|
Toni
|
|
Zaragoza West Ham Silkeborg Monaco
|
|
|
|
|
|
Lang tid siden sidst! 
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Celtic! De har nogle gode unge spillere og generelt bare et godt hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
der er ca. 10 minutter tilbage ikke? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C^Ronaldo
|
|
Der er nu 7 minutter tilbage til forslag  .. Jeg begynder at samle alt hvad der er foreslået i et indlæg, men skal nok få resten med - bare rolig. 
|
|
|
|
|
|
Med venlig hilsen C^Ronaldo.
In the scene since approx. 2000.
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
okay, ville bare lige være sikker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Vil sige Napoli. De har en ung trup, og det vil være spændende og se om vi/du kan få dem tilbage til toppen af europæisk fodbold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C^Ronaldo
|
|
Det er nu slut for nye forslag. Det blev til 27 forslag. Nu vil jeg gerne vide hvordan I synes jeg skal gøre det? Skal jeg lave et indlæg med dem alle hvor efter I kan stemme i bloggen eller skal jeg dele det op med 9 klubber i hver pulje hvor 3 fra hver kvalificerer sig til "semfinale"-afstemning el.lign. og de 3 vindende fra "semifinalen" ryger til en finaleafstemning?
9 hold - 9 hold - 9 hold \/ \/ \/ 9 hold \/ 3 hold \/ VINDER!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-RVM-
|
|
Ja, det er rigtigt angående FCN .. Synes også dét kunne være en fremragende udfordring  .. Jeg havde dog hørt om begge de nævnte, men det er rigtigt alt hvad du skrev - de færreste havde  Hvis valget nu skulle ske og falde på FCN kunne der jo meget passende laves en regel der hed: Køb X antal spillere fra 1. Division og etabler dem som stamspillere i løbet af sæsonenPå den måde er det nemmere at overholde udfordringen og på den måde gør det det også mere spændene og svært at vinde titlen. Bare et forslag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Det er nu slut for nye forslag. Det blev til 27 forslag. Nu vil jeg gerne vide hvordan I synes jeg skal gøre det? Skal jeg lave et indlæg med dem alle hvor efter I kan stemme i bloggen eller skal jeg dele det op med 9 klubber i hver pulje hvor 3 fra hver kvalificerer sig til "semfinale"-afstemning el.lign. og de 3 vindende fra "semifinalen" ryger til en finaleafstemning?
9 hold - 9 hold - 9 hold \/ \/ \/ 9 hold \/ 3 hold \/ VINDER!
Det synes jeg du skal gøre! Rigtig godt forslag til regel -RVM-! Det synes jeg ihf! Men det behøves jo ikke kun at være med FC Nordsjælland, det kan jo være med alle holdene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C^Ronaldo
|
|
Hvis valget nu skulle ske og falde på FCN kunne der jo meget passende laves en regel der hed:
Køb X antal spillere fra 1. Division og etabler dem som stamspillere i løbet af sæsonen
På den måde er det nemmere at overholde udfordringen og på den måde gør det det også mere spændene og svært at vinde titlen. Bare et forslag
*Klap, klap, klap, klap* Fremragende min dreng, det bliver en regel! Mind mig om det, så jeg får det opdateret!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C^Ronaldo
|
|
Grupperne er ved "luk øjnene og kør musen op og ned og stop"-metoden blevet:
1. gruppe: Villareal FC Gronningen Udinese Werder Bremen Man City Celtic Arsenal PSG Ajax
2. gruppe: AC Milan OB Zaragoza Liverpool AaB Brøndby IF Real Murcia Sporting CP Napoli 3. gruppe: Celtic Tottenham VFB Stuttgart Monaco Silkeborg West Ham FC Nordsjælland Reading Kolding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|