home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 451393 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #495: 06 Feb 2009, 13:45 »

min vurdering af dit hold, 1 hold samt reserver for 1. spillerne
MM
6,5/10 sys det er det svageste område på dit hold almunia er dygtig men sys ikke han er et tophold værdig

Forsvar
9,5/10 rigtig stærkt forsvar med okay reserver

midtbane
10/10 ikke en finger at sætte der arsenal har en af de bedste midtbaner til at starte med i spillet du har bare gjort den lige en tand bedre med super reserver

angreb
9,5 adebayor er en af spillets bedste angribere martins er en god kontrast gode talenter som backup

Samlet mangler at se en jack wishere på 1. holdet Opstemt men 9/10 herfra

Er godt klar over at Almunia ikke er helt god nok, men han har gjort det godt indtil videre. Måske er en ny måmand allerede på vej. Kigger på det. Ellers tak for din bedømmelse. Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #496: 06 Feb 2009, 13:47 »

Er godt klar over at Almunia ikke er helt god nok, men han har gjort det godt indtil videre. Måske er en ny måmand allerede på vej. Kigger på det. Ellers tak for din bedømmelse. Smiley

Kig på Asenjo, han er et talent som kan nå meget langt, har ham selv i mit Arsenal-game.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #497: 06 Feb 2009, 13:55 »

Kan han gå direkte i start'11eren eller spiller Almunia et par år til? Smiley

tdauga1
Juniorspiller
**

« Svar #498: 06 Feb 2009, 13:57 »

Ellers køb en steve mandanda, han kan nemt gå direkte ind på holdet, og han står stjerne godt. Men han er så også dyrere end asenjo, men jeg vil sige meget bedre.

Yoggidk
Gæst

« Svar #499: 06 Feb 2009, 13:58 »

Han kan nemt gå ind, han er 1. målmand i mit Smiley Eller så køb ham CSKA's målmand, glemmer altid hans navn Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #500: 06 Feb 2009, 14:01 »

Hehe, det fint nok. Tror du mener Akinfeev, men Asenjo er allerede på vej. Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #501: 06 Feb 2009, 14:04 »

Hehe, det fint nok. Tror du mener Akinfeev, men Asenjo er allerede på vej. Smiley

Klogt valg, han bliver et hit!  Hævet Øjenbryn

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #502: 06 Feb 2009, 15:41 »

Mit AaB hold sæson 2009/10...

Har virkelig brug for en ordentlig taktik, som kan bruges for, som det kan ses har jeg jo lidt for mange angribere.
Solgte Bøgelund for 30 millioner til FcK, hvor jeg så troede jeg kunne få Nei. Men jeg fik åbenbart ikke nogle af de penge til transfer? Skuffet
Så mit forsvar er nok det svageste led lige her og nu.
Det har gået rigtig godt i Uefa Cuppen men knap så godt i Sas-ligaen, som det kan ses:
-SÅ derfor har jeg desperat brug for en taktik, som jeg godt nok har nævnt lidt længere oppe.

Jeg er i 2. sæson med AaB. I første sæson blev jeg nr. 1 i ligaen og vandt cuppen - havde ingen problemer med begge dele. I Europa kom jeg med i ChL og blev nr. 3 i gruppen foran Marseille som jeg vandt over begge gange. Da jeg kom over i UEFA-cuppen slog jeg først Feyenoord ud og senere Portsmouth. I kvartfinalen mødte jeg så Werder Bremen som jeg tabte 1-2 hjemme og 3-4 ude (Bremen vandt UEFA-cuppen senere hen).

Så alt i alt en rigtig god første sæson. Her i anden sæson har jeg netop kvalificeret mig til ChL og ligger 1 i ligaen. Jeg køber kun spillere fra Skandinavien og har købt Michael Lumb, Ola Toivonen, Tore Reginiussen, Kevin Stuhr Ellegaard, Per Ciljan Skjelbred og Birkir Bjarnason i første sæson. I 2. sæson har jeg købt Jesper Juelsgård, og vil gerne have købt Mikael Lustig istedet for Kasper Bøgelund, men valgte i sidste øjeblik at lade være.

Har solgt Zaza, Beauchamp, Curth, Cacá, Olfers og Nomvethe.

Bedste opstilling:

Holdinstruktioner:

mathiasschou
Lilleputspiller
*

« Svar #503: 06 Feb 2009, 17:20 »

Syntes det er mega nice, at du har lavet et "kup" hold. Det skal jeg da helt sikkert prøve næste gang Opstemt

Spændende og se hvilken placering du for med det hold Smiley Keep it up Rooland Smiley

Hvad er et kup hold?

Cesc
Gæst

« Svar #504: 06 Feb 2009, 17:46 »

Hvad er et kup hold?

Et hold, man ikke har brugt ret mange penge på at bygge om. Det vil sige at man kun har købt fri transfer og meget billige spillere. Eller salg af spillere, ingen overpris på noget. Det er et kuphold.

(:

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #505: 06 Feb 2009, 17:53 »

Olympique Lyon 2011

Efter sæsonen skifter Jean II Makoun til Betis for £8.5Mio og Cesar Delgado tager til Duisburg på en fri transfer.
Jeg får tilgengæld Jacques Faty fra Sochaux på en fri transfer, mens Jérémy Menez kommer fra Roma for £3.2 Mio.
Derudover var jeg tæt på at få Anelka for £2.7 Mio, men han valgte Portsmouth.
Jeg håber at jeg kan få solgt Fabio Grosso, Fredd og Ederson i det kommende transfervindue.
Og jeg køber kun spillere, som har fransk som nationalitet, også 2. nationalitet Smiley
slet ikke nogen der vil bedømme`? Ubeslutsom

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #506: 06 Feb 2009, 17:58 »

Det er da godt men tror du ikke det bliver lidt svært kun med franskmænd ?

Barcelona Verdens bedste hold !

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #507: 06 Feb 2009, 18:11 »

http://i40.tinypic.com/dz6o9d.jpg

Ja det er så mit City hold i anden sæson. Som i kan se har jeg skiftet meget ud, og syntes selv jeg har fået stablet et godt hold på benene. Jeg kom på en anden plads sidste sæson og ligger på en førsteplads i denne her sæson..

Kunne være fedt at høre jers mening, om mit hold. Altså hvad der er gjort godt og havd der skal gøre anderledes Opstemt

På forhånd tak
Mener Richards er langt bedre centralt end i højre side. Evt køb en ny højre back og Richards ind i midterforsvaret ved siden af den af Dunne og Zapata der gør det bedst. Generelt har du brug for lidt mere backup til forsvarspositionern e. Michael Ball er ikke helt god nok hvis Marcelo bliver skadet. Ikke en finger at sætte på de offensive.
Godt hold, dog med nogle svagheder hvis en to-tre forsvarsspillere bliver skadet.

7/10

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #508: 06 Feb 2009, 18:22 »

Det er da godt men tror du ikke det bliver lidt svært kun med franskmænd ?

Nej det tror jeg ikke. I Frankrig produceres der mange talenter, men det at kun købe spillere med fransk pas, gør at der er en større udfordring i spillet. Samtidig med at jeg ikke bare kan finde en god spiller til billig penge, da det er vanvittigt at handle de franske klubber imellem.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #509: 06 Feb 2009, 22:01 »

06. Davide SANTON
11. MARQUINHOS
09. BOJAN

Knap så god kvalitet, men det skulle være til at se Smiley

Kunne godt tænke mig at vide, hvilken position du bruger Marquinhos på? Smiley

Fc Bayern - Stern des Südens

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010