home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rate mit hold 09!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold 09!  (Læst 412539 gange)
Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2760: 25 Aug 2009, 16:45 »

Forstår udemærket din kritik cesc.. Og kan sagtens give dig ret, tjente ikke specielt meget på de ellers rigtig gode spillere. Og har nu spillet et stykke tid og kan godt mærke at de mange ny indkøb har gjort at det tager laaaang tid at spille holdet ordentligt sammen.

Altid brøndby: Jeg har bare købet og solgt en masse helt hovedløst Peace
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2761: 25 Aug 2009, 16:47 »

Nå ok Grin
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2762: 25 Aug 2009, 16:47 »

Har jeg ikke gjort nej her er et shot af mit andet hold:

Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Cesc
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2763: 25 Aug 2009, 16:48 »

Har jeg ikke gjort nej her er et shot af mit andet hold:



Er helt okay, var også bare noget jeg havde på fornemmelsen, da de fleste jo er så nedern at de gøre sådan. Men du er heldigvis oprigtig, og det er fedt.

 Smiley
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2764: 25 Aug 2009, 16:50 »

Men tror efter at have læst din gode kritik igennem, at jeg vil starte forfra da jeg jo ikke er så langt inde..

Hvem ville du foreslå at beholde og hvem ville du sælge..

Og hvem vil du så indkøbe?
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Cesc
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2765: 25 Aug 2009, 17:08 »

I første sæson, kan du hvert fald godt skyde Atiba Hutchinson af for en fornuftig pris, og det samme gælder Dame N'Doye og Libor Sionko. Jeg ville vente minimum én sæson med både Santin, Ailton og Pospech, da de sikkert bliver markante profiler og derfor kan sælges for mere end i første sæson. Regn med en indtjening på ca. 20-40 millioner ved at sælge de tre, som jeg nævnte du skal sælge med det samme.

FCK har en meget stærk trup allerede nu, og derfor skal vi kigge på, hvad det er du sælger. Det er en angriber, en central midtbane og en højrefløj. Derfor skal du have nogle spillere som kan figurere på disse pladser. Angriberen kunne fint være en spiller som Martin Bernburg måske. Han koster omkring de 10 millioner danske kroner, og dette er jo ingen penge i en klub som FC København. Til den centrale midtbane kan jeg kun anbefale dig at købe Tettey, han er suveræn, men prisen er nok også efter det. Det svinger meget mellem 10-30 millioner, men dette er stadigvæk intet problem for dig.

Christian Wilhelmsson
skal du have, når du kan få ham, for det kan du nemlig ikke i det første transfervindue. Men send en talentspejder på ham alligevel, og hold øje med, når du kan. Han er så fantastisk hurtig, driblestærk og udfordrende, og han vil uden tvivl blive en af ligaens markante profiler, når han kommer til. Han kræver meget i løn, lige så du ved det.

Ellers så hent de sædvanelige, Lumb, Demidov og Reginiussen eksempelvis, da de ikke koster forfærdeligt meget. Dette vil gavne dig i fremtiden, og måske en Daniel Anderson fra Malmö også ville være habil at få i truppen. Han er dog lidt gammel, men rutine er også vigtigt. Han koster 10 millioner, og er en fantastisk fodboldspiller som nok vil bære på SAS Ligaens bedste stats.

God fornøjelse!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2766: 25 Aug 2009, 17:16 »

Her er mit rent skandinaviske FCK hold.

Har solgt eller lejet alle spillere ud, som ikke var skandinaver.



Det er faktisk noget a la min stil. Jeg er selv FCK i 3. sæson som jeg lige er startet på og jeg har også hentet skandinavisk ind, bortset fra grækeren og Van Heerden, men det kører helt vildt godt for mig alligevel Smiley. Erton Fejzuallhu kommer også snart til Smiley.
Her er holdet:



I må gerne rate! Opstemt
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2767: 25 Aug 2009, 20:56 »

har prøvet at følge Cesc råd og har nu oprettet et nyt save, hvor jeg køber nogle lidt dyrere, men bedre skadinaviske spillere og så med tiden gør mit hold helt skandinavisk...

Rate gerne.. eller kom med kommentarer

Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2768: 25 Aug 2009, 21:01 »

har prøvet at følge Cesc råd og har nu oprettet et nyt save, hvor jeg køber nogle lidt dyrere, men bedre skadinaviske spillere og så med tiden gør mit hold helt skandinavisk...

Rate gerne.. eller kom med kommentarer



Kan ikke se nogle formål med at poste et hold med så få ændringer...
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2769: 25 Aug 2009, 21:02 »

5 ny indkøb og 2 store spillere som har forladt klubben er da en del ændringer
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2770: 25 Aug 2009, 21:26 »

Ville høre om i havde nogle forslag til spiller køb/salg??

Er ved at hente van der vaart og sælge Lucas.. men ellesr tror jeg bare at jeg vil spille holdet sammen, for så tror jeg det kommer til at køre ret godt Smiley



Og self. høre hvad i syntes om indkøbene Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2771: 25 Aug 2009, 21:46 »

Ville høre om i havde nogle forslag til spiller køb/salg??

Er ved at hente van der vaart og sælge Lucas.. men ellesr tror jeg bare at jeg vil spille holdet sammen, for så tror jeg det kommer til at køre ret godt Smiley



Og self. høre hvad i syntes om indkøbene Smiley
Bestemt et fint hold du har fået lavet dig. Din starter ser god ud, dog er jeg den store fan af Santon, man at vurdere efter gennemsnits karakter gør han det godt.
Thumbs up med hensyn til de startende spillere! Thumbs Up

Jeg synes det ville være dumt at købe Van der vaart, da du har Veloso, Aquilani og Moutinho. Det er mere end rigeligt! - Det er faktisk næsten for mange gode spillere, hvis ser på at Mascherano og Gerrard er så centrale og geniale spillere at det er sjældent de skal skiftes ud.
Ellers synes jeg at du skal kigge efter en udskifter til din venstre back, da du ikke har nogen. Smiley
Logged

Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2772: 25 Aug 2009, 21:56 »

Tak for input, og godt du sagde det med venstreback Opstemt

Den havde jeg fuldstændig glemt Opstemt

Van der vaart købet var mest fordi at jeg syntes at de reserver jeg havde ikke var gode nok offensivt og så det at han er til salg i Real Smiley

Men afsted med mig.. ud og finde en venstreback Smiley


P.s Smiley   
Citat
dog er jeg den store fan af Santon, man at vurdere efter gennemsnits karakter gør han det godt.
Logged

Boro!
Gæst
 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2773: 25 Aug 2009, 21:59 »

Du må også kunne finde en bedre forsvarspillet end Agger , nok er han dansker men der findes da bedre ;-)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold 09!
« Svar #2774: 25 Aug 2009, 22:01 »

Du burde finde en erstatning for Milito, og en backup til venstre back Smiley
Logged

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010