home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 453177 gange)
Ben92
Gæst

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1395: 14 Maj 2009, 21:44 »

ham din centerforsvar Naldo, er det ham fra Werder Bremen
Ja.

Chris
Gæst

« Svar #1396: 14 Maj 2009, 22:15 »

John Fleck er en fantastisk spiller, Ben92

Ben92
Gæst

« Svar #1397: 14 Maj 2009, 22:23 »

John Fleck er en fantastisk spiller, Ben92
Uden tvivl! Knægten er kun 18 år, og alligevel er han førstevalget til en af angrebspladserne. Jeg købte ham sidste vinter, hvor han har haft rimeligt svært, men i den nye sæson har han gjort det rigtig godt, hvor han har scoret to mål i tre kampe, og det var imod Liverpool og Chelsea. Han har en lovende karriere i Wolves foran sig, spørgsmålet er bare hvor længe jeg kan holde på ham..

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #1398: 14 Maj 2009, 22:24 »

Her er mit Wolves hold, i starten af tredje sæson. Synes selv det er blevet rimelig stærkt. Søger lige nu en ny højreback, en ekstre reserve til midterforsvaret og en reserve målmand, i stedet for den gamle David James, som jeg har hentet på en fri transfer, i mangel af en backup. Søger måske også en ny angriber, men synes ikke selv det er det vigtigste. Kom gerne med forslag, og sig bare til hvis i vil have SS af nogle.

Smiley
hehe jeg er også i 3 sæson med qpr . vil du se mit hold?

maaahhh-h-h-h

Ben92
Gæst

« Svar #1399: 14 Maj 2009, 22:28 »

hehe jeg er også i 3 sæson med qpr . vil du se mit hold?
Ja. Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #1400: 14 Maj 2009, 22:34 »

Ja. Smiley

det er mit hold. har spillet 3 kampe alle sammen uafgjort. Mange af dem er regens. salli er jagtet af tottenham, og glasas af united og alle de store. Jeff moore har der også været stort forespørgsel på men jeg har altså brugt glasas. eller hva han nu hedder Opstemt

mange regens for de er uhyggeligt gode.  jeg havde 600 mio og købe for på et tidspunkt fordi jeg solgte toto tamuz og jimmy briand osv.

ups. jeg bruger normalt Sulejmani eller benitez i angrebet. andre må godt rate Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Maj 2009, 22:37 af Kezman » Logged

maaahhh-h-h-h

Ben92
Gæst

« Svar #1401: 14 Maj 2009, 22:41 »

det er mit hold. har spillet 3 kampe alle sammen uafgjort. Mange af dem er regens. salli er jagtet af tottenham, og glasas af united og alle de store. Jeff moore har der også været stort forespørgsel på men jeg har altså brugt glasas. eller hva han nu hedder Opstemt

mange regens for de er uhyggeligt gode.  jeg havde 600 mio og købe for på et tidspunkt fordi jeg solgte toto tamuz og jimmy briand osv.

ups. jeg bruger normalt nilmar i angrebet. andre må godt rate Opstemt
Det var ikke mange englændere der var i din trup. Hehe. Personligt er jeg gået efter britiske spillere, da det er mere realistisk, men de er tit meget dyre, men jeg synes stadig du skulle have købt nogle brittere. Synes holdet ser fornuftigt ud, men er det ikke alt for ungt? Hvad er din gennemsnitsalder?

Kan ikke forstår du har så mange regens, alle sammen i mit spil er noget være lort, og der er endnu ikke en regen i mit der har slået igennem i nogen klub, eller jeg har ihvertfald ikke stødt på en. Synes godt dit hold kunne være bedre, pga. QPR's har sådan en stærk økonomi, men det ser stadig godt ud. Hvilken resultater har de forgående sæsoner resulteret i?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #1402: 14 Maj 2009, 22:45 »

mange af spillerne er faktisk britiske. eller ikke mange men en udemærket del. har 2 store talente i u18 rækkerne, og mange af de sydlanske navne er faktisk englændere. jeg vil skyde på at gennemsnitsalderen er på 23-24 pga jeg har en på 32 osv. kn godt lide de unge spillere også føre dem frem. alt går godt undtgen moralen og det siger vel sig selv med nitten indkøb.
men første år røg jeg op via playoff, og 2 sæson endte jeglige på overlevelses pladsen, pga sløs osv. men nu fik jeg 300 og købe for også solgte jeg et par stykker og fik styr på løn og transferbudget. købte en konge målmand, på trods af de andres store potentiale. og nu har jeg lukket mål ind i hver kamp på indlæg så jeg har købt en rutineret til at styre det.

maaahhh-h-h-h

Ben92
Gæst

« Svar #1403: 14 Maj 2009, 22:52 »

mange af spillerne er faktisk britiske. eller ikke mange men en udemærket del. har 2 store talente i u18 rækkerne, og mange af de sydlanske navne er faktisk englændere. jeg vil skyde på at gennemsnitsalderen er på 23-24 pga jeg har en på 32 osv. kn godt lide de unge spillere også føre dem frem. alt går godt undtgen moralen og det siger vel sig selv med nitten indkøb.
men første år røg jeg op via playoff, og 2 sæson endte jeglige på overlevelses pladsen, pga sløs osv. men nu fik jeg 300 og købe for også solgte jeg et par stykker og fik styr på løn og transferbudget. købte en konge målmand, på trods af de andres store potentiale. og nu har jeg lukket mål ind i hver kamp på indlæg så jeg har købt en rutineret til at styre det.
Okay, lyder meget som mit spil. Første år røg jeg også op via playoff, og i anden sæson kom jeg på 14. plads, men jeg sløsede også i slutningen af sæsonen, og kunne måske godt have endt 10'er. Går også selv efter unge spillere, men i år har jeg villet købe rutineret, fordi jeg synes mit hold svingede alt for meget. Personligt har jeg også haft problemer med indlæg, men det ser ud til at være gået over efter Naldo og Berra er spillet sammen. Synes også selv jeg mangler en klasse målmand, selvom Ben Foster er udemærket. Kan jeg få et SS af Ochoa?
« Seneste Redigering: 14 Maj 2009, 22:57 af Ben92 » Logged

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #1404: 14 Maj 2009, 23:01 »

men min bedste spiller er

maaahhh-h-h-h

Ben92
Gæst

« Svar #1405: 14 Maj 2009, 23:07 »

Synes ikke Ochoa er så god igen, men det er måske fordi jeg sammenligne ham med de tidligere visioner, hvor han var en af spillets bedste. Ham kroaten er godt nok syg, der er ingen regens i mit spil, der er i nærheden så af ham.

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #1406: 14 Maj 2009, 23:17 »

jeg har en som minder rigtig meget om ham, på statsene, og mener også han er endten venstre eller højre back. han hedder bare Julián Benitez, mener jeg, det er et gammelt gem med osasuna(stav)... Opstemt

Lavet Af GadeFM

pølleboben
Ynglingespiller

« Svar #1407: 15 Maj 2009, 13:40 »

Mit FCK hold i starten af 4. sæson. Har vundet 3 mesterskaber, heriblandt The Double x 2 og nåede i 3. sæson til kvartfinalen i CL, hvor jeg dog røg ud efter samlet 4-3 nederlag til Liverpool.
http://img31.imageshack.us/img31/9505/fckhold4sson.jpg

fc-hansen
Manager

« Svar #1408: 15 Maj 2009, 19:14 »

hvordan er det nu lkige jeg tager et SS? Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

patrick J
Manager

« Svar #1409: 15 Maj 2009, 19:18 »

Du trykker på "Prt scr" så går du ind i Paint og trykker sæt ind og uploader via. Tinypic eller lign

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010