home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1282 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Barcelona - Med jer på råd!
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Barcelona - Med jer på råd!  (Læst 14778 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Barcelona - Med jer på råd!
« Svar #60: 02 Okt 2008, 16:48 »

Vi skriver nu den 1. november 2010.

Jeg har fundet frem til en 4-2-3-1. Toure og Xavi ligger på den centrale midtbane hvor Toure har en pil ned som def midt. Så ligger der 3 på den offensive midt centralt. Messi på "højre" side, Iniesta i midten og Baptista/Higuain til "venstre".
Huntelaar, Bojan og Etoo skiftes så til at spille på toppen. "heldigvis" har der heletiden været en skade til en af dem. Min foretrukne spiller er nok Huntelaar.

Angel Di Maria er købt fra Benfica for 107mill og kommer til klubben til Januar.

Status på kampene.

Valencia er ikke til at stoppe, de har vundet de første 8 kampe uden problemer og de har endda en kamp udsat, så de kan komme 7 point foran mig allerede, og jeg ligger 2.
I Champions League går det lidt skidt, Sporting (igen), Celtic og Lazio er modstanderne og det er kun blevet til 5 point i de første 3 kampe.

I supercupen mellem Uefa Cup vinderne fra Man City og mig blev vundet af City med 2-1. Pique fik rødt kort efter 19 minutter.

Barcelona, Inter, Man Utd, Real Madrid og Valencia er alle favorit til at vinde Champions League til odds 12. Det bliver spændende hvem der løber med det!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #61: 03 Okt 2008, 12:43 »

UPDATE - 2/1-2011

Valencia kan jeg med sikkerhed kalde for spanske mestre. Stillingen ved 17 kampe:

1) Valencia 49 point (16/1/0)
2) Barca 36 point (11/3/3)
3) Sevilla 35 point (11/2/4)
4) Betis 34 point (11/1/5)
5) Atletico Madrid 31 point (9/4/4)
6) Villarreal 29 point (8/5/4)
7) Real Madrid 29 point (8/5/4)

Som i kan se er Valencia alt for syge. de spiller rigtig godt. Real Madrid er til gengæld inde i en lille krise.

Som ventet kom jeg videre i Champions League og næste rundes kampe:

Bayern - Roma
Porto - Valencia
Paris SG - Real Madrid
Sporting - Chelsea
Fenerbache - Man Utd
Werder Bremen - Inter
PSV - Lyon
Newcastle - Barcelona

Og lidt underligt.. der har været meget efterspørgelse efter Assulin, og overraskende for mig vælger klubben at sige ja til et tilbud på sølle 70 millioner!
Som skrevet tidligere har jeg fået købt Di Maria. Jack Cork fra Chelsea er kommet til for 75 millioner. Han kan både spille forsvar og midtbane. Han er anfører for det engelske U21 landshold.

Martin Zeman er købt i Rosenborg for 14 mill hos Rosenborg. Han har spillet 7 U21 kampe for Tjekkiet og er købt ind til fremtiden, og på en måde som Eidurs "afløser".

Xavi er blevet skadet og er ude i 3 måneder.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #62: 04 Okt 2008, 10:10 »

Valencia satte alle til vægs!

Valencia kørte igennem La Liga med kun et nederlag, det var til mallorca. De vandt med 9 point ned til mig. Top 4:

1) Valencia 97p
2) Barcelona 88p
3) Real Madrid 80p
4) Sevilla 79p

Deportivo, Osasuna og Valladolid må ned i den næst bedste række. Cadic, Ginnastic og Salamanca rykkede op.

I pokalen blev det til exit i semifinalen mod Real madrid med samlet nederlag på 2-3. Sevilla vandt senere finalen.

Champions League:
1.runde var mod Newcastle, første kamp endte med 4-4 og returen kampen på hjemmebane blev vundet med 5-3.
Det var allerede tæt på Exit i kvartfinalen da Lyon var modstanderen. Første kamp blev vundet af Lyon med 1-0 og da stillingen var 1-1 med 5 minutter igen skulle der laves 2 mål. Først scorede Inieste og i overtiden scorede Huntelaar, så videre til semifinalen kom jeg.

Her ventede Inter, de slog Man Utd ud med samlet 2-0 i kvartfinalen. Inter vandt 2-1 på Nou Camp, så der ventede en svær udekamp.
Huntelaar var virkelig i mål humør, det blev til 5 kasser for den stærke hollænder og returkampen blev vundet med 6-2. Samlet gik jeg videre til finalen med 7-4.

Her ventede, selvfølgelig... Valencia. De vandt stensikkert finalen med 3-0, havde ikke nogen chance overhoved mod dem!

Det eneste positive for denne sæson  var i December hvor VM for klubhold blev vundet.

Tranfers:

Jeg valgte at skille mig af med Etoo for 177,5mill til Milan. Bojan er i en klasse hvor jeg ikke kan tillade mig at have ham som 3.angriber.
I stedet valgte jeg at forstærke den offensive midtbane med Diego fra Chelsea. Pris: 167,5 mill.
Desværre kunne hverken Diego eller Di Maria deltage i Champions League.

Mit forsvar skal forstærkes til næste sæson. Jeg skal helt klart have en nye central forsvar. Puyol er ved at blive for gammel. Der mangler en rigtig god spiller ved siden af Pique.
Det offensive synes jeg der er styr på. Måske en ny defensiv midtbane i stedet for Toure, som bla kostede det første mål i CL finalen mod Valencia.

Emner til DC:
Criscito - Juve - Pris lige nu: 187mill
Fordel: Venstre benet.

Fillipe - Lazio - Pris lige nu: 140 mill
Fordel: også venstre benet

Fazio - Napoli - Pris lige nu: 75 mill
Fordel: Meget kropstærk

Emner til MC (den defensive del):

Flamini - Milan - Pris lige nu: 107,5 mill

Diarra - Fiorentina - Pris lige nu: 87,5
Kan købes for 127,5 mill

Lucas - Napoli - Pris lige nu: 70 mill

I er meget velkommen til at komme med forslag. Jeg er lige nu ved 29 maj 2011.

Velkommen til Hazard.

søgaard
Gæst

« Svar #63: 04 Okt 2008, 10:26 »

Jeg har før haft stor succes med Gonzalo Rodríguez fra Villareal i midterforsvaret hos Barcelona. Javi Martinez kunne også være en idé til midtbanen. Han kan sagtens spille den lidt mere denfensive midtbane Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #64: 04 Okt 2008, 10:29 »

Jeg ville tage Criscito han har nogle vilde stats og har haft gode erfaringer med ham

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 04 Okt 2008, 10:54 »

Gonzalo Rodríguez spiller hos Tottenham hvor han ikke er fast mand. Det blev til 16 kampe sidste sæson og et gennemsnit på 6,81. Han virker ikke som om han kan gøre det store forskel på holdet.

Javi Martinez har efter en sæson hos Real Madrid skiftet til Inter for 225mill. Han har kun 13 i takling, ved godt det kan trænes, men leder efter en der virkelig kan skabe respekt på midtbanen.

Jeg har fået forhandlet kontrakt med Filipe, han kommer til at koste 360 mill. Jeg har givet et bud på Cristico, da jeg hellere vil have ham. Ska lige finde ud af hvad Juventus skal have.

Velkommen til Hazard.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 04 Okt 2008, 10:57 »

Køb Fazio.
Han er god hos mig i Barca og har fået 20 i marking, tackling og heading.

Til midtbanen vil jeg hente en rutineret spiller, der kan skabe respekt. Det plejer ikke at være så svært at få Pirlo/Gattuso?

Hvis du vil holde det spansk, så kig efter Zapater. Jeg synes også, du bør overveje Cesc eller Denilson fra Arsenal.

Men hvis du køber Fazio for blot 75 mio. kr. bør du kunne få en meget dyr midtbanemand

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #67: 04 Okt 2008, 11:34 »

Zapater har jeg i forvejen.. ham købte jeg i første sæson. Jeg overvejer også at bruge ham.

Har smidt et tilbud på Fazio.. de vil have 240 mill + 10% ved næste salg..

Pirlo har jeg været ude efter et par sæsoner, han spiller hos Palermo og de forlanger rigtig mange penge for ham, specielt når man tænker på at han er 31 år nu.

Men det kan være det bliver sådan at jeg køber Filipe og bruger Zapater på MC.

Velkommen til Hazard.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 04 Okt 2008, 12:10 »

Argh, svipser herfra!

Jeg synes nu stadig, at du skal hente en stor profil denne sommer.

Det kommer selvfølgelig an på, hvad målene er?

Miserable bronzemedaljer, så er det okay uden, men hvis du vil vinde titler, så skal der jo nok en stærk mand til Smiley

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 04 Okt 2008, 12:17 »

Er det muligt, at du poster Valencias første 11? Smiley Det lyder lidt skræmmende, at de får så mange point. Man skulle tro, at de har købt Zlatan :/

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #70: 04 Okt 2008, 18:52 »

Valencias hold:

Ikke den samme taktik de bruger hver gang. De spiller også tit 4-4-2 med villa og Zigic på toppen også Silva og Joaquin på kanterne.

Hafiz:
Målet er at vinde La Liga igen. Nu er jeg kommet i Champions League finalen hvert år, kun vundet en gang, men nu er det vigtigt at vinde ligaen igen.
Jeg har valgt at købe Filipe fra Lazio for 360mill dkr:

En venstre benet spiller som skal spille ved siden af Pique, ulempen er, ingen af dem er speciel hurtige.

Leder nu efter en defensiv midtbane - Gelson Fernandes er jeg på jagt efter fra Bayern Munchen

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #71: 07 Okt 2008, 13:56 »

Sindsyg spændende afslutning på sæsonen:

http://img88.imageshack.us/my.php?image=kampe36vo9.jpg

Jeg røg ud til Man Utd i kvartfinalen i CL så nu skal de 2 sidste kampe bare vindes!
« Seneste Redigering: 07 Okt 2008, 13:58 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #72: 07 Okt 2008, 14:03 »

Kom så du skal bare vinde Smiley , hvem skal du spille mod de sidste to kampe?

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 07 Okt 2008, 14:03 »

Fuck det er spændene i ligaen, håber at real vinder Opstemt
køb Valeso  

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #74: 07 Okt 2008, 14:05 »

Program:

Atletico madrid:
Villarreal hjemme
Murcia ude

Valencia:
Barcelona ude
Betis hjemme

Mit program:
Valencia hjemme
Almeria ude

Så ligemeget hvad så skal jeg jo vinde mod Valencia, men Atletico Madrid skal miste point! Spændende bliver det.

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010