home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 451585 gange)
rasmuslund
Lilleputspiller
*

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #585: 15 Feb 2009, 18:20 »

FCK i 2. sæson.
Spillet 2 kampe i sl.
Har over 200 mio til at købe spillere for, så kom gerne med gode råd eller forslag til nyindkøb.
Spiller med offentsiv 4-4-2. og hjørnesparkstaktik. Benytter mig også af cesc-træning.
Vandt sl 1 sæson lige foran FCM.

Hold:  http://img12.imageshack.us/my.php?image=holdfck2gk3.jpg

Transfers 1. s.: http://img12.imageshack.us/my.php?image=57877597ag5.jpg

Transfers 2. s.: http://img7.imageshack.us/my.php?image=68246527mo4.jpg

Skal lige nævnes at Martin Bernburg er på vej på free transfer.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #586: 15 Feb 2009, 18:42 »

Er der virkelig ingen, som har noget at sige til mit hold? Vil virkelig gerne vide hvor jeg skal gøre det bedre henne, og hvor det ser godt ud.. Smiley
Der er ikke så meget at sige. Udinese har et sindsygt giftigt hold og du har bare gjort det bedre. Men godt hold og endnu bedre resultater. Jeg ved hvor svært det er at vinde det italienske mesterskab - spiller selv med Roma.
Men Udinese har jo et ungt hold med en masse stortalenter, wonderkids og andre spændende spillere. Så man behøver ikke skifte så meget ud henover årene for at bibeholde en stærk grundstamme, man kan dog blive nødsaget til det, når de store klubber fisker.
I øvrigt har Quagliarella og Tissone gjort det outstanding for Udinese i mit Roma-spil. Alexis Sanchez blev den bedste spiller i Serie A i 2. sæson, dog for mit Roma-hold Smiley Og Zapata er, som alle ved, en fantastisk forsvarsspiller, som også gør det udmærket på mit hold Smiley
Men som jeg ser det, har du ikke brug forstærkninger, men hvis pengene brænder skulle det vel være på venstre back, for Lukovic er udmærket, men ikke en verdensklassespille r. Og en virkelig klasseangriber ville også pynte på holdet, for Natale er godt oppe i årene og Laurito spiller vel stadig ustabilt.

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #587: 15 Feb 2009, 19:00 »

Mange tak for kommentaren. Det var lige hvad jeg søgte. Jeg mener nemlig også selv, at Udinese har et fantastisk hold, allerede fra start af. Holdet er jo fyldt op med talenter, så man behøver egentlig ikke at købe voldsomt ind.
Med hensyn til Quagliarella og Tissone, har de også spillet optimalt for mig. De spillede ihvertfald en god første sæson, men Quagliarella har så været skadet det meste af tiden her i anden sæson, så det har været lidt svært.. Jeg regner også med, at den næste plads jeg skal have forstærket er venstrebacken, som du også omtaler, eller min centralmidtbane plads, ved siden Inler.
Laurito blev også mærket som Vidunderdreng med det samme han kom tilbage fra leje af i første sæson, men han blev uheldigvis skadet i 6 måneder efter blot 2 kampe, så glæder mig til at se ham i aktion. Smiley

Fc Bayern - Stern des Südens

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #588: 15 Feb 2009, 19:10 »

Mange tak for kommentaren. Det var lige hvad jeg søgte. Jeg mener nemlig også selv, at Udinese har et fantastisk hold, allerede fra start af. Holdet er jo fyldt op med talenter, så man behøver egentlig ikke at købe voldsomt ind.
Med hensyn til Quagliarella og Tissone, har de også spillet optimalt for mig. De spillede ihvertfald en god første sæson, men Quagliarella har så været skadet det meste af tiden her i anden sæson, så det har været lidt svært.. Jeg regner også med, at den næste plads jeg skal have forstærket er venstrebacken, som du også omtaler, eller min centralmidtbane plads, ved siden Inler.
Laurito blev også mærket som Vidunderdreng med det samme han kom tilbage fra leje af i første sæson, men han blev uheldigvis skadet i 6 måneder efter blot 2 kampe, så glæder mig til at se ham i aktion. Smiley
Jeg har faktisk også Laurito og han blev også wonderkid, da han kom hjem fra en lejeaftale i Recreativo. Ham og Paloschi regner jeg med bliver en dødelig duo om nogle sæsoner. Og så gerne med Okaka som reserve for at bibeholde lidt Roma over det Smiley

Kunne være jeg også skulle poste mit hold. Kan ikke lade være med at flette det lidt ind i mine indlæg alligevel Wink

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #589: 15 Feb 2009, 19:37 »

Jeg har faktisk også Laurito og han blev også wonderkid, da han kom hjem fra en lejeaftale i Recreativo. Ham og Paloschi regner jeg med bliver en dødelig duo om nogle sæsoner. Og så gerne med Okaka som reserve for at bibeholde lidt Roma over det Smiley

Kunne være jeg også skulle poste mit hold. Kan ikke lade være med at flette det lidt ind i mine indlæg alligevel Wink
Ja, jeg tror virkelig også at han bliver guld værd for mig i løbet af de næste par sæsoner. Ja Paloschi er virkelig også en talentfuld spiller, så de kunne sikkert udgøre en perfekt duo! Jeg har også haft et spil med Roma engang, og der var Okaka virkelig også en kanon reserve!
Ja, det synes jeg du burde gøre. Wink

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #590: 15 Feb 2009, 20:07 »

Jeg vil ikke sige jeg har en idealopstilling, for jeg roterer en del, for at holde kondition og form ved lige, optimere træningen for de unge og skærpe konkurrencen. Dog er Mexes, De Rossi og Sanchez faste mænd og spiller stort set alle kampe, når de er fit.

Jeg prøver at holde det forholdsvis realistisk og jeg prøver så vidt muligt at finde mine forstærkninger blandt italienere og serie a-spillere. Dog går Jagielka, Kacar, Carrick, Mati Fernandez og Arda uden for den kategori. Det gør mig ikke så meget så længe jeg synes om dem og de har skillsne til at præstere. Jeg synes heller ikke jeg har hentet så mange mainstream spillere og det er jeg godt tilfreds med.

Første sæson var lidt frustrerende og jeg endte på en 6. plads i ligaen og røg ud af CL i kvartfinalen mod Porto. Men økonomien blomstrede og jeg fik heldigvis forlænget min kontrakt. Så der blev oprustet lidt. Det gik lidt bedre, men ikke meget, dog fik jeg pludseligt et kraftigt hak opad i form og holdet spillede sig på overbevisende vis fra en 5.-7. plads op på 1. pladsen. Men selvfølgeligt fik holdet gummiben til sidst, hvilket man ikke kunne sige om Juventus, der trumlede der ud af. Heldigvis var vi bedre indbyrdes, så vi vandt mesterskabet foran Juventus, begge med 80 point.
Jeg var i den 7. himmel og nu skal succesen gerne gentages. Jeg har vundet de to første serie a-kampe, henholdsvis 1-0 mod Milan og 4-0 over Bologna. Jeg vandt også første CL-kamp 4-1 over Chelsea og 1-0 i Super Cuppen over Milan. Så indtil videre ser det lovende ud.
Op til denne sæson har jeg hentet Michael Carrick som skal agere back-up på midtbanen og rotere med De Rossi og Aquilani, samt Arda Turan, som jeg hentede for jeg syntes det var lige tyndt nok på fløjene og i truppen generelt, og så var Sanchez ude i 2 måneder og Rosina med en kort skade, og Arda var forholdsvis billig, så det var meget fristende.

Jeg synes ikke selv jeg kan forstærkes på ret mange pladser uden at købe de mainstream stjerner, som Bojan, David Silva, Veloso, Richards osv., men dem vil jeg helst holde mig fra. Dog vil jeg gerne vide hvad I synes om mit hold og om I tror jeg kan forstærke mig på nogle punkter.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2009, 20:09 af Mr-legendary » Logged

Inter
Ynglingespiller

« Svar #591: 15 Feb 2009, 22:11 »

Nu her hvor jeg har læst alle jeres rate's af hold, sys jeg at det måtte være min tur til at hører jeres mening om mit hold.
Vil lige starte med at sige da jeg startede spillet var jeg Man Utd hvor jeg vandt sikkert PL over Arsenal som blev 2, dem jeg købte var Witsel, Defour, Tosic, Barnett og Saivet som alle var med til at sikre mig mesterskabet.
Nu til mit hold hvor jeg er Blackburn og er i midtvejs i 3. sæson.

Målmand:                                                                                Jason Brown
                                                                                           (Poul Robinson)

Forsvar:                                                        E. Nolan    -    Samba    -     Hangeland    -    M. Olsson
                                                                   (T. Kane)     (M. Suchy)        (M. Suchy)         (T. Kane)

Midtbane:                                                     Feghouli   -     Mbia     -       Krivets         -      Todorov
                                                      (Gamst Pedersen)     (P. Piatti)        (P. Piatti)           (E. Ledesma)

Angreb                                                                             Zaki      -       Santa Cruz
                                                                                   (Aquino)              (Aquino)

Vil os lige sige at Zaki står for 17 scoringere og Santa Cruz står for 11 scoringer i PL hvor jeg samlet har 38 mål, så mine angriber har i hvert faldt deres målnæse det rigtige sted.

Fortæl mig hva i sys om mit hold og fortæl mig lige hvor jeg skal ha' forstærkninger. tusind tak..

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #592: 15 Feb 2009, 22:13 »

Jeg vil ikke sige jeg har en idealopstilling, for jeg roterer en del, for at holde kondition og form ved lige, optimere træningen for de unge og skærpe konkurrencen. Dog er Mexes, De Rossi og Sanchez faste mænd og spiller stort set alle kampe, når de er fit.

Jeg prøver at holde det forholdsvis realistisk og jeg prøver så vidt muligt at finde mine forstærkninger blandt italienere og serie a-spillere. Dog går Jagielka, Kacar, Carrick, Mati Fernandez og Arda uden for den kategori. Det gør mig ikke så meget så længe jeg synes om dem og de har skillsne til at præstere. Jeg synes heller ikke jeg har hentet så mange mainstream spillere og det er jeg godt tilfreds med.

Første sæson var lidt frustrerende og jeg endte på en 6. plads i ligaen og røg ud af CL i kvartfinalen mod Porto. Men økonomien blomstrede og jeg fik heldigvis forlænget min kontrakt. Så der blev oprustet lidt. Det gik lidt bedre, men ikke meget, dog fik jeg pludseligt et kraftigt hak opad i form og holdet spillede sig på overbevisende vis fra en 5.-7. plads op på 1. pladsen. Men selvfølgeligt fik holdet gummiben til sidst, hvilket man ikke kunne sige om Juventus, der trumlede der ud af. Heldigvis var vi bedre indbyrdes, så vi vandt mesterskabet foran Juventus, begge med 80 point.
Jeg var i den 7. himmel og nu skal succesen gerne gentages. Jeg har vundet de to første serie a-kampe, henholdsvis 1-0 mod Milan og 4-0 over Bologna. Jeg vandt også første CL-kamp 4-1 over Chelsea og 1-0 i Super Cuppen over Milan. Så indtil videre ser det lovende ud.
Op til denne sæson har jeg hentet Michael Carrick som skal agere back-up på midtbanen og rotere med De Rossi og Aquilani, samt Arda Turan, som jeg hentede for jeg syntes det var lige tyndt nok på fløjene og i truppen generelt, og så var Sanchez ude i 2 måneder og Rosina med en kort skade, og Arda var forholdsvis billig, så det var meget fristende.
Et rigtig stærkt hold du har fået fat i der.. Der er masser af rutine, samtidig med at der også er masser af talentfulde spillere. Smiley
Jeg synes dog godt, at du kunne forstærke din højre back, hvor en spiller som Lorenzo de Silvestri kunne være god.
Må jeg gerne se et SS af Paloschi?

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #593: 15 Feb 2009, 22:26 »

Et rigtig stærkt hold du har fået fat i der.. Der er masser af rutine, samtidig med at der også er masser af talentfulde spillere. Smiley
Jeg synes dog godt, at du kunne forstærke din højre back, hvor en spiller som Lorenzo de Silvestri kunne være god.
Må jeg gerne se et SS af Paloschi?
Jeg kan fortælle dig at Motta er italiensk landsholdsspiller og det er Silvestri ikke Wink og hvis jeg skulle sætte de to op mod hinanden ville jeg også vurdere Motta til at være bedre, samtidigt kan han også spille venstre back, hvor vidunderdrengen, Regini, dog regerer Wink
Paloschi

Det der bare irriterer mig pt er at jeg har svært ved at score selv om jeg producerer 20 chancer i en kamp mod modstanderens 2-3-4 styks :/
« Seneste Redigering: 15 Feb 2009, 22:29 af Mr-legendary » Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #594: 15 Feb 2009, 22:59 »

Jeg kan fortælle dig at Motta er italiensk landsholdsspiller og det er Silvestri ikke Wink og hvis jeg skulle sætte de to op mod hinanden ville jeg også vurdere Motta til at være bedre, samtidigt kan han også spille venstre back, hvor vidunderdrengen, Regini, dog regerer Wink
Paloschi

Det der bare irriterer mig pt er at jeg har svært ved at score selv om jeg producerer 20 chancer i en kamp mod modstanderens 2-3-4 styks :/

Nå, nu troede jeg jo bare, at det var fordi du brugte Jagielka, som fast mand på højrebacken. Smiley Men nu forstår jeg udemærket godt, at du ikke har brug for en erstatning..

Jeg scorer heller ikke betydelig mange mål med mit Udinese hold, men alligevel ender jeg med at putte en eller 2 kasser ind. Smiley

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #595: 15 Feb 2009, 23:03 »

Nå, nu troede jeg jo bare, at det var fordi du brugte Jagielka, som fast mand på højrebacken. Smiley Men nu forstår jeg udemærket godt, at du ikke har brug for en erstatning..

Jeg scorer heller ikke betydelig mange mål med mit Udinese hold, men alligevel ender jeg med at putte en eller 2 kasser ind. Smiley
Nej, det var vidst bare fordi han havde spillet den kampen forinden. Jagielka er backup på back, centerforsvar og midtbanen, så han får lov at spille lidt af hvert. En rigtig god spiller at have på bænken. Men jeg foretrækker dog Motta og Regini på backerne, men giver spilletid til alle.

AFC
Manager

« Svar #596: 15 Feb 2009, 23:07 »

Så syntes jeg at jeg trængte til at kunne få lidt respons på mit AS Nancy Lorraine hold hvor jeg er lige kommet ind i 3. sæson. Første sæson endte jeg på en 3. plads, hvilket jeg var meget tilfreds med. Det var noget jeg slet ikke havde regnet med. I anden sæson endte det dog så lidt værre. Der blev det til en 12. plads. Knap så godt som første sæson. I 3. sæson som jeg er igang med nu her, går det knap så godt. Jeg kunne derfor godt trænge til noget respons på mit hold. Evt. kunne jeg også rigtig godt bruge et godt råd til en ny taktik eller noget. Her er mit hold:

Håber I vil give respons. Hilsen AFC

-LFC-
Manager

« Svar #597: 15 Feb 2009, 23:09 »

Alt alt alt for smal trup...

AFC
Manager

« Svar #598: 15 Feb 2009, 23:15 »

Ja, jeg ved godt jeg har en alt for smal trup, men alle mine reservespillere er pisse ringe. Jeg har faktisk købt 5 spillere ind. Ejide, Wurtz, Albacar, Pujol og Assulin. Men er der andre der vil hjælpe?

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #599: 15 Feb 2009, 23:18 »

Hvor mange penge har du?

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010