home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:49:39 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
29 Maj 2024, 21:32 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132805 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 182 183 [184] 185 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 419629 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2745: 24 Aug 2009, 12:03 »

udmærket Newcastle mandskab! Men en lidt besynderlig taktik Smiley
Logged

LFC & OB!!!

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2746: 24 Aug 2009, 12:08 »

tja måske men spillerne passer godt til den Smiley
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2747: 24 Aug 2009, 12:11 »

Mit Inter hold. Kalder det selv Leggendario Inter  crazy



Rate Opstemt

EDIT: Plejer at bruge Julio Cesar i stedet for Asenjo Wink
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2748: 24 Aug 2009, 12:25 »

Mit Inter hold. Kalder det selv Leggendario Inter  crazy



Rate Opstemt

EDIT: Plejer at bruge Julio Cesar i stedet for Asenjo Wink

Må man ikk få et SS af Michael Howell ? - Har nemlig selv en regen ved samme navn i mit spil, og han er for vanvittig Opstemt
Men et rigtig flot hold. Det er da noget af en offensiv du kan stille med! - Du må da have noget af et scoringsgennemsnit!!! - Offensiven er jo så helt klart også din styrke. Defensiven er dog ikk dårlig. Og kan sagtens begå sig på europæisk højt niveau.
Må man egentlig ikk også få et SS af de 4 bagerste, hvis det ikk er for meget at forlange ? Opstemt
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2749: 24 Aug 2009, 12:33 »

Må man ikk få et SS af Michael Howell ? - Har nemlig selv en regen ved samme navn i mit spil, og han er for vanvittig Opstemt
Men et rigtig flot hold. Det er da noget af en offensiv du kan stille med! - Du må da have noget af et scoringsgennemsnit!!! - Offensiven er jo så helt klart også din styrke. Defensiven er dog ikk dårlig. Og kan sagtens begå sig på europæisk højt niveau.
Må man egentlig ikk også få et SS af de 4 bagerste, hvis det ikk er for meget at forlange ? Opstemt

Self, hva skal man ellers bruge dansk timerne til Wink

Michael Howell
Anthony Vanden Borre
Aleksander Kolarov
Ivan Fatic
Federico Fazio

Vanden Borre er nok svageste led, og der er altid garanti for mål. Opstemt
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2750: 24 Aug 2009, 12:55 »

Self, hva skal man ellers bruge dansk timerne til Wink

Michael Howell
Anthony Vanden Borre
Aleksander Kolarov
Ivan Fatic
Federico Fazio

Vanden Borre er nok svageste led, og der er altid garanti for mål. Opstemt


Må give dig ret. Vanden Borre er det svageste led. Og igen, så synes jeg at der er noget offensivt at finde. En mand som Kolarov er en teknisk dygtig back, og lidt bedre offensivt en defensivt. Fatic er meget bedre end jeg havde troet  Opstemt, hvilket jo egentlig bare er en god ting Peace

- Michael Howell skal nok blive noget stort. Men om han kan hamle op med min Michael Howell] er jeg ikk helt sikker på Peace
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2751: 24 Aug 2009, 12:59 »

Må give dig ret. Vanden Borre er det svageste led. Og igen, så synes jeg at der er noget offensivt at finde. En mand som Kolarov er en teknisk dygtig back, og lidt bedre offensivt en defensivt. Fatic er meget bedre end jeg havde troet  Opstemt, hvilket jo egentlig bare er en god ting Peace

- Michael Howell skal nok blive noget stort. Men om han kan hamle op med min Michael Howell] er jeg ikk helt sikker på Peace


Han er satme vild, men intet i forhold til en dansker jeg har i et andet spil(ca. lige gode, men han er dansker, så han er meget bedre crazy ) Opstemt

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/eez11475.jpg
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/mVu11493.jpg

Dejligt spil jeg havde der, de 2 i offensiven, over 70 mål tilsammen i den ene sæson Opstemt

EDIT: Og ja Fatic har udviklet sig helt vildt sygt, havde jeg heller ikk regnet med, men det er sku lækkert Opstemt
« Seneste Redigering: 24 Aug 2009, 13:00 af GraZiaZ » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2752: 24 Aug 2009, 13:04 »

Ja, danskere tæller højere Peace Og f*** hvor er de også gode. 70 er jo næsten uhørt! Så vandt du vel og Pl? Peace

- Og ja, ingen tvivl om at det må være lækkert. Jeg har aldrig set Fatic så god
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2753: 24 Aug 2009, 13:10 »

Ja, danskere tæller højere Peace Og f*** hvor er de også gode. 70 er jo næsten uhørt! Så vandt du vel og Pl? Peace

- Og ja, ingen tvivl om at det må være lækkert. Jeg har aldrig set Fatic så god

Det spil var sygt Opstemt

Vandt PL 6 gange i træk, og CL 4 gange i træk  Opstemt Så vildt spil, de sygeste regens.
Hvis det har interesse så her:  crazy

« Seneste Redigering: 24 Aug 2009, 13:13 af GraZiaZ » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2754: 24 Aug 2009, 13:23 »

FULDSTÆNDIG VANVITTIGT HOLD!!!! - Flere af dine reserve ville jo kunne være mega stjerne på andre storhold! - 'har aldrig set noget lignende, og tror heller ikk jeg kommer til det forløbig! Opstemt Opstemt
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2755: 24 Aug 2009, 13:25 »

FULDSTÆNDIG VANVITTIGT HOLD!!!! - Flere af dine reserve ville jo kunne være mega stjerne på andre storhold! - 'har aldrig set noget lignende, og tror heller ikk jeg kommer til det forløbig! Opstemt Opstemt


Det var satme lækkert Opstemt Savner spillet, men er bare så bange for ikke at kunne vinde, at jeg bare er stoppet på toppen. Og lysten forsvandt også lidt, mangler lidt udfordring  Cool
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2756: 25 Aug 2009, 16:23 »

Her er mit rent skandinaviske FCK hold.

Har solgt eller lejet alle spillere ud, som ikke var skandinaver.


Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2757: 25 Aug 2009, 16:28 »

Fedt det er rent skandinavisk Grin
Er Harbuzi skandinavier?
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Cesc
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2758: 25 Aug 2009, 16:33 »

Jeg er helt sikkert fan af, at folk forsøger at holde det nationalt, men jeg er ikke fan af, at man bare køber for at købe. Det må jeg ærligtalt indrømme, at jeg synes du har gjort. Og hvis jeg var dig, ville jeg heller ikke sælge en Ailton og Santin allerede nu, ej heller Pospech. Det er spillere som du da uden tvivl kunne have godt af i en sæson, og derefter sælge med meget større fortjeneste end i det første transfervindue.

Det ligner, at du har forsøgt at ændre alt på en sommer, og det synes jeg helt sikkert er helt hen i vejret. Jeg forstår ikke, at du ikke lade holdet komme på et par sæsoner, som man vil gøre i den virkelige verden. Altså købe lidt hist og her, hvorefter du til sidst står med en fantastisk økonomi, trup og sportslig fremtid.

Idéen er god, men jeg synes ikke, at du har udført den til perfekt. Spillere som Tettey, Demidov, Skjelbred og Dušan Đurić mangler uden tvivl, og to af dem ville jeg hellere hente end alle de middelmådige spillere du har købt.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2759: 25 Aug 2009, 16:38 »

Btw. hvordan i al verden har du fået handlet på meget på så kort tid!? Shockeret
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 182 183 [184] 185 186 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010