home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 95 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Villarreal - Arsenal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Villarreal - Arsenal  (Læst 15247 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #30: 25 Apr 2006, 22:46 »

Skidt af Arsenal  Skuffet så smider de alt hvad der hedder offensiv indstilling væk og graver sig ned. Skide heldige er de med en finaleplads Smiley men tillykke til dem, de fik hvad de kom efter. Lad os håbe de spiller deres kendte kombinationsspil i finalen så.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #31: 25 Apr 2006, 22:46 »

SÅDAN!!! LORTE UFORTJENT, men set over de to kampe, har vi det rigtige hold i finalen! Skide være med FM balancen, GO ARSENAL!! Og nej, der var jo heller ikke straffe alligevel Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #32: 25 Apr 2006, 22:48 »

Ja men husk nu Arsenal taber finalen til Barca Smiley
Nu skal Barca lige sende Milan ud men ja jeg håber sku også at Barca vinder CL
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #33: 25 Apr 2006, 22:48 »

Jeg sagde jo at den blev uafgjort!  Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #34: 25 Apr 2006, 22:48 »

Hold da kæft et drama!

Nå, en virkelig flot kamp af Villarreal, mens jeg var noget skuffet over Arsenal i dag. Enhver kunne jo se, at Villarreal var bedst i dag, så det er der ingen grund til at skrive mere om :-)

Straffesparket er faktisk i orden i mine øjne. Det er torskedumt af Clichy, og jeg synes helt klart, han springer direkte ind i Jose Mari, så straffesparket er i orden, synes jeg. Så kan man ikke føle nok med Riquelme i den situation, men et skidt spark, og der kan åbenbart ikke gå mål ind på Lehmann i Champions League.

Lehmann må være kampens spiller. Han stod fremragende, og afgør kampen til sidst. Franco Guilherme gjorde det også udmærket, men burde dog have scoret.

Tja, holdene har en kamp hver. Arsenal var bedst på Highbury, mens Villarreal var bedste i dag, så det er der vel ikke meget at sige til.

Men nu får jeg da et lille plus i min balance Hævet Øjenbryn
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #35: 25 Apr 2006, 22:50 »

Skidt af Arsenal  Skuffet så smider de alt hvad der hedder offensiv indstilling væk og graver sig ned.

Ja, det mindede lidt for meget om Chelsea, lad os håbe at vi spiller normalt når det er en kamp der bliver afgjort på 1 kamp
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #36: 25 Apr 2006, 22:50 »

Skidt af Arsenal  Skuffet så smider de alt hvad der hedder offensiv indstilling væk og graver sig ned. Skide heldige er de med en finaleplads Smiley men tillykke til dem, de fik hvad de kom efter. Lad os håbe de spiller deres kendte kombinationsspil i finalen så.

Der kommer flot kombinationsspil og fight i verdensklasse. Dog ikke af Arsenal, men af Barcelona Wink

Nu skal Barca lige sende Milan ud men ja jeg håber sku også at Barca vinder CL

Barca vinder Wink

SÅDAN!!! LORTE UFORTJENT, men set over de to kampe, har vi det rigtige hold i finalen! Skide være med FM balancen, GO ARSENAL!! Og nej, der var jo heller ikke straffe alligevel Wink

Der kan sagtens dømmes straffe på den der. Dette er ihf en overdrivelse:
[25/04] -=22:48:23=- <Hawk1nZ> ikke skyggen af straffe

Men tillykke med finalepladsen. Lad os håbe Barcelona slagter Milan i morgen.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #37: 25 Apr 2006, 22:52 »

SAME OLD ARSENAL ALLWAYS CHEATING! - De brokker sig nok ikke over Lehmann ikke stod på stregen, som de gjorde med Spurs' mål!

Ja Hawk1nZ vi behøver ikke tage den! Fair Play min bare, det er da heller ikke fair play at stå så langt ude. Det er ikke fair play at Judas bliver bedt om at gå ud, men sætter sig i feltet. Drop nu den fair play snak, som om I fra Arsenal er så fair  Rullende Øjne
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #38: 25 Apr 2006, 22:55 »

SAME OLD ARSENAL ALLWAYS CHEATING! - De brokker sig nok ikke over Lehmann ikke stod på stregen, som de gjorde med Spurs' mål!

Ja Hawk1nZ vi behøver ikke tage den! Fair Play min bare, det er da heller ikke fair play at stå så langt ude. Det er ikke fair play at Judas bliver bedt om at gå ud, men sætter sig i feltet. Drop nu den fair play snak, som om I fra Arsenal er så fair  Rullende Øjne

Bitter?
Nu tror jeg ikke ligefrem Sol Campbells blødning afgjorde kampens resultat ligesom Davids forseelse gjorde det i weekenden, eller hvad? og Riquelmes svage skud var ikke pludeslig hoppet op i krydset hvis Lehmann var stået en meter længere tilbage. Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #39: 25 Apr 2006, 22:56 »

Bitter?
Nu tror jeg ikke ligefrem Sol Campbells blødning afgjorde kampens resultat ligesom Davids forseelse gjorde det i weekenden, eller hvad? og Riquelmes svage skud var ikke pludeslig hoppet op i krydset hvis Lehmann var stået en meter længere tilbage. Smiley

Næh, men målet var blevet betydeligt større for Riquelme ;o)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #40: 25 Apr 2006, 22:58 »

Bitter?
Nu tror jeg ikke ligefrem Sol Campbells blødning afgjorde kampens resultat ligesom Davids forseelse gjorde det i weekenden, eller hvad? og Riquelmes svage skud var ikke pludeslig hoppet op i krydset hvis Lehmann var stået en meter længere tilbage. Smiley

Gu' jeg da bitter. Men lad bare Barca eller Milan banke Arsenal  Cool

Davids lavede ikke noget, Eboue og den anden tosse, var på vej op, men da Eboue ser sitautionen kan udvikle sig, så ligger han sig igen. Og ja har set situationen igen.

Lehmann forseelse havde givet omspark, og der INGEN der siger Riquelme skulle sparke igen, men han havde haft muligheden.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

United-styrer
Gæst
 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #41: 25 Apr 2006, 22:59 »

Synes ikke, der er så meget at komme efter ved Lehmann. Ja, han står da en 20-30 cm ude, men ærligt talt, så stor en indflydelse har det sgu ikke. Efter reglerne så ja, den skulle måske have været sparket om, men den regel bør ikke tages alt for højtideligt i mine øjne.

Mht. Campbell så forstår jeg glimrende, at han prøver at blive siddende. Kampen kunne jo i realiteten være blevet afgjort, fordi han ikke fik lov at blive inde ved det hjørnespark, og han blev jo naturligvis hevet ud alligevel.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #42: 25 Apr 2006, 23:00 »

SÅDAN!!! LORTE UFORTJENT, men set over de to kampe, har vi det rigtige hold i finalen! Skide være med FM balancen, GO ARSENAL!! Og nej, der var jo heller ikke straffe alligevel Wink

Jamen jamen det kan jo ikke siges mere præcist - nu håber jeg bare at Arsenal ikke vinder finalen ... kan ikke klare hvis Tottenham dermed mister en fortjent plads i CL....
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #43: 25 Apr 2006, 23:01 »

Synes ikke, der er så meget at komme efter ved Lehmann. Ja, han står da en 20-30 cm ude, men ærligt talt, så stor en indflydelse har det sgu ikke.

Mht. Campbell så forstår jeg glimrende, at han prøver at blive siddende. Kampen kunne jo i realiteten være blevet afgjort, fordi han ikke fik lov at blive inde ved det hjørnespark, og han blev jo naturligvis hevet ud alligevel.

Det har kolosal betydning. :-)
Jeg skyder straffe for mit hold, og målet bliver altså en anelse mindre, af at en målmand stiller sig udenfor linjen :-)
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Villarreal - Arsenal
« Svar #44: 25 Apr 2006, 23:04 »

Gu' jeg da bitter. Men lad bare Barca eller Milan banke Arsenal  Cool

Davids lavede ikke noget, Eboue og den anden tosse, var på vej op, men da Eboue ser sitautionen kan udvikle sig, så ligger han sig igen. Og ja har set situationen igen.

Lehmann forseelse havde givet omspark, og der INGEN der siger Riquelme skulle sparke igen, men han havde haft muligheden.

Campbell situationen er jo det der sker, så at sige, ikke det vilde i det. Og ja der skal da fløjtes omspark, og jeg synes da egentlig også det er skidt at Lehmann står helt ude i ansgitet på Riquelme. Med hensyn til Davids i weekenden, så kan det godt være at Arsenal manden filmer lidt, eller hvad man skal kalde det. Men det er nu alligevel Davids der skal gøre det som man ville gøre i enhver normal situation, nemlig sparke den ud. Han skal ikke stå og gøre sig til dommer over hvad der er film osv. Smiley
Men nok om tidligere kampe, og kommende for den sags skyld.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010