldo. Carrick og Fletcher er ikke habile udskiftere på en så offensiv position.
I angrebet har du heller ikke super backup, er Macheda god? - For du skal ikke rende ind i alvorlige skader før det ser

Park og Zoran Tosic bruges som backup på kanterne. Hvis begge mine kanter bliver skadet rykker jeg så den offensive ned og spiller en flad/normal 4-4-2 uden diamant. Macheda er ikke god nok og jeg vil også forsøge at sælge ham i det her transfervindue, men har ikke rigtig nogen ide om hvem der skulle/ville indfinde sig med en situation som den han så ville komme i?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1704: 09 Jun 2009, 23:52 »

Køb lidt breddespilere især til dine fløje og midtbane (:

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #1705: 09 Jun 2009, 23:53 »

Enig, der kunne Aaron Lennon, Heskey eller Owen måske bruges Smiley
Tror ikke Owen eller Heskey ville finde sig i at sidde på bænken indtil der er to skader.

Har overvejet nogle unge som J. Baxter og måske en Daniel Sturridge?

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #1706: 09 Jun 2009, 23:54 »

Køb lidt breddespilere især til dine fløje og midtbane (:
Hmm.. Kan du anbefale nogen? Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1707: 09 Jun 2009, 23:54 »

Park og Zoran Tosic bruges som backup på kanterne. Hvis begge mine kanter bliver skadet rykker jeg så den offensive ned og spiller en flad/normal 4-4-2 uden diamant. Macheda er ikke god nok og jeg vil også forsøge at sælge ham i det her transfervindue, men har ikke rigtig nogen ide om hvem der skulle/ville indfinde sig med en situation som den han så ville komme i?
Ja det er selvfølgelig altid en svær situation, måske kan du finde nogle på transferlisten, eller nogle der i forvejen ikke for så meget spilletid, én du kan håbe på ikke bliver så utilfreds, men samtidig en af en hvis kvalitet. En englænder vil være en plus! - Ja, Sturridge bestemt en mulighed.
- Som Freshy siger, køb breddespillere, og som Humle1337 siger, køb englændere! Thumbs Up

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #1708: 09 Jun 2009, 23:58 »

Ja det er selvfølgelig altid en svær situation, måske kan du finde nogle på transferlisten, eller nogle der i forvejen ikke for så meget spilletid, én du kan håbe på ikke bliver så utilfreds, men samtidig en af en hvis kvalitet. En englænder vil være en plus! - Ja, Sturridge bestemt en mulighed.
- Som Freshy siger, køb breddespillere, og som Humle1337 siger, køb englændere! Thumbs Up
Har kigget lidt på Wolves' 23-årige engelske angriber ved navn Sylvan Ebanks Blake. Han blev nr. 2 på sidste år topscorer i CCL med 21 mål. Hvad siger i til ham? 

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1709: 10 Jun 2009, 00:01 »

Har kigget lidt på Wolves' 23-årige engelske angriber ved navn Sylvan Ebanks Blake. Han blev nr. 2 på sidste år topscorer i CCL med 21 mål. Hvad siger i til ham? 
Hvad siger dine talentspejdere?? - Jeg ville nok hellere forslå dig at købe Sturridge!, men han er noget dyere Smiley

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010