home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Køb af fodbold-billetter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Køb af fodbold-billetter  (Læst 20134 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #15: 18 Mar 2009, 20:19 »

Nu er det jo også almindelig kendt af England er et af de absolut dyreste lande at se bold i. En Champions League gruppespilskamp (og sikkert også en 1/8-finale) med Real Madrid kan du jo godt få billet til for 25 euro - det tvivler jeg meget stærkt på, du kan i England.

Tyskland kan derudover også anbefales at se bold i. Jeg har netop købt billetter til Bayern München - Leverkusen i Maj, hvor jeg slap 50 euro pr. billet, hvilket i og for sig er halv pebret, men skyldes, at jeg var sent ude.

Held og lykke i jagten på billetter.

Da jeg i september var ovre og se Chelsea - Man utd på Stamford, der gav vi 40£ per billet. Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #16: 18 Mar 2009, 20:22 »

jeg gav også kun 560 for at se Liverpool - Portsmouth
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #17: 18 Mar 2009, 20:27 »

Til Caspper:
Det var da rimeligt billigt, da jeg kiggede efter  billetter til chelsea var det meget dyrer,hvordan/ hvor købte du billetter henne?.

Jeg har fundet billetter til West ham-Sunderland til 700 kr pr. stk. og 450 ca. til Fulham-Liverpool, men valgte at se West ham da de spiller samme dag.

Vh.Blackstone
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #18: 18 Mar 2009, 20:34 »

Til Caspper:
Det var da rimeligt billigt, da jeg kiggede efter  billetter til chelsea var det meget dyrer,hvordan/ hvor købte du billetter henne?.

Jeg har fundet billetter til West ham-Sunderland til 700 kr pr. stk. og 450 ca. til Fulham-Liverpool, men valgte at se West ham da de spiller samme dag.

Vh.Blackstone

No idea. Det var min konfirmationsgave Smiley Jeg fik bare i vide at de 3 billetter kostede 1200 kr.. og så er det jo hovedregning det var 40£ / 400 kr stykket Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #19: 18 Mar 2009, 20:34 »

Så lyder England da ikke så galt igen, da jeg 'kun' gav 400kr for at se Arsenal - Blackburn i weekenden. Synes dog 25 euro for en CL-kamp med Real lyder billigt - det er jo ca halv pris af AaB - Deportivo f.eks?



Tro mig - det undrede også mig, men jeg sagde da ikke nej tak til at se Werder Bremen gæste Bernabeu for sølle 25 euro Smiley
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #20: 15 Jul 2009, 23:50 »

Hej
Jeg har planer om at tage til Madrid for at se Real Madrids første sæson-kamp mod Deportivo. Jeg overvej så kun at købe fly-billet plus hotel overnatning og så købe billtten i dagene op til kampen i Madrid. Kan I anbefale dette?
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #21: 16 Jul 2009, 00:15 »

Hej
Jeg har planer om at tage til Madrid for at se Real Madrids første sæson-kamp mod Deportivo. Jeg overvej så kun at købe fly-billet plus hotel overnatning og så købe billtten i dagene op til kampen i Madrid. Kan I anbefale dette?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #22: 16 Jul 2009, 00:17 »

Hej
Jeg har planer om at tage til Madrid for at se Real Madrids første sæson-kamp mod Deportivo. Jeg overvej så kun at købe fly-billet plus hotel overnatning og så købe billtten i dagene op til kampen i Madrid. Kan I anbefale dette?

Har du snakket med andre der har gjort det samme? Det ville jo være lidt surt hvis du tog derhen og du så ikke kunne få billetter Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #23: 16 Jul 2009, 00:21 »

Det er derfor jeg skrev her, for at høre om der var nogen som har erfaringer med det.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #24: 16 Jul 2009, 14:33 »

Hej
Jeg har planer om at tage til Madrid for at se Real Madrids første sæson-kamp mod Deportivo. Jeg overvej så kun at købe fly-billet plus hotel overnatning og så købe billtten i dagene op til kampen i Madrid. Kan I anbefale dette?

Det kan jeg sagtens anbefale! Har gjort det flere gange i flere forskellige lande, og har aldrig stået uden en billet op til kampstart.  Thumbs Up
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #25: 16 Jul 2009, 16:55 »

Det kan jeg sagtens anbefale! Har gjort det flere gange i flere forskellige lande, og har aldrig stået uden en billet op til kampstart.  Thumbs Up

Hvor meget plejer du så cirka at give for en billet?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #26: 17 Jul 2009, 22:12 »

Jeg har planer om at tage til Milano og se AC.Milan, hvis at de spiller i efterårsferien ellers bliver det nok Inter, men er der nogle af jer, som har set et af de to hold og som kan hjælpe med, hvor at man(jeg) køber billet til dem.
Jeg ved at Travel2football sælger, men hvem er ellers gode at købe fra?...

Vh.Blackstone
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #27: 17 Jul 2009, 22:21 »

Jeg har planer om at tage til Milano og se AC.Milan, hvis at de spiller i efterårsferien ellers bliver det nok Inter, men er der nogle af jer, som har set et af de to hold og som kan hjælpe med, hvor at man(jeg) køber billet til dem.
Jeg ved at Travel2football sælger, men hvem er ellers gode at købe fra?...

Vh.Blackstone

Jeg var nede og se San Siro for nogle år siden. Der solgte de nogle gange billetter lige inden kampstart. Jeg ved dog ikke hvor du kan købe billetter på nettet Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #28: 17 Jul 2009, 22:24 »

Ok tak for svar.
Det kan være at man kan bestile gennem deres officielle hjemmeside eller fanklub måske?

Vh.Blackstone
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: Køb af fodbold-billetter
« Svar #29: 17 Jul 2009, 22:29 »

Blackstone: Mig og min far har før, to gange, bestilt billetter til to Barca-kampe, inde på Travelsense.dk. Men jeg kan se at der ikke er kommet nogle Milan rejser, men burde komme op inden sæsonstart. Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010