|
Badefar
|
|
de må de jo om men er der noget at frygte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Til jer der mangler et par rigtige målmaskinere.  Spillerne er IKKE reagens de er henholdsvis 33 og 31 år og begge spiller er med i spillet fra starten. Desværre kan du kun have den ene af dem på banen da de begge er målmænd... FORHELVEDE ET HOLD !  , og så er de målmænd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
 Tæt top før sidste runde. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
FORHELVEDE ET HOLD !  , og så er de målmænd  hva'  Det er spillere han har søgt på... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
 Tæt top før sidste runde.  Det må man sige der er sku mange som kan tage guldet
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Så siger det ellers småkage også ser Barrett kun sol måne og stjerne i meget lang tid. Den gør af den der.  Han er sku stor Valuev og en mand man helst vil undgå at rende ind i en mørk aften 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Jan 2007, 21:27 af donthomas »
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Så siger det ellers småkage også ser Barrett kun sol måne og stjerne i meget lang tid. Den gav af den der.  Han er sku stor Valuev og en mand man helst vil undgå at rende ind i en mørk aften  Ja han er 213 cm og vejer "små" 150 kilo ja så skulle man møde ham en mørk aften er det hvis bare om at komme væk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Ja han er 213 cm og vejer "små" 150 kilo ja så skulle man møde ham en mørk aften er det hvis bare om at komme væk
Føj for satan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Føj for satan  Ja det må du nok sige om her den 20 januar møder han amerikaneren Jameel McCline som kommer med 120 kilo fordelt på 198 cm hvilket bliver den tungeste VM-kamp i boksehistorien på hele 270 kilo ubehageligt spændene at se om ringen holder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Ja det må du nok sige om her den 20 januar møder han amerikaneren Jameel McCline som kommer med 120 kilo fordelt på 198 cm hvilket bliver den tungeste VM-kamp i boksehistorien på hele 270 kilo ubehageligt spændene at se om ringen holder  Jeg repeterer : Føj for satan! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ja han er 213 cm og vejer "små" 150 kilo ja så skulle man møde ham en mørk aften er det hvis bare om at komme væk
Jeg misunder ham lidt, med den vægt.. Ja det må du nok sige om her den 20 januar møder han amerikaneren Jameel McCline som kommer med 120 kilo fordelt på 198 cm hvilket bliver den tungeste VM-kamp i boksehistorien på hele 270 kilo ubehageligt spændene at se om ringen holder  Det må man sgu da håbe.. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Husk, denne tråd er ikke til at oploade billeder, som bare er sjove. De skal have være fra FM :-).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adebayor 25
|
|
Så skal der vidst arrangeres en straffekonkurrence efter træningen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Rimelig trist alligevel!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
 Et SS fra mit spil med Milan. Lig mærke til resultaterne. 2-1 i de 3 nederste kampe, hvor det er nøjagtig det samme. Har jeg oplevet til flere gange, og synes det virker underligt. Er jeg den eneste der oplever dette?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|