home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 910 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 453566 gange)
SebastianLyngsøe
Gæst

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1545: 02 Jun 2009, 17:12 »

Okay .. Tevez er meget godt køb .. Spiller han også godt ?
Han spiller klasse, men målene er stilnet lidt af på det seneste. Fik ham i øvrigt på fri.

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #1546: 02 Jun 2009, 17:44 »

Ja okay, det kan jeg godt se Wink  Han spiller udemærket, men har du så ikke rimelig mange penge tilbage ? Wink

(:

bøvle
Manager

« Svar #1547: 02 Jun 2009, 17:52 »

Her er mit Barca hold lige inden første ligakamp i anden sæson:

Hvad synes i, rate bare løs!

Hvordan skal jeg stille med mine tre midtbane stjerner? Hvem skla spille hvor? Peace

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #1548: 02 Jun 2009, 17:54 »

Stærkt hold, især at du har fået Gerrard, hvor meget fik du ham for ?
Den eneste dårlige ting, er Iniesta ! Han skal bare ikke spille der. Wink

(:

bøvle
Manager

« Svar #1549: 02 Jun 2009, 17:56 »

Især Gerrard har været et kompleks for mig, for fik ham først til e farvorabel pris, men så ville Hleb ikke til LFC, så det gik i vasken. Derefter indgik jeg et væddemål med en kammerat, om jeg overhovedet kunne få ham, så han endte i 500 mio Opstemt

Ved godt det med iniesta, men hvordan ville du/i sammensætte jeres midtbane hvis det var i havde de tre? Med én defensiv, eller med én offensiv, i givet fald Gerrard? Peace

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1550: 02 Jun 2009, 17:58 »

KF:

Holdet

Jon Macias

Med udgangspunkt i at "forspanske" mit hold er følgende hold det, jeg har til rådighed i starten af 4. sæson.

Jeg VED at Valdes og Puyol ikke er tilnærmelsesvis gode nok, hvis man vil have verdens bedste hold i FM, men for mig skaber det værdi og realisme, at jeg eksempelvis lader Puyol være anfører og spille indtil han bliver direkte ringe/stopper.

Sommer:

Holdet

Ligesom KF har min mission været at “forspanske” holdet. Med fokus på at skaffe gode spanske spillere til gode priser, er truppen kommet til at se således ud. Der er foretaget nogle enkelte ikke spanske køb, men de er stadig holdt realistiske, så jeg ikke gør op med mit holds rødder. Hvilket er formålet ved dette spil, det skal først og fremmest være realistisk; spansk kommer i anden række!

Da jeg ikke vil gøre nogle panik-køb, så har jeg stadig over 600 millioner tilbage på mit transferbudget til vinter.

På trods af det der ligner ringe bredde, vil jeg dog forsvare mig med det faktum, at jeg har det ubestridt bedste ungdomshold i verden, som er gået de to sidste sæsoner igennem uden at tabe, og med over 250 mål scoret!

Prøver lige en sidste gang!

korzika
Gæst

« Svar #1551: 02 Jun 2009, 18:02 »

Bøvle @

Er lidt uforstående overfor dit køb af Gerrard. Barcas midtbane er komplet med Xavi, Iniesta og Yaya. Gerrard er en fantastisk spiller, men jeg ville ikke have købt ham, hvis jeg var dig.

Men mit bud.

- - - - Xavi - - - -  
Iniesta - Gerrard

bøvle
Manager

« Svar #1552: 02 Jun 2009, 18:05 »

jep i know, men spm sagt endte det i et væddemål, og havde økonomien til det. så jeg tænkte hvorfor ikke gøre det. Min strategi indtil da, havde udelukkende været spanske spillere, men da hverken torres, Cesc eller Ramos var mulige at lokke til klubben, så gik det ligesom lidt i vasken. Men Captain Fantastic kan bruges på alle hold, tror også han vli blive en stor succes her. Opstemt

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1553: 02 Jun 2009, 18:25 »

Her er mit Barca hold lige inden første ligakamp i anden sæson:

Hvad synes i, rate bare løs!

Hvordan skal jeg stille med mine tre midtbane stjerner? Hvem skla spille hvor? Peace
Måske skal du bare sætte Iniesta op på den centrale midt, så du spiller med 3 centrale midt-midt på stribe Smiley Det ville jeg have gjort.

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1554: 02 Jun 2009, 18:30 »

Prøver lige en sidste gang!
Gode køb du har gjort, som jeg synes sikrer Barca's fremtid ekstremt godt.  Thumbs Up I henhold til Puyol og Valdes synes jeg bestemt de er gode nok til Barca, de er i hvert fald ikke for ringe til dem.

Hvad med Agüero, hvordan spiller han alene på toppen? Når spillerne er færdigudviklede (hentydning til de yngre) er det klart en af Europas bedste Wink

bøvle
Manager

« Svar #1555: 02 Jun 2009, 18:42 »

Måske skal du bare sætte Iniesta op på den centrale midt, så du spiller med 3 centrale midt-midt på stribe Smiley Det ville jeg have gjort.
Har jeg ogs overvejet, men tror du ikke det bliver lidt for trængt det hele så, tror du godt der stadigvæk er plads til de kan komme med frem, og samtidig finde de små huller i opspillet? Wink

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1556: 02 Jun 2009, 18:51 »

Har jeg ogs overvejet, men tror du ikke det bliver lidt for trængt det hele så, tror du godt der stadigvæk er plads til de kan komme med frem, og samtidig finde de små huller i opspillet? Wink
Det er også min tvivl, men hvis du giver den i midten en pil ned og de to i siden pil op, burde det virke, vil jeg tro Smiley

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1557: 02 Jun 2009, 18:54 »

Gode køb du har gjort, som jeg synes sikrer Barca's fremtid ekstremt godt.  Thumbs Up I henhold til Puyol og Valdes synes jeg bestemt de er gode nok til Barca, de er i hvert fald ikke for ringe til dem.

Hvad med Agüero, hvordan spiller han alene på toppen? Når spillerne er færdigudviklede (hentydning til de yngre) er det klart en af Europas bedste Wink

Har du kigget på KFs eller mit hold? :-)

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1558: 02 Jun 2009, 19:03 »

Har du kigget på KFs eller mit hold? :-)
Edit: Begge hold Wink Men jeg havde ikke lige fanget at det var to forskellige hold, men jeg vil sige det samme til begge hold, så det er stort set lige meget Thumbs Up Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor du valgte at have samme hold med, bare den ene lidt senere end den anden, men det gjorde du jo så ikke alligevel  crazy
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 19:07 af LFC_Fisker » Logged

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1559: 02 Jun 2009, 19:07 »

,,

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010