home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Malcom Glazer... Er han så slem...?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Malcom Glazer... Er han så slem...?  (Læst 2958 gange)
Jev-man utd
Lilleputspiller
*

Malcom Glazer... Er han så slem...?
« : 21 Apr 2006, 15:41 »

Da Malcom Glazer  overtog United var der mange, indklusiv mig selv, som ikke synes at det var en god ide ! Jeg overvejede seriøst selv at købe aktier, købe støt United armbånd, osv. Jeg var faktisk godt sur over at ham, som ikke kendte noget til fodbold, ville til at styrre MIN klub. Men ærlig talt hvilken fan ville synes om dét, tror da at der var mange fans fra Liverpool og Arsenal, som gned sig lidt i hænderne og håbede at klubben nu ville gå falit, eller i det mindste bare tænkte det.

Men nu sidder jeg så og tænker over det... har det nu os været så slemt..? han har sat priserne op på billetterne to gange nu, er da træls jo jo, men sidder bare med den tanke, de har lige fået udbygget deres stadion til, er det 75.000 tilskuere, det ville måske have været sket alligevel, uanset om Glazer var kommet eller ej.

David Gill udtalte forleden at han var glad for at Glazer familien var kommet ind i bestyrelsen, de kom til kampene for at lære så meget om fodbold som muligt, og de var meget gode foretningsfolk, men han sagde også det måske vigtigste, de blandede sig ikke i hvordan selve fodbolden skulle styres, for det vidste de ikke nok om.

Jeg synes nu at Glazer familien har gjordt det godt, måske på den bedste måde, men det vil jo vise sig fremover. Kan bedre lide dén metode end hvis en stinkende rig Russer kom og købte min klub, og så bare gav og gav penge til de spillere mangeren nu pegede på. Det ville føles som om at alle de spillere som kom, bare kom for pengenes skyld, og at navnet bag på trøjen var mere vigtigt end navnet forest på trøjen.

Jooo jeg er nu godt tilfreds med ham Malcom Glazer og hans sønner... og synes jeg også man skal være...

Bobby Charlton
Gæst

Sv: Malcom Glazer... Er han så slem...?
« Svar #1: 21 Apr 2006, 15:53 »

Var lidt chokeret Da jeg læste at han havde købt klUbben. Jeg fik mildt sagt Krydderbollen galt i halsen, men her efter et årS tid har jeg nu vendet mig til tanken. Det med at de kun ønsker at suge penge ud af klubben er temmelig overdrevet, og når alt kommer til alt, så er fodbold jo bussines for Prinzen.

(Find tekstens hemmelige budskab.)

Karla
Ynglingespiller

« Svar #2: 25 Apr 2006, 21:36 »

Da Malcom Glazer  overtog United var der mange, indklusiv mig selv, som ikke synes at det var en god ide ! Jeg overvejede seriøst selv at købe aktier, købe støt United armbånd, osv. Jeg var faktisk godt sur over at ham, som ikke kendte noget til fodbold, ville til at styrre MIN klub. Men ærlig talt hvilken fan ville synes om dét, tror da at der var mange fans fra Liverpool og Arsenal, som gned sig lidt i hænderne og håbede at klubben nu ville gå falit, eller i det mindste bare tænkte det.

Men nu sidder jeg så og tænker over det... har det nu os været så slemt..? han har sat priserne op på billetterne to gange nu, er da træls jo jo, men sidder bare med den tanke, de har lige fået udbygget deres stadion til, er det 75.000 tilskuere, det ville måske have været sket alligevel, uanset om Glazer var kommet eller ej.

David Gill udtalte forleden at han var glad for at Glazer familien var kommet ind i bestyrelsen, de kom til kampene for at lære så meget om fodbold som muligt, og de var meget gode foretningsfolk, men han sagde også det måske vigtigste, de blandede sig ikke i hvordan selve fodbolden skulle styres, for det vidste de ikke nok om.

Jeg synes nu at Glazer familien har gjordt det godt, måske på den bedste måde, men det vil jo vise sig fremover. Kan bedre lide dén metode end hvis en stinkende rig Russer kom og købte min klub, og så bare gav og gav penge til de spillere mangeren nu pegede på. Det ville føles som om at alle de spillere som kom, bare kom for pengenes skyld, og at navnet bag på trøjen var mere vigtigt end navnet forest på trøjen.

Jooo jeg er nu godt tilfreds med ham Malcom Glazer og hans sønner... og synes jeg også man skal være...

Han har ikke gjort andet end, at give klubben en gæld på 3,5 milliarder. Det svarer til, at han skal betale 1 million kroner tilbage hver dag. Han har desuden fyret 40 medarbejdere, selvom han lovede, at der overhovedet ikke ville skulle fyres nogle. Desuden har han hevet klubben af børsen. Det kommer så til at betyde, at vi formentlig ikke vil se lige så detaljerede regnskaber som førhen. Der er nemlig ikke lige så strenge krav til ikke børsnoterede virksomheder.
Sidst men ikke mindst, så har han smidt både SU og IMUSA ud af Fans Forum, hvor de talte fansenes sag, og det var deres "klub" i klubben.

Så nej, han har bestemt ikke gjort noget galt i klubben.......  Shockeret Græder

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3: 25 Apr 2006, 22:02 »

Først er United fans tossede over at klubben kommer på børsen, og dermed bliver mindst lige så meget forretning, som fodboldklub, og nu er det gudhjælpemig også galt at den er blevet taget af børsen igen, i er sgu ikke lette at stille tilfreds  Wink

Banklån er nu en gang ikke verdens undergang, faktisk kan det have visse fordele, hvad det betyder for United vil jeg ikke gøre mig klog på, men med noget nær verdens største fanskare, er det næppe noget der kører klubben i sænk.

Hvad fyringer og andre los i røven angår, så er noget af det mest ødelæggende for enhver forening/virksomhed/klub osv, interne stridigheder, og at man internt modarbejder hinanden, derfor er det vel ikke unaturligt, at der er blevet ryddet lidt op, hvis der internt har været folk der mere eller mindre har arbejdet imod klubbens ambitioner.

Sportsligt har United vel også reddet sig en ok sæson, skraber de 4 point sammen i de resterende 3 kampe, er de sikret sølv i Premier League. så på det punkt har Glazer heller ikke haft nogen negativ virkning på klubben.

Det er vist kun de værste sortseere der fortsat kan tro på diverse dommedagsteorier i United. Det er muligt man kan sige, at United har solgt sin sjæl, men det skete allerede den dag klubben blev børsnoteret, og har intet med Glazer at gøre.

Jev-man utd
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 14 Nov 2006, 20:20 »

Han har ikke gjort andet end, at give klubben en gæld på 3,5 milliarder. Det svarer til, at han skal betale 1 million kroner tilbage hver dag. Han har desuden fyret 40 medarbejdere, selvom han lovede, at der overhovedet ikke ville skulle fyres nogle. Desuden har han hevet klubben af børsen. Det kommer så til at betyde, at vi formentlig ikke vil se lige så detaljerede regnskaber som førhen. Der er nemlig ikke lige så strenge krav til ikke børsnoterede virksomheder.
Sidst men ikke mindst, så har han smidt både SU og IMUSA ud af Fans Forum, hvor de talte fansenes sag, og det var deres "klub" i klubben.

Så nej, han har bestemt ikke gjort noget galt i klubben.......  Shockeret Græder

Gælden er en normal ting som sker efter at enhever virksomhed bliver overtaget, sådan er det bare... Det jo ikke fordi Man utd ikke må eller kan bruge penge på grund af det, der strømmer jo penge ud og ind hver dag. De har brugt 150 mil. på Carrick og har desuden købt mange andre spillere til klubben siden han overtog den. Om han har fyret 40 medarbejdere ved jeg ikke men nu skal du os regne med at Man Utd er en verdensomspændende virksomhed som har folk til at arbejde for over hele verden, selv i danmark er der folk ansat til enten at brande, scoute Man Utd osv. de 40 stk. er ingen ting i forhold til det antal som er på lønningslisten. Desuden er der blevet ansat endnu flere folk end der nogesinde har været før i Man Utd's historie på nuværende tidspunkt.
Og helt ærligt følger du så meget med i regnskabet af Man Utd hvert havle år at det bare ødelægger det at der er knap så mange detaljer til offentligheden end før...... Det sidste kan jeg ikke sige så meget til andet end åsdan ville enhver gøre som prøvede at modarbejde en så meget. det var jo egentligt lidt for meget af det gode... Man Utd ligger nr. 1 på nuværende tidspunkt så nej kan virkelig ikke se hvad han har gjordt galt.

Le Prunier
Gæst

« Svar #5: 14 Nov 2006, 23:19 »

Hej Jev-man utd og jer andre.

Der er mange misforståelser i det i skriver. For lige at få noget på det rene.
Manchester United PLC blev den 12. maj 2005 overtaget af Red Football Ltd. Et selskab 100% ejet af Glazer-familien.
Prisen var 790 mio, pund, hvor der, dengang, blev lånt i omegnen af 550 mio. pund til at købe klubben. Senere er disse lån ved refinanseringer m.v. nået op på 700 mio. pund. Altså over 7 milliarder kroner, som der skal betales tilbage.

Manchester United gik fra at være en fuldstændig gældsfri klub - den sundeste forretning i international fodbold - til at være den mest forgældede klub i europæisk topfodbold.
Folk der siger at Glazer ikke har gjort noget galt.... Ja, de skal vist lige kigge på ovenstående som det mest hovedsagelige.

Som Karls tidligere har skrevet, så er billetpriserne steget to gange siden Glazer kom til. Senest i sommers, hvor de sted med 13.4% i gennemsnit. Ja, klubben fik et større stadion, men dét var besluttet før Det skal forøvrigt nævnes at denne udvidelse blev betalt af klubben uden den stiftede nogen gæld.

Det er efterhånden meget få klubber som kan tjene penge nu om dage. Manchester United har været en af de få klubber, som har kunne gøre dette, hvilket gjorde klubben til verdens rigeste. Hvis man har fulgt med i fodbold de seneste par år, så har man kunnet se hvorledes det er blevet sværere for klubber at tjene penge. Hvis man kigger på Glazers lån, så kan man se hvordan der skal betales tilbage. Desværre kan vi ikke se regnskaberne, idet Glazer-familien ikke ønsker at give supporterne eller omverdenen nogen som helst idé om hvor godt eller dårligt de kører forretningen. Derfor kan vi ikke se om overskuddet er steget, men dette vil jeg tvivle på.
Nogle vil sige at AIG-aftalen gør at overskuddet må være steget. Det kan ske, men jeg tvivler på det.
Mange har forøvrigt rost Glazer for at have fået AIG-aftalen af så stor værdi. Men hvad har det gavnet klubben? Nullerniks. Ferguson har sagt det ikke vil give ham flere transferpenge og supporterne... Ja de får nok ikke lavere priser.

Jeg må sige at jeg sad og smågrinede over dig, Jev-man utd. Således forsøger du at gøre Karla klog på denne sag, men du nyder desværre ikke selv stor indsigt i Manchester United eller denne sag, lyder det til.
Alene det faktum at du fortæller ham at Manchester United er en verdensomspændende virksomhed med ansatte over hele verden, selv i Danmark mener du at der er folk til at brande dem.
Dette er fuldstændig forkert.
Manchester United havde den 12. maj 2005 ca. 500 ansatte. Den 13. maj 2005 blev der afholdt et stort møde blandt de ansatte, hvor adm. direktør David Gill forsikrede de ansatte om at Glazer-famiiliens overtagelse IKKE ville betyde nogen fyringer. 4 måneder senere meddeler klubben at der skal fyres 40 personer.
Du siger, at disse har været imod klubbens ambitioner. Det var de ikke. De var ene og alene ofre for nedskræringer. Herunder var der også en leder.
Der findes ikke nogen folk i Danmark som på den ene eller anden måde skal brande dem. Ja, AIG & Nike har afdelinger i Danmark, men de skal brande deres eget produkt, ikke Manchester Uniteds.
Ja der er scouts i Danmark, men disse arbejder i hele norden og er en del af Fergusons folk.

Du siger at der er ansat flere folk efter Glazer kom til. Dette kender jeg ikke til. I toppen er der stoppet to ledere, hvoraf den ene vil blive erstattet.

Jeg kan også oplyse dig. Noget du nok ikke vidste i forvejen, at Manchester United for første gang mærkede Glazers inkompetence, da der på generalforsamlingen i november 2004 blev smidt 3 personer ud af klubbens bestyrelse. Hvem smed dem ud? Glazer, som på daværende tidspunkt var andenstørste aktionær, men mest indflydelsesrig, da Magnier & McManus  aldrig benyttede deres stemmer ved generalforsamlingen .
Hvorfor smed han dem ud: Fordi de havde været med til at afvise hans første bud på klubben. Da dette bud blev afvist  erklærede en enstemmig bestyrelse, at Glazer-familiens bud med den massive gæld var ødelæggende for klubben og aggressiv overfor klubbens fremtid. I denne bestyrelse sad blandt andre David Gill, som lige nu ikke kan sige et eneste ondt ord om Glazer.

Som Karla rigtigt siger, så er supporterne blevet smidt ud af klubben rent repræsentativt. Istedet er der blevet placeret nøje udvalgte(af klubben) fans til at varetage supporternes interesser...
Flere gange har supporterorganisati onerne bedt Glazer om at tale til dem og lade supporterne vide mere om deres planer. Ligedes har den engelske sportsminister, Richard Caborn, mindst to gange bedt Glazer om at mødes med supporterne.
To gange har familien udtalt sig til supporterne:
Et par dage efter overtagelsen, hvor Joel Glazer lovede at supporterne nok skulle blive hørt(Det er nu 1½ år siden).
I foråret, hvor Malcolm Glazer kaldte Manchester United "A great Franchise".

vesperGT
Manager

« Svar #6: 15 Nov 2006, 07:34 »

Fanme godt at der ikk er sådan en fætter i Arsenal (så vidt jeg ved af crazy)

Jev-man utd
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 16 Nov 2006, 22:12 »

Rart med nogle rigtige tal, tak for det, og rart med nogle rigtige facts. Men det jeg mente var: ja Man Utd er blevet den mest forgældede klub i europæisk topfodbold fordi han har købt klubben men men men, derfor tjener Man Utd stadig ligeså mange penge som dengang han ikke var i klubben endda mange flere, ny sponser aftale med AIG brand i USA og desuden er Man Utd bare blevet en meget større og kendt klub siden han overtog den. Ja han skal betale mange penge tilbage til en bank over en lang periode men det ændre jo ikke ved at Man Utd ikke har ligeså mange penge tilgode som før, han snupper jo ikke bare dem alle sammen og giver dem til banken for at dække sit hul, de har jo stadig penge til mange indkøb ! HVIS Torres havde sagt ja til Man Utd havde de købt ham, hvis Owen Hargreaves havde fået lov af Bayern var han også kommet til klubben samtidig med at de havde købt Carrick som var en noget dyr herre.

Han har ganske rigtigt sat priserne op på stadion to gange skrev jeg også i mit første indlæg,  og nævnte også at stadion udbyggelsen nok ville være sket alligevel selvom han ikke havde overtaget klubben, jeg tror bare på at de billlet stigninger ville være sket uanset om han var kommet eller ej,  mange klubber sætter billet prisen op efter enten, en overraskende god sæsson eller på grund af nyt eller udbyggelse af stdion. Folk gav bare ham skylden, fordi han havde et rygte fra sit americanske football hold om at sætte priserne vildt meget op. Hvis en tidligere stor Man Utd spiller havde købt klubben, var udbyggelsen af stadionet, og populariteten af Man Utd's kampe, blevet valgt som grundende. Og det siger jeg som Man Utd fan.

Inden han overtog klubben tog shareholders United en analyse af et eventuelt bud fra Glazer, de mente  at det ville være "næsten umuligt" (som de beskrev det) at få en bedre samarbejdspatner end Nike og Vodafone, det var ikke umuligt da de nu har AIG som Hovedsponsor. De mente også at de allerede havde en af verdens bedste bestyrelser til at drive en fodbold klub, så den skulle der ikke rogges ved. Men vil igen holde på at den ikke er blevet dårligere selvom der er skiftet lidt ud, sker jo alle steder. De mente også at Glazer ville få navnet på stadionet ændret, så der i stedet kunne stå et firmaes navn, dette er dog ikker sket. ENDNU vil jeg sige for selvfølgelig kan det tænkes, Om 5 år ser vi nok også Barcelona med en trøjesponsor simpelthen fordi pengen er så store og så er det ligemeget om man er Americaner eller hvad man er, det er bare ikke sket.

Ja Fergerson udtalte at han ikke fik flere penge til tranferes på grund af AIG aftalen, men tænk engang, det ville måske også være dumt at gå ud og sige at nu har vi masser af penge og kan købe hvem som helst. Tror godt nok prisen på en spiller lynhurtigt ville ryge op i mange mange flere millioner end uden denne udtalelse, det er jo spin! ikke fakta.
Nej billet priserne er ikke sat ned på grund af aftalen, folk er lidt gnavne over de er steget, men der er nu engang stadig udsolgt til alle deres kampe stort set, (og ved godt folk siger der er for mange sponsorer og andre "ikke rigtige fans" med til kampene) så det ser egentlig ud til at folk ikke ligefrem holder sig væk, men selvfølgelig brokker man sig når noget stiger.

Må desværre sige, at selvom jeg ikke har den "store indsigt i Manchester United eller denne sag og forsøger at gøre andre kloge på denne sag", så ér Man Utd en verdensomspændende virksomhed. Ganske rigtigt at de har de ca. 500 ansatte officielt men hvis du tænker dig om så er der nok ikke kun 500 ansatte til at styre Man Utd. der er hverken støvlepussere, greenkeaper, nogle spejdere, rengøringspersonale, nogle læger, tjenere, kokke og som noget af det nye Manchesters Poker og Casine sides personale som lige er åbnet, osv. Og NEJ selvfølgelig er nogle af dem som er nævnt ikke betalt af selve Man Utd de er betalt af et firma som arbejder (kan man sige) FOR Man Utd. Ligesom der er folk i Danmark som, nu skal jeg skrive det så alle ved hvad jeg mener, er ansat til at arbejde for Manchester United i en elller anden forbindelse os selvom de ikke får en lønseddel fra Sir Matt Busby Way, Old Trafford. Ved godt det kunne misforstået på den anden måde.

At der bliver 40 ansatte fyret siger jeg ikke er fordi de modarbejede ham, det sagde jeg til emnet om at SU og IMUSA blev smidt ud af Fans Forum. og til det med at der er ansat flere end nogensinde før hænger sammen med det jeg siger i overstående.

Ja Glazer smed dem ud... Mærkeligt ! ! Han ville gerne købe hele klubben men måtte nøjes med en % del, han får så chancen for at smide tre medlemmer ud, som har stemt imod ham, dette gør han selvfølgelig da han så har en meget meget større chance for at overtage klubben helt, men det er jo egentlig ikke så mærkeligt igen synes jeg. det er jo logik.

Ja SU og IMUSA blev smidt ud af Fans Forum, men ja talte fansenes sag ved jeg nu ikke, de talte deres sag, modarbejdet Glazer så ja derfor blev sæddet givet videre til Salford eller trafford, som ja blev valgt til det men som de måske også kunne få lidt mere ud af.
Og nej desværre har de ikke snakket med pressen om deres planer ville jeg også godt vide som Man Utd fan, men ja de har fået trumfet udbyggelsen at Old Trafford igennem selvom det nok var sket, men kunne de ha bremset, de har fået verdens største sponsor aftale med AIG, og Ferguson har altså fået flere pange til køb af spillere selvom han selvfølgelig ikke siger det højt. Man Utd ér nu engang blevet meget størrer efter de har overtaget klubben, og de tjener mange flere penge da de nu er kommet meget mere ind på det americanske marked.

Karla
Ynglingespiller

« Svar #8: 17 Nov 2006, 15:21 »

Rart med nogle rigtige tal, tak for det, og rart med nogle rigtige facts. Men det jeg mente var: ja Man Utd er blevet den mest forgældede klub i europæisk topfodbold fordi han har købt klubben men men men, derfor tjener Man Utd stadig ligeså mange penge som dengang han ikke var i klubben endda mange flere, ny sponser aftale med AIG brand i USA og desuden er Man Utd bare blevet en meget større og kendt klub siden han overtog den. Ja han skal betale mange penge tilbage til en bank over en lang periode men det ændre jo ikke ved at Man Utd ikke har ligeså mange penge tilgode som før, han snupper jo ikke bare dem alle sammen og giver dem til banken for at dække sit hul, de har jo stadig penge til mange indkøb ! HVIS Torres havde sagt ja til Man Utd havde de købt ham, hvis Owen Hargreaves havde fået lov af Bayern var han også kommet til klubben samtidig med at de havde købt Carrick som var en noget dyr herre.

Han har ganske rigtigt sat priserne op på stadion to gange skrev jeg også i mit første indlæg,  og nævnte også at stadion udbyggelsen nok ville være sket alligevel selvom han ikke havde overtaget klubben, jeg tror bare på at de billlet stigninger ville være sket uanset om han var kommet eller ej,  mange klubber sætter billet prisen op efter enten, en overraskende god sæsson eller på grund af nyt eller udbyggelse af stdion. Folk gav bare ham skylden, fordi han havde et rygte fra sit americanske football hold om at sætte priserne vildt meget op. Hvis en tidligere stor Man Utd spiller havde købt klubben, var udbyggelsen af stadionet, og populariteten af Man Utd's kampe, blevet valgt som grundende. Og det siger jeg som Man Utd fan.

Inden han overtog klubben tog shareholders United en analyse af et eventuelt bud fra Glazer, de mente  at det ville være "næsten umuligt" (som de beskrev det) at få en bedre samarbejdspatner end Nike og Vodafone, det var ikke umuligt da de nu har AIG som Hovedsponsor. De mente også at de allerede havde en af verdens bedste bestyrelser til at drive en fodbold klub, så den skulle der ikke rogges ved. Men vil igen holde på at den ikke er blevet dårligere selvom der er skiftet lidt ud, sker jo alle steder. De mente også at Glazer ville få navnet på stadionet ændret, så der i stedet kunne stå et firmaes navn, dette er dog ikker sket. ENDNU vil jeg sige for selvfølgelig kan det tænkes, Om 5 år ser vi nok også Barcelona med en trøjesponsor simpelthen fordi pengen er så store og så er det ligemeget om man er Americaner eller hvad man er, det er bare ikke sket.

Ja Fergerson udtalte at han ikke fik flere penge til tranferes på grund af AIG aftalen, men tænk engang, det ville måske også være dumt at gå ud og sige at nu har vi masser af penge og kan købe hvem som helst. Tror godt nok prisen på en spiller lynhurtigt ville ryge op i mange mange flere millioner end uden denne udtalelse, det er jo spin! ikke fakta.
Nej billet priserne er ikke sat ned på grund af aftalen, folk er lidt gnavne over de er steget, men der er nu engang stadig udsolgt til alle deres kampe stort set, (og ved godt folk siger der er for mange sponsorer og andre "ikke rigtige fans" med til kampene) så det ser egentlig ud til at folk ikke ligefrem holder sig væk, men selvfølgelig brokker man sig når noget stiger.

Må desværre sige, at selvom jeg ikke har den "store indsigt i Manchester United eller denne sag og forsøger at gøre andre kloge på denne sag", så ér Man Utd en verdensomspændende virksomhed. Ganske rigtigt at de har de ca. 500 ansatte officielt men hvis du tænker dig om så er der nok ikke kun 500 ansatte til at styre Man Utd. der er hverken støvlepussere, greenkeaper, nogle spejdere, rengøringspersonale, nogle læger, tjenere, kokke og som noget af det nye Manchesters Poker og Casine sides personale som lige er åbnet, osv. Og NEJ selvfølgelig er nogle af dem som er nævnt ikke betalt af selve Man Utd de er betalt af et firma som arbejder (kan man sige) FOR Man Utd. Ligesom der er folk i Danmark som, nu skal jeg skrive det så alle ved hvad jeg mener, er ansat til at arbejde for Manchester United i en elller anden forbindelse os selvom de ikke får en lønseddel fra Sir Matt Busby Way, Old Trafford. Ved godt det kunne misforstået på den anden måde.

At der bliver 40 ansatte fyret siger jeg ikke er fordi de modarbejede ham, det sagde jeg til emnet om at SU og IMUSA blev smidt ud af Fans Forum. og til det med at der er ansat flere end nogensinde før hænger sammen med det jeg siger i overstående.

Ja Glazer smed dem ud... Mærkeligt ! ! Han ville gerne købe hele klubben men måtte nøjes med en % del, han får så chancen for at smide tre medlemmer ud, som har stemt imod ham, dette gør han selvfølgelig da han så har en meget meget større chance for at overtage klubben helt, men det er jo egentlig ikke så mærkeligt igen synes jeg. det er jo logik.

Ja SU og IMUSA blev smidt ud af Fans Forum, men ja talte fansenes sag ved jeg nu ikke, de talte deres sag, modarbejdet Glazer så ja derfor blev sæddet givet videre til Salford eller trafford, som ja blev valgt til det men som de måske også kunne få lidt mere ud af.
Og nej desværre har de ikke snakket med pressen om deres planer ville jeg også godt vide som Man Utd fan, men ja de har fået trumfet udbyggelsen at Old Trafford igennem selvom det nok var sket, men kunne de ha bremset, de har fået verdens største sponsor aftale med AIG, og Ferguson har altså fået flere pange til køb af spillere selvom han selvfølgelig ikke siger det højt. Man Utd ér nu engang blevet meget størrer efter de har overtaget klubben, og de tjener mange flere penge da de nu er kommet meget mere ind på det americanske marked.

Bare lige kort for at få det på det rene:

Stadionudvidelsen har været planlagt i flere år for Glazer kom til. Han kunne ikke have bremset den nej, da den var 90 % færdig, da det aggresive køb blev gennemført...

Jev-man utd
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 19 Nov 2006, 17:35 »

Skrev jeg os i mit første indlæg.....

peter
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 22 Jan 2007, 15:29 »

DET VAR SÅ GODT AT ARSENAL VANDT 2-1 OVER MAN UDT funny

Hej har i nogen god i dieer til indkøb med Liverpool FC

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #11: 22 Jan 2007, 15:30 »

Hvad har det med Glazer at gøre?  Wink

Rooland
Manager

« Svar #12: 22 Jan 2007, 15:33 »

Han krævede en gang at for nogle i bestyrelsen og spillerne skulle købe billet til en kamp Skuffet

SirToby
Manager

« Svar #13: 22 Jan 2007, 15:55 »

Nej. Elendigt indlæg, som ikke hører til her.

Jeg hader Glazer. For det første kommer han ind i klubben, fyrer et par medarbejdere og ansatter sine brødre, eller hvad det nu er. For det andet sætter han prisen på billetterne op. Og for det tredje har han givet klubben en kæmpe gæld.

Og hvorfor køber han egentlig klubben? Er det ikke amerikansk fodbold, han interesserer sig for? Jeg forstår intet af det.

Sikke et svin.

Jev-man utd
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 07 Feb 2007, 20:38 »

Og for at vise at jeg stadig ikke synes at han er så slem, vil jeg lige nævne at Man Utd kom med deres regnskab her for ikke så kænge siden. De havde en overskud på 30, 8 millioner pund før skat. Dette er tre gange så meget som sidste år! og omsætningen var steget fra 157,2 til hele 165,4! ! 
Der skal da så os lige nævnes at salget af John Obi Mikel har en god indflydelse på dette, Og at købet af Carrick ikke er talt med, men så skal der selvfølgelig os nævnes at salget af Van NIstelrooy eller den nye sponsor aftale med AIG heller ikke er talt med så mon ikke vi skal forvente et endnu størrer overskud næste gang.
Som direktør David Gill også siger så skal man også regne med at der kommer en størrer TV-aftele (ved godt det ikke er Glazers skyld) de kan lukke flere ind på stadionet på grund af udbyggelsen, og desuden står der 10.000 på venteliste til et sæsonkort og der bliver ca. afvist 6.000 billetansøgninger per kamp(selvom de er sat op).
Det er da okay...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010