home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110603 gange)
Madkazzen
Juniorspiller
**

Sv: NHL
« Svar #135: 14 Jan 2009, 00:07 »

Jeg holder med Calgary Flames. Jeg har familie i Calgary og har så sent som i Oktober set Calgary-Edmonton i Calgary. Sad lige midtfor isen bag spillerboksen.  Huset dyreste sæder. Mega fedt...
Det kan varmt anbefales at se NHL live. Der er mega stemning.....

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #136: 14 Jan 2009, 00:42 »

Haha, det var den kamp jeg var inde og se i New York! Anyways, nu er jeg begyndt at følge med i NHL og interresere mig for ishockey, efter mit besøg i New York, og efter jeg er begyndt at spille NHL09 på min PS3. Favoritholdet er New York Rangers, på baggrund af en fed oplevelse i Madison Squarde Garden, og at det virker som en fed klub. Men synes generelt der er mange seje spillere og fede klubber i NHL, så helt klart en genial liga!

Hjemme i Danmark må favoritholdet være Rødovre Mighty Bulls, fordi de er tættest på Valby hvor jeg bor, og fordi jeg har set nogle kampe på TV2sport, hvor jeg syntes de spillede en god gang puck i de kampe.

Hvad med jer, hvem er jeres foretrukne hold og spillere?

Glad for at du også støtter NYR Smiley jeg var derover i februar og se dem og jeg har planlagt endnu en tur om et par uger, hvor jeg skal se dem mod Trashers - det er faktisk også Adam Graves tribute night, så glæder mig rigtig meget. Smiley

Da jeg skal afsted med 2 andre, har vi også planlagt en Devils kamp - det er vel ok.

Jeg ved godt at jeg som dansker burde holde med alle de danskernes hold, men I får mig aldrig til at håbe at det går godt for Frans Nielsen i hans nuværende klub!!! Men jeg følger da lidt med Bødker og Hansen. Jeg læste en kommentar om at hvis Bødker fortsatte sit spil så ville han blive kåret som årets rookie. Må erkende at jeg havde forventet en del mere fra ham. Han blev trods alt draftet som nr. 8 og Coyotes er ikke et dårligt hold. Der er ingen tvivl om at han skal forbedre sig markant i 2. halvdel af sæsonen før at han kan blive kåret som bedste rookie. Synes at Patrick Berglund er en god type, så tror mere på ham.

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #137: 14 Jan 2009, 01:04 »

Coyotes har gode spillere, men har aldrig rigtigt præsteret noget videre i NHL. Derfor skal Shane Doan væk hvis han skal vinde titler. Ligeså Olli Jokinen.
Bødker har gjort det ganske fornuftigt som Rookie. Men jeg tror nok mere en spiller som Goligoski(fra pittsburgh)eller Kris Versteeg(fra Chicago som pt fører pointligaen for rookies) går hen og vinder den....

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #138: 14 Jan 2009, 01:35 »

Følger en del med selv, blandt andet pga. de gode odds man får på kampene, og fordi hockey er en fed sport, og fordi der er fede live-opdateringer på deres egne klub-radioer... Der følger jeg tit med, når der er kampe... Pt. ligger det til at Bruins, Sharks eller Red Wings kan løbe med Stanley Cuppen, men vi er jo kun halvvejs i grundspillet, så alt kan jo ske... Smiley Men NHL er, ligesom NFL, så uforudsigeligt... Selvfølgelig, de 3 ovenstående vinder ofte, på hjemmebane, men altså, alle kan slå alle.. Smiley Jeg holder mest med Anaheim Ducks, og det var tilbage fra "Anaheim of Mighty Ducks"-navnet, men er ikke nogen vild fan... Og så følger man jo danskerne, og vi håber jo på flere af dem ! Smiley Til gengæld er det Odense Bulldogs herhjemme, og er da ude og se en kamp i ny og næ.. Dog helst i slutspillet.. Smiley Håber jeg kan komme til USA og se en NHL, NBA og NFL-kamp.. Det kunne være fedt.. Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #139: 14 Jan 2009, 08:00 »

Er der en der kan forklare mig om hvem der er de bedste hold i NHL og de bedste spillere, da jeg skal lære det lidt til min lillebror, som går til Ishockey, men ved intet om NHL, så jeg vil gerne spørge jer om hjælp?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #140: 14 Jan 2009, 16:51 »

Glad for at du også støtter NYR Smiley jeg var derover i februar og se dem og jeg har planlagt endnu en tur om et par uger, hvor jeg skal se dem mod Trashers - det er faktisk også Adam Graves tribute night, så glæder mig rigtig meget. Smiley

Da jeg skal afsted med 2 andre, har vi også planlagt en Devils kamp - det er vel ok.

Lækkert at du skal derover igen, det er bare fedt at være i Madison Square Garden! Også meget lækkert at vi i går slog rivalerne Islanders med 2-1, så vi nu fører vores konference!

@ Aron
Ligaen er meget jævnbyrdig, med mange hold på meget lige niveau, og alle kan slå alle. Det skyldes det, at der er et lønloft i NHL, så et hold ikke kan have alle de dyrtbetalte spillere. Men et hold som Detroit Red Wings har et rigtig godt hold, og vandt det hele sidste sæson. De bedste spillere må være sådan nogle som Alexander Ovechkin, Sidney Crosby og Iginla, mens en fyr som Patrick Kane eller Evgeni Malkin kan blive rigtig store.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #141: 14 Jan 2009, 18:46 »

Tak for det Smiley

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #142: 14 Jan 2009, 18:57 »

@Aron

Chicago har rigtit mange unge gode spillere. Jonathan Toews og førævnte Patrick Kane og Patrick Sharp kan jo nævnes.
Ligaen er som sagt meget jævnbyrdig. Pt er Calgary Flames et af ligaens mest formstærke hold med 10 sejre ud af de sidste 12 kampe. Generelt er Sharks, Ducks, Red Wings, Flames og Devils altid konkurrencedygtige hold, som nok skal vinde deres del af kampe. Til gengæld kan alle slå alle i Playoffs.
De bedste spillere i ligaen? Ovechkin og Crosby slås jo nok om være den bedste offensive spiller i ligaen. Men den bedste spiller generelt vil jeg påstå er Jarome Iginla.
Det er svært at gøre op, for det vælter rundt med gode spillere.

Holdene satser jo ofte også forskelligt alt afhængig af hvor de står i forhold til nuværende trup og draftpicks. Se f.eks på L.A; de er igang med at bygge et nyt hold op ved hjælp af draftpicks og trades med unge spillere..... Det samme kan siges om St. Louis Blues...
Et hold som Detroit har lige så længe jeg kan huske haft enormt gode spillere. Det er ikke uden grund at de kalder Detroit for hockey town.

Loungo og Kipprusoff kæmper med Brodeur om at være ligaens bedste keeper. Hvem der er bedst er svært at sige....

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #143: 14 Jan 2009, 19:25 »

Well. Har altid haft Red Wings som favoritholdet.

Det startede pga. de mange svenskere, men siden har interessen vokset og nu er der mange grunde til at jeg godt kan lide dem.

Især deres klassiske pre-game tradition med at kaste en blæksprutte på banen er for fedt.

Redwings for Stanley Cup Opstemt

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 19 Jan 2009, 00:12 »

Så vandt Phoenix lige 4-3 over Calgary, med unge Bødker som matchvinder Smiley Han lavede også en assist så han fik 2 point og ligger nu nummer 8 på Rookie point liste med 20 point sammenlagt. Han blev også 1.st Star (man of the match, kan man kalde det) i kampen Opstemt

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #145: 19 Jan 2009, 00:37 »

Er der en der kan forklare mig om hvem der er de bedste hold i NHL og de bedste spillere, da jeg skal lære det lidt til min lillebror, som går til Ishockey, men ved intet om NHL, så jeg vil gerne spørge jer om hjælp?

PT er Boston Bruins, San José Sharks, Washington Capitals og Detroit Red Wings, de stærkeste, og vi finder hold som St. Louis Blues, Atlanta Trashers, NY Islanders, og LA Kings.. Men det er meget forskelligt, vil jeg sige, og hjemmebane-fordelen spiller tit en vigtig rolle... Men det minder en del om NFL, idet alle, som sagt, kan slå alle... Det er ikke ligesom i DK hvor Herlev ikke just er på niveau med de andre hold... ( Rullende Øjne )

Jeg er ikke så vidende om enkelte spillere, andet end dem der lige er nævnt, men du kan se listen over pointene her:
http://www.nhl.com/ice/playerstats.htm?navid=NAV|STS|Indiv

@ Madkazzen
På målmandsposten glemmer du nok lidt, Nabokov fra Sharks.. Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #146: 20 Jan 2009, 18:01 »

Peter Regin er hermed blevet hentet op til Ottawa Senators og kan dermed se frem til at blive 4. dansker på NHL-isen

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #147: 20 Jan 2009, 18:06 »

Peter Regin er hermed blevet hentet op til Ottawa Senators og kan dermed se frem til at blive 4. dansker på NHL-isen
Det er simpelthen super med alle de danskere i NHL  Smiley Opstemt

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #148: 20 Jan 2009, 22:39 »

http://hockeyzone.dk/nyheder/peter-regin-garanteret-istid-og-debut.aspx

Regin er nu blevet garanteret istid, da han skal spille i enten 2. eller 3. kæden! SÅDAN PETER!

Zone 43
Manager

« Svar #149: 23 Jan 2009, 09:45 »

Lækkert at det går så godt for de par danskere ovre i USA! Forhåbenlig får vi endnu flere danskere i NHL i fremtiden, det kunne være fedt.

Btw. så meld jer i da lige ind i denne Facebook gruppe Thumbs Up

Go Montreals!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010