home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 452330 gange)
alek9000
Manager

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #945: 29 Mar 2009, 12:19 »

Hvis du spiller med patch 9.0.2, hvor Criscito er fremragende, så kan jeg ikke rigtig se nogle huller. Måske en klassespiller på den centrale midtbane.

Hvis du spiller med 9.0.3, hvor Criscito er blevet dårligere, så find dig en ny centerforsvarer. Og stadig en central midt.

sindsygt
Gæst

« Svar #946: 29 Mar 2009, 12:20 »

Kan man se SS af opstilling? Smiley

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #947: 29 Mar 2009, 12:22 »

Synes du mangler en reservemålmand.
Kan du lægge et SS op af opstilling?

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #948: 29 Mar 2009, 12:23 »

Hvad?! crazy Fiorillo er da perfekt til den opgave!

Cesc
Gæst

« Svar #949: 29 Mar 2009, 12:25 »

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #950: 29 Mar 2009, 12:26 »

Fiorillo? Kender ham ikke, så regnede bare med at han var en dårlig en fra 2. holdet. Opstemt

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #951: 29 Mar 2009, 12:27 »

Synes ikke din venstreside er så stærk, så måske skulle den forstærkes?

sindsygt
Gæst

« Svar #952: 29 Mar 2009, 12:28 »

Måske skille dig af med Poulsen, bruge Hamsik på den mere defensive midtbane som du har Poulsen på nu, og så købe måske en Joao Moutinho? Smiley

patrick J
Manager

« Svar #953: 29 Mar 2009, 12:28 »

Han er et kæmpe talent fra spillets start! virkelig et godt køb af ham Smiley
Fiorillo? Kender ham ikke, så regnede bare med at han var en dårlig en fra 2. holdet. Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Cesc
Gæst

« Svar #954: 29 Mar 2009, 12:31 »

Nej nej, han er Italiens største målmandstalent både i FM, men også i virkeligheden. Han overtager målet efter Buffon på landsholdet, det er jeg sikker på.

Synes ikke din venstreside er så stærk, så måske skulle den forstærkes?

Derfor at jeg gerne vil have Clichy til klubben, da han jo virkelig kan spille fodbold, men Arsenal oplever stor succesc (heldigvis), så kan blive en svær opgave at hente ham til Torino. Men Giovinco vil jeg ikke udskifte, og har Rossi og Di Maria som reserver, så fløjsiden er stærk nok.

Men hvis jeg får Messi til klubben, så flytter jeg Ribéry derhen og tager Messi på højreflanken.

Måske skille dig af med Poulsen, bruge Hamsik på den mere defensive midtbane som du har Poulsen på nu, og så købe måske en Joao Moutinho? Smiley

Poulsen var blandt mine tre bedste i sidste sæson, der spillede han dog som den offensive centralemidtbanespi ller, men han bliver ikke udskiftet lige for tiden. Hamsik føler jeg også er en del bedre offensiv end defensiv, men har holdt øje med Aquilani og De Rossi til måske at komme ind. Så ryger Poulsen af, men lige for tiden er han min bedste centrale..

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #955: 29 Mar 2009, 12:34 »

Altså, jeg vil mene at du mangler en ny venstreback, men det er bare min mening. Super fedt hold du har stablet på benene, elsker din midtbane! Vildt fedt hold Cesc' ;-)

PS. Hvor har du de der superfede logoer fra.

Cesc
Gæst

« Svar #956: 29 Mar 2009, 12:38 »

Altså, jeg vil mene at du mangler en ny venstreback, men det er bare min mening. Super fedt hold du har stablet på benene, elsker din midtbane! Vildt fedt hold Cesc' ;-)

PS. Hvor har du de der superfede logoer fra.

Danke Roxer. Men er folk enige med mig i, at Clichy er den oplagte at hente til den position? Jeg føler ikke, at jeg kan finde bedre, måske Evra, men han er jo oppe i årene efterhånden..

Jeg har logerne fra FMDanmark.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #957: 29 Mar 2009, 12:51 »

Fik ingen Vurdering.. Kun SS af nogle spillere Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #958: 29 Mar 2009, 12:55 »

@Cesc: Jeg kan meget godt lide dit hold, og også det faktum at du har lagt dig nogle delmål, eller planer om man vil. Det tror jeg gør spillet lidt sjovere for én selv, hvis man har noget at arbejde frem mod.
Men jeg synes det er fedt, at du gerne vil holde det meget italiensk mht. spillerindkøb, det er lige efter mit hovede. Og så er det nogle meget virkelighedstro indkøb, men dog meget stærke spillere. Godt hold og imponerende at gå ubesejret igennem første sæson, dog ville jeg syntes det ville være en kende kedeligt, hvis det var mig selv.
Men held og lykke med at få FM-lysten tilbage (:

Cesc
Gæst

« Svar #959: 29 Mar 2009, 12:58 »

Mr-legandary @
Jeg kan ikke gøre for, at jeg er genial til FM ;-). Men ja, det skal jo holdes italiensk, ellers mister holdet lidt af charmen. Arsenal mangler også lidt charme i virkeligheden, og jeg håber, at de snart henter lidt engelske spillere, selv om der er mange på ungdomsholdene. Nå, men det handler jo om Juve nu.

Er glad for du kan lide mit hold, og mine planer for fremtiden. Jeg sætter mig egentlig sådanne mål i hvert eneste spil, da jeg, som du siger, har noget at arbejde hen imod og det gør det sjovere..

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010