Valencia satte alle til vægs!
Valencia kørte igennem La Liga med kun et nederlag, det var til mallorca. De vandt med 9 point ned til mig. Top 4:
1) Valencia 97p
2) Barcelona 88p
3) Real Madrid 80p
4) Sevilla 79p
Deportivo, Osasuna og Valladolid må ned i den næst bedste række. Cadic, Ginnastic og Salamanca rykkede op.
I pokalen blev det til exit i semifinalen mod Real madrid med samlet nederlag på 2-3. Sevilla vandt senere finalen.
Champions League:
1.runde var mod Newcastle, første kamp endte med 4-4 og returen kampen på hjemmebane blev vundet med 5-3.
Det var allerede tæt på Exit i kvartfinalen da Lyon var modstanderen. Første kamp blev vundet af Lyon med 1-0 og da stillingen var 1-1 med 5 minutter igen skulle der laves 2 mål. Først scorede Inieste og i overtiden scorede Huntelaar, så videre til semifinalen kom jeg.
Her ventede Inter, de slog Man Utd ud med samlet 2-0 i kvartfinalen. Inter vandt 2-1 på Nou Camp, så der ventede en svær udekamp.
Huntelaar var virkelig i mål humør, det blev til 5 kasser for den stærke hollænder og returkampen blev vundet med 6-2. Samlet gik jeg videre til finalen med 7-4.
Her ventede, selvfølgelig... Valencia. De vandt stensikkert finalen med 3-0, havde ikke nogen chance overhoved mod dem!
Det eneste positive for denne sæson var i December hvor VM for klubhold blev vundet.
Tranfers:
Jeg valgte at skille mig af med Etoo for 177,5mill til Milan. Bojan er i en klasse hvor jeg ikke kan tillade mig at have ham som 3.angriber.
I stedet valgte jeg at forstærke den offensive midtbane med Diego fra Chelsea. Pris: 167,5 mill.
Desværre kunne hverken Diego eller Di Maria deltage i Champions League.
Mit forsvar skal forstærkes til næste sæson. Jeg skal helt klart have en nye central forsvar. Puyol er ved at blive for gammel. Der mangler en rigtig god spiller ved siden af Pique.
Det offensive synes jeg der er styr på. Måske en ny defensiv midtbane i stedet for Toure, som bla kostede det første mål i CL finalen mod Valencia.
Emner til DC:
Criscito - Juve - Pris lige nu: 187mill
Fordel: Venstre benet.
Fillipe - Lazio - Pris lige nu: 140 mill
Fordel: også venstre benet
Fazio - Napoli - Pris lige nu: 75 mill
Fordel: Meget kropstærk
Emner til MC (den defensive del):
Flamini - Milan - Pris lige nu: 107,5 mill
Diarra - Fiorentina - Pris lige nu: 87,5
Kan købes for 127,5 mill
Lucas - Napoli - Pris lige nu: 70 mill
I er meget velkommen til at komme med forslag. Jeg er lige nu ved 29 maj 2011.