home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Dame fodbold i FM ! .
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Synes du der skulle være dame fodbold med i FM ?  (Afstemning slut: 15 Okt 2008, 21:25)
Ja !
- 29 (27,4%)
Måske !
- 10 (9,4%)
Nej !
- 67 (63,2%)
Antal Stemmer: 106

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Dame fodbold i FM ! .  (Læst 21343 gange)
LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #60: 02 Okt 2008, 21:26 »

jeg tror godt at et dame hold kunne spille lige med et 1 division's hold .
men de mangler jo bare lidt fysik,

Barcelona Verdens bedste hold !

alek9000
Manager

« Svar #61: 02 Okt 2008, 21:28 »

Kvinde fodbold Udvikler sig jo mere og mere ,
- hvis FX. Rikjaard trænende et Dame hold så tror jeg også de vil blive meget bedrer og det er måske det der skal til, det kan jo også trække nogen tilskuer til fordi han er en stor stjerne.
Det tror jeg ikke engang HVIS han gjorde. Du kan jo bare se det med mandefodbold, hvor Xavier, Cruyf (stav) og Beckham. De kom jo alle til LA Galaxy, men er din interesse øget for den amerikanske MLS? Det tror jeg ikke. Og det var endda mandefodbold.

VejgaardB
Lilleputspiller
*

« Svar #62: 02 Okt 2008, 21:29 »

er enig med alek9000
- hvorfor skulle man bruge sine penge på et spil, kun om damefodbold? hvis der alligevel skulle være nogle fanatikere, som ikke vil kunne lade det ligge, tror jeg de midster interessen forholdsvis hurtigt. damefodbold er ikke en sport, der spilles i alle lande, som herrefodbold er. ergo er interessen for damefodbold også meget, meget mindre. ganske rigtigt er der efterhånden mange piger, der bruger deres fritid i fodboldklubber, men det er bare utroligt ganske få af dem, vil jeg tro, der også bruger tid på at sidde foran compurteren og spille computerspil, som handler om fodbold.
når dette er nænvt, kender man jo heller ikke ret meget til damefodbold. dermed ikke sagt, at SEGA ikke kender noget til sporten, der er bare ikke så mange almene personer, der er bekendt med spillere fra kvindelige ligaer. det medfører også, et eller andet sted, at et spil om damefodbold, ikke vil være et "bestseller". altså mindre interessant.
crazy

.. Hvis man ser på det rent matematisk, hvad er så bedst: et ur, der går forkert eller et ur, der er gået i stå?

"Jeg vil behandle dyret med respekt, mens jeg kører det gennem kødhakkeren her."
- Claus Meyer

søgaard
Gæst

« Svar #63: 02 Okt 2008, 21:30 »

Det kan da godt være udviklingen går hurtigere hos kvinderne end hos mændene. Men på grund af selve boldspil niveauet vil det aldrig nå op på højder.. Ja med 1 divisions eller superliga niveau. Og nu nævner du jo at kvindelandsholdet har kvalificeret sig, hvilket også er flot af dem, men det har jo ingenting med udviklingen indenfor kvindefodbold at gøre. Danmark er bare et hold der har kvalificeret sig til en slutrunde. Det er personlig udvikling for Danmark, men ingen rigtig udvikling internationalt for selve kvinde fodbolden.
Kan godt være det aldrig vil komme op på højde med Herresiden, men du skriver i dette indlæg:
Tror stadig at kvindefodbold vil være det samme om 5, 10 eller 50 år.  Wink
At du ikke kan se kvindefodbold ikke udvikler sig, hvilket fik mig til at fare op, for det er hvert fald en påstand, som du ikke får ret i!

Kvinde fodbold Udvikler sig jo mere og mere ,
- hvis FX. Rikjaard trænende et Dame hold så tror jeg også de vil blive meget bedrer og det er måske det der skal til, det kan jo også trække nogen tilskuer til fordi han er en stor stjerne.
Der er for stor forskel på kvindesiden og mandesiden til en Rijkaard kunne få succes. Niveauet er ikke det samme, men især mentaliteten er anderledes og mandskabsbehandling en skal af gode grunde også være lidt anderledes.

alek9000
Manager

« Svar #64: 02 Okt 2008, 21:32 »

Jeg mente med indlægget, at kvindefodbold altid vil være det samme i forhold til mandefodbold.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 02 Okt 2008, 21:32 »

der har du ikke ret , kvindefodbold er meget kendet i de fleste lande i verden .

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #66: 02 Okt 2008, 21:34 »

jeg tror godt at et dame hold kunne spille lige med et 1 division's hold .
men de mangler jo bare lidt fysik,

Jeg kan love dig for at selv det danske kvindelandshold ikke ville ku klare sig i Danmarkserien for mænd!

Det er helt sikkert

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Zone 43
Manager

« Svar #67: 02 Okt 2008, 21:34 »

Det tror jeg ikke engang HVIS han gjorde. Du kan jo bare se det med mandefodbold, hvor Xavier, Cruyf (stav) og Beckham. De kom jo alle til LA Galaxy, men er din interesse øget for den amerikanske MLS? Det tror jeg ikke. Og det var endda mandefodbold.

Det var nu ikke Cruyff, men Gullit, der var der et års tid ifl. wikien. Tunge .. Jeg er dog sikker på, at der er flere der kender til MLS end til dansk kvindefodbold herhjemme. Spænende liga btw.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #68: 02 Okt 2008, 21:35 »

der har du ikke ret , kvindefodbold er meget kendet i de fleste lande i verden .

Hvad skriver du det til?

alek9000
Manager

« Svar #69: 02 Okt 2008, 21:36 »

Det var nu ikke Cruyff, men Gullit, der var der et års tid ifl. wikien. Tunge .. Jeg er dog sikker på, at der er flere der kender til MLS end til dansk kvindefodbold herhjemme. Spænende liga btw.
Ja undskyld det var Gullit.

søgaard
Gæst

« Svar #70: 02 Okt 2008, 21:36 »

Jeg mente med indlægget, at kvindefodbold altid vil være det samme i forhold til mandefodbold.
Ohh well, så må vi have misforstået hinanden Wink

Jeg vil gerne have du skriver hvilke lande, hvor du mener, at kvindefodbold er meget kendt. Umiddelbart kan jeg komme i tanke om 3-4, og det er endda kun landsholdene jeg kan. Hvis du spørger mig om en klub i udlandet, så vil jeg højest kunne skrive 4-5 stykker. Så indholdet i spillet ville være for lidt, hvis det skulle udkomme i egen form. Hvis det ville komme med i selve FM, så ville jeg blive skuffet, da der er mange andre ting ved spillet, som jeg hellere så dem bruge tiden på.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 02 Okt 2008, 21:38 »

nej jeg tror godt at kvinde alndsholdet kunne klare sig i Danmarks'Serien

alek9000
Manager

« Svar #72: 02 Okt 2008, 21:41 »

Ja det har vi sikkert Søgård Wink

-LFC-
Manager

« Svar #73: 02 Okt 2008, 21:41 »

Interessant debat. Smiley

Kvindefodbold skal ikke med i FM. Det interesserer for få og generelt er det kun de virkeligt fodboldinteressered e der kan svare, hvis man spørger om f.eks. hvem Martha er. Jeg er dog ualmindeligt glad for den nye feature med kvindemanager og jeg får mig sikkert nogen sjove spil med Eva Longoria og gode gamle Mia Hamm. Ja måske endda Anja Andersen der jo vil både dit og dat og sikkert også gerne vil træne et fodboldhold på topniveau. xD

Jeg er dog voldsomt uenig i, at kvindefodbold ikke udvikler sig. De fleste der er på pigelandsholdende har jo ikke haft det ligeså let som mændende med at lære det, men der bliver satset mere og mere på det i de forskellige klubber rundt omkring i landet. Der er ganske vist stor forskel på mænd og piger, hvilket er klart, da mænd uanset hvad man siger, er fysisk overlegne på stortset alle måder. Og så har de også skruet fødderne bedre på, hvis man kan sige det sådan. Rullende Øjne

Men der findes enkelte virkeligt virkeligt gode kvinder. Der var vist noget om en fodboldklub i Mexico som søgte dispensation til, at få en kvinde med som havde scoret 46 mål i 45 kampe, men den blev dog desværre afvist. Kunne ellers havet været sjovt at se. Vi ser også en som Martha som er virkeligt godt teknisk begavet og vil sikkert kunne gøre sig på et forholdsvist godt niveau i herrefodbold. Men igen så gør fysikken, at kvinderne nok ikke kan være med.

Lidt med Martha:
http://www.youtube.com/v/92Ubrul7q2E&feature=related

http://www.youtube.com/v/MxUEHlflzS8&feature=related

-LFC-
Manager

« Svar #74: 02 Okt 2008, 21:42 »

nej jeg tror godt at kvinde alndsholdet kunne klare sig i Danmarks'Serien
Det vil de måske teknisk, men fysisk vil de blive overløbet.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010