home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Nekrolog Konkurrence 2008
| | | |-+  Nekrolog konkurrencen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Nekrolog konkurrencen  (Læst 115673 gange)
Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Nekrolog konkurrencen
« : 24 Okt 2008, 22:01 »

Som mange nok ved, har der været en konkurrence, som netop er sluttet.

Konkurrencen var simpel, skriv den bedste nekrolog!

Mit spørgsmål er, hvem vinder og hvorfor?

Hvilken en, har i som favorit?

Til dem der ikke aner hvad jeg snakker om, tryk her!

Edit: ændrede lige trådens formål...
« Seneste Redigering: 24 Okt 2008, 23:23 af Toni » Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #1: 24 Okt 2008, 22:55 »

Er der ingen der har deltaget?
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #2: 24 Okt 2008, 22:57 »

Logged


Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #3: 24 Okt 2008, 23:02 »


Ja, så blev den tråd vidst besvaret  Opstemt

Når, men så kan vi diskutere hvem der vinder i denne tråd Wink

Hvilken en, har i som favorit?
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #4: 24 Okt 2008, 23:05 »

Har selv deltaget, så det må være op til andre at bedømme Smiley
Logged


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #5: 24 Okt 2008, 23:10 »

Har læst de fleste af dem. Tror jeg ved hvilken jeg stemmer på, og det bliver nr.1 Smiley Den er kort og så er den skrevet sådan at man selv kan sætte sig ind i det. Der var også flere gode i blandt. Andre har jeg simpelthen valgt at undlade at læse. Retfærdigt eller ej, men gider ikke læse så meget som et par stykker har valgt at skrive, synes det er flot hvis man kan skrive det kort og godt, så man kan få et smil frem på læben, og tænke på hvor sandt det egentlig er.  Grin

Held og lykke til alle 11 nekrologer..  Thumbs Up
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #6: 24 Okt 2008, 23:14 »

Jeg har ikke selv deltaget, da jeg allerede har bestilt spillet, og jeg kan ingen grund se i at have to eksemplarer. Men uden at give en hård sviner, vil jeg sige at niveauet er utrolig lavt i forhold til det jeg forventede. Dem som tror de vinder ved at skrive 10 linjer er lidt ude i hampen, for det går ikke!

Man skal virkelig gøre sig umage for at vinde - og det vil jeg kun mene to af dem kandidere til. 7'eren fik min stemme, da den er bedst i mine øjne! Jeg levede mig ind i nekrologen efter de to første linjer - og den var mest spændende, havde flest gribende sætninger og var bare dejlig at læse igennem.

Jeg er ked af niveauet var lavt, for det skulle jo gerne være en pæn salut vi fløjtede af med for Football Manager 08. Folk er ikke lige gode til alle ting, hvilket jo er fint nok, men alle ved at 10 linjer ikke er nok til at vinde et spil. Football Manager - for 10 linjer dårlig tekst? Wow! Den skal man længere ud på landet med, men dem som har gjort sig umage får sikkert også hæderen og titlen som champ af denne konkurrence. Husk det til andre gange, for jeg er næsten sikker på at alle i dette 'opgør' ville få meget bedre nekrologer, hvis de lige gav sig 50 % mere end hvad de har gjort.

Jeg glæder mig til at se hvem vinderen bliver. Jeg hepper naturligvis på 7'eren, selvom jeg ikke aner hvem der har brygget det sammen.
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #7: 24 Okt 2008, 23:18 »

Har læst de fleste af dem. Tror jeg ved hvilken jeg stemmer på, og det bliver nr.1 Smiley Den er kort og så er den skrevet sådan at man selv kan sætte sig ind i det. Der var også flere gode i blandt. Andre har jeg simpelthen valgt at undlade at læse. Retfærdigt eller ej, men gider ikke læse så meget som et par stykker har valgt at skrive, synes det er flot hvis man kan skrive det kort og godt, så man kan få et smil frem på læben, og tænke på hvor sandt det egentlig er.  Grin

Held og lykke til alle 11 nekrologer..  Thumbs Up

Det kan jeg godt følge dig i, men synes nu ikke man nødvendigvis man behøver fatte sig i korthed!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke nogle synes du har været for lange?
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #8: 24 Okt 2008, 23:22 »

Jeg har ikke selv deltaget, da jeg allerede har bestilt spillet, og jeg kan ingen grund se i at have to eksemplarer. Men uden at give en hård sviner, vil jeg sige at niveauet er utrolig lavt i forhold til det jeg forventede. Dem som tror de vinder ved at skrive 10 linjer er lidt ude i hampen, for det går ikke!

Man skal virkelig gøre sig umage for at vinde - og det vil jeg kun mene to af dem kandidere til. 7'eren fik min stemme, da den er bedst i mine øjne! Jeg levede mig ind i nekrologen efter de to første linjer - og den var mest spændende, havde flest gribende sætninger og var bare dejlig at læse igennem.

Jeg er ked af niveauet var lavt, for det skulle jo gerne være en pæn salut vi fløjtede af med for Football Manager 08. Folk er ikke lige gode til alle ting, hvilket jo er fint nok, men alle ved at 10 linjer ikke er nok til at vinde et spil. Football Manager - for 10 linjer dårlig tekst? Wow! Den skal man længere ud på landet med, men dem som har gjort sig umage får sikkert også hæderen og titlen som champ af denne konkurrence. Husk det til andre gange, for jeg er næsten sikker på at alle i dette 'opgør' ville få meget bedre nekrologer, hvis de lige gav sig 50 % mere end hvad de har gjort.

Jeg glæder mig til at se hvem vinderen bliver. Jeg hepper naturligvis på 7'eren, selvom jeg ikke aner hvem der har brygget det sammen.

Nu gør du det lidt igen. Jeg synes alt for tit du ser for meget ned på andre, og det er da skide irriterende at sidde og læse, især når du ikke selv har deltaget (med god grund dog). Den jeg har læst på 10 linjer er virkelig smuk, og ikke dårlig, bare fordi den er kort. Den behøves vel heller ikke være lang - nu har jeg så godt nok ikke læst reglerne - men jeg tror da ikke der er sådanne krav.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #9: 24 Okt 2008, 23:24 »

Det kan jeg godt følge dig i, men synes nu ikke man nødvendigvis man behøver fatte sig i korthed!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke nogle synes du har været for lange?

Jeg kan personligt bedst lide når det er kort og godt, groft sagt. Uden at tage noget som helst fra de lange, da jeg synes det er flot arbejde osv. men jeg orker ikke selv at læse det, da jeg hurtig går død i teksten. Det fanger mig ikke nok, og bliver hurtig træt af det. Tit og ofte er der også mange som prøver at lave nogen "fine sætninger", som jeg bare synes gør teksten endnu mere irritabel at læse. Det er en smagssag, 100 %..

Egentlig burde du vide hvilke jeg snakker om, men det er 4,6,7 jeg synes er for lange, TIL MIG. Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #10: 24 Okt 2008, 23:26 »

Cesc: Du lyder som min dansklærer.
Logged


Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #11: 24 Okt 2008, 23:26 »

Nu gør du det lidt igen. Jeg synes alt for tit du ser for meget ned på andre, og det er da skide irriterende at sidde og læse, især når du ikke selv har deltaget (med god grund dog). Den jeg har læst på 10 linjer er virkelig smuk, og ikke dårlig, bare fordi den er kort. Den behøves vel heller ikke være lang - nu har jeg så godt nok ikke læst reglerne - men jeg tror da ikke der er sådanne krav.

Der var ikke nogle regler til det, bare det var en nekrolog til FM08

Hvis nogle er i tvivl om genren, læs her
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #12: 24 Okt 2008, 23:27 »

Klart 7'eren efter min mening!

Jeg kan klart bedst li' de lange tekster (Sorry til dem der har skrevet de korte Peace), men jeg synes selv at 7'eren er fantastisk velskrevet og en god gang læsning. Jeg fik aldrig selv deltaget, men jeg vidste egenligt heller ikke hvad jeg ville skrive i den sidste ende så sådan må det være. Peace
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #13: 24 Okt 2008, 23:28 »

Klart 7'eren efter min mening!

Jeg kan klart bedst li' de lange tekster (Sorry til dem der har skrevet de korte Peace), men jeg synes selv at 7'eren er fantastisk velskrevet og en god gang læsning. Jeg fik aldrig selv deltaget, men jeg vidste egenligt heller ikke hvad jeg ville skrive i den sidste ende så sådan må det være. Peace

Ved godt du ikke mener det, men der er ingen grund til at undskylde. Det er din mening, den skal du ikke undskylde for. Wink
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Nekrolog konkurrencen
« Svar #14: 24 Okt 2008, 23:30 »

Nu gør du det lidt igen. Jeg synes alt for tit du ser for meget ned på andre, og det er da skide irriterende at sidde og læse, især når du ikke selv har deltaget (med god grund dog). Den jeg har læst på 10 linjer er virkelig smuk, og ikke dårlig, bare fordi den er kort. Den behøves vel heller ikke være lang - nu har jeg så godt nok ikke læst reglerne - men jeg tror da ikke der er sådanne krav.

Jeg ser eddermanme ikke ned på andre! Nu stopper I/du fandeme! Jeg skriver endda uden at give en hård sviner - for jeg sviner ingen her, og hvad er ondt sagt i dette indlæg? Jeg kan intet ondt finde. Kan kun min mening som forhåbentlig skinner igennem.

Hvorfor komme med latterlige lalleglade indlæg som alligevel bare bliver kommenteret med "enig"? Jeg fortæller min mening på en stille og rolig måde - men fordi jeg måske er lidt hård i min kritik skal jeg hakkes ned. Den er 10 linjer, hvilket kan være smukt nok, men ville du ikke hellere læse 50 smukke linjer krydret med mere ordspil og sådan? På 10 linjer kommer man altså ikke så meget omkring som Football Manager 08 har været - og jeg vil ikke mene at det er nok til at vinde et spil!

Har personen overhovedet gjort sig umage - eller hvad? Spørgsmålene er mange, og det eneste jeg siger er at jeg er forventede mere end det jeg har set. Den holdning må jeg vel gerne have, men folk bliver jo også sure hvis jeg bare skriver "synes ikke niveauet er godt nok." Jeg propper fyld i pandekagen for at få min mening ordentlig frem, jeg mener det jeg skriver - og jeg hakker ingen ned.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010