home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Regens angriber er mindre farlige?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Regens angriber er mindre farlige?  (Læst 1549 gange)
Valverde
Lilleputspiller
*

Regens angriber er mindre farlige?
« : 23 Okt 2008, 18:54 »

Dette spørgsmål gælder ikke kun FM 2008, men også ældrere FM spil (vidste ikke lige hvor jeg skulle putte indlægget hen)

Er det bare mig, eller er regens angriber mindre farligere i forhold til ægte spiller i FM? Jeg har haft tendens til dette problem. Vil bare høre, om det er uheldig med dem regens angriber, som jeg har haft, eller om i også har oplevet sådan en tendens?

michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Regens angriber er mindre farlige?
« Svar #1: 23 Okt 2008, 18:57 »

nej jeg har haft en masse bombere der er regen. Men du skal jo tænke på at de er unge lige når de er kommet så de skal lige have noget erfaring (:

Hala Madrid!

ManUtd83
Manager

« Svar #2: 23 Okt 2008, 18:57 »

Hvis dine regens har dårlige stats er de naturligvis mindre farlige end de rigtige spillere. Jeg har dog ofte set regens som er overdrevet gode og som scorer i flæng, så det oplever jeg egentlig ikke. Alt afhænger af stats.

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 23 Okt 2008, 19:32 »

Jeg har også haft massere af syge regens, så jeg tror bare det er dit regen, der enten mangler stats eller rutine.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #4: 30 Okt 2008, 14:45 »

Der er selvfølgelig ikke fordi jeg ikke ved det eller er i tvivl, det er blot for at leve op til mit navn at jeg spørger;)

Regen er det stjerne der er gået på pension og kommer tilbage som nye talenter? Altså samme potentialle?

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

alek9000
Manager

« Svar #5: 30 Okt 2008, 14:48 »

Nej det er det ikke.

plutonium
Manager

« Svar #6: 30 Okt 2008, 14:55 »

Det jeg synes det er fedt ved spillet er, at mindre klubber på europæisk plan sagtens kan få store talenter, der er fremtidens stjerner. Har én, der udvikler sig med lynets hast. På 15 måneder eller sådan noget har han gjort kæmpe fremskridt. Derfor tjekkede jeg ham på FM Modifier, og han har tilsyneladende potentiale på 190!!

Det synes jeg er super charmerende! Så er det ikke kun topholdene der kan skabe superstjerner. De har dog nemmere ved det, da spillerne bliver matchet af bedre spillere til træning og i deres ligaer. Det er super nice!

(og nej, jeg bruger ikke FM Modifier til at ændre i mine spil. Ikke mere, men havde tendens til det for et års tid siden. Synes dog spillet mistede sin charme, og jeg stoppede med at bruge det til 'snyd'. Men da jeg ikke har slettet det, tænkte jeg at jeg ville tjekke mit lille dansk/tyrkiske talent)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Rooland
Manager

« Svar #7: 30 Okt 2008, 14:57 »

Der er selvfølgelig ikke fordi jeg ikke ved det eller er i tvivl, det er blot for at leve op til mit navn at jeg spørger;)

Regen er det stjerne der er gået på pension og kommer tilbage som nye talenter? Altså samme potentialle?

Det behøver ikke at være en stjerne Smiley Det er alle spillere der gør det, men potentialet bliver ikke altid det samme fra de gamle spillere.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 30 Okt 2008, 14:59 »

Det er kun i de gamle spil at det er eksisterende spillere der kommer tilbage som nye spillere. I de nyere versioner (kan ikke lige huske i hvilken version det skiftede), er regen-systemet erstattet af newgen-systemet, hvor spillere bliver tilfældigt genereret helt fra bunden.

Shaft
Manager

« Svar #9: 30 Okt 2008, 15:01 »

Det rigtigt hvad g00n skriver, og hvor er det også bare meget bedre.

Jeg har selv svært ved at træne nye regens op, men det er nok mest fordi jeg ikke tilpasser træning osv. Gider jeg simpelthen ikke. Tror sådan set bare at ens egne regens bliver bedre, jo bedre du er til at udvikle dem.

Plutonium OT: Kan godt være du ikke snyder som sådan - Men er det ikke også lidt snyd at tjekke deres potientale ?

alek9000
Manager

« Svar #10: 30 Okt 2008, 15:02 »

Er jeg den enste der er træt af, at regens angribere aldrig kan sparke straffe?

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #11: 30 Okt 2008, 15:05 »

Fik jeg et svar? :s hehe. Mente egentlig nok at spillerne ikke kom igen, som i gamle dage, men hvorfor kalder i det så en regen angriber?

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 30 Okt 2008, 15:06 »

Ikke alle er klar over at regens er erstattet af newgens, og for mange hænger "regen"-udtrykket bare fast i deres bevidsthed.

plutonium
Manager

« Svar #13: 30 Okt 2008, 15:14 »

Plutonium OT: Kan godt være du ikke snyder som sådan - Men er det ikke også lidt snyd at tjekke deres potientale ?

Som jeg skriver, så bruger jeg det ikke mere (til at tjekke data eller sådan noget). Men i dette tilfælde (som er enestående) tænkte jeg at jeg ville tjekke den her dreng. Han udviklede sig unaturligt hurtigt, og jeg var nødt til at tjekke hans talent. Ellers bruger jeg det ikke. Ikke engang til at tjekke talent i al almindelighed. Er første gang jeg bruger programmet i over et halvt år  crazy

Men jo, jeg ser det også som snyd. Men snyd har det med at tage det sjove ud af spil, så jeg bruger det ikke normalt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010