home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 452554 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #1110: 13 Apr 2009, 16:55 »

bruger normalt krohn d på højre og vassel i angrebet, men har også lige købt marquinhos til angrebet så der er rift om pladserne Wink

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #1111: 13 Apr 2009, 16:58 »

bruger normalt krohn d på højre og vassel i angrebet, men har også lige købt marquinhos til angrebet så der er rift om pladserne Wink

Okay, KLASSE Smiley Smiley
Så vil jeg give 9.1 for holdet...
Det er et rigtig godt hold du har.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

vondracek
Gæst

« Svar #1112: 13 Apr 2009, 17:08 »

Her er mit Real Sporting de Gijón anno 2014. Kort efter min første sæson var afsluttet blev klubben overtaget af en sydafrikansk rigmand, som sprøjtede en masse penge ind i klubben, og siden da har jeg desperat forsøgt at vinde klubbens allerførste titel. Nu har jeg lige fået afsluttet min sjette sæson, og pokalskabet står stadig tomt. I første sæson endte jeg på en 15. plads, anden sæson blev til en 7. plads, tredje sæson en 6. plads, fjerde sæson en 4. plads, femte sæson en 3. plads, mens det blev til fornem 2. plads i sjette sæson. Nu håber jeg så virkelig inderligt, at jeg for hentet mesterskabet i min syvende sæson! - Har et par unge gutter på mit ungdomshold, men her er de vigtigste regens fra førsteholdet:

1. Egoitz Díez Vega

17. Markel Arrizabalaga

23. João Pilar (vidunderbarn)

14. Raúl Nogales

« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:09 af Vondracek » Logged

bøvle
Manager

« Svar #1113: 13 Apr 2009, 17:23 »

mit brøndby hold i anden sæson, desværre lige røget ud af uefa cuppens kval til roma, så nu satser jeg kun på ligaen Wink forsøger at holde det nogenlunde realistisk med kun enkelte spillere udenfor skandinavien...  Smiley

rate please Wink

Det ser da rigtigt fornuftigt ud, jeg er slev kommet ligeså langt, jeg har fået hentet både Ben Foster og Mario Balotelli. Samt en Jonathan på højre back, hvis det på nogen måde er muligt skal du hente ham Wink
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:28 af bøvle » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1114: 13 Apr 2009, 17:38 »

Her er mit Real Sporting de Gijón anno 2014. Kort efter min første sæson var afsluttet blev klubben overtaget af en sydafrikansk rigmand, som sprøjtede en masse penge ind i klubben, og siden da har jeg desperat forsøgt at vinde klubbens allerførste titel. Nu har jeg lige fået afsluttet min sjette sæson, og pokalskabet står stadig tomt. I første sæson endte jeg på en 15. plads, anden sæson blev til en 7. plads, tredje sæson en 6. plads, fjerde sæson en 4. plads, femte sæson en 3. plads, mens det blev til fornem 2. plads i sjette sæson. Nu håber jeg så virkelig inderligt, at jeg for hentet mesterskabet i min syvende sæson! - Har et par unge gutter på mit ungdomshold, men her er de vigtigste regens fra førsteholdet:

1. Egoitz Díez Vega

17. Markel Arrizabalaga

14. Raúl Nogales

Imponerende hold! Mega ærgerligt du ikke har vundet nogle titler endnu Smiley Men ku man få dig til at fortælle hvilke taktiske instrukser du benytter dig af? Eller rettere sagt; hvordan er din spillestil?

Zone 43
Manager

« Svar #1115: 13 Apr 2009, 17:40 »

Det er mig en gåde, hvordan du har undgået, at vinde bare én enkelt titel med det hold, Vondra. Shockeret

Men klasse hold, uden tvivl.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #1116: 13 Apr 2009, 17:45 »

1. Egoitz Díez Vega

17. Markel Arrizabalaga

14. Raúl Nogales

Ganske enkelt et vanvittigt hold! Shockeret Opstemt Titlerne må komme denne her sæson, så simpelt er det! Opstemt Imponerende talenter ligeledes. Kunne man lokke SS frem af Asenjo, Albiol, Insua, Mata og Di Maria. Peace
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:48 af -LFC- » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #1117: 13 Apr 2009, 17:46 »

Det er mig en gåde, hvordan du har undgået, at vinde bare én enkelt titel med det hold, Vondra. Shockeret

Men klasse hold, uden tvivl.

Det er ikke holdets skyld, men min egen. Har lavet et par store personlige fejl. Blandt andet med min teamtalk og rent taktikmæssigt. Jeg nåede for eksempel frem til Champions League semifinalen i sjette sæson, hvor jeg skulle møde Liverpool. Jeg vandt første kamp på Anfield med 2-1, og var klart dominerende. Jeg undervurderede derfor returkampen alt for meget, og satsede alt for offensiv fra start af, hvilket resulterede i et irriterende nederlag på 2-4.

Mr-legendary: Har et sæt med 4-2-3-1 taktikken, så min spillestil er afhængig af hvilken modstander jeg møder. Dog spiller jeg mest offensivt med en blandet afleveringsstil (tæt på kort), normalt tempo og bredde, samt med en targetman. Det er lidt mere kompliceret, men det var nogle af de vigtigste instruktioner..

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #1118: 13 Apr 2009, 17:48 »

Det er ikke holdets skyld, men min egen. Har lavet et par store personlige fejl. Blandt andet med min teamtalk og rent taktikmæssigt. Jeg nåede for eksempel frem til Champions League semifinalen, hvor jeg skulle møde Liverpool. Jeg vandt første kamp på Anfield med 2-1, og var klart dominerende. Jeg undervurderede derfor returkampen alt for meget, hvilket resulterede i et irriterende nederlag på 2-4.

Mr-legendary: Har et sæt med 4-2-3-1 taktikken, så min spillestil er afhængig af hvilken modstander jeg møder. Dog spiller jeg mest offensivt med en blandet afleveringsstil (tæt på kort), normalt tempo og bredde, samt med en targetman. Det er lidt mere kompliceret, men det var nogle af de vigtigste instruktioner..
Hvordan bruger du Benzema som targetman?

vondracek
Gæst

« Svar #1119: 13 Apr 2009, 17:55 »

Ganske enkelt et vanvittigt hold! Shockeret Opstemt Titlerne må komme denne her sæson, så simpelt er det! Opstemt Imponerende talenter ligeledes. Kunne man lokke SS frem af Asenjo, Albiol, Insua, Mata og Di Maria. Peace

Ja det håber jeg fandme også. Ellers skyld jeg indtil videre en omgang til Shaft og Inferno :-D
Og det kan du tro du kan. Opdaterer lige mit indlæg, når jeg lige har løst mit lille problem.

Hvordan bruger du Benzema som targetman?

Fik købt ham i min sjette sæson i januar-transfervinduet. Han nåede derfor kun at spille en halv sæson, men han imponerende mig fandme meget. I 17 ligakampe scorede han 9 mål, mens han scorede hele 7 mål i 6 Champions League kampe.

Har givet ham en offensiv mentalitet, normal kreativitet, skærme af i eget felt, ryk fremad, langskud og indlæg er blandet, løb med bold og dybe stikninger er sat til ofte, mens han har fået et hak i hold på bold :-)

kasperbp12
Manager

« Svar #1120: 13 Apr 2009, 18:01 »

Fuldstændig fabelagtigt hold du har fået samlet sammen Vondra! Det er helt utroligt at du slet ikke har hentet pokalen hjem endnu med sådan et hold! Meget imponerende! Må jeg så spørge hvor du har fået de logoer fra? De er meget flotte Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #1121: 13 Apr 2009, 18:03 »

Det er ikke holdets skyld, men min egen. Har lavet et par store personlige fejl. Blandt andet med min teamtalk og rent taktikmæssigt. Jeg nåede for eksempel frem til Champions League semifinalen i sjette sæson, hvor jeg skulle møde Liverpool. Jeg vandt første kamp på Anfield med 2-1, og var klart dominerende. Jeg undervurderede derfor returkampen alt for meget, og satsede alt for offensiv fra start af, hvilket resulterede i et irriterende nederlag på 2-4.

Hvilket viser alt om dine træner evner. Wink
Men hvorfor satse offensivt, i en kamp, der bare skal køres hjem? Men op på hesten igen, og hente en 2-3 pokaler denne sæson. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vondracek
Gæst

« Svar #1122: 13 Apr 2009, 18:12 »

Fuldstændig fabelagtigt hold du har fået samlet sammen Vondra! Det er helt utroligt at du slet ikke har hentet pokalen hjem endnu med sådan et hold! Meget imponerende! Må jeg så spørge hvor du har fået de logoer fra? De er meget flotte Smiley

Mange tak, og jeg har hentet en megapack lige her :-)

Hvilket viser alt om dine træner evner. Wink
Men hvorfor satse offensivt, i en kamp, der bare skal køres hjem? Men op på hesten igen, og hente en 2-3 pokaler denne sæson. Thumbs Up

Det må du virkelig ikke spørge mig om. Jeg var nok bare alt for optimistisk, men sådan er det jo, og nu giver jeg den også lige én sæson til :-D

kasperbp12
Manager

« Svar #1123: 13 Apr 2009, 18:15 »

Det link virker vist ikke, eller skal man være logget på?

vondracek
Gæst

« Svar #1124: 13 Apr 2009, 18:16 »

Det link virker vist ikke, eller skal man være logget på?

Du skal være logget på ;-)

EDIT: (LFC dine screenshots kommer om lidt)

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010