home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  VM 2010 Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: VM 2010 Tråden  (Læst 16023 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
VM 2010 Tråden
« : 17 Sep 2008, 13:54 »

Hey allesammen.

Havde tænkt mig at vi allerede nu skulle have en tråd til vm 2010 da kvalifikationen jo er gået i gang og det er her

vi skal diskutere alt det som har noget med det at gøre. Er ikke sikker på om der er en tråd med det men det

håber jeg da ikke  Wink

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #1: 17 Sep 2008, 14:16 »

Håber ikke det er for meget reklame, hvis jeg henviser til denne tråd på bold.dk:
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=590928&start=130

Her er en rigtig god gennemgang af kvalifikationen. Både overordnet og som kampene forløber.

Sydafrika har været rigtig ringe i kvalen, og ligner slet ikke et hold der er klar til et VM om 2 år, men må da håbe for dem at de får et nogenlunde hold.
Nordkorea har gjort det rigtigt god so far, og kunne ligne et godt bud på en VM-deltager. Spændende om de kan holde formen og sende KIMs mænd til 1.vm siden 66 hvor de slog Italien og var foran 3-0 mod Portugal i kvarten, for så at tabe 3-5.
Paraguay har været rigtig god, og ligner en sikker deltager, og også Chile ligner et hold der kan gøre comeback ved VM
Logged

It's gonna be legendary

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #2: 17 Sep 2008, 21:07 »

Mht. Sydafrika så jeg et midnatsprogram på en af de tyske kanaler her for ikke så længe siden. Hvis det står til troende, kan det være lige meget, om DK kvalificerer sig, for de når alligevel ikke at blive færdige til tiden med div. stadions og infrastrukturelle forbedringer og en masse andet, der fik dybe, tyske panderynker med på vejen. Det virkede faktisk som et seriøst program - det var tysk, for pokker - så jeg blev da helt ræd på sydafrikanernes vegne.
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #3: 17 Sep 2008, 21:11 »

Som Niels siger så er det ikke en gang sikkert at Sydafrika får lavet deres stadions inden to år og der har været snak om at de måske ikke engang skulle have værtsrollen, men det er jeg nu ret sikker på de får.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #4: 17 Sep 2008, 21:19 »

Hvis det står til troende, kan det være lige meget, om DK kvalificerer sig, for de når alligevel ikke at blive færdige til tiden med div. stadions og infrastrukturelle forbedringer og en masse andet, der fik dybe, tyske panderynker med på vejen.

Vi kommer jo alligevel ikke til VM, så længe MO er i spidsen, dét er overbevist om. Men nok om det i denne tråd.

Hvis de ikke bliver færdige med deres stadions inden VM start, kan det så blive rykket andetsteds hen og evt. hvor hen?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #5: 17 Sep 2008, 21:31 »

Gedser-Rostock!  Opstemt

Ej, spøg til side. (dårlig spøg)

Jeg tror enten man vil give det til et andet afrikansk land (det er jo deres tur) ellers får en af de store europæiske nationer slutrunden. Muligvis Spanien, fordi de er europamestre. Tror ikke man sender det til Sydamerika, til trods for store flotte stadions.

EDIT
det kunne jo også være de regerende verdensmestre Italien der får den. Det håber jeg, da de har nogle gode stadions, og så vil alle verdens fans elske at komme til det land. Det er super flot, og så er de generelt imødekommende over for andre kulturer. Hvem kender ikke scenariet: 'do you speak English?', hvor italieneren svarer YES!! Og så er det ALT hvad han kan på English.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 21:34 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #6: 17 Sep 2008, 21:42 »

Jeg kunne gode forestille mig, at man vil bytte rundt på Brasilien og Sydafrika, så Brasilien vil have VM '10 og Sydafrika '14, så de kan få bygget deres stadions færdige til VM klassen. Tbh. så, så jeg gerne af Australien afholde et VM, trods de deresens forbandede tidszoner. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #7: 17 Sep 2008, 22:15 »

Jeg kunne gode forestille mig, at man vil bytte rundt på Brasilien og Sydafrika, så Brasilien vil have VM '10 og Sydafrika '14, så de kan få bygget deres stadions færdige til VM klassen. Tbh. så, så jeg gerne af Australien afholde et VM, trods de deresens forbandede tidszoner. :-)

Hvis Sydamerika skulle have det, så skal det ske ved sådan en sådan byttehandel, som du foreslår. Så også gerne Australien fik VM, forudsat deres stadions er store nok. Dér har jeg min tvivl.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #8: 19 Sep 2008, 17:40 »

Aussierne har en masse store stadions, så det burde ikke være noget problem: http://www.worldstadiums.com/oceania/countries/australia.shtml - Især Telstra Dome og ANZ Stadium er jeg vild med, udfra de billeder som er der. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #9: 23 Sep 2008, 15:17 »

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst
 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #10: 23 Sep 2008, 15:22 »

Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #11: 23 Sep 2008, 15:44 »

Ja køn er den ikke imo   Shockeret
Nej, det må vi nok ærlig indrømme Smiley.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #12: 23 Sep 2008, 16:00 »

Han sgu da ornlig syg!
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 Tråden
« Svar #13: 07 Dec 2008, 14:12 »

Nå! så skal vi da have gang i tråden igen!

Hvordan vuderer i Danmarks chancer til at komme i VM? Smiley

Tror det er en 50-50 og der er ca. 60% chace for play-off efter min mening! Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010