home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Køb af fodbold-billetter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Køb af fodbold-billetter  (Læst 20058 gange)
vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Køb af fodbold-billetter
« : 21 Sep 2008, 16:36 »

Hej jeg har fået en gae af min moster så jeg kan komme ind og se en fodbold-kamp.
Jeg har så valgt Real Madrid- Barcelona.
Men de hjemmesider jeg har funder der har det enten koster min. 300 euro for bare billetten eller 7000 kr. for billet + hotel.

Så jeg vil gerne høre om I kender nogen hjemmesider hvor man kan købe billetter billigt.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #1: 21 Sep 2008, 16:38 »

Tror de generelt er så dyre når det er en kamp som Real - Barca.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #2: 21 Sep 2008, 16:43 »

Hej jeg har fået en gae af min moster så jeg kan komme ind og se en fodbold-kamp.
Jeg har så valgt Real Madrid- Barcelona.
Men de hjemmesider jeg har funder der har det enten koster min. 300 euro for bare billetten eller 7000 kr. for billet + hotel.

Så jeg vil gerne høre om I kender nogen hjemmesider hvor man kan købe billetter billigt.

Noget af en gave fra en moster  Shockeret
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #3: 21 Sep 2008, 17:05 »

Mon ikke at det var en dansk kamp?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #4: 21 Sep 2008, 17:08 »

Nej hun sagde at jeg godt måtte se en Real Madrid kamp! Smiley
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #5: 21 Sep 2008, 17:09 »

http://www.travel2football.dk/ er umiddelbart det billigste jeg kender. Dog skal man selv købe flybilleter ved siden af, men de kan som regel findes billigt, hvis man bestiller i god tid..
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #6: 21 Sep 2008, 17:11 »

Nej hun sagde at jeg godt måtte se en Real Madrid kamp! Smiley

Real Madrid - Barcelona bliver nok svært at få billigt.
Men normalt kan man nøjes med at købe en billig weekendtur derned, også købe billetten i Madrid. Det kan du spare en masse penge på  Thumbs Up

Så kan du enten købe den i den officielle store, eller i timerne op til kampen foran stadion.
Logged


tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #7: 21 Sep 2008, 18:11 »

Real Madrid - Barcelona bliver nok svært at få billigt.
Men normalt kan man nøjes med at købe en billig weekendtur derned, også købe billetten i Madrid. Det kan du spare en masse penge på  Thumbs Up

Så kan du enten købe den i den officielle store, eller i timerne op til kampen foran stadion.

hvis du vælger at vente med at købe den til timerne op til, kan man vel risikere der er udsolgt når det er barca-real ?
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Cesc
Gæst
 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #8: 21 Sep 2008, 18:42 »

Hvis du skal have biletter til sådan en kamp, så vil det blive meget dyrt! Jeg har hørt rygter om, at sådanne biletter kan komme op og koste helt op til 15.000 kr. Det er jo sindssyg for at se en fodboldkamp, også selvom fodboldderby's ikke findes meget finere end dette.

Jeg vil råde dig til at tage til England i stedet, hvor du sikkert har et favorithold. Hvis det er en af de store klubbers, Arsenal, Chelsea, United, Liverpool, skal du ikke tage ind på deres stadion, da biletterne kan være svære at få. Og koster kassen, især til Arsenal og Uniteds-kampe.

Har hørt at mange turister vælger at tage til de mindre klubbers stadion, for at se deres favorithold. Fx kan man tage på Fulham's stadion for at se Fulham - Liverpool og sådan. Det er ikke det samme, men man skal vidst være medlem af fanklubber for at kunne få plads hos de store klubber, uden at skulle bestille et halvt år i forvejen..

Af sider jeg kan linke til, vil jeg da sige: http://www.tipstravel.dk/
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #9: 21 Sep 2008, 19:58 »

hvis du vælger at vente med at købe den til timerne op til, kan man vel risikere der er udsolgt når det er barca-real ?

Nu beskrev jeg hvordan man normalt kan gøre, ikke hvordan man skulle gøre til netop den kamp. For som jeg også skrev ville det nok blive svært.

Så det var egentlig bare en guide til en billig tur, hvis han vælger en anden kamp efter at have set priserne til Real - barca  Wink
Logged


Chelidze90
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #10: 21 Sep 2008, 20:03 »

Hvis du skal have biletter til sådan en kamp, så vil det blive meget dyrt! Jeg har hørt rygter om, at sådanne biletter kan komme op og koste helt op til 15.000 kr. Det er jo sindssyg for at se en fodboldkamp, også selvom fodboldderby's ikke findes meget finere end dette.

Jeg vil råde dig til at tage til England i stedet, hvor du sikkert har et favorithold. Hvis det er en af de store klubbers, Arsenal, Chelsea, United, Liverpool, skal du ikke tage ind på deres stadion, da biletterne kan være svære at få. Og koster kassen, især til Arsenal og Uniteds-kampe.

Har hørt at mange turister vælger at tage til de mindre klubbers stadion, for at se deres favorithold. Fx kan man tage på Fulham's stadion for at se Fulham - Liverpool og sådan. Det er ikke det samme, men man skal vidst være medlem af fanklubber for at kunne få plads hos de store klubber, uden at skulle bestille et halvt år i forvejen..

Af sider jeg kan linke til, vil jeg da sige: http://www.tipstravel.dk/

Hvis han nu er stor Madrid fan, så virker det da dumt, at han skal tage til England for at se Fulham - Liverpool bare for at se en kamp? Så billigt er de små klubbers stadion heller ikke, men det kommer an på om det er en A, B, C eller D kamp. Har en ven, som gav små 100 pund for at se en C kamp med Chalton - Fulham for 2 år siden..

Hvis du vil sidde godt til Real - Barca, så koster det kassen. Det kan du nok, desværre, ikke komme udenom
Logged

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #11: 18 Mar 2009, 19:42 »

Hej vuson.
Prøv at kigge på viatravel.dk, der kan du finde en fuld pakke med flyrejse, 2nætter på hotel og fodboldbillet til kampen Real Madrid-Barcelona fra 6950 kr.

Eller Travel2football der kan man finde en pakke med 2 eller 3 dage på hotel og fodboldbillet til 5250kr.

Vh.Blackstone
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #12: 18 Mar 2009, 20:11 »

Hvis han nu er stor Madrid fan, så virker det da dumt, at han skal tage til England for at se Fulham - Liverpool bare for at se en kamp? Så billigt er de små klubbers stadion heller ikke, men det kommer an på om det er en A, B, C eller D kamp. Har en ven, som gav små 100 pund for at se en C kamp med Chalton - Fulham for 2 år siden..

Hvis du vil sidde godt til Real - Barca, så koster det kassen. Det kan du nok, desværre, ikke komme udenom

Nu er det jo også almindelig kendt af England er et af de absolut dyreste lande at se bold i. En Champions League gruppespilskamp (og sikkert også en 1/8-finale) med Real Madrid kan du jo godt få billet til for 25 euro - det tvivler jeg meget stærkt på, du kan i England.

Tyskland kan derudover også anbefales at se bold i. Jeg har netop købt billetter til Bayern München - Leverkusen i Maj, hvor jeg slap 50 euro pr. billet, hvilket i og for sig er halv pebret, men skyldes, at jeg var sent ude.

Held og lykke i jagten på billetter.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #13: 18 Mar 2009, 20:17 »

Ticket 2-
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #14: 18 Mar 2009, 20:18 »

Så lyder England da ikke så galt igen, da jeg 'kun' gav 400kr for at se Arsenal - Blackburn i weekenden. Synes dog 25 euro for en CL-kamp med Real lyder billigt - det er jo ca halv pris af AaB - Deportivo f.eks?

Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010