home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 452166 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #840: 22 Mar 2009, 14:31 »

det er mit tottenham hold i starten af 3. sæson. Blev nr 3 i ligaen, vandt uefa cuppen, og den europæiske supercup + jeg slog arsenal i ligacuppen. nu vil jeg gerne efter ligaen og champions league. hva synes i. hvor an der forbedres, og hvordn foreslår i at jeg bruger cardozo?
jeg forsøger at få Kiessling på en leje aftale. Palacios og pavluychenko er på en lejeaftale  i PSV.
ris og ros  Huh Grin

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #841: 22 Mar 2009, 14:33 »

det er mit tottenham hold i starten af 3. sæson. Blev nr 3 i ligaen, vandt uefa cuppen, og den europæiske supercup + jeg slog arsenal i ligacuppen. nu vil jeg gerne efter ligaen og champions league. hva synes i. hvor an der forbedres, og hvordn foreslår i at jeg bruger cardozo?
jeg forsøger at få Kiessling på en leje aftale. Palacios og pavluychenko er på en lejeaftale  i PSV.
ris og ros  Huh Grin

Brug Cardozo alene på toppen som targetman. Er du sindsyg han scorer mål.
I mit 08 spil scorer han 50+ hver sæson.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #842: 22 Mar 2009, 14:37 »

Brug Cardozo alene på toppen som targetman. Er du sindsyg han scorer mål.
I mit 08 spil scorer han 50+ hver sæson.

jeg kører det system at jeg bruger ham den højre angriber som targetman der ligger bolde af til lisandro lopez der styrer det kreative. brugte pavluycheko der i 1 sæson som var vild. i 2 sæson gjorde lisandro lopez det på egen hold mens pav kun scorede 2 i 37 kampe  Ubeslutsom.

så jeg håber han kan tilpasses til mit system for han lignede den perfekte afløser. jeg scorer sindsyg mange mål på hjørne da mine forsvars spillere og den størke angriber er inde og udfordre. men han har slet ikek scoret endnu

maaahhh-h-h-h

kasperbp12
Manager

« Svar #843: 22 Mar 2009, 14:37 »

Kommer nok op med mit Bury hold senere idag Smiley Skal bare lige hjem fra min far først.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #844: 22 Mar 2009, 14:38 »

Kommer nok op med mit Bury hold senere idag Smiley Skal bare lige hjem fra min far først.

jeg fejlde sku med bury Peace

kan sige til mit tottenham hold: jeg prøvede taarabt på midtbane pldsen mod shaktar og han scorede 2 fremragende mål Opstemt så en super reserve jeg har der. desuden er kiessling hjemme på en låner:D

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #845: 22 Mar 2009, 14:49 »

jeg kører det system at jeg bruger ham den højre angriber som targetman der ligger bolde af til lisandro lopez der styrer det kreative. brugte pavluycheko der i 1 sæson som var vild. i 2 sæson gjorde lisandro lopez det på egen hold mens pav kun scorede 2 i 37 kampe  Ubeslutsom.

så jeg håber han kan tilpasses til mit system for han lignede den perfekte afløser. jeg scorer sindsyg mange mål på hjørne da mine forsvars spillere og den størke angriber er inde og udfordre. men han har slet ikek scoret endnu

Jeg kan kun anbefale at du bruger ham alene på toppen som targetman.
Her er et ss af han historie på mit Ajax hold:

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #846: 22 Mar 2009, 14:52 »

hold da op hn bomber. men jeg har jo også lisandro som  også skal spille og det er derfor de helst skal kunne sammen så alle får spille tid.

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #847: 22 Mar 2009, 14:54 »

Hvorfor SKAL Lopéz spille?

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #848: 22 Mar 2009, 14:56 »

dig med cardozo.. det er jo hax

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #849: 22 Mar 2009, 14:58 »

fordi han score de vigtige mål og kan på egen hånd. da jeg vandt ligacuppen scorede han 2 kasser på 2 minutter i overtiden. jeg kan godt smide ss op af ham. han er vigtig og er jagtet af storklubber siden jeg fik ham.

maaahhh-h-h-h

kasperbp12
Manager

« Svar #850: 22 Mar 2009, 14:59 »

jeg fejlde sku med bury Peace

kan sige til mit tottenham hold: jeg prøvede taarabt på midtbane pldsen mod shaktar og han scorede 2 fremragende mål Opstemt så en super reserve jeg har der. desuden er kiessling hjemme på en låner:D
Hehe ja sådan kan det jo gå, men jeg har haft stor succes med dem, så jeg er bare blevet ved hele tiden Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #851: 22 Mar 2009, 15:00 »

Hehe ja sådan kan det jo gå, men jeg har haft stor succes med dem, så jeg er bare blevet ved hele tiden Smiley
hvor har du efterhånden fået dem op.. eller det for jeg jo og se når du smider op. du må gerne lige sende en besked til mig så jeg husker og se.

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #852: 22 Mar 2009, 15:05 »

fordi han score de vigtige mål og kan på egen hånd. da jeg vandt ligacuppen scorede han 2 kasser på 2 minutter i overtiden. jeg kan godt smide ss op af ham. han er vigtig og er jagtet af storklubber siden jeg fik ham.

Jamen hvis Cardozo også scorer som en sindsyg i 09, så er det da logisk at bruge ham? Huh

kasperbp12
Manager

« Svar #853: 22 Mar 2009, 15:07 »

hvor har du efterhånden fået dem op.. eller det for jeg jo og se når du smider op. du må gerne lige sende en besked til mig så jeg husker og se.
Jamen det skal jeg da nok lige skrive til dig, men jeg er på vej op i PL Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #854: 22 Mar 2009, 15:08 »

Jamen hvis Cardozo også scorer som en sindsyg i 09, så er det da logisk at bruge ham? Huh

måske.. men han bliver hurtigt træt synes jeg..

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010