home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Dame fodbold i FM ! .
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Synes du der skulle være dame fodbold med i FM ?  (Afstemning slut: 15 Okt 2008, 21:25)
Ja !
- 29 (27,4%)
Måske !
- 10 (9,4%)
Nej !
- 67 (63,2%)
Antal Stemmer: 106

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Dame fodbold i FM ! .  (Læst 21355 gange)
alek9000
Manager

Sv: Dame fodbold i FM ! .
« Svar #45: 02 Okt 2008, 21:00 »

Synes du sikkert ikke, men udfra en objektiv vurdering vil det på ingen måde gavne Sega at lave et manager spil med kvindelige hold Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #46: 02 Okt 2008, 21:00 »

Så hæver vi lige niveauet drenge.
Dame fodbold kunne måske sælge i USA, hvor det (næsten) er større end mande fodbold, dog er det jo begrænset, hvilke muligheder spillet har, da mange store fodbold lande ikke har særlig meget fokus på kvindefodbold, og derfor er ligaen efter det. Derfor er det måske 8-10 lande højest der ville være interessante at spille med, og det ville efter min smag ikke være værd, at bruge tid på.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 02 Okt 2008, 21:01 »

det kan godt være , men hva så om nogen år så kan det jo godt være

Barcelona Verdens bedste hold !

alek9000
Manager

« Svar #48: 02 Okt 2008, 21:03 »

det kan godt være , men hva så om nogen år så kan det jo godt være
Tror stadig at kvindefodbold vil være det samme om 5, 10 eller 50 år.  Wink

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #49: 02 Okt 2008, 21:04 »

nej det tror jeg ikke ,

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #50: 02 Okt 2008, 21:08 »

LA Barcelona CF. Hvis denne her debat skal køre videre, bliver du simpelthen nødt til at finde på nogle argumenter. Det eneste du har at byde ind med er jo:

"Jamen hvad så om nogen år?" eller "Det tror jeg."

Det svarer til at jeg mener at butikker skulle stoppe med at forhandle mad, hvortil I andre svarer: "Jamen vi kan ikke overleve uden mad?". Og så kommer jeg flot igen med:

"Jamen om nogen år kan det jo godt være?"

Prøv at forklare lidt om hvorfor du tror du ting du tror.

alek9000
Manager

« Svar #51: 02 Okt 2008, 21:10 »

Argumenterne skal være i orden Barcelona. Ellers holder det ikke, det har vi lært i skolen Wink

søgaard
Gæst

« Svar #52: 02 Okt 2008, 21:10 »

Nu kan jeg se, at der er en del af jer, der taler nedladende omkring kvindefodbold, hvilket jeg ikke kan forstå? Der findes kvinder der har forstand på fodbold, og kan spille det. En spiller som Martha fra Brasilien har jo bedre teknik end mange mandlige spillere. Jeg kender desuden flere piger der spiller FM, og samtidig spiller fodbold, og de er altså ikke dårlige.. Jeg kender lidt til Mariann Gaihede fra Fortuna Hjørring, og hun går da mere til stålet end mange i de rækker jeg spiller i, og er niveauer over vores modstandere...
Tror stadig at kvindefodbold vil være det samme om 5, 10 eller 50 år.  Wink
Hvorfor skulle kvindefodbold ikke udvikle sig? Kan godt være tilskuerinteressen ikke vil være så stor som ved Herrebold, men Jeg tror kvindefodbold udvikler sig mere end Mande fodbold, som vel et eller andet sted måske har fundet sit højdepunkt, hvad angår lønninger, tilskuerinteresse og indtægter. Hvorimod kvindefodbold slet ikke er oppe på det niveau, men har klart ambitioner om at komme op på siden af mandefodbold, og i USA bliver der satset mindst ligeså meget på kvindefodbold, som mandefodbold.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 02 Okt 2008, 21:12 »

tak for støtten søgaard .

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #54: 02 Okt 2008, 21:14 »

Ja søgaard kan i det mindste argumentere lidt for sin sag.

Faktum er dog at kvindefodbold er MANGE klasser under herrefodbold. Jeg kender en som kender en (yes, den er god nok) der engang spillede mod kvindelandsholdet i fodbold med sit Serie 4 hold, og de vandt 4-0 og var langt overlegne.
« Seneste Redigering: 02 Okt 2008, 21:16 af g00n » Logged

alek9000
Manager

« Svar #55: 02 Okt 2008, 21:15 »

Nu kan jeg se, at der er en del af jer, der taler nedladende omkring kvindefodbold, hvilket jeg ikke kan forstå? Der findes kvinder der har forstand på fodbold, og kan spille det. En spiller som Martha fra Brasilien har jo bedre teknik end mange mandlige spillere. Jeg kender desuden flere piger der spiller FM, og samtidig spiller fodbold, og de er altså ikke dårlige.. Jeg kender lidt til Mariann Gaihede fra Fortuna Hjørring, og hun går da mere til stålet end mange i de rækker jeg spiller i, og er niveauer over vores modstandere...Hvorf or skulle kvindefodbold ikke udvikle sig? Kan godt være tilskuerinteressen ikke vil være så stor som ved Herrebold, men Jeg tror kvindefodbold udvikler sig mere end Mande fodbold, som vel et eller andet sted måske har fundet sit højdepunkt, hvad angår lønninger, tilskuerinteresse og indtægter. Hvorimod kvindefodbold slet ikke er oppe på det niveau, men har klart ambitioner om at komme op på siden af mandefodbold, og i USA bliver der satset mindst ligeså meget på kvindefodbold, som mandefodbold.
Okay, jeg kender da også en masse piger der spiller fodbold? Faktisk kender jeg en på u/21 landsholdet. Men det ændrer da ikke på det faktum at kvindefodbold ikke er særligt stort i forhold til mandefodbold. Og det kan da godt være det udvikler sig, men det vil aldrig komme op på mande fodbold.

søgaard
Gæst

« Svar #56: 02 Okt 2008, 21:18 »

Nu sætter jeg mærke i dit Engang.. Kvindefodbold er inde i en flyvende udvikling for tiden, bare se på kvindelandsholdet. De har lige kvalificeret sig til EM, og har været med til de sidste par slutrunder også. For tiden er Danmark vel i 2.række internationalt, øverst er lande som USA, Brasilien og Sverige, men Danmark er lige i hælene på de lande. Men kvindefodbold er bagefter og vil også være det et stykke tid endnu. Men udviklingen går hurtigere på kvindesiden end mandesiden.
Okay, jeg kender da også en masse piger der spiller fodbold? Faktisk kender jeg en på u/21 landsholdet. Men det ændrer da ikke på det faktum at kvindefodbold ikke er særligt stort i forhold til mandefodbold. Og det kan da godt være det udvikler sig, men det vil aldrig komme op på mande fodbold.
Selvfølgelig er der stor forskel på kvindefodbold og mandefodbold, og hvis der ikke skulle være det, så skulle de da igang med nogle piller på begge sider.
Men ligefrem at sige kvindefodbold er det samme om 10-15 år, det kan jeg ikke være enig i. Hvis du så på kvindefodbold for 10 år siden, så ville der højest være 50-100 tilskuere til en landskamp, mens der i går, var omkring 7.000 på Viborg stadion, mon ikke denne udvikling vil forsætte? Jeg kan ikke forestille mig andet!
« Seneste Redigering: 02 Okt 2008, 21:21 af søgaard » Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 02 Okt 2008, 21:19 »

Kvinde fodbold Udvikler sig jo mere og mere ,
- hvis FX. Rikjaard trænende et Dame hold så tror jeg også de vil blive meget bedrer og det er måske det der skal til, det kan jo også trække nogen tilskuer til fordi han er en stor stjerne.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #58: 02 Okt 2008, 21:20 »

Ja mit eksempel er et par år gammelt. At Danmark er nogenlunde med blandt de andre lande i verden har dog ikke så meget at sige, da tempoet, teknikken, og frem for alt seervenligheden stadig halter så langt bagefter herrefodbold at der slet ikke er et marked for at sende det. At det skulle ændre sig i fremtiden skal jeg naturligvis ikke kunne udelukke, men jeg tror simpelthen ikke på det.

alek9000
Manager

« Svar #59: 02 Okt 2008, 21:23 »

Det kan da godt være udviklingen går hurtigere hos kvinderne end hos mændene. Men på grund af selve boldspil niveauet vil det aldrig nå op på højder.. Ja med 1 divisions eller superliga niveau. Og nu nævner du jo at kvindelandsholdet har kvalificeret sig, hvilket også er flot af dem, men det har jo ingenting med udviklingen indenfor kvindefodbold at gøre. Danmark er bare et hold der har kvalificeret sig til en slutrunde. Det er personlig udvikling for Danmark, men ingen rigtig udvikling internationalt for selve kvinde fodbolden.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010