home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  3 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blau und Weiß
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Blau und Weiß  (Læst 7389 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #15: 15 Sep 2008, 18:32 »

Du skal købe mindst 1 russer pr sæson... Kan da godt blive et problem som du skriver, men kan du ikke også sælge dem igen, ellers bliver det jo hurtigt et russisk hold;)
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #16: 15 Sep 2008, 18:35 »

Du skal købe mindst 1 russer pr sæson... Kan da godt blive et problem som du skriver, men kan du ikke også sælge dem igen, ellers bliver det jo hurtigt et russisk hold;)
Selvfølgelig kan han sælge dem igen.. funny
Logged


Arsenal Football Club


JKJ
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #17: 15 Sep 2008, 18:37 »

Selvfølgelig kan han sælge dem igen.. funny


Tjaaa hvis han SKAL købe kan det jo også være han IKKE må sælge...

Ellers er der jo ingen grund til at købe....
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #18: 15 Sep 2008, 18:37 »


Blau und Weiß, wie lieb ich Dich
Blau und Weiß, verlass mich nicht
Blau und Weiß ist ja der Himmel nur
Blau und Weiß ist unsere Fußballgarnitur

Kevin Kuranyi var dagens mand i skysovs. Han var utrolig skarp, i muntert humør og frisk på at gøre det uventede. Alle disse ting mixet sammen gjorde ham til kampens helt store oplevelse. Han var utrolig kold foran kassen, men han skulle lige i gang, før støvlerne passede.
Allerede efter 3 minutter, kunne den store boksspiller nemlig sparke Schalke i front, men han kiksede fuldstædig og trådte i spinaten.

Mintal var kreatøren på Nürnbergs hold. Han spillede bolden rundt på bedste manér og gjorde sin medspillere giftige, men Neuer stod en utrolig god kamp i Schalke-målet. Nürnberg var nemlig meget tæt at score et par gange i løbet af de første 20 minutter, men Neuer afviste det hele og det udsendte gigantiske jubelbrøl fra de mange fans. De gigantiske jubelbrøl der kom, når Neuer greb bolden, kunne slet ikke hamle op med glæden, da Kuranyi headede Løvenkrands indlæg i kassen efter 25 minutter. Et eminent mål kom til syne, for alt lignede noget fuldstændig gennemarbejdet. Dette mål prikkede hul på bylden, og endelig blev kampen dramatisk og spændende.

”Starten var ikke så god, men lige så langsomt kom der gang i kampen. Det var en utrolig sjov kamp med massere af små dueller. Jeg er stolt over at komme til finalen, og nu må vi se om den kan vindes,” fortalte Fabian Ernst umildbart efter kampen.

Lige efter forløsningen til 0-1, var Schalkes venstrefløj, Peter Løvenkrands, tæt på at gøre det til 0-2 på et indlæg fra Rafinha, men desværre ramte han den lidt upræcist og bolden røg over.
Det betød dog intet. Schalke fik nemlig tilkendt et straffespark, da Andreas Wolf væltede Kevin Kuranyi lige foran dommeren i feltet. Den brasilianske motor, Rafinha, fik lov at tage sig af det… Uden nogen specielt god præcision, men en masse kræft gik bolden i mål og Schalke var så godt som sikret i finalen, men kampen var ikke engang halvfærdig. Slet ikke…

Schalke’s bomber i front i form af Kuranyi, var nemlig ikke færdig med at ødelægge dagen for de mange Nürnberg fans. Lige inden dommeren fløjtede til pause, fik han nemlig en super aflevering fra Orlando Engelaar. Kevin vendte elegant og placerede bolden i det lange hjørne med en spids inderside, hvorefter han gled hen af græsset og jublede med Engelaar. Det lukkede kampen, og Schalke pakkede sig i anden halvleg.

”Det var ventet at vi skulle vinde, for det gjorde jeg også klar overfor spillerne før kampen. Vi var næsten sikre på at gå videre til finalen, hvilket vi også gjorde, så det er rart. Kuranyi var fantastisk, men desværre pådrog han sig en overbelastning der holder ham ude i en uge. Derfor kan han ikke være med i finalen, men jeg håber Pogrebnyak kommer til at gøre det godt,” sådan lød kommentaren fra Nikolaj Emil Birk Poulsen efter den smukke 3-0 sejr.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #19: 15 Sep 2008, 18:39 »

Utrolig mange gange tak alle sammen! Jeg er glad for at opbakningen er så stor, og jeg vil gøre mit for at den forbliver sådan.

Jeg må gerne sælge russerne igen, men de skal minimum være 2 år i Schalke-trøjen, før jeg må sælge dem videre. Det betyder ikke jeg SKAL, men jeg må gerne. Pogrebnyak vil jeg nemlig helst ikke af med, og det samme gælder den talentfulde Dmitriev.

Tak skal i alle have, og nej NF, det er ikke fordi han er fra Peru, men fordi jeg er fan af ham ;-)
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #20: 15 Sep 2008, 18:44 »

Tak skal i alle have, og nej NF, det er ikke fordi han er fra Peru, men fordi jeg er fan af ham ;-)
Var også det jeg mente Wink
Logged


Arsenal Football Club


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #21: 15 Sep 2008, 19:03 »

rigtig fed blog og elsker at det er med et tysk hold! Rigtig gode updates og du holder et rigtig flot niveau! Thumbs Up Men forstod ikke hvem det var du spillede imod.
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #22: 15 Sep 2008, 19:08 »

rigtig fed blog og elsker at det er med et tysk hold! Rigtig gode updates og du holder et rigtig flot niveau! Thumbs Up Men forstod ikke hvem det var du spillede imod.
Det er vel Nurnberg.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #23: 15 Sep 2008, 19:24 »

Tusinde tak alle sammen!

Jeg har opdateret indlæg nummer 2 :-)
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #24: 15 Sep 2008, 19:32 »

Det er vel Nurnberg.
det var ikke den update jeg mente, men den før denne her. Igen rigtig god update og god sejr over Nürnberg! Thumbs Up
Logged


Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #25: 15 Sep 2008, 20:15 »

Fornuftig start Niko Wink
Keep it up for a long time, thank u Opstemt
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #26: 16 Sep 2008, 15:27 »


Blau und Weiß, wie lieb ich Dich
Blau und Weiß, verlass mich nicht
Blau und Weiß ist ja der Himmel nur
Blau und Weiß ist unsere Fußballgarnitur

For at sætte en stopper for den målfarlige Luca Toni, skal man bruge mange beskidte kneb, men at være lidt for beskidt i trickene kan blive straffet. Det fik Christian Pander at mærke i starten af finalen mod FC Bayern München, da han modtog et rødt kort, for at stoppe Luca Toni, som var stukket fri fra forsvaret.
Schalke havde fået en fornuftig start med dynger af det sædvanlige flotte spil, men lige så langsomt gik det længere og længere ned i tempo. Det gjorde at Bayern kunne bide sig fast, hvilket Luca Toni viste med sin målnæse. I løbet af de første 11 minutter havde han nemlig most to bolde ind bag ved Manuel Neuer.

Schalke var ude på meget dybt vand. Intet fungerede for de kongeblå og Bayern sad utrolig tungt på spillet. Schalke havde åbenbart bidt i det sure æble inden kampen, for Lucio fik også lysten til at heade bolden i mål bag en chanceløs Neuer. Mestrene fra Bayern var flyvende, men eftersom de kom foran med hele 3-0, var de ikke interesseret i at lukke Schalke tilbage. Det gjorde at finalen blev en utrolig kedelig forestilling, som man egentlig helst af alt vil glemme.

I pausen prøvede Schalke at finde på nye metoder for at lukke Bayerns solide forsvar op. Engelaar og Araujo kom på banen for at skaffe mere spilovertag med deres store fysik. Engelaar spillede en rigtig god kamp, han var den bedste for Schalke, uden tvivl. Han satte sig hurtig igennem og fik Marc van Bommel til at føle sig som et menneske ved siden af en elefant. Marc var ingen ting i forhold til sin landsmand fra Schalke.
Engelaar lavede også Schalke, og anden halvlegs, eneste mål. Det var et supermål for mange meters afstand, men det gjorde ikke nogen forskel på kampens udfald. Bayern kunne hive en pokal i land, og spillerne fra Schalke var meget kede af nederlaget. Kevin Kuranyi var skadet i denne kamp, hvorfor hans afløser var den nyindkøbte russer, Pogrebnyak, som var skuffet over sig selv.

”Jeg er sgu’ ikke ret stolt over denne præstation. Jeg er meget beæret over at få chancen i en finale, for det havde jeg slet ikke regnet med. Men så når jeg takker det ved at spille en meget dårlig kamp er helt grotesk. Jeg er taget til Schalke for at vinde titler og med mit spil i denne kamp, får vi hvert fald ingen mål at se fra mine støvler. Det er ikke noget positivt tegn til træneren om at han skal vælge mig, men sådan er fodbold nu engang. Hvis jeg skal finde noget positivt, er det nok at vi spillede godt i starten af kampen og Engelaar laver et smukt mål, ellers er der ikke rigtig noget,” fortæller en bedrøvet Pavel Pogrebnyak.

Han var ikke den eneste med den bitre følelse af nederlag, men som Pogrebnyak sagde, sker sådanne ting i fodbold. Man må leve med det – og nu skal der fokuseres på Bundesligaen, hvor man satser efter en top 5 placering.
« Seneste Redigering: 16 Sep 2008, 15:31 af Cesc » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #27: 16 Sep 2008, 15:36 »

Rigtig god update! Din opsætning er god og din skrift er også vildt god. Grafikken er også rigtig god Thumbs Up. KIU.
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #28: 16 Sep 2008, 19:05 »

Rigtig god update! Din opsætning er god og din skrift er også vildt god. Grafikken er også rigtig god Thumbs Up. KIU.

Tak makker!  :-)
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Blau und Weiß
« Svar #29: 16 Sep 2008, 20:09 »

Har lige fået læst updatesene igennem. Det er sat perfekt op. Updatesene har en passende længde, det grafiske er godt og det skriftlige er helt i top. Næsten ingen fejl, og et spændende projekt med russerne. Hvis man skal sige noget dårligt om det er det vel at man, så vidt jeg ved, ikke bruger
"ß"-tegnet mere men dobbelt-s i stedet for. xD

KUTGW!
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010