home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 998 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 450802 gange)
bettenelle
Førsteholdsspiller

Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #150: 27 Dec 2008, 00:56 »

Her er mit AFC Wimbledon hold i anden sæson.
Jeg vandt Blue Square South i første sæson og rykkede op.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/s8535605.jpg

Kom gerne med en bedømmelse(:

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #151: 27 Dec 2008, 23:04 »

Her er mit Lyon-hold i anden sæson:

http://i41.tinypic.com/10p97bd.png

Generelt har jeg bare været ret heldig. Van der Vaart blev hurtigt transferlistet, og jeg lejede ham derfor i hele første sæson. Derefter vendte han hjem, og RM fritstillede ham - haps, ham fik jeg på free. Ever Banega, Santacroce og Monzón fik jeg alle tilbudt for småpenge, så der slog jeg også til. Tevez, Mexes, Ribery, Diarra og Veloso har kostet mig lidt over en milliard, men det er penge som jeg har tjent ind igen via salg af Juninho, Mensah, Makoun, Keita, Bodmer, Toulalan, Cris m.fl. samt folk på reserveholdet som Ederson.

Hvad synes I?

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #152: 28 Dec 2008, 12:11 »

Her er mit Lyon-hold i anden sæson:

http://i41.tinypic.com/10p97bd.png

Generelt har jeg bare været ret heldig. Van der Vaart blev hurtigt transferlistet, og jeg lejede ham derfor i hele første sæson. Derefter vendte han hjem, og RM fritstillede ham - haps, ham fik jeg på free. Ever Banega, Santacroce og Monzón fik jeg alle tilbudt for småpenge, så der slog jeg også til. Tevez, Mexes, Ribery, Diarra og Veloso har kostet mig lidt over en milliard, men det er penge som jeg har tjent ind igen via salg af Juninho, Mensah, Makoun, Keita, Bodmer, Toulalan, Cris m.fl. samt folk på reserveholdet som Ederson.

Hvad synes I?

Rigtig godt hold du har fået skabt på kun 1 år.. Men jeg savner dog Toulalan og Makoun..
Hvordan gik det resultatmæssigt 1. sæson?

Btw, hvad hedder dit skin?

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Yoggidk
Gæst

« Svar #153: 29 Dec 2008, 00:31 »

Mit AaB hold i Januar 2009, RATErateRATErate Opstemt

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #154: 29 Dec 2008, 00:47 »

Mit AaB hold i Januar 2009, RATErateRATErate Opstemt

To be honest, så forstår jeg ikke du poster et AaB hold med så få ændringer, og så lader os rate holdet.

Self. er det da fair at poste.. Synes da bare det ville være federe at rate dit hold efter 2-3 sæsoner, eftersom de fleste kender AaB's mandskab... :]

Men det ser da fint ud - bare ikke rigtig nogen vilde ændringer.

Yoggidk
Gæst

« Svar #155: 29 Dec 2008, 00:52 »

To be honest, så forstår jeg ikke du poster et AaB hold med så få ændringer, og så lader os rate holdet.

Self. er det da fair at poste.. Synes da bare det ville være federe at rate dit hold efter 2-3 sæsoner, eftersom de fleste kender AaB's mandskab... :]

Men det ser da fint ud - bare ikke rigtig nogen vilde ændringer.

4 ændringer på ½ år, er da rimelig meget :-)

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #156: 29 Dec 2008, 00:54 »

4 ændringer på ½ år, er da rimelig meget :-)

Jo jo.. Opstemt

Det jo slet ikke det. Har bare set tråden igennem, og mange ligger egentlig bare et billede op med 1-2 ændringer, og det synes jeg bare er fesent. Glæder mig dog til at se dit hold om endnu et halvt år så. Så er der jo nok ændringer som er lidt mere spændende Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #157: 29 Dec 2008, 00:57 »

Jo jo.. Opstemt

Det jo slet ikke det. Har bare set tråden igennem, og mange ligger egentlig bare et billede op med 1-2 ændringer, og det synes jeg bare er fesent. Glæder mig dog til at se dit hold om endnu et halvt år så. Så er der jo nok ændringer som er lidt mere spændende Opstemt

dET SKal forresten lige siges, at "Henke" ikke spiller hele tiden, da Martin Brave, sidder på bænken sammen med en stærkt udviklende Schwartz, som er blevet sindsyg Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #158: 30 Dec 2008, 18:06 »

Mit Barcelona hold i starten af anden sæson:
« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 18:12 af Søgaard » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #159: 30 Dec 2008, 18:14 »

Mit Barcelona hold i starten af anden sæson:

Capel ind istedet for Keita. Og finde en super erstatning for Xavi (Jeg HADER Xavi).
Ellers genialt, virkeligt godt med Capel og Agüero !

søgaard
Gæst

« Svar #160: 30 Dec 2008, 18:15 »

Capel ind istedet for Keita. Og finde en super erstatning for Xavi (Jeg HADER Xavi).
Ellers genialt, virkeligt godt med Capel og Agüero !
Har ændret SS'et, da det var en fejl at Keita var inde Smiley
Xavi gør det rigtig godt, og regner da med Pjanic tager over efter ham, når Xavi engang bliver for gammel Smiley

alek9000
Manager

« Svar #161: 30 Dec 2008, 18:16 »

Søgaard@
Målmænd
Valdes er en god målmand, men ikke i den helt store klasse. Din backup, Fiorillo, er et kæmpe talent og det trækker helt klart op! Olazabel er også en meget kompetent 3. målmand
8.5
Forsvar
Der er ikke lavet så meget om. Alves, Marquez og Abidal er alle af høj klasse. Det bliver Pique også, men er dog stadig et talent. Ved ikke hvor dårlig Puyol er blevet, men noget dårligere må han være blevet, siden han er på bænken. Sakho er også en god mand.
9
Midtbane
Xavi, Iniesta og Messi er fantastiske på midtbanen. Jeg sætter dog min tvivl til Keita på kanten, hvor du ellers har Capel. Måske skulle du ændre dit system, så du har tre centrale (Xavi, Iniesta og Keita), og så Messi på den offensive centrale. Pjanic, Capel og Busquets er kæmpe talenter!
9.5
Angreb
Bojan og Agüero er et helt uhyggeligt angreb. Specielt om 2-3 år, når Bojan er fuldt udviklet. Pogrebnyak, Eto'o og Henry er fantastiske reserver til det unge angreb.
10
Helhed
Du har en bred trup med kompetente spillere over hele linjen. Rådet vil dog være at skifte formation, hvis du vil stille op med de spillere som jeg ser på. Du har også en masse unge talenter.
9/10

søgaard
Gæst

« Svar #162: 30 Dec 2008, 18:26 »

Alek: Har prøvet flere forskellige kombinationer med tre centrale midtbanespillere, men har aldrig fået det til at virke, og denne opstilling fungerer rigtig godt. Messi og Capel laver formentlig minimum hver anden assist. Eto'o bombede i sidste sæson, men mistede i sidste del af sæsonen pladsen til Pogrebnyak, som begyndte at finde målet. Nu er det op til Agüero at tage over.
Jeg har rigtig gode erfaringer med Valdes, og det er næsten ikke til at få en bedre målmand for penge.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #163: 30 Dec 2008, 18:27 »

mit Newcastle United hold 2013.. rate please... hvis interesse kan screenshots leveres Opstemt  Thumbs Up

alek9000
Manager

« Svar #164: 30 Dec 2008, 18:28 »

Alek: Har prøvet flere forskellige kombinationer med tre centrale midtbanespillere, men har aldrig fået det til at virke, og denne opstilling fungerer rigtig godt. Messi og Capel laver formentlig minimum hver anden assist. Eto'o bombede i sidste sæson, men mistede i sidste del af sæsonen pladsen til Pogrebnyak, som begyndte at finde målet. Nu er det op til Agüero at tage over.
Jeg har rigtig gode erfaringer med Valdes, og det er næsten ikke til at få en bedre målmand for penge.
Jamen det er fint så. Forstod heller ikke hvorfor Keita var på kanten Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 186 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010