home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 900 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #1 Brugernes blog - Valg af klub
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Finalen
Milan
FC Nordsjælland
Man City

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: #1 Brugernes blog - Valg af klub  (Læst 24578 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

#1 Brugernes blog - Valg af klub
« : 18 Okt 2008, 17:40 »

Brugernes blog
- Valg af klub

Jeg vil nu afslutte året, sagaen, historien - eller hvordan man nu omtaler FM 08's levetid - med et spil hvor I, brugerne, kan få al den indflydelse, I vil.
Afslutningsvis vil der d. 13. november kommer en lille "overraskelse" fra alle os (i FMF-crewet) til alle jer.

Regler
- Nyindkøb <22 år!
- Gennemsnitsalder ved ligastart: max 24 år
- Min 5 spillere U19 registreres HVIS klubben spiller CL eller andre registreringspligti ge turneringer.
- Køb X antal spillere fra en af landets lavereliggende divisioner og etabler dem som stamspillere i løbet af sæsonen. [Af -RVM-]
[Hvis nogen har ideer til flere regler må I endelig kontakte mig!]

Nu står den på valg af klub, hvor I har 1 time til at komme med forslag hvorefter jeg vil lægge en afstemning op med de forskellige forslag!
Jeg vil anmode om at det ikke ligger for langt nede i divisionerne, da vi jo skal være færdige om under 1 måned Smiley .. Men kom endeligt med bud, jeg er åben for alt - også LLM på trods af den korte tidsfrist..
« Seneste Redigering: 18 Okt 2008, 23:46 af C^Ronaldo » Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Manniche
Landsholdsspiller

Sv: #1 Valg af klub - Brugernes blog
« Svar #1: 18 Okt 2008, 17:43 »

Liverpool!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Erzael
Manager

« Svar #2: 18 Okt 2008, 17:44 »

Kolding
Reading
Real Murcia
FC Gronningen (stav)
Napoli

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 18 Okt 2008, 17:44 »

Tottenham Hotspur!
De har et meget ungt hold..

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Okt 2008, 17:48 »

*****  Brugernes blog *****

Regler
- Nyindkøb >22 år!

Skal indkøbene være over 22 år?

Men jeg vil da gerne høre om:

Sevilla
Wolves
FCN
AGF

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 18 Okt 2008, 17:50 »

Skal indkøbene være over 22 år?

Men jeg vil da gerne høre om:

Sevilla
Wolves
FCN
AGF

Nej, det skal de ikke Smiley .. Det er en dårlig vane som programmør at lave større end :b .. hehe Jeg retter den - takker.

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #6: 18 Okt 2008, 17:51 »

Nej, det skal de ikke Smiley .. Det er en dårlig vane som programmør at lave større end :b .. hehe Jeg retter den - takker.
Selv tak. Mente da nok det var forkert Opstemt

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 18 Okt 2008, 17:52 »

Villarreal:
Kan klart anbefale Villarreal. Har selv haft utroligt sjove spil med dem, men desværre er der sjældent en blog om dem. De har en meget ung og talentfuld trup der har potientale til noget helt stort. De mangler lige det sidste hvilket er udfordringen ved dem. En udfordring der er enormt spændene og sjov.
Derud over er økonomien god dog ikke fantastisk og det er også noget der skal arbejdes med. Alt i alt en rigtig sjov udfordring der er basis for et godt spil.

FC Nordsjælland:
Endnu en klub man ser utroligt få blogs om, hvilket er noget så ærgeligt da de virkelig har en ung og talentfuld trup. I virkeligheden har FC Nordsjælland været utroligt gode til at hente unge danske talenter primært fra 1. divisionen og virkelig udvikle sig til at blive fantastiske spillere. Et par eksempler kan være Morten Nordstrand og Thomas Kristensen. Der var ikke mange der havde hørt om dem før de skiftede til FCN men nu spiller de begge hos FCK og er begge fra tid til anden oppe og spille på landsholdet.
Det kunne være en sjov udfordring at blive ved med at fortsætte på den måde. Hente unge danske talenter og udvikle dem til noget stort, samtidig med at den første DM titel gerne skulle i hus.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 18 Okt 2008, 18:03 »

Villarreal:
Kan klart anbefale Villarreal. Har selv haft utroligt sjove spil med dem, men desværre er der sjældent en blog om dem. De har en meget ung og talentfuld trup der har potientale til noget helt stort. De mangler lige det sidste hvilket er udfordringen ved dem. En udfordring der er enormt spændene og sjov.
Derud over er økonomien god dog ikke fantastisk og det er også noget der skal arbejdes med. Alt i alt en rigtig sjov udfordring der er basis for et godt spil.

FC Nordsjælland:
Endnu en klub man ser utroligt få blogs om, hvilket er noget så ærgeligt da de virkelig har en ung og talentfuld trup. I virkeligheden har FC Nordsjælland været utroligt gode til at hente unge danske talenter primært fra 1. divisionen og virkelig udvikle sig til at blive fantastiske spillere. Et par eksempler kan være Morten Nordstrand og Thomas Kristensen. Der var ikke mange der havde hørt om dem før de skiftede til FCN men nu spiller de begge hos FCK og er begge fra tid til anden oppe og spille på landsholdet.
Det kunne være en sjov udfordring at blive ved med at fortsætte på den måde. Hente unge danske talenter og udvikle dem til noget stort, samtidig med at den første DM titel gerne skulle i hus.

Ja, det er rigtigt angående FCN .. Synes også dét kunne være en fremragende udfordring Wink .. Jeg havde dog hørt om begge de nævnte, men det er rigtigt alt hvad du skrev - de færreste havde Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #9: 18 Okt 2008, 18:03 »

Med de regler, så håber jeg på AC Milan,
så det er mit bud:

AC MILAN

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 18 Okt 2008, 18:07 »

Med de regler, så håber jeg på AC Milan,
så det er mit bud:

AC MILAN

Når han siger at holdet skal have en gennemsnits alder på under 24 år fra starten af, bliver det ret svært for AC Milan og opfylde de krav Smiley

Cool4
Ynglingespiller

« Svar #11: 18 Okt 2008, 18:07 »

Brøndby IF

andersvilster
Gæst

« Svar #12: 18 Okt 2008, 18:10 »

OB, Arsenal, Man City, PSG, ajax, Udinese, Sporting CP, Celtic, VFB Stuttgart, Werder Bremen.

Skal lige siges jeg ikke er helt sikker på gennemsnitsalderen, da jeg ikke rigtig har nogle spil i starten af Juli Peace

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #13: 18 Okt 2008, 18:12 »

Et forslag til en regel kunne være at i den klub du nu ender i må du kun købe spillere for det pågældende land

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #14: 18 Okt 2008, 18:13 »

Når han siger at holdet skal have en gennemsnits alder på under 24 år fra starten af, bliver det ret svært for AC Milan og opfylde de krav Smiley
Det er jo der manageren skal træde i kraft  Wink

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010