home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110597 gange)
motZ
Gæst

Sv: NHL
« Svar #165: 22 Feb 2009, 01:32 »

Hej alle ishockey freaks.
Nu har jeg ikke fulgt så meget med i den danske AL-Bank liga (hedder den ikke stadig det), og da jeg ikke ved så meget om den danske liga håber jeg det er i orden jeg spørger her, da der ikke lige var en specifik tråd til den danske.

Men hvordan er niveauet? Hvem er bedst osv. Har hørt at Blue Fox vinder en hel del, men hvad med de andre hold? Er det bare Blue Fox der tager det hele altid eller kan de andre også udfordre dem?

« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 01:43 af motZ » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #166: 22 Feb 2009, 01:35 »

Gider ikke skrive så meget lige nu, og ved ikke meget om vores liga her hjemme, men Rødovre og Odense er hold der sagtens kan udfordre Herning, men Herning er bedst. Finanskrisen hærger dog ligaen Skuffet

WTF
Juniorspiller
**

« Svar #167: 22 Feb 2009, 01:37 »

Aab har altid været nævnt som favorit til DM men de har altid fejlet når det virkelig gælder ...

ellers har ghert ret i hans indlæg ....

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #168: 22 Feb 2009, 18:30 »

^^ Enig, men glem ikke SønderjyskE.. De er især stærke hjemme.. Holder selv med Odense, men må sige at Herning ser ud til at kunne tage sejren i år.. De virker for stærke i det lange løb..
Niveauet på ligaen generelt kan du nok se ved også at se noget landsholds-hockey... Den danske liga er ikke specielt god.. Jeg tror vi kan sammenligne den med den norske.. Den finske, svenske og tyske, for at tage nogle lande omkring os, er pænt foran os..

Derudover er det godt at se at det går danskerne i NHL, godt.. Det er en positiv udvikling for dansk hockey.. Vi har et godt landshold, hvis vi har alle til rådighed.. Håber ikke vores liga går helt i opløsning pga. økonomiske problemer, for fremtiden ser lys ud...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

United-styrer
Gæst

« Svar #169: 22 Feb 2009, 18:38 »

Hej alle ishockey freaks.
Nu har jeg ikke fulgt så meget med i den danske AL-Bank liga (hedder den ikke stadig det), og da jeg ikke ved så meget om den danske liga håber jeg det er i orden jeg spørger her, da der ikke lige var en specifik tråd til den danske.

Men hvordan er niveauet? Hvem er bedst osv. Har hørt at Blue Fox vinder en hel del, men hvad med de andre hold? Er det bare Blue Fox der tager det hele altid eller kan de andre også udfordre dem?

Herning er suverænt bedst i år, og mon ikke de genvinder mesterskabet. Specielt i mellemrunden har de været overlegne.

Ellers hører Rødovre, Odense, SønderjyskE og Nordsjælland til de bedste i denne sæson.

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #170: 22 Feb 2009, 20:12 »

Jeg følger ikke med i NHL overhovedet, men jeg har set en live ishockey kamp og det var bare så fedt ! Så jeg har overvejet at købe HNL 09 til ps3. Er der nogle her der har det, som kan anbefale det, og er der god grafik og godt gameplay i?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #171: 22 Feb 2009, 20:15 »

Jeg følger ikke med i NHL overhovedet, men jeg har set en live ishockey kamp og det var bare så fedt ! Så jeg har overvejet at købe HNL 09 til ps3. Er der nogle her der har det, som kan anbefale det, og er der god grafik og godt gameplay i?

Det er rigtig fedt til PS3, realistisk som bare pokker, både i gameplayet og grafikken, og karriere delen er fed, bedre end i fifa imo. Klart et køb værd!

Btw, hvilken kamp så du?

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #172: 22 Feb 2009, 20:18 »

Hehe fedt, men jeg overvejer det kraftigt. Det er et stykke tid siden, hvor jeg så Totempo - aab ishockey den ordinære spille tid blev 3-3 og så vandt aab i forlænget, men det var rigtig fedt, og rigtig god stemning Opstemt

Men hvad er bedst ? NHL 09 eller NHL 2k9?

Og er danskerne med i NHL 09? (mikkel bødker, Frans osv..?)
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 20:28 af Jacobqu » Logged

AFC
Manager

« Svar #173: 13 Mar 2009, 17:23 »

Hej NHL freaks. Jeg er begyndt at se noget NHL her for tiden. Igår så jeg f.eks Herning mod Odense og Odense er det hold jeg holder med. Nu tabte de desværre igår med 4-3, men skal lige have noget at vide. Hvor mange semifinaler er der?

Zone 43
Manager

« Svar #174: 13 Mar 2009, 17:27 »

NHL = Ishockey i USA og Canada. Den danske liga hedder vidst AL-Bank ligaen.. De spiller bedst af syv af de forskellige finaler (kvart-, semi osv) :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #175: 13 Mar 2009, 17:28 »

Hej NHL freaks. Jeg er begyndt at se noget NHL her for tiden. Igår så jeg f.eks Herning mod Odense og Odense er det hold jeg holder med. Nu tabte de desværre igår med 4-3, men skal lige have noget at vide. Hvor mange semifinaler er der?

Nu ser jeg ikke Ishockey, men at Herning og Odense kan kaldes for NHL må da være noget så forkert. NHL er da en liga ligesom NFL, ikk'?

Edit: Man behøver ikke engang spørge før man har svaret. Super.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

FCK88
Manager

« Svar #176: 13 Mar 2009, 17:29 »

NHL er ikke AL-Bank Ligaen AFC.. NHL er den amerikanske/canadiske ishockeyliga.. NHL = National Hockey League.. Wink .. Der spilles bedst af 7 kampe.. dvs. hvis det ene hold vinder 4 kampe så er holdet videre, i dette tilfælde, til finalen Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

AFC
Manager

« Svar #177: 13 Mar 2009, 17:31 »

Ja okay. Jeg kaldte det bare NHL fordi det syntes jeg er nemmere. Ved godt den hedder AL-Bank ligaen..
NHL er ikke AL-Bank Ligaen AFC.. NHL er den amerikanske/canadiske ishockeyliga.. NHL = National Hockey League.. Wink .. Der spilles bedst af 7 kampe.. dvs. hvis det ene hold vinder 4 kampe så er holdet videre, i dette tilfælde, til finalen Smiley
Det var sku mange. Men skal lige have noget på det rene. Hvad er:

Face-off?
Offside?
Icing?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #178: 13 Mar 2009, 17:31 »

Man spiller bedst ud af 7 i playoff kampe Smiley

Ja okay. Jeg kaldte det bare NHL fordi det syntes jeg er nemmere. Ved godt den hedder AL-Bank ligaen..Det var sku mange. Men skal lige have noget på det rene. Hvad er:

Face-off?
Offside?
Icing?

tjek min ordbog på nettet Wink http://www.bricksite.com/icehockeypage?id=218409

AFC
Manager

« Svar #179: 13 Mar 2009, 17:32 »

Mange tak Gherte. Så må Herning jo føre 1-0 over Odense. Hvornår spilles der igen?..

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010