home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 451045 gange)
superpew
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #315: 17 Jan 2009, 22:56 »

Synes du har et fantastisk hold. Jeg så også dine resultater med Juventus i Serie A. Det er intet mindre end fantastisk. Du må satme gå i detaljer Cesc. Learn me.. (:

Med hensyn til de 3 målmænd er jeg 100% enig.

Cesc
Gæst

« Svar #316: 17 Jan 2009, 22:58 »

Hvordan roterer du så med dem?

Lader Manninger blive utilfreds, han er sgu' lige meget. Staar med Buffon hele tiden, og naar jeg synes tiden er rigtig, faar Fiorillo kamp. Manninger er der kun, hvis Buffon bliver skadet. Ellers kan jeg ikke bruge ham til noget..

Synes du har et fantastisk hold. Jeg så også dine resultater med Juventus i Serie A. Det er intet mindre end fantastisk. Du må satme gå i detaljer Cesc. Learn me.. (:

Med hensyn til de 3 målmænd er jeg 100% enig.

Tak tak superpew!
Naar ManagersLounge kommer op, inden for kort tid, laver jeg sikkert et par guides og saadan lidt, om hvordan man goer det ordentligt ;]. Jeg gaar lidt i detaljer, men er ved at vaere saa vant til at goere lidt ekstra ting, hvorfor det egentlig bare er af vane jeg goer det lidt mere end saa mange andre.

Men mange tak for kommentaren!
« Seneste Redigering: 17 Jan 2009, 23:01 af Cesc » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #317: 17 Jan 2009, 23:04 »

Hvis han er lige meget og utilfreds, skal du da sælge ham. For han kan skabe en negativ stemning i truppen.

Kom også lige i tanke om noget andet, har du ikke problemer med to venstre benet spiller nede i center forsvaret? og hvordan spiller Del Piero?

Cesc
Gæst

« Svar #318: 17 Jan 2009, 23:09 »

Har altid positiv stemning i omklaedningsrummet, og at en andenrangsspiller er sur, oedelaegger intet. Det er kun, hvis det er Robinho i City fx. Altsaa en af de store spillere, som tror, at han kan alt hvad han vil. Manninger skaber ikke problemer, og hvis han brokker sig offentlig, gaar man bare lidt haardere til ham. Siger han kan blive solgt saa, og det siger han altid nej tak til. Han tjener jo en fed loen...

Delpiero blev topscorer for mig i sidste saeson, og han goer det fremragende. Jeg vil dog ikke bruge ham saa meget i aar, tror jeg ikke, men nu maa vi se.

Det giver mig ikke problemer. Det er fint nok, da det er Ceglie som skal foere bolden frem. Det har jeg sat ham til i min taktik, de to, skal egentlig bare holde paa bolden, indtil de kan se, at den kan spilles ordentligt videre..

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #319: 17 Jan 2009, 23:10 »

Tak tak superpew!
Naar ManagersLounge kommer op, inden for kort tid, laver jeg sikkert et par guides og saadan lidt, om hvordan man goer det ordentligt ;]. Jeg gaar lidt i detaljer, men er ved at vaere saa vant til at goere lidt ekstra ting, hvorfor det egentlig bare er af vane jeg goer det lidt mere end saa mange andre.

Men mange tak for kommentaren!

Lidt off topic, men ja tak. Det håber jeg du gør. Selvom jeg ikke selv har de store problemer, så kunne det da være fabelagtigt.  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #320: 18 Jan 2009, 00:15 »

U.C. Sampdoria

OM TAKTIKKEN:
Har valgt at eksperimentere med en 3-5-2 ihvertfald de første 2 sæsoner grundet særdeles lav kvalitet hos backs'ne med succes. Mentaliteten blev normal/defensiv hvilket gjorde at holdet turde spille uden hverken at give for meget eller for lidt. Der arbejdes med en suveræn defensiv midtbane som skal styre det hele (Palombo) en midtbanespiller der er stærk i pasningsspillet og tacklingerne (Dessena) og så en kreativ fremadrettet som skal holde fokus fremad det meste af tiden (Sidste sæson Sammarco, denne Buonanotte), mens fløjene primært skal fungere begge veje. Det gjorde venstrekanten især sidste år, hvor Reto Ziegler spyttede 17 assist ud i ligaen og 18 i alt og røg videre til mesterholdet Roma for 100 millioner. Sidste år havde jeg Cassano og Lewandowski front. Cassano blev topscorer med 28 mål og 37 i alt, mens Lewandowski lavede 9 ligamål fra vinter til sommer. Der er ingen speciel spillertype påkrævet for, at det kan fungere, men jeg ser gerne minimum en hurtig angriber. Jeg kører som i kan se stadigt med 3-5-2/3-1-4-2, men jeg arbejder frem mod et 4-mands forsvar engang i fremtiden. Det bliver dog formegenligt først når Palombo engang stopper/ikke er god nok. Det eneste sted af holdet jeg ikke er tilfreds med er forsvaret. Campagnaro er god og fandens aggresiv, Accardi er teknisk god og hurtig, mens Lugano er den stærke med den dårlige PA. Jeg vil gerne have Criscito ind i forsvaret engang i fremtiden ved siden af N'Koulou som ser god ud.

RESULTATER:
Det lykkedes mig meget sensationelt at styre holdet frem til en 2. plads med 86 point, kun 3 efter mestrene fra Roma. Havde ingen udfald og tabte kun få kampe med 2 mål. Tabte i det hele taget ikke ret mange kampe og min målscore på +46 var den næstbedste og faktisk bedre end mesterholdet. Jeg hev bl.a. en imponerende 4-1 sejr hjem mod Milan, vandt begge kampe mod Roma, udklasserede Genoa 3-0 i hjemmebanekampen flere andre sejre. Jeg endte som Serie A's mest scorende hold med 73 kasser, hvor topscorer Cassano med sine 28 var en særdeles vigtig faktor. Defensiven med Carlos Kameni og Pietro Accardi som de vigtigste var også stærk og lukkede kun 30 mål ind i ligaen. Kameni endte med et snit på lige omkring 7.0, men mit centerforsvar med Accardi, Campagnaro og Bottinelli havde så et snit på omkring 7.25 og var alle en grund til, at Kameni ikke fik fantastisk meget at lave i nogle af kampene.

På fantastisk vis lykkedes det mig også at vinde UEFA Cuppen. Kom videre fra gruppespillet med 10 point inden jeg siden mødte Fenerbahce, Juventus, PSG og Aston Villa på vejen mod finalen mod Milan. Tabte ganske vidst 3-2 ude mod Fenerbahce inden jeg sikkert satte dem på plads. Juventus havde jeg ikke den store tro på, at jeg kunne slå, men jeg blev optimistisk da vi spillede 0-0 ude, havde alt bold og ligeså mange chancer. På hjemmebane var vi tilgengæld henvist til kontraer, da Juventus havde det meste af bolden, men de kunne ikke bruge den ordenligt og vi havde langt flere chancer og vandt sikkert 2-0. Mod PSG styrede vi os til 2 meget sikre 1-0 sejre inden Aston Villa var den sidste modstander inden finalen. Vi dominerede stort, men kunne ikke få flere end et mål og havde et dårligt udganspunkt inden returen. Vi er fuldkomment udspillede i returen. Villa høvler det ene skud efter det andet afsted mod mål, men grundet en stor kamp både fra Accardi og Campagnaro der begge endte med 7.6 for deres præstation, så scorer de ikke flere end et mål i den originale spilletid. Vi havde ganske vidst selv et par chancer, men vi kunne ikke score før det 111 minut, hvor min reserve Francescini udnytter en forsvarsfejl og udligner, hvilket sender os til den mest vanvittige historie. De første 80 minutter er lidt døde, hvor Milan sidder på det meste, mens vi også har vores chancer. Kaka løber bagom Campagnaro i de 82. minut og kommer fri og da Reto Ziegler laver selvmål i 87. minut, tror jeg, at pokalen er helt væk. Cassano reducerer allerede på det efterfølgende angreb, hvilket gør, at jeg ikke giver op, men kaster alt frem for at fremtvinge udligningen. I overtiden vælger Reto Ziegler fra en spids vinkel at hamre den ind og jeg springer op af glæde, men fryger at holdet går ned i den forlængede spilletid. Den blev dog ikke nødvendig da Paolo Sammarco på det efterfølgende angreb udnytter en ripost fra et Cassano skud og brager den ind på 3-2. Den fedeste sejr jeg nogensinde har vundet og det her er nok mit bedste spil nogensinde.

FREMTIDEN:
Fremtiden ser god ud. Der er en 2-3 gode spillere på U20-holdet, mens talentmassen på førsteholdet også er god. Santon, Bojan, N'Koulou, Fiorillo, Lewandowski, Buonanotte, Salvatore Foti, Daniele Dessena, Giuseppe Rossi og N'Zogbia er alle kvalificerede spillere med god fremtid og er alle en del af min plan med at vinde mesterskabet inden 2012. Foreløbigt har holdet fået en god start med 7 sejre i 7 kampe på blandt andet 8 mål fra Rossi, men jeg fornemmer, at holdet lige mangler lidt mere tid sammen og et bedre forsvar før det begynder at fungere optimalt. I Champions League er holdet havnet i en svær gruppe med Valencia, Liverpool og AEK Athen, men det er alligevel gået planmæssigt med sejr hjemme over AEK, spinkelt nederlag ude mod Liverpool og en uheldig uafgjort ude mod Valencia (Vanvittig kamp vender 2-0 til 2-3 i slutminutterne men Lugano laver et dumt straffe på Villa efter 92. minutter, hvor han så sikkert scorer), så hvis jeg kan få sejren mod Valencia og AEK også uafgjort mod Liverpool ser det godt ud. Mit mål er bare at komme i UEFA Cuppen.

>> Indkøb:
Carlos Kameni, 45 millioner, Espanyol, første tranfervindue
Robert Lewandowski, 10 millioner, Lech, andet transfervindue
Diego Lugano, Fri, Fenerbahce tredje transfervindue
Bojan, Fri, Hentede ham faktisk, mens han var uden kontrakt, tredje transfervindue
En masse taletløse delejespillere frit (Bød 0 KR, men fik dem alligevel), tredje transfervindue
Daniele Dessena, Købt fri for 20 millioner, Parma, tredje transfervindue
Diego Buonanotte, 72,5 millioner, River Plate, tredje transfervindue
Charles N'Zogbia, 70 millioner, Newcastle, tredje transfervindue
Giuseppe Rossi, 180 millioner, Villarreal, tredje transfervindue
Nicolas N'Koulou, 137,5 millioner, Monaco, tredje transfervindue

<< Salg:
Emiliano Bonazzoli, 1,2 millioner i lejebeløb, Young Boys, andet transfervindue
En masseligegyldige spillere, ophævede kontrakter, Fri transfer, tredje transfervindue
Emiliano Bonazzoli, 8,75 millioner, Cagliari, tredje transfervindue
Marius Stankevicius, 20 millioner, Stoke, tredje transfervindue
Daniele Gastaldello, 23 millioner, Atalanta, tredje transfervindue
Massimo Bonanni, 950.000 i lejebeløb, IFK Göteborg, tredje transfervindue
Vicenzo Fiorillo, 0 kroner i lejebeløb, Chievo, tredje transfervindue
Ikechukwu Kalu, 7,5 millioner, Siena, tredje transfervindue
Reto Ziegler, 100 millioner, Roma, tredje transfervindue
Antonio Cassano, 200 millioner, Liverpool, tredje transfervindue

I fik også lige en blog-light med i købet. Opstemt

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #321: 18 Jan 2009, 00:51 »

Meget spændene taktik , da den er helt ny og ikke ligner de traditionelle taktikker. Jeg synes, at du skal beholde den, også efter at Pelombo stopper. Kan ikke forstå hvorfor du vil ændre din taktik, du kan jo bare købe en ny DM, når Pelombo vil stoppe eller er blevet for dårlig.
Du må være stolt over de resultater du har opnået, især ved at vinde Uefa Cuppen. Dine indkøb er meget gode og kloge, især Bojan det er en ægte røverkøb. Dit hold ser meget lovende ud, dog synes jeg, at forsvaret har brug for forstærkning. Cristico som du vil hente, vil forstærke forvaret markant.

-LFC-
Manager

« Svar #322: 18 Jan 2009, 00:54 »

Der er én klar grund til, at jeg vil ændre den. Det er simpelthen, at der nok ikke er nogen der kan fylde Palombos rolle som spilstyrer og erobrer som ham selv. Der er er Javier Mascherano som endda er skarpere defensivt, men han er slet ikke samme klasse offensivt. Criscito er også prioritet 1 til sommer, jeg håber, at Juve ikke vil bruge ham så meget, så jeg kan hente ham billigt. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #323: 19 Jan 2009, 00:07 »

Man kunne vel aldrig lokke nogle flere kommentarer ud af folket vel? Peace Jeg er pt. i slutningen af januar og udsletter al modstand i Serie A, så det bliver sandsynligvis et meget spændende hold i kommer til at rate om et par dage. Peace

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #324: 19 Jan 2009, 00:18 »

U.C. Sampdoria

OM TAKTIKKEN:
Har valgt at eksperimentere med en 3-5-2 ihvertfald de første 2 sæsoner grundet særdeles lav kvalitet hos backs'ne med succes. Mentaliteten blev normal/defensiv hvilket gjorde at holdet turde spille uden hverken at give for meget eller for lidt. Der arbejdes med en suveræn defensiv midtbane som skal styre det hele (Palombo) en midtbanespiller der er stærk i pasningsspillet og tacklingerne (Dessena) og så en kreativ fremadrettet som skal holde fokus fremad det meste af tiden (Sidste sæson Sammarco, denne Buonanotte), mens fløjene primært skal fungere begge veje. Det gjorde venstrekanten især sidste år, hvor Reto Ziegler spyttede 17 assist ud i ligaen og 18 i alt og røg videre til mesterholdet Roma for 100 millioner. Sidste år havde jeg Cassano og Lewandowski front. Cassano blev topscorer med 28 mål og 37 i alt, mens Lewandowski lavede 9 ligamål fra vinter til sommer. Der er ingen speciel spillertype påkrævet for, at det kan fungere, men jeg ser gerne minimum en hurtig angriber. Jeg kører som i kan se stadigt med 3-5-2/3-1-4-2, men jeg arbejder frem mod et 4-mands forsvar engang i fremtiden. Det bliver dog formegenligt først når Palombo engang stopper/ikke er god nok. Det eneste sted af holdet jeg ikke er tilfreds med er forsvaret. Campagnaro er god og fandens aggresiv, Accardi er teknisk god og hurtig, mens Lugano er den stærke med den dårlige PA. Jeg vil gerne have Criscito ind i forsvaret engang i fremtiden ved siden af N'Koulou som ser god ud.

RESULTATER:
Det lykkedes mig meget sensationelt at styre holdet frem til en 2. plads med 86 point, kun 3 efter mestrene fra Roma. Havde ingen udfald og tabte kun få kampe med 2 mål. Tabte i det hele taget ikke ret mange kampe og min målscore på +46 var den næstbedste og faktisk bedre end mesterholdet. Jeg hev bl.a. en imponerende 4-1 sejr hjem mod Milan, vandt begge kampe mod Roma, udklasserede Genoa 3-0 i hjemmebanekampen flere andre sejre. Jeg endte som Serie A's mest scorende hold med 73 kasser, hvor topscorer Cassano med sine 28 var en særdeles vigtig faktor. Defensiven med Carlos Kameni og Pietro Accardi som de vigtigste var også stærk og lukkede kun 30 mål ind i ligaen. Kameni endte med et snit på lige omkring 7.0, men mit centerforsvar med Accardi, Campagnaro og Bottinelli havde så et snit på omkring 7.25 og var alle en grund til, at Kameni ikke fik fantastisk meget at lave i nogle af kampene.

På fantastisk vis lykkedes det mig også at vinde UEFA Cuppen. Kom videre fra gruppespillet med 10 point inden jeg siden mødte Fenerbahce, Juventus, PSG og Aston Villa på vejen mod finalen mod Milan. Tabte ganske vidst 3-2 ude mod Fenerbahce inden jeg sikkert satte dem på plads. Juventus havde jeg ikke den store tro på, at jeg kunne slå, men jeg blev optimistisk da vi spillede 0-0 ude, havde alt bold og ligeså mange chancer. På hjemmebane var vi tilgengæld henvist til kontraer, da Juventus havde det meste af bolden, men de kunne ikke bruge den ordenligt og vi havde langt flere chancer og vandt sikkert 2-0. Mod PSG styrede vi os til 2 meget sikre 1-0 sejre inden Aston Villa var den sidste modstander inden finalen. Vi dominerede stort, men kunne ikke få flere end et mål og havde et dårligt udganspunkt inden returen. Vi er fuldkomment udspillede i returen. Villa høvler det ene skud efter det andet afsted mod mål, men grundet en stor kamp både fra Accardi og Campagnaro der begge endte med 7.6 for deres præstation, så scorer de ikke flere end et mål i den originale spilletid. Vi havde ganske vidst selv et par chancer, men vi kunne ikke score før det 111 minut, hvor min reserve Francescini udnytter en forsvarsfejl og udligner, hvilket sender os til den mest vanvittige historie. De første 80 minutter er lidt døde, hvor Milan sidder på det meste, mens vi også har vores chancer. Kaka løber bagom Campagnaro i de 82. minut og kommer fri og da Reto Ziegler laver selvmål i 87. minut, tror jeg, at pokalen er helt væk. Cassano reducerer allerede på det efterfølgende angreb, hvilket gør, at jeg ikke giver op, men kaster alt frem for at fremtvinge udligningen. I overtiden vælger Reto Ziegler fra en spids vinkel at hamre den ind og jeg springer op af glæde, men fryger at holdet går ned i den forlængede spilletid. Den blev dog ikke nødvendig da Paolo Sammarco på det efterfølgende angreb udnytter en ripost fra et Cassano skud og brager den ind på 3-2. Den fedeste sejr jeg nogensinde har vundet og det her er nok mit bedste spil nogensinde.

FREMTIDEN:
Fremtiden ser god ud. Der er en 2-3 gode spillere på U20-holdet, mens talentmassen på førsteholdet også er god. Santon, Bojan, N'Koulou, Fiorillo, Lewandowski, Buonanotte, Salvatore Foti, Daniele Dessena, Giuseppe Rossi og N'Zogbia er alle kvalificerede spillere med god fremtid og er alle en del af min plan med at vinde mesterskabet inden 2012. Foreløbigt har holdet fået en god start med 7 sejre i 7 kampe på blandt andet 8 mål fra Rossi, men jeg fornemmer, at holdet lige mangler lidt mere tid sammen og et bedre forsvar før det begynder at fungere optimalt. I Champions League er holdet havnet i en svær gruppe med Valencia, Liverpool og AEK Athen, men det er alligevel gået planmæssigt med sejr hjemme over AEK, spinkelt nederlag ude mod Liverpool og en uheldig uafgjort ude mod Valencia (Vanvittig kamp vender 2-0 til 2-3 i slutminutterne men Lugano laver et dumt straffe på Villa efter 92. minutter, hvor han så sikkert scorer), så hvis jeg kan få sejren mod Valencia og AEK også uafgjort mod Liverpool ser det godt ud. Mit mål er bare at komme i UEFA Cuppen.

>> Indkøb:
Carlos Kameni, 45 millioner, Espanyol, første tranfervindue
Robert Lewandowski, 10 millioner, Lech, andet transfervindue
Diego Lugano, Fri, Fenerbahce tredje transfervindue
Bojan, Fri, Hentede ham faktisk, mens han var uden kontrakt, tredje transfervindue
En masse taletløse delejespillere frit (Bød 0 KR, men fik dem alligevel), tredje transfervindue
Daniele Dessena, Købt fri for 20 millioner, Parma, tredje transfervindue
Diego Buonanotte, 72,5 millioner, River Plate, tredje transfervindue
Charles N'Zogbia, 70 millioner, Newcastle, tredje transfervindue
Giuseppe Rossi, 180 millioner, Villarreal, tredje transfervindue
Nicolas N'Koulou, 137,5 millioner, Monaco, tredje transfervindue

<< Salg:
Emiliano Bonazzoli, 1,2 millioner i lejebeløb, Young Boys, andet transfervindue
En masseligegyldige spillere, ophævede kontrakter, Fri transfer, tredje transfervindue
Emiliano Bonazzoli, 8,75 millioner, Cagliari, tredje transfervindue
Marius Stankevicius, 20 millioner, Stoke, tredje transfervindue
Daniele Gastaldello, 23 millioner, Atalanta, tredje transfervindue
Massimo Bonanni, 950.000 i lejebeløb, IFK Göteborg, tredje transfervindue
Vicenzo Fiorillo, 0 kroner i lejebeløb, Chievo, tredje transfervindue
Ikechukwu Kalu, 7,5 millioner, Siena, tredje transfervindue
Reto Ziegler, 100 millioner, Roma, tredje transfervindue
Antonio Cassano, 200 millioner, Liverpool, tredje transfervindue

I fik også lige en blog-light med i købet. Opstemt

Super lille Blog-light!

Har du lagt din taktik ud eller kan man overtale dig til at uploade den?

-LFC-
Manager

« Svar #325: 19 Jan 2009, 00:21 »

Det sker nok snart. Peace

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #326: 19 Jan 2009, 00:37 »

Tak for det! Virker som en super taktik, hvis du blæser alt modstand af banen.

Jeg kan godt se det er et godt hold, men synes der mangler lidt stjerner i forsvar og midtbanen.

-LFC-
Manager

« Svar #327: 19 Jan 2009, 00:53 »

Forsvaret gør der, ja, men de gør det sgu upåklageligt. Kameni har et snit på 6.90 påtrods af at have lukket få mål ind, hvilket primært skyldes at alle mine forsvarer har et snit på ca. 7.20. Midtbanen ja måske, men der er tilgengæld talent. Dessena har udviklet sig fantastisk siden starten og har fået debut for Italiens landshold, mens Buonanotte er en hurtig ung tekniker med god fart. Og Palombo kan der ingen tvivl sættes ved..

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #328: 19 Jan 2009, 01:01 »

Nej Palombo er absolut verdensklasse. Jeg mener bare at spillere som Moutinho, Aquillani, Denilson, Essien(ikke sikkert du kan få fat i ham), Pjanic alle er spillere du kan få fat i, som jeg  umiddelbart tror er bedre.

I forsvaret kunne du nemt få fat i spillere som Zapata, Luiz, Fazio, medmindre de alle er solgt. Karmeni er også en god målmand, men Akinfeev, Adler, Renan, Asenjo er spillere du også kan få fat i, som måske er endnu bedre.

Jeg kritiserer absolut ikke, prøver bare at kommentere holdet og måske komme med lidt naive tanker og foreslag....

-LFC-
Manager

« Svar #329: 19 Jan 2009, 01:16 »

Tjaah jeg har selv en meget klar plan med mit hold. Det skal være italiensk! Ikke 100%, men hovedsageligt! Kameni har udviklet sig en del og er en rigtig god målmand og han er ikke førsteprioriteten at udskifte, hvilket er forsvaret. Jeg ville ikke støtte mig til, at Accardi og Campagnolo fortsætter med at overpræstere ift. niveauet 3 år i træk, hvorfor jeg går efter, at få Gamberini, Zapata, Criscito eller lign. ind. Når jeg engang får forsvaret på plads, vil jeg udskifte målmanden, hvor jeg så håber, at Fiorillo er god nok. Ellers er Renan og Marco Amelia førsteprioriteterne sammen med en evt. Gianluigi Buffon, som jeg ekstremt gerne vil have. Tunge Angrebet er sådan nogenlunde fastlåst de næste 10 år mm. og den defensive sidder Palombo tungt på de næste 4 år som udgangspunkt. Buonanotte er som udgangspunkt også fast medmindre jeg får muligheden får en verdensklasse spiller, mens jeg gerne ser Aquilani erstatte Dessena, hvis muligt. Santon og N'Zogbia sidder begge tungt på fløjene, de gør det godt begge 2. Smiley

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010