home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Dame fodbold i FM ! .
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Synes du der skulle være dame fodbold med i FM ?  (Afstemning slut: 15 Okt 2008, 21:25)
Ja !
- 29 (27,4%)
Måske !
- 10 (9,4%)
Nej !
- 67 (63,2%)
Antal Stemmer: 106

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Dame fodbold i FM ! .  (Læst 20012 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #75: 02 Okt 2008, 21:45 »

Kan slet ikke holde kommentatoren ud i den første video Opstemt
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #76: 02 Okt 2008, 21:46 »

Okay , kan jeg se det var ikke en god ide .
men (sunbao) synes du det er en dårlig ide med Dame fodbold i FM ?

Jeg synes det vil være spild af tid der kunne være brugt på så mange andre nye funktioner, da antallet af personer der ville spille med kvinde hold, ville være yderst minimalt
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #77: 02 Okt 2008, 22:00 »

Det vil de måske teknisk, men fysisk vil de blive overløbet.

Præcis! Alene pga fysikken vil de være overmatchet helt ned i serierne... Det er jeg sikker på.
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #78: 02 Okt 2008, 22:43 »

Kvindelandsholdet ville få tæsk imod de fleste mandehold. For lige at tage et eksempel, så blev Kolding Boldklub som spiller i 3-F ligaen (superligaen) Rundbarberet af et DRENGE A hold 9-0 !!!!! Det er altså 12-13 årige middelmådige drenge vi snakker her, som kører et superliga hold fuldstændig over.
Logged

gamerspl
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #79: 02 Okt 2008, 23:26 »

Dette ligner mere en tråd om en total nedgørelse af kvindefodbold og kvindelige fodboldspillere. Der er en grund til at (stortset) alle sportsgrene er delt op i herrer og damer, og det er at vi fra naturens side er forskellige mht. udholdenhed osv. Jeg mener man burde tage kvindefodbold med i Fm, lægge det på en disk for sig og sætte prisen på spillet lidt op, for har man råd til ca 350 har man nok også til de ca 500 som man alligevel giver for mange andre spil. På den måde er det med til at udbrede kendskabet til kvindefobold og hælpe med den store udvikling der er sket de sidste par år inden for sporten.

Hvis flere end 2 klubber fra 3-F ligaen var prof. ville man også se flere rigtig gode spillere herhjemme, plus end hævning i niveauet i ligaen, flere pengen giver et bedre fundament.

At sætte kvinder op mod mænd i en direkte sammenligning på denne måde synes jeg ikke man kan, det ville da være det samme som i håndbold at sætte de russiske herrer op mod feks. de kinesiske kvinder, hvor fair en kamp ville det være?

Alle der spiller Fm må man gå ud fra er vilde med fodbold og det er vel ikke forskelligt om dem der scorer målene osv. har lidt længere hår. Det ville da være lækkert hvis der som i eksempelvis håndbold var både en stærk herre og kvinde side af sporten herhjemme.




Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #80: 03 Okt 2008, 16:31 »

Dette ligner mere en tråd om en total nedgørelse af kvindefodbold og kvindelige fodboldspillere. Der er en grund til at (stortset) alle sportsgrene er delt op i herrer og damer, og det er at vi fra naturens side er forskellige mht. udholdenhed osv. Jeg mener man burde tage kvindefodbold med i Fm, lægge det på en disk for sig og sætte prisen på spillet lidt op, for har man råd til ca 350 har man nok også til de ca 500 som man alligevel giver for mange andre spil. På den måde er det med til at udbrede kendskabet til kvindefobold og hælpe med den store udvikling der er sket de sidste par år inden for sporten.

Hvis flere end 2 klubber fra 3-F ligaen var prof. ville man også se flere rigtig gode spillere herhjemme, plus end hævning i niveauet i ligaen, flere pengen giver et bedre fundament.

At sætte kvinder op mod mænd i en direkte sammenligning på denne måde synes jeg ikke man kan, det ville da være det samme som i håndbold at sætte de russiske herrer op mod feks. de kinesiske kvinder, hvor fair en kamp ville det være?

Alle der spiller Fm må man gå ud fra er vilde med fodbold og det er vel ikke forskelligt om dem der scorer målene osv. har lidt længere hår. Det ville da være lækkert hvis der som i eksempelvis håndbold var både en stærk herre og kvinde side af sporten herhjemme.

Det var et meget neutralt synspunkt, om end det nærmer sig utopi. Jeg, og nok 95% af alle andre FM spillere, vil godt nok gøre oprør hvis jeg skulle til at betale 150 kr ekstra for FM, blot fordi at nogle feminister mener at kvindefodbold også skulle være med. Der er ingen mening i at skulle betale ekstra for en CD som man aldrig ville bruge, og jeg har ingen interesse for damefodbold eftersom jeg intet kender til hverken spillerne eller holdene.

Det svarer jo sådanset til at man udgiver et ekstra PCM spil med kvindelige cykelryttere som ingen kender til (og som sikkert ikke findes). Så længe der ikke er interesse for et spil, hvorfor så udgive det? Det ville aldrig kunne hænge sammen økonimiskt, og det er ikke i hverken SI eller SEGA's interesse at tage ekstra for et fodboldspil (som hovedsagligt bliver spillet af drenge) blot fordi at nogle enkelt mener at det er diskriminerende at der ikke er kvinder med.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jjerfild
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #81: 03 Okt 2008, 20:14 »

Kvindefodbold er da det mest neder.
Og desuden er det kun drenge og mænd der spiller fm! Smiley
Logged

Manolo Jiménez er sej!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #82: 05 Okt 2008, 23:00 »

Kvindefodbold nej tak! Ikke i football manager...Så enkelt kan det siges.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #83: 05 Okt 2008, 23:46 »

Ligepræcis, kvinder og fodbold høre ikke sammen, med mindre de står på stadion og sælger øl og pølser...
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #84: 06 Okt 2008, 00:09 »

Nu skal jeg ikke lege mandchauvanist, men hvad skulle vi dog med det?

De store stjerner, de store penge, de store traditioner, de store hold..

Alle befinder sig i fodboldverdenen.. Ikke damefodboldverdenen ..

Selvom det nok skulle blive sjovt at følge blogs om damefodbold..

Min stjerneangriber - med 70D hoppede - dygtigt op og med en rystende overkrop - specielt overdelen - headede hun bolden i målet. Bliver starten på min næste blog hvis de rent faktisk indfører det..
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #85: 21 Okt 2008, 15:36 »

Det kunne være fedt synes jeg, ærlig talt. Smiley

Problemet med et FM spil for damer er, at der ikke er lige så mange kvinder der interessere sig for teknologi og fodbold ergo FM 2008(teknologi). Det vil ikke sælge nok spil.

Transfer: Hvordan kunne man nogensinde holde styr på transfers i Danmark? Danske hold har jo ingen penge. Så skulle man kun kunne spille med Engelske og Amerikanske hold.. Det gider man jo ikke bygge et spil op på.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010