home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  7# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: 7# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais  (Læst 9528 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 5# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #30: 15 Okt 2008, 16:02 »

tillykke med sejrene og udemærket skrevet hansen
takker Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

andersvilster
Gæst
 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #31: 15 Okt 2008, 16:05 »

Herre Jemini. 2 gode updates. på en dag Opstemt Og tillykke med sejren over Nantes
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #32: 15 Okt 2008, 16:07 »

Herre Jemini. 2 gode updates. på en dag Opstemt Og tillykke med sejren over Nantes
tak anders Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #33: 15 Okt 2008, 16:12 »

Fed 4-0 sejr. Håber snart vi får en ny angriber at se i truppen Smiley Og så elsker jeg også den måde du sender dine assistenter afsted på Opstemt Kiu
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #34: 15 Okt 2008, 16:19 »

Fed 4-0 sejr. Håber snart vi får en ny angriber at se i truppen Smiley Og så elsker jeg også den måde du sender dine assistenter afsted på Opstemt Kiu
haha ja, der kommer noget mere om en ny angriber i næste update Smiley og tak
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #35: 15 Okt 2008, 19:30 »


Ronald Koeman - "Le Olympique de Lyonnais"




Jeg stod og snakkede længe, uden at smide nogle spor ind ved pressemødet, hvor vores nye bomber skulle præsenteres. Flere rygter havde sneget sig ind, hvor navne som Kanoute, Carew, Morientes m.fl. var nævnt som mulige køb af de overværende. Men for en gang skyld var der ingen der gættede rigtigt, og det var også til stor overraskelse, men samtidig glæde, da en ranglede tysker trådte ind i lokalet. ”Kevin Kuranyi, er vores nye bomber” sagde jeg, hvorefter jeg gav den tyske angriber ordet. Flere spurgte om hvordan vi offensivt ville stille op, med både Benzema, Nihat og nu Kuranyi i truppen. Men jeg var iskold, og sagde ”Vent og se.” en lidt mere trist nyhed, skulle jo også nævnes. Det var svenske Kim Källström, som havde valgt at forlade os. Og som rygterne sagde, var det et skifte til Premier League, men ikke Tottenham. Efter vi accepterede Tottenhams bud, var der større og større interesse omkring ham, og både Valencia, og City, bød på ham. Deres bud var lige 50 % større, så vi accepterede, og derefter var det op til Kim selv. City, og de mange penge, var hvad han fandt mest interessant, og dermed skiftede han til de lyseblå fra Manchester.


Om vi kunne spille uden Kim, ja det ville vise sig for første gang ugen efter, hvor 1. Pladsen, Lille, ville gæste os. Lille havde, ligesom os, maksimum point, men dog en bedre scorer. OG kampen startede i et hæsblæsende tempo, hvor vi klart befandt os bedst. Benzema var en evig kilde til uro, og han havde da også flere individuelle forsøg, men en stærk Lille keeper var i vejen. Kampen igennem var vi bedst, men en kanon kamp, fra Lilles keeper, gjorde, at opgøret endte uden scoringer.

Så var der større effektivitet, ugen efter, da vi tog til Monaco. Kampen igennem var vi spilstyrende, men det forhindrede ikke hjemmeholdet i at komme i front. Det var Freddy Adu, som med et godt langskud placerede Lloris. Minuttet senere, var der straffespark til hjemmeholdet. En klodsede tackling fra Van Buyten, som dog senere skulle tage revanche. Dog skulle Lloris lige redde et straffespark, som han i fremragende stil gjorde. Derefter overtog Van Buyten, med 2 mål, scenen. Og imellem de to mål, sneg Benzema sig ind, og chippede bolden over Flavio Roma i Monaco kassen. Altså vandt vi 3-1, i en underholdende kamp.

4 point i de seneste 2 kampe, var ok, når man ser på modstanderne. Men næste kam imod Nice skulle altså give fuldt udbytte. Dog havde de andre hold også snublet, og vi lå nummer 1, med en bedre målscorer end St. Etienne. Det går jo glimrende, og vent og se, har fidus til at det fortsætter.

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Dasmessi
Gæst
 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #36: 15 Okt 2008, 19:46 »

Billederne er lidt for store, og der er mange stavefejl, men ellers er det da ok.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #37: 15 Okt 2008, 20:08 »

Billederne er lidt for store, og der er mange stavefejl, men ellers er det da ok.

jeg kan ikke finde EN stavefejl, så prøv lige at peg nolge ud. Billedet skal være sådan der.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #38: 15 Okt 2008, 20:42 »

jeg kan ikke finde EN stavefejl, så prøv lige at peg nolge ud. Billedet skal være sådan der.

Så synes jeg lige du skal læse teksten igennem en gang til.

Citat
Men næste kam imod Nice - OG kampen startede

Der var i hvert fald to. Ved så ikke om de skal kaldes for stavefejl, men selv hvis det er ødelægger det absolut ingenting. God update  Smiley

Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #39: 15 Okt 2008, 21:14 »

Jeg har vidst ikke fået kommenteret på bloggen her efter min lille roman på side ét, så jeg vil lige komme med et lille indhug Thumbs Up

Det er rart at se, at du har taget nogle af mine "guldkorn" til dig, og taget det som inspiration til at bygge videre ud fra din blog, i stedet for at tage det som "negativ kritik", for sådan var det ikke ment. Dejlit at se, at sproget og måden du skriver på i det meste af teksten foregår mere flydende, og med langt mindre "så'er" eller andre ting, der får det til at lyde mere hårdt og kontant.

Af hvad jeg lige kan huske, var der i hvert fald "kun" én gang du faldt i, og det var såmænd ikke med et "så", men denne gang ved "og";

Citat
Lille havde, ligesom os, maksimum point, men dog en bedre scorer. OG kampen ...

Her er det som om du går fra den ene handling til den anden, hvilket også er fint, men du skal bare forsøge at gøre det lidt blødere, så du slipper for at bruge "og'et" i den sætning. Det er ikke noget forfærdeligt overhovedet, men bare noget jeg mener ville gøre en blog bedre. No offence, jeg laver sikkert ofte selv fejl som den.

Mht. det med dit billede, mener jeg bare, at det skal være som det er nu. Det passer ind med den størrelse, og jeg kan selv godt li' billeder der følger teksten "helt til bunden" (- ved ikke lige hvordan den ellers skulle formuleres). Det er også dejlgt med de hel tynde sorte rammer du har sat på dine billeder.

Men alt i alt skal du bare klø på, og du har da i hvert fald kun opbakkende ord med herfra.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #40: 15 Okt 2008, 21:18 »

Så synes jeg lige du skal læse teksten igennem en gang til.

Der var i hvert fald to. Ved så ikke om de skal kaldes for stavefejl, men selv hvis det er ødelægger det absolut ingenting. God update  Smiley


jeg ville kalde det sjuske fejl:) Derudover kan jeg ikke se flere, og det kalder jeg ikke mange stavefejl hehe Smiley og tak Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #41: 15 Okt 2008, 21:20 »

Uuh, Kuranyi havde jeg ikke tænkt over. Også fedt du ikke havde nævnt noget om ham så det kom som en "overraskelse" Wink Glæder mig til at se ham i aktion, og om han kan bombe så meget som benzema gør for tiden Opstemt KIU
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #42: 15 Okt 2008, 21:22 »

Uuh, Kuranyi havde jeg ikke tænkt over. Også fedt du ikke havde nævnt noget om ham så det kom som en "overraskelse" Wink Glæder mig til at se ham i aktion, og om han kan bombe så meget som benzema gør for tiden Opstemt KIU
hehe ja det skal nok blive spædende at følge Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

andersvilster
Gæst
 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #43: 15 Okt 2008, 21:25 »

God update. Du skriver godt. godt køb med Kuranyi! KIU
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #44: 15 Okt 2008, 21:54 »

God update. Du skriver godt. godt køb med Kuranyi! KIU
takker
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010