home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 885 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  7# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 7# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais  (Læst 9526 gange)
Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #15: 13 Okt 2008, 23:22 »

Et taktisk spørgsmål - du nævner 4-5 kanont stærke centrale midtbaner i din trup, Toulalan, Bodmer, Källström, Juninho og Makoun, og du siger samtidig at kanterne skal forstærkes... Hvorfor ikke spille uden wings?  Huh
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 3# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #16: 14 Okt 2008, 08:45 »

Et taktisk spørgsmål - du nævner 4-5 kanont stærke centrale midtbaner i din trup, Toulalan, Bodmer, Källström, Juninho og Makoun, og du siger samtidig at kanterne skal forstærkes... Hvorfor ikke spille uden wings?  Huh
hmmm, jeg spiller en flad 4-4-2, nærmere bestemt vondras, og det har jeg ikke i sinde at ændre pt. men kan måske komme på tale, hvis jeg rammer en kriseperiode Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #17: 14 Okt 2008, 13:15 »


Ronald Koeman - "Le Olympique de Lyonnais"


Efter nøje at have gennemgået truppen, var det tid til improvisering. et punkt, hvor jeg ikke altid har været kendt for at sprænge banken. Det skulle dog blive anderledes her i dette vindue, da jeg følte at vi skulle have stærkere spillere på enkelte positioner, mest fordi at målet var min. kvartfinalen i CHL. De økonomiske midler var til rådighed, og jeg sendte mine scouts rundt i hele verden for at finde spillere. En af dem der var meget interessant, var den tyrkiske bomber, Nihat, som jeg gennem flere år har haft et godt øje ti, og faktisk forsøgte at hente til både Benfica og Valencia. Dog rakte økonomien ikke, men det gjorde den denne gang. En pris på lige godt 150 mio. var hvad Villlarreal ville have. Det var mange penge, men jeg vidste at ham og Benzema nok skulle blive en superduo, så jeg tøvede ikke.


Et helt andet sted i verden, havde tre af mine folk købt billet til kampen mellem Bayern München-Wolfsburg, hvor en belgisk stopper var i søgelyset. Hans navn var Daniel Van Buyten, og ham var jeg meget varm på. Jeg vidste at vi manglede den helt store clearingsspiller nede bag ved, og med hans 1,96 er han jo unik. Kampen forløb roligt uden mål til nogle af holdene, og van Buyten havde spillet en god kamp nede i Bayerns midtakse. En mand, jeg bare måtte have fat i. efter flere samtaler, besluttede vi at 100 mio. kr. ville være passende for begge parter, og jeg inviterede Daniel ud på en lille tysk café, hvor vi ville drøfte et evt. skifte. Han var meget positiv omkring muligheden for at skifte til os, men forsikrede mig om at det skulle betyde fast spilletid. Jeg sagde til ham, at hvis han spillede som han kunne, ville han være meget sikker i start 11’eren.

Da jeg kom hjem, var tv’et det første jeg tændte. Og de havde opsnappet rygtet om at vi sad på tribunen, og at det var den langlemmede belgier, vi havde i kikkerten. ”De var sku hurtige” tænkte jeg, men omvendt er det jo også snart 2 dage siden. Flere journalister ringede den aften. De ville gerne vide om det var rigtigt, at flere tyskere havde set mig sammen med Lucio den aften. ”Hvis jeg stikker dig 4.00 dask, hvolder du så kæft” Sagde jeg rapt, grinte og smak røret på. Sådanne idioter, og tro de kan få sådan noget ud af mig. Nej der skal sku mere til. Samtidig fik jeg et opkald fra min assistent, om at Daniel, og Nihat gerne ville komme i morgen, og få de sidste ting på plads, hvorefter vi kunne præsenterer dem på et pressemøde. ”Super godt” tænkte jeg, og var ikke langsom til at sige ok.

”Nej det skal nok blive godt. Jeg har de første to spillere på plads, samtidig med at Andrej Arshavin, var på vej. Dette her tegner til at blive en rigtig god sæson.”
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

andersvilster
Gæst
 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #18: 14 Okt 2008, 13:19 »

Gode indkøb. Godt skrevet. Jeg synes også billedet er godt. Og jeg kan godt lide din måde at opsætte scoutingen af Van Buyten
KIU
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #19: 14 Okt 2008, 13:22 »

Det er tydeligt at du har forbedret dig skriftligt siden din sidste blog. Du skriver meget bedre og dit sprog er mere udvidet, og grafik samt opsætingsmæssigt er som det skal være.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #20: 14 Okt 2008, 13:27 »

Fed måde du scouter Buyten på Opstemt Det skriftlige og grafikken er også i top Smiley
Logged


andersvilster
Gæst
 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #21: 14 Okt 2008, 13:45 »

Jeg synes også dit banner er fedt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #22: 14 Okt 2008, 14:09 »

Du skriver rigtigt godt, kan godt lide den måde du afviser journalister når de ringer (: !
Der er enkelte fejl, som "tid til improvisering. et punkt" hvor det ikke er med stort, og ”Hvis jeg stikker dig 4.00 dask, hvolder du så kæft”, men det går nok alt sammen Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #23: 14 Okt 2008, 15:00 »

Rigtig mange tak allesammen. Det varmer sku at i kan lide det jeg laver. mht. de små fejl bliver de rettet.

Andersvilster: glad for at høre at du syntes mit banner er pænt, da jeg selv har lavet det Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 4# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #24: 15 Okt 2008, 13:20 »


Ronald Koeman - "Le Olympique de Lyonnais"



Efter flere letvundne træningskampe, skulle min officielle debut spilles. Det var en Super cup kamp imod PSG, en kamp, som vi burde være i stand til at vinde, også efter vores tre signings af Van Buyten, Nihat og Arshavin. Dog skulle det lige siges at Van Buyten allerede havde pådraget sig en skade, så han ville nok først være på træningsbanen igen om 2 uger, dvs. han nok først kan spille vores 2. Turneringskamp, hjemme imod Nantes. Men op til kampen fokuserede jeg meget på at vores dødbolde skulle ligge godt, da Cris og John Mensah nok ikke ville vinde så mange bold, medmindre de lå lige i skallen på dem. I vores holdopstilling, indgik begge de nye. Nihat på toppen, og Arshavin på kanten.


I Spanien spillede man også Super cup i dag. I pressen havde jeg lavet en løgn om at min assistent var syg, men i virkeligheden sad han bare og kiggede bold i Spanien, hvor en Valencia angriber, var i søgelyset. Og ja, så tænker du straks David Villa, men nej, det var en helt anden spiltype. Det jeg følte vi manglede, var nemlig en stor, stærk targetmand, og der er Morientes jo perfekt. Klogere på ham, blev jeg dog ikke, da han sad på bænken hele kampen. I England, vil min talentspejder sidde på plads, når Villa åbner sæsonen. Der fijndes nemlig en tidligere Lyon angriber, nemlig John Carew, som jeg også gerne så i trøjen. En stor og stærk tank, som vi nok vil kunne få glæde af.

Men tilbage til kampen, hvor vi rent taktisk udførte mine instrukser fra første fløjt. Et hjørnespark ligger lige i panden på Cris, og den var sværere at brænde, end at scorer på, 1-0. Dog så vores midtbane rimelig sløv ud, og nedfaldet vandt PSG, og Giuly, som udlignede på sådan en efter 25 min. PSG lagde et større og større pres, og jeg ville være tilfreds med 1-1 ved pausen, men sådan skulle det ikke gå. Et fremragende indlæg, lander lige i panden på Kezman, som iskoldt header den ind, 1-2.i pausen var jeg rasende. Uden at gå i detaljer, så blev der talt med STORE bogstaver, og en vandflaske eller to, blev meldt totaltskadet.

Det hjalp åbenbart en del, for det var et forvandlet Lyon hold, som vi så efter pausen. Afleveringerne lå præcist, og vi vandt det nedfald, som vi havde så store problemer med i første halvleg. En Benzema spillede som forvandlet, og han fik også bragt balance i regnskabet, med sit udlignende mål. Allerede et minut efter, er han på spil igen. En god afslutning bliver ikke holdt, og Nihat er hurtig over returen, 3-2. Så skulle PSG lægge et tungere pres, og det gjorde de også. Men det giver jo chancer i den anden ende, og efter at have ødelagt flere af mine negle, blev forløsningen en realitet. Nej, det var ikke slutfløjtet, men en iskold afslutning af Nihat, der gjorde at sejren var en realitet.

Weekenden efter viste vi mesterskabsklasse, og slog FC Lorient med 2-1, hvor sejren brude have været større. Van Buyten, som på rekordtid var blevet klar, gjorde det til 1-0. De fik udlignet, men Källström sikrede os sejren. 2 kampe, 2 sejre, en bedre start kan man ikke ønske sig, og jeg tror at dette bliver en stor sæson.
 
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

andersvilster
Gæst
 
Sv: 5# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #25: 15 Okt 2008, 14:58 »

Tillykke med sejrene over PSG og Lorient. Det er godt skrevet, og dine billeder sider også lige i skabet. Det var da helt utroligt virkelig godt skrevet KIU Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #26: 15 Okt 2008, 15:18 »

Tillykke med sejrene Smiley Håber du får lokket en af de store angribere til klubben Opstemt KIU
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 5# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #27: 15 Okt 2008, 15:36 »

Tak begge to Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #28: 15 Okt 2008, 15:40 »

tillykke med sejrene og udemærket skrevet hansen
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 5# - Ronald Koeman - Olympique de Lyonnais
« Svar #29: 15 Okt 2008, 16:01 »


Ronald Koeman - "Le Olympique de Lyonnais"



Efter den første ligasejr, var det tid til endnu en, forhåbentligt. Modstanderen var FC Nantes, som godt kunne finde på at drille os, men det gjorde de ikke. Van Buyten scorede endnu en gang, og vi er på 1-0. Et par gode opspil senere kommer mål nummer 2. Det er Benzema, som iskoldt udplacerer Nantes keeperen til en 2-0 føring. Dette siges at være verdens farligste føring, men det så ikke sådan ud. En super stikning i dybden, og Nihat kan juble over sin 1. Ligatræffer.  Det gode spil fortsatte, men når vi ikke spiller godt, så kan vi scorer alligevel. Vi er nemlig uhyggeligt gode på dødbolde, og det understreger Cris, ved at overspringe danske Michael Gravgaard, og passerer en sagesløs keeper til en dejlig 4-0, som også blev kampens resultat. Uden at gå i detaljer med pokalkampen, ugen senere, kan jeg sige at vi sikkert vandt 4-0.

Så var der flere transfer, denne gang dog ikke en ny spiller til os, tværtimod. Det var vores svenske midtbanemand, Kim Källström, som vi accepterede et 100 mio. kr. bud på. Ingen ting er sikkert endnu, men han virkede meget opsat på et møde med Premier League. Hvis han skulle gå hen og accepterer det, vil vi dog ikke pt. gå ud og hente en afløser, nej vi er rigtig stærkt besat i maskinrummet, så et nyt navn der, vil bare have negativ indflydelse på truppen. Et sted, hvor en forstærkning kan komme på tale, er helt fremme. Jeg vil ikke sige så meget andet end at vi ligger i forhandlinger med en dygtig angriber netop nu. På højre backen kan man heller ikke kalde os suveræne. Derfor sidder min assistent, netop nu, i et fly til Bayern, hvor franske Willy Sagnol skulle være utilfreds nede. Noget som ikke er gået min næse forbi.
 
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010