home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110569 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: NHL
« Svar #120: 01 Nov 2008, 12:09 »

Hvis Bødker kan holde sit niveau hele sæsonen igennem, så tror jeg faktisk der er rigtig stor chance for at han bliver årets rookie.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #121: 01 Nov 2008, 17:26 »

Jeg skrev for et par dage til TV2, mht. om NHL ville være noget de ville begynde at vise. Jeg har desværre ikke fået svar, fra dem, Men jeg vil da opfordre alle til at gøre det samme.

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 01 Nov 2008, 20:30 »

Tror desværre ikke det sker. Canal+ har rettighederne til det, så tror ikke at de så kan gå ind og købe noget af det.  Men har ingen idé om det, selvom det kunne være for nice, hvis de fik lov/gad at vise NHL i dansk fjernsyn!!

PalleJR
Ynglingespiller

« Svar #123: 01 Nov 2008, 21:48 »

Tror desværre ikke det sker. Canal+ har rettighederne til det, så tror ikke at de så kan gå ind og købe noget af det.  Men har ingen idé om det, selvom det kunne være for nice, hvis de fik lov/gad at vise NHL i dansk fjernsyn!!
Hvad med sådan noget som tv2sport? de har jo den danske i forvejen?

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 01 Nov 2008, 23:05 »

Hvad med sådan noget som tv2sport? de har jo den danske i forvejen?

Er ikke helt sikker på hvad det er du mener. Ja de har måske rettighederne til den danske hockeyliga, men derfra til NHL er jo et pænt stort stykke!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #125: 02 Nov 2008, 13:51 »

Mål + assist til Frans i nat!
Han spillede kanon! Lad os håbe, at han er i gang nu!

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 02 Nov 2008, 18:21 »

Mål + assist til Frans i nat!
Han spillede kanon! Lad os håbe, at han er i gang nu!

Ja skønt han er kommet igang!! Opstemt Nu mangler vi så bare resten af det hold!!!  ticked off

PalleJR
Ynglingespiller

« Svar #127: 02 Nov 2008, 18:25 »

Er ikke helt sikker på hvad det er du mener. Ja de har måske rettighederne til den danske hockeyliga, men derfra til NHL er jo et pænt stort stykke!
ja, men så købe rettighederne til nhl??

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 02 Nov 2008, 18:59 »

ja, men så købe rettighederne til nhl??
Som sagt har Canal+ allerede rettighederne til NHL, så tror ikke TV2 kan købe dem. Ved ikke om man kan "dele" som de jo så ville.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #129: 05 Nov 2008, 06:48 »

Mikkel Bødker og Frans Nielsen blev i nat noteret for en assist hver. Frans har p.t. lavet 1 mål og 4 assister, mens Bødker har lavet 3 mål og 2 assister!

I øvrigt en flot sejr til Islanders mod Rangers... Det havde jeg sgu ikke regnet med.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #130: 22 Nov 2008, 22:39 »

Vancouver har netop slået Pittsburg med 3-1 i Pittsburg! En kanon flot sejr til Jannik Hansens hold.
Jannik bidrog dog ikke til sejren, da han blev smidt i bad efter bare 25 sekunder på grund af en slåskamp Wink

enged
Gæst

« Svar #131: 22 Nov 2008, 22:47 »

Vancouver har netop slået Pittsburg med 3-1 i Pittsburg! En kanon flot sejr til Jannik Hansens hold.
Jannik bidrog dog ikke til sejren, da han blev smidt i bad efter bare 25 sekunder på grund af en slåskamp Wink

Vandt han så slåskampen? Opstemt

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #132: 22 Nov 2008, 23:00 »

Vandt han så slåskampen? Opstemt

Den blev uafgjort  Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #133: 13 Jan 2009, 16:21 »

Her er lidt fra nattens opgør hvor specielt et stærkt Sabres hold slog et ubesejret hold fra NY Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Buffalo slog de hidtil ubesejrede NY Rangers med 3-1!

Haha, det var den kamp jeg var inde og se i New York! Anyways, nu er jeg begyndt at følge med i NHL og interresere mig for ishockey, efter mit besøg i New York, og efter jeg er begyndt at spille NHL09 på min PS3. Favoritholdet er New York Rangers, på baggrund af en fed oplevelse i Madison Squarde Garden, og at det virker som en fed klub. Men synes generelt der er mange seje spillere og fede klubber i NHL, så helt klart en genial liga!

Hjemme i Danmark må favoritholdet være Rødovre Mighty Bulls, fordi de er tættest på Valby hvor jeg bor, og fordi jeg har set nogle kampe på TV2sport, hvor jeg syntes de spillede en god gang puck i de kampe.

Hvad med jer, hvem er jeres foretrukne hold og spillere?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #134: 13 Jan 2009, 23:31 »

Hvad med jer, hvem er jeres foretrukne hold og spillere?

Jeg har for mange år siden haft 2 hold jeg holdte med i NHL. Det ene var Colorado Avalance pga. Peter Forsberg og Joe Sakic, som begge er/var fantastiske spillere.

Jeg har også fuldt Phoenix Coyotes meget. Jeg var stor fan af Jeremy Roenick og Keith Tkachuk.

Dog er interessen faldet de seneste par år, pga. tidmangel i hverdagen. Den er dog begyndt at blomstre op igen efter vi har fået den del danskere derover.

I DK holder jeg med SønderjyskE (selvom jeg kun har set dem spille under Vojens IK Lions-navnet). Det er mange år siden jeg har set live-hockey.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010