home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 453800 gange)
Laziofan
Reserveholdsspiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1665: 08 Jun 2009, 18:55 »

Okay ser det også selv som et problem. har du evt nogle forslag til nogle italienere der er gode nok til start 11'eren?

bøvle
Manager

« Svar #1666: 08 Jun 2009, 19:00 »

De Rossi fra Roma, og Rossi fra Villareal ville i mine øjne være oplagte. Ellers har du jo både Santon og Balotelli som også ville være rigtig gode Wink

OG favorit italieneren over dem alle, Cheillini fra juventus, enten som midterforsvar eller som venstre back Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 19:07 af bøvle » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #1667: 08 Jun 2009, 19:08 »

Andrea Barzagli og Riccardo Montolivo kunne fx være gode istedet for dem du købte ...

Du kan også søge efter italianske spillere i de mindre store klubber i Serie A .....  

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1668: 08 Jun 2009, 19:36 »

tror ikke han kan få De Rossi (:

bøvle
Manager

« Svar #1669: 08 Jun 2009, 19:48 »

alt kan købes for penge  Cool

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1670: 08 Jun 2009, 19:50 »

arg desværre ik (;

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #1671: 08 Jun 2009, 20:08 »

Lol jeg gider godt nok ikke have nogle fra Roma, hvorfor tror i Chivu var en af de første der røj Wink Jeg nægter at handle med Roma!

Har været efter Montolivo men gad ikke give de 280 mil som fiorentina ville have. havde også været efter chellini men han røj i stedet til Chelsea så han er nærmest uopnåelig nu.

Rossi er for lille.

BuLa
Ynglingespiller

« Svar #1672: 08 Jun 2009, 20:40 »

Jeg spiller også med Inter, og jeg prøver også meget ihærdigt at få fat i De Rossi - den mand er simpelthen genial.

Dog har jeg lokket Sampdoria duoen Palombo + Cassano til klubben, så lidt italinere er det blevet til.

Men ellers er det småt med folk der kan forstærke dit hold - dog mener jeg, ligesom andre, at du skal have nogle flere italienere. Chillieni brude være mulig om 1-2 år, Berzagli har jeg dog ikke den store fidus for! Montolivio er en klasse spiller, som kan fåes for en okay sum penge.

Desuden regner jeg også med at hive Rosina til klubben i starten af tredje sæson, han er en bredde spiller der vil noget
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 20:43 af BuLa » Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #1673: 08 Jun 2009, 20:44 »

Hvis du mener Rossi er for lille, kunne du gå efter Gilardino fra Fiorentina, han er skam en ganske kompetent angriber med en god næse for mål Smiley

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

-LFC-
Manager

« Svar #1674: 08 Jun 2009, 20:50 »

Lol jeg gider godt nok ikke have nogle fra Roma, hvorfor tror i Chivu var en af de første der røj Wink Jeg nægter at handle med Roma!

Har været efter Montolivo men gad ikke give de 280 mil som fiorentina ville have. havde også været efter chellini men han røj i stedet til Chelsea så han er nærmest uopnåelig nu.

Rossi er for lille.

Hmm... du har da stadig Mancini. Opstemt

Palombo og Cassano vil klart være at anbefale. Palombo er en fremragende midtbanekriger, der let kan være anfører på dit hold, mens Cassano er genialiteten selv. Peace

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1675: 08 Jun 2009, 20:58 »

Rossi er for lille.

Hold da kæft der da nok en der holder med det forkerte hold (;

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #1676: 09 Jun 2009, 00:23 »

Jep det gør jeg vel i dine øjne.. Ja jeg har mancini, men ham har jeg heller ikke noget imod som sådan. tror faktisk han er en af de eneste roma spiller gennem tiden jeg ikke har noget imod (bortset fra dem der har været i lazio med hjertet senere som peruzzi og miha). slet ikke sådan en jeg hader som totti, de rossi, panucci, mexes og jeg kunne blive ved at nævne elendige primadonaerer.

Kruckow
Lilleputspiller
*

« Svar #1677: 09 Jun 2009, 00:34 »

@ Klaus Fejer

har rettet:

Mit inter hold efter 1 år som manager:

http://www.billedeupload.dk/upload/files/2009-06/1068578f.jpg

Synes selv jeg har gjort mig nogle gode indkøb med eksempelvis Rafinha, Gomez og Diego

Undskyld mig, men jeg forstår simpelthen intet af din taktik, og dine indkøb. Du spiller med én angriber på trods af at du har: Gomez, Adriano, Ballotelli, og Zlatan, der findes ikke en dårlig kombination til et to-mands angreb mellem de spillere.

Samtidig vælger du at købe Rafinha selvom du har både: Santon og Maicon, et fremragende talent, og en yderst kompetent førstemand. Dog to gode handler mht. Palombo og Breno, selvom jeg måske ville have ønsket du havde kigget lidt mere efter en mand for fremtiden, end Palombo, da der i din taktik ikke både er plads til ham og Cambiaso. Hvor er de penge i øvrigt du skulle have smidt for en back-up til din venstre wing-back?

Mit råd til dig, ville når du staret et spil at vælge en formation udfra de spillere du har til rådighed, og derefter forstærke der hvor der er brug for det.

Og hun vil ik' ha' en bodybuilder... THANK YOU GOD!

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #1678: 09 Jun 2009, 00:47 »

Tak for konstruktiv kritik.

Well jeg ved ikke hvordan det skal kunne fungere hvis jeg skal køre med wings og to angribere. mine erfaringer med dette er ikke just positive kan jeg sige. Jeg har både Zanetti og Radu til backupen på venstre wing back, men erkender dog at det er der jeg er ringest besat med hensyn til backup.

Med hensyn til: Mit råd til dig, ville når du staret et spil at vælge en formation udfra de spillere du har til rådighed, og derefter forstærke der hvor der er brug for det.

Det mener jeg også jeg gjorde da jeg i sin tid startede spillet, men kunne måske revudere min taktik efter mine handler og evt spillet en 442 med diamant wings og wingbacks.

Kruckow
Lilleputspiller
*

« Svar #1679: 09 Jun 2009, 00:51 »

Tak for konstruktiv kritik.

Well jeg ved ikke hvordan det skal kunne fungere hvis jeg skal køre med wings og to angribere. mine erfaringer med dette er ikke just positive kan jeg sige. Jeg har både Zanetti og Radu til backupen på venstre wing back, men erkender dog at det er der jeg er ringest besat med hensyn til backup.

Med hensyn til: Mit råd til dig, ville når du staret et spil at vælge en formation udfra de spillere du har til rådighed, og derefter forstærke der hvor der er brug for det.

Det mener jeg også jeg gjorde da jeg i sin tid startede spillet, men kunne måske revudere min taktik efter mine handler og evt spillet en 442 med diamant wings og wingbacks.

Zanetti er højrefodet, og Radu er ikke wing-back.

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du har købt Rafinha, han er helt sikkert en god spiller, men når du både har Maicon og Santon?

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at sætte en standart 4-4-2, og så tweake dine indstillinger efter det.

Og hun vil ik' ha' en bodybuilder... THANK YOU GOD!

Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010